Ekonomika
Beaumont.
0
Souhlasím, to nezní špatně. :yes:
Přejít do diskuze
Souhlasím, nehledně na to, že poslední Citroeny a Peugeoty mají i kvalitní interiéry s líbivým designem, což se o těch japonských říct nedá 😒
Outlander s interiérem a pohonem od PSA? Peugeot 409 s 4x4 od Mitsubishi? Super představa 😄
Outlander s interiérem a pohonem od PSA? Peugeot 409 s 4x4 od Mitsubishi? Super představa 😄
a nevypustli ten diesel právě proto že u před faceliftovaného modelu se ho prodalo tak málo, že se fabrice nevyplatil, čili jinak, nikdo to nechtěl ? 😉
Jen klid. Za rok bude novy Touareg. A Outlander s motorem TDI stoupne v cene 😉 Stejnym zpusobem to bude resit nejmene polovina tech lidi, kteri si koupila Outlandera. Kdo ma v hlave mozek, ten po aute s prevodovkou a motorem VW, smontovanem v Japonsku, jiste nekoupi auto smontovane v Belgii z francouzskych komponentu. Mitsubishi na to tvrde doplati. Pokud maji predstavitele teto automobilky vsech pet P pohromade, jeste z toho vycouvaji a nepristoupi na to. BTW - Mitsubishi v Evrope tezce poskodil i fakt, ze Colt nema k dispozici diesel.
Myslím že by to nemusel být špatná tah. Mitsubishi má co nabídnout. Navíc kdyby se dostalo k solidním dieslům PSA...Takový Outlander s 2.7HDi, Lancer s 2 HDi, to není vůbec špatně 😄 Na druhou stranu dnešní 3008 nemá 4 AWD jen proto, že by je vývoj stál hodně pěněz. Mitsuboshi jich má hned několik 😄
- rastuca konkurencia
- stupajuce naklady (energie, material, prac. sila)
- prisnejsie predpisy na bezpecnost a ochranu
- atd
a neustaly tlak konkurencie/spotrebitelov na znizovanie ceny vysledneho produktu nutia automobilky ku globalizacii. Bud je dobrovolna, alebo ich kupia.
Dnes uz nie je jednoduche vyrobit kvalitne a bezpecne auto, dokazat ho v silnej konkurencii predat a navyse zarobit na nom slusny balik.
- stupajuce naklady (energie, material, prac. sila)
- prisnejsie predpisy na bezpecnost a ochranu
- atd
a neustaly tlak konkurencie/spotrebitelov na znizovanie ceny vysledneho produktu nutia automobilky ku globalizacii. Bud je dobrovolna, alebo ich kupia.
Dnes uz nie je jednoduche vyrobit kvalitne a bezpecne auto, dokazat ho v silnej konkurencii predat a navyse zarobit na nom slusny balik.
on sa preorientuje. O rok tu mame z jeho klavesnice propagandu o tom, ze HDI strci vsetkych do kapsy 😉