Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť Bugatti začína v roku 2010

Tretia etapa znovuzrodenej značky Bugatti prinesie rozšírenie modelového radu na dva. Obe novinky by mali ostať na automobilovom Olympe, ale tentokrát s technikou, ktorej výrobné náklady budú pre nemecký koncern prijateľnejšie.
Zpět na článek
17. 1. 2010 00:37
17. 1. 2010 00:57
17. 1. 2010 01:19
17. 1. 2010 04:36
19. 1. 2010 21:43
neregistrovaný "Kajfik"
17. 1. 2010 23:50
neregistrovaný "Donovan"
18. 1. 2010 16:23
19. 1. 2010 21:53
neregistrovaný "Kajfik"
17. 1. 2010 14:28
17. 1. 2010 19:07
neregistrovaný "507--"
17. 1. 2010 23:40
18. 1. 2010 00:47
neregistrovaný "m.koular"
19. 1. 2010 22:02
neregistrovaný "Kajfik"
18. 1. 2010 22:23
19. 1. 2010 22:07
neregistrovaný "Kajfik"
Avatar - VDC
17. 1. 2010 00:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
17. 1. 2010 00:57
bez VW
by Bugatti, Lamborghini, Bentley uz davno skrachovali. Neumim si predstavit jak by dopadli kdyby je koupil Ford, GM nebo Renault. Lamborghini pred VW vyrabel uplne sroty ktere zrali pri rychlejsi jizde 1liter na 1km a na dalnici se rozpadavali. Ted je to lepsi ale problemy maji stale www.lambounfall.de
bohati americane vi moc dobre proc nejradeji kupuji porsche
Rozbalit vlákno
5
17. 1. 2010 01:19
Re: bez VW
Mne tesi, ze tyto jmena jsou tu zachovana a prodavaji se dobre! Ale pokud se vratim k Lamborghini tak se mi nelibi, ze Sat-Nav a jine prvky ne ze jen vypadaji, ale jsou radove vyrobky z nekterych lepsich modelu Audi!
17. 1. 2010 04:36
Re: bez VW
S tím Renaultem si myslím, že nemáš pravdu. Renault Sport dělá jedny z nejlepších sportovních aut vůbec a věřím, že dokážou udělat i nějaký ten supersport, ale se znakem Renault to čistě z prodejních důvodů nepůjde... možná se jednou dočkáme Alpinek :'-( A navíc Renault se nepotácí na hraně vlastní existence jako to v současné době předvádí GM. VW si zaslouží potlesk... jednou asi přijde doba (a toho se opravdu bojím) že každé auto bude vlastně Volkswagen, byť logo na kapotě bude říkat něco jiného. Jinak nadávat na to že Lambo žere... nezlob se na mě, ale je to supersport stavěný na blbnutí na okruhu a ne dálníční koráb. A to srovnání Porsche a Lambo? To jsi úplně vedle! Tyto značky mají kupce úplně z jiných sfér... Lambo je prostě čistokrevný závodní vůz, ale Porsche si stále zachovává možnost použítí v každodenním provozu bez toho že by ti vypadla plomba nebo nutnosti použití kosmodisku. >:D (neplatí pro vrcholné verze) Pokud se někdo rozhoduje mezi Lambem a Porsche pak to může být jedině plakátovej jezdec (GTI promine) protože majitelé těchto aut mají nepochybně jasno proč mají Porsche a ne Lambo a naopak. Závěrem děkuji VW že udržuje při životě francouzskou klasiku. Díky :yes:
neregistrovaný "Kajfik"
19. 1. 2010 21:43
Re: bez VW
No ale dojezd na dálnici "80 km" asi taky není to pravé ořechové.. Nebo na NS tankovat co dvě kola. Proto si asi nekupuju auto za 5 mega abych si připadal jako pumpař...
neregistrovaný "Donovan"
17. 1. 2010 23:50
Re: bez VW
Konkrétně zrovna Lamborghini by určitě ze silnic nezmizelo, ta badge má sama o sobě takovou sílu, že kdyby je nekoupil VW, koupil by je někdo jiný. Čímž nezpochybňuji zásluhy VW na rozvoji jmenovaných značek (a platí to i naopak - ostatně nebýt Lambo pod VW, určitě by nikdy nevznikla ani Audi R8).

Ovšem tolik k tvé první větě, kterou začíná a končí smysluplný příspěvek. K tomu, co píšeš dál, je skoro ostuda se vůbec vyjadřovat. :no: Snad jen podotknu, že Lamborghini a Porsche si jako značky příliš nekonkurují - tam, kde Porsche končí, Lambo začíná.

A nesmíme v tomto kontextu samozřejmě zapomínat na ty úplně nejlepší - Ferrari.
18. 1. 2010 16:23
Re: bez VW
Troufnu si napsat, že byť se zdají Ferrari a Lamborhgini jako ti nejpřímější rivalové, mě to tak nepřipadá.
Každému doporučuji, pokud možno, v 1 den navštívit obě automobilky a člověk zjistí, že jakousi magickou aurou a způsobem, jak se prezentují jsou naprosto rozdílné. Z Ferrari uplně "kape" nadšení pro sport a technologie, což je velmi vkusně podkreslováno zvukem motorů z Fiorana, který se nese nad Maranellem. Naopak u Lamborhini je věe servírováno bez jakéhokoliv "komentáře", resp. není návětěvníkovi "podsouván" jakýkoliv pocit a nebo emoce. Ten rozdíl vnímání je obrovský. U Ferrari člověk nadšeně skotačí kolem legend se střídajícím se smíchem, nadšením, touhou a náznakem emocí v podobě slzy. U Lamborghini se "jen" zatají dech a člověk neví "co dál" a (alespoň u mě) je to více o těch slzách dokonalosti a už jen stát vedle Réventonu je o infarkt a myšlenka na vlastnictví čehokoliv s býkem ve znaku je "smrtelná".
... a proto nikdy u těchto dvou ikon a legend nikdy nevynáším soudy, kdo je "lepší" či "horší".... A argumenty některých o výkonech, zrychleních, maximálních rychlostech jsou naprosto nicotné. Tohle je o tom k čemu má blíže každého srdce a vždy to bude to nejlepší auto.
17. 1. 2010 11:44
Caliber pro kolotočáře
At se na mne nikdo nezlobí caliber je nejošklivější auto poslední doby.
Designeři se snažili o co nejluxusnější pojetí, až je to kýč všech kýčů.Něž auto mi to připomíná složeného robota transformers.

Z klání luxusních sedanů, vychází prozatím nejlépe estoque.Nemusí se všem líbit, ale má svůj styl a šarm, což se 911 combi s názvem panamera říci nedá.Ta působí tuctově, jako by to nebylo luxusní auto.
Rozbalit vlákno
8
17. 1. 2010 11:49
Re: Caliber pro kolotočáře
Tak na tomto se shodnem. :yes:
17. 1. 2010 14:22
Re: Caliber pro kolotočáře
Pravda, taky se mi moc nelíbí. Hlavně mě vadí že je dost neoriginální - silueta panamery (tu nesnesu), světla nic moc a linka odkazující na 57 to nezachrání.
18. 1. 2010 05:55
Re: Caliber pro kolotočáře
Neboj, lidi, kteří si to auto reálně mohou koupit, mají trošku jiný vkus a názory než ty. A až kolem nějaký galibier projede, můžeš si jen odplivnout z okénka svého megasportu a říct manželce - to je ale hnus proti našemu mondeu, co?
18. 1. 2010 08:53
Re: Caliber pro kolotočáře
>:D tvrdá pravda a nič než pravda :yes:
18. 1. 2010 14:33
Re: Caliber pro kolotočáře
Takže když na to nemám, tak o tom nemůžu mluvit?No to je jak za Rakouska-Uherska >:D .

Subjektivně se mi to auto nelíbí a mít ty peníze tak kupuji estoque.Nebo si snad myslíš že mít ty peníze už hned od začátku tak kupuji caliber abych byl na cestě za největšího exota?No to su štastny že je nemám :-! ...
18. 1. 2010 14:53
Re: Caliber pro kolotočáře
Tito lidé uvažují úplně jinak. Pokud by to koupili, tak určitě jako investici, ne proto, aby s tím jezdili po nákupech. ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
19. 1. 2010 21:53
Re: Caliber pro kolotočáře
JAko investici? Takže oni by nekoupili veterána za stejnou cenu u kterého mají "jistotu", že ještě poroste. Oni by koupili novou Buggati aby čekali kolik kusů se nakonec vyrobí a pak se třásli nad padající cenou.
Ha ha, už chci vidět toho kdo má Galibiera a nejezdí s ním. Mimochodem, pro mě je to auto všech současných aut. :yes: :yes: :yes: :yes: Na příští Vánoce bych ctěl, aby mi s ním někdo zatroubil pod oknem:) Všem budoucím majitelům říkám: Správně :yes: !
18. 1. 2010 22:19
Re: Caliber pro kolotočáře
>:D >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
17. 1. 2010 14:28
Bugatka
...mi přijde jako taková nějaká přifouknutá Audi. No asi bych v tom do práce jezdit nechtěl. >:D Joooo Porsche, to je jiná kávička.... ale ne Panamera. Je to technicky nadupané, to jo. Ale tak jak se mi líbila na první pohled, tak teď, když ji vídám častěji, tak mi přijde jako zhrbená připláclá bublina. Když už bych chtěl limuzinu, tak jedině A8 nebo Sko. A když sporťáka tak zase Nineeleveen.... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
17. 1. 2010 19:07
DVE NEJASTNOSTI
Ak dajú na výber dve autá či už GT alebo Galibier a pritom sériovku uvedú už v roku 2011, znamená to, že auto je už hotové. No a uznaj, ak y vybrali len jedno, boli by to vyhodené penaize za to druhé, či nie?
Ak príde BUGATTI do Le Mans, tak čo AUDI? Hádam nebude priamo v koncerne konkurent.
Rozbalit vlákno
2
18. 1. 2010 11:02
Re: DVE NEJASTNOSTI
Ešte UJASTNI pravopis, a bude to dobré... >:-[]
Avatar - www.skodaoctavia.cz
18. 1. 2010 13:18
Re: DVE NEJASTNOSTI
Hňupe tohle není pravopisné fórum ;-)
17. 1. 2010 23:40
BUGATTI do F1
To by bylo žrádlo!!! Nejlepší automobilka v nejlepších závodech.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m.koular"
18. 1. 2010 00:47
krása
já osobně bych bral obě auta... Galibier na cesty do práce a Veyron pro volny cas... tak a ted zpatky na zem... tato auta jsou pro 99 procent lidi vhodna pouze jako tapety na pc... takze jejich budoucnost jde mimo me... skoda...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kajfik"
19. 1. 2010 22:02
Re: krása
...špatně zaokrouhluješ 99,999 se zaokrouhluje na 100... ;-)
Avatar - peter_ko
18. 1. 2010 08:48
to pravé bugatti...
... príde na podvozku GOLFA >:D
Rozbalit vlákno
1
18. 1. 2010 14:34
Re: to pravé bugatti...
Nesměj se, ono je v dnešní době všechno možné >:D .
18. 1. 2010 09:00
Ďakujem Marko za odpoveď : ).
Hneď pri názve článku ma napadlo či tieto originálne konštrukčné zázraky majú i nejaký ekonomický zmysel ..

Nemajú ... aspoň nie pokým nie sú na sériových platformách ...

Osobne by som také auto nechcel. Na moje jazdecké schopnosti (ako i 99,9 % ostatných vodičov) stačia "normálne" šporťáky, ktoré produkujú "normálny" výrobcovia ...

Samozrejme niekedy by si také niečo človek chcel vyskúšať niekde na skúšobných okruhoch, ale keďže viem, že na to sa poistky nevzťahujú, tak i toto mi je odoprené : (.
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2010 22:23
300 výfukov
>:D galibr, nemá priliš vela výfukov? 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kajfik"
19. 1. 2010 22:07
Re: 300 výfukov
Ani ne. S jednou koncovkou na dva válce určitě není žádná vyjímka:)