Novinky
0
Ja by som sa cinskej konkurencie vobec nebal. V triede luxusnych aut nemaju sancu a v triede malych aut , no treba s rozhodnut ci si chce niekto kupit auto s kvalitou stareho auta. Mozno kupa 3-4r. auta bude za tie iste peniaze ako kupa noveho cinskeho avsak podla mojho nazoru v pripade cinskeho v horsej kvalite. Neznamena ze nove je lepsie na to nezbudnite. V setro nieco stoji obzvlast pokial sa bavime o technologiach.
Přejít do diskuze
Vseobecne je zname, ze ceny limuzin vyssej triedy vekom prudko klesaju... myslite ze by sa to o take 3-4 roky dalo zohnat za nejakych 80.000 ?
hm to mám teda radost .... žlutý budou všude se máme na co těšit ale co se dá dělat no ..... holt jsou dobrý a opravdu na sobě dělaj ....
2 redakce: Neslo by takove prispevky mazat? At zaplati za reklamu, nebo at neparazituje na vasi dobre praci.
kupit vysedene auto z výstavy, predvádzacie vozidlo alebo auto od taxikara je vacsi risk ako ruska ruleta
Tva zahorklost spolecne se zalibou v masinkach by te mohla privest do parlamentu a do pekla (ne nutne v tomto poradi)
Ty si v tech trmavajich nejak libujes I kdyz ridici kolejovach vozidel jsou dneska v kurzu, tak proc ne
Si tak trochu pleteš stránky, ne? Tady to není žádná burza vojetejch kár bůh ví odkud a jakýho původu.
Nabízím vozy Renault výstavní kousky z mezinárodních autosalonů (navíběr od Meganu II (grandtour,sedan), Meganu cc po VelSatis, Espace (grand), Laguna II úgrandtour), Scénic (grand), lepší výbava(klimatizace, plná elektrická výbava, radio na CD a minimálně 4x repro, ABS, 6x airbag samozdřejmností) max. stáří vozů 12 měsíců, 2 roky záruka, nízký počet najetých kilometrů do 20 000,možnost leasingu finančního i operativního možný více info na e-mail:vkmoch@volny.cz nebo na tel: +420776070803
Ja by som sa prave tohto segmentu nebal - luxusne auta cinskej vyroby v EU nepojdu moc na odbyt (rovnako ako sa nedari korejskym, a vo velkom sa neuchytili ani japonske), dokonca ani keby stali 200.000 Skor moze byt problem s dolnou a nizsou strednou triedou. A ani ten nebude este tak viditelny okolo 2008 ked pride do EU Chery. Ak ich vsak budu nasledovat aj ine cinske znacky (co budu), tak bude dobre rozmyslat o ochrannych opatreniach (nejake cla). Inak by pravdepodobne znicili automobil.priemysel v EU, co je chrbtova kost celeho EU priemyslu vobec. Btw. v USA tu znacku chce masivne spustit Malcolm Bricklin (stal v pozadi nastupu japonskych a korejskych znaciek na USA trh), a ludia s GM (napr. Rick Wagoneer), a DCX sa vyhrazaju zablokovanim moznosti predaja tej znacky v USA. Sice neviem ako, ale ako sa hovri: Amerika je krajina neobmedzenych moznosti...
Se divíš, že ti šikmovoký tak jedou ? Běž se podívat do zahraničních škol (GB, USA, Francie) všude jich je tam fůra. Makaj na sobě, stát jim poskytuje finanční prostředky na to, aby mohli ty školy vystudovat - a pak maj interní konkursy do různejch čínskej podniků - a čím lepší student, tím lepší (prestižnější) podnik a lepší místo . No a když je někdo línej a blbej, tak skončí v Tibetu nebo na Ťan Šanu . Někdo může říct, že je to nedemokratický - no tak ať si potom nežádá o státní příspěvek a studuje za svý že jo . U nás se dostaneš tak akorát demokraticky do háje, všechno cvaknou Tvý rodiče, takže když nejsi ze super bohatý rodiny, tak můžeš do zahraničí tak maximálně na stáž - a to se nic nenaučíš, to jen okoukneš, jak to asi chodí . Takže ať chceš nebo ne, prostě ti číňani nás převálcujou, protože Evropa začíná být líná i myslet, natož něco dělat .