Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Astra 1.3 CDTI(66 kW): se spotřebou 4,8 l/100 km

Miniaturní čtyřválec Fiatu se dostává také do Astry. Autu nižší střední třídy s ním bude stačit necelých pět litrů nafty na sto kilometrů jízdy...
Zpět na článek
13. 1. 2005 09:43
neregistrovaný "1.6dynamic"
13. 1. 2005 09:56
neregistrovaný "limach"
13. 1. 2005 10:05
neregistrovaný "anonym"
13. 1. 2005 10:08
neregistrovaný "anonym"
13. 1. 2005 14:33
neregistrovaný "anonym"
14. 1. 2005 23:36
neregistrovaný "Lada"
13. 1. 2005 10:07
neregistrovaný "paja"
13. 1. 2005 10:51
neregistrovaný "Luigi"
13. 1. 2005 11:03
neregistrovaný "MTB"
13. 1. 2005 12:04
neregistrovaný "login"
13. 1. 2005 13:59
neregistrovaný "MTB"
13. 1. 2005 14:06
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 14:23
neregistrovaný "Honza"
13. 1. 2005 17:52
neregistrovaný "Enzo"
14. 1. 2005 07:58
neregistrovaný "xxx"
14. 1. 2005 08:06
neregistrovaný "Skylord"
14. 1. 2005 09:37
neregistrovaný "akai"
14. 1. 2005 10:56
neregistrovaný "kammy"
14. 1. 2005 18:50
neregistrovaný "Juro"
18. 1. 2005 15:28
neregistrovaný "kika"
18. 1. 2005 15:34
neregistrovaný "Paul"
28. 1. 2005 15:14
neregistrovaný "kika"
14. 1. 2005 18:28
neregistrovaný "Martin"
13. 1. 2005 10:50
neregistrovaný "brus"
13. 1. 2005 10:51
neregistrovaný "Luigi"
13. 1. 2005 10:59
neregistrovaný "MartinM"
16. 1. 2005 10:16
neregistrovaný "ing.hovado"
13. 1. 2005 11:52
neregistrovaný "cyrus"
13. 1. 2005 11:55
neregistrovaný "Free"
14. 1. 2005 07:02
neregistrovaný "Saki"
14. 1. 2005 14:49
neregistrovaný "Free"
18. 1. 2005 16:23
neregistrovaný "Ondra"
13. 1. 2005 14:03
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 15:25
neregistrovaný "Figi"
13. 1. 2005 17:30
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 17:55
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 17:59
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 18:11
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 18:19
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 18:34
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 18:41
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 18:55
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 19:12
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 19:23
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 19:39
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 18:31
neregistrovaný "limach"
14. 1. 2005 18:44
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 19:21
neregistrovaný "limach"
14. 1. 2005 20:32
neregistrovaný "Hooligan 49"
15. 1. 2005 10:06
neregistrovaný "limach"
15. 1. 2005 12:56
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 21:29
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 21:47
neregistrovaný "theo"
15. 1. 2005 10:11
neregistrovaný "limach"
15. 1. 2005 12:59
neregistrovaný "Hooligan 49"
15. 1. 2005 15:58
neregistrovaný "theo"
16. 1. 2005 17:42
neregistrovaný "limach"
18. 1. 2005 08:52
neregistrovaný "Miki"
18. 1. 2005 11:07
neregistrovaný "Paul"
17. 1. 2005 10:17
neregistrovaný "Jarda"
16. 6. 2006 09:32
neregistrovaný "vlado"
14. 1. 2005 07:48
neregistrovaný "anonym"
14. 1. 2005 16:37
neregistrovaný "Paul"
15. 1. 2005 12:07
neregistrovaný "flavio"
14. 1. 2005 21:28
neregistrovaný "RENAULT"
14. 1. 2005 21:33
neregistrovaný "Paul"
8. 10. 2005 04:39
neregistrovaný "FULBO"
8. 10. 2005 04:32
neregistrovaný "FULBO"
14. 1. 2005 19:03
neregistrovaný "Juro"
13. 1. 2005 20:41
neregistrovaný "Panpalini"
13. 1. 2005 23:46
neregistrovaný "anonym"
14. 1. 2005 20:38
neregistrovaný "MTB"
15. 1. 2005 13:52
neregistrovaný "Martin"
17. 1. 2005 09:39
neregistrovaný "free"
13. 1. 2005 19:47
neregistrovaný "snekon"
13. 1. 2005 16:04
neregistrovaný "Skyline"
13. 1. 2005 16:47
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 17:04
neregistrovaný "MartinM"
13. 1. 2005 17:27
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 08:20
neregistrovaný "Skylord"
14. 1. 2005 12:24
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 12:33
neregistrovaný "NIcKON"
14. 1. 2005 12:54
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 13:59
neregistrovaný "NIcKON"
17. 1. 2005 12:55
neregistrovaný "free"
14. 1. 2005 18:11
neregistrovaný "Jarous"
14. 1. 2005 18:24
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 13:18
neregistrovaný "Saki"
15. 1. 2005 19:54
neregistrovaný "MarekR"
18. 1. 2005 11:00
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 08:39
neregistrovaný "Skyline"
18. 1. 2005 16:01
neregistrovaný "kika"
18. 1. 2005 17:16
neregistrovaný "MTB"
13. 1. 2005 17:13
neregistrovaný "Libor"
13. 1. 2005 19:55
neregistrovaný "snekon"
14. 1. 2005 11:02
neregistrovaný "MHPlus"
18. 1. 2005 15:49
neregistrovaný "kika"
13. 1. 2005 18:20
neregistrovaný "Sch"
14. 1. 2005 12:25
neregistrovaný "NIcKON"
13. 1. 2005 18:25
neregistrovaný "rejpal"
13. 1. 2005 19:01
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 08:48
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 08:53
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 10:04
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 12:17
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 15:01
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 15:48
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 10:58
neregistrovaný "Radek"
14. 1. 2005 12:12
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 12:24
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 12:28
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 12:36
neregistrovaný "NIcKON"
14. 1. 2005 12:37
neregistrovaný "Radek"
14. 1. 2005 14:51
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 16:40
neregistrovaný "Radek"
14. 1. 2005 20:07
neregistrovaný "rejpal"
14. 1. 2005 20:54
neregistrovaný "MTB"
13. 1. 2005 22:23
neregistrovaný "mark"
14. 1. 2005 09:36
neregistrovaný "empi"
14. 1. 2005 12:28
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 19:06
neregistrovaný "Zip"
13. 1. 2005 19:25
neregistrovaný "paja"
14. 1. 2005 12:31
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 19:28
neregistrovaný "zigi"
14. 1. 2005 09:00
neregistrovaný "Hooligan 49"
13. 1. 2005 19:51
neregistrovaný "Zip"
13. 1. 2005 22:49
neregistrovaný "petrumr"
13. 1. 2005 20:18
neregistrovaný "Guest"
14. 1. 2005 13:31
neregistrovaný "Marcus"
14. 1. 2005 14:24
neregistrovaný "NIcKON"
18. 1. 2005 16:41
neregistrovaný "kika"
13. 1. 2005 22:32
neregistrovaný "petrumr"
13. 1. 2005 22:40
neregistrovaný "petrumr"
13. 1. 2005 22:46
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 23:23
neregistrovaný "ropak"
13. 1. 2005 23:39
neregistrovaný "anonym"
14. 1. 2005 01:52
neregistrovaný "nula"
14. 1. 2005 06:55
neregistrovaný "Saki"
14. 1. 2005 07:27
neregistrovaný "Jezdec.."
14. 1. 2005 18:28
neregistrovaný "Jarous"
15. 1. 2005 00:57
neregistrovaný "Jezdec.."
15. 1. 2005 13:19
neregistrovaný "Hooligan 49"
15. 1. 2005 14:07
neregistrovaný "Martin"
18. 1. 2005 09:59
neregistrovaný "Milosch"
14. 1. 2005 10:42
neregistrovaný "MHPlus"
14. 1. 2005 12:04
neregistrovaný "Saki"
14. 1. 2005 19:04
neregistrovaný "petrumr"
14. 1. 2005 21:02
neregistrovaný "MTB"
14. 1. 2005 12:34
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 13:15
neregistrovaný "Saki"
14. 1. 2005 18:28
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 19:12
neregistrovaný "petrumr"
14. 1. 2005 19:15
neregistrovaný "petrumr"
14. 1. 2005 21:35
neregistrovaný "Paul"
15. 1. 2005 18:44
neregistrovaný "Telkas"
15. 1. 2005 20:26
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 14:35
neregistrovaný "paja"
14. 1. 2005 15:28
neregistrovaný "Hooligan 49"
31. 1. 2005 08:56
neregistrovaný "bagy"
15. 1. 2005 13:26
neregistrovaný "petrumr"
15. 1. 2005 14:29
neregistrovaný "Paul"
15. 1. 2005 16:03
neregistrovaný "theo"
15. 1. 2005 17:08
neregistrovaný "Martin"
15. 1. 2005 19:04
neregistrovaný "petrumr"
15. 1. 2005 19:53
neregistrovaný "Martin"
15. 1. 2005 20:41
neregistrovaný "Paul"
15. 1. 2005 23:06
neregistrovaný "Martin"
15. 1. 2005 23:10
neregistrovaný "Martin"
15. 1. 2005 14:41
neregistrovaný "Martin"
15. 1. 2005 18:47
neregistrovaný "petrumr"
15. 1. 2005 19:31
neregistrovaný "Martin"
15. 1. 2005 19:54
neregistrovaný "petrumr"
15. 1. 2005 20:24
neregistrovaný "petrumr"
16. 1. 2005 10:15
neregistrovaný "MTB"
16. 1. 2005 10:33
neregistrovaný "petrumr"
16. 1. 2005 11:42
neregistrovaný "Martin"
16. 1. 2005 12:14
neregistrovaný "petrumr"
16. 1. 2005 21:38
neregistrovaný "Milan"
16. 1. 2005 22:14
neregistrovaný "anonym"
16. 1. 2005 22:35
neregistrovaný "petrumr"
18. 1. 2005 11:13
neregistrovaný "Paul"
16. 1. 2005 22:56
neregistrovaný "Pavel"
17. 1. 2005 08:53
neregistrovaný "Hooligan 49"
17. 1. 2005 10:36
neregistrovaný "Sumýš"
17. 1. 2005 10:37
neregistrovaný "Paul"
17. 1. 2005 18:22
neregistrovaný "Hooligan 49"
17. 1. 2005 14:41
neregistrovaný "Tafi"
18. 1. 2005 13:32
neregistrovaný "kika"
18. 1. 2005 13:35
neregistrovaný "kika"
18. 1. 2005 15:59
neregistrovaný "kika"
22. 1. 2005 08:30
neregistrovaný "kika"
neregistrovaný "1.6dynamic"
13. 1. 2005 09:43
1.4TDI
Aj tak si myslim, ze nemenovany trojvalcovy super vibracny motor od VW je lepsi
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "limach"
13. 1. 2005 09:56
Re: 1.4TDI
Absolutní souhlas. Ale hlavně nejmenovat! Pozor na jeho militantní přívržence .
neregistrovaný "anonym"
13. 1. 2005 10:05
Re: 1.4TDI
neregistrovaný "anonym"
13. 1. 2005 10:08
Re: 1.0d
BMW pry pripravuje 3 cylinder 1.0d se 74 kw. Ten 3val od VW je zastaraly, pockejte, kritici, az prijde neco noveho! trebas 2.0 tdi se 125 kw, ten urcite spatne nepotahne
neregistrovaný "anonym"
13. 1. 2005 14:33
Re: 1.0d
BMW uz ale prece ma 2,0td se 120kw
neregistrovaný "Lada"
14. 1. 2005 23:36
Re: 1.0d
Tak VW už má 1.9 TDI 118Kw a 330Nm
neregistrovaný "paja"
13. 1. 2005 10:07
Re: 1.0d
Navic mam obavy, ze po amputaci jednoho valce noveho 2.0tdi od te jak rikate nejmenovane spolecnosti, vznikne novy a drazsi (vztazeno k 1.4tdi) verze 1.5tdi. Tomu se rika vyvoj! Z vlastni zkusenosti s 1.9JTD multijet mohu rici, ze Fiat patri ke spicce ve vyvoji naftovych motoru, takze hosi zlepsit kvalitu a muzete smele utlouci nemeckou konkurenci.
neregistrovaný "Luigi"
13. 1. 2005 10:51
Re: 1.0d
jenze to je ono - motory bych rekl skoro skvely, ale co ten zbytek auta...ja ti nevim - Italy znam i z osobni zkusenosti, takze by me ani ten 1.9 JTD nepremluvil, sorry))
neregistrovaný "MTB"
13. 1. 2005 11:03
Re: 1.0d
A o to jde. Italové umějí motory, designu se taky dá málokdy co vytknout, ale ta kvalita zpracování... Kdyby pracovali jako němci, tak jsou na špici. Prostě mladý Ital v létě nepracuje a v zimě tančí. A co se týče 1.4 TDI - je to rychlá a levná reakce na zájem zákazníků o maloobjemové diesely.
neregistrovaný "login"
13. 1. 2005 12:04
Re: 1.0d
Jenže pánové, čtyři válce ,třemi nikdy nepřekonáš! A můžeš se snažit sebevíc....
neregistrovaný "MTB"
13. 1. 2005 13:59
Re: 1.0d
A já jsem něco takového napsal? Toho jsem si teda nevšiml. Já jsem nikdy netvrdil, že tříválec je lepší než čtyřválec. Na druhou stranu - měl jsem možnost se svézt s Fábií s tímto motorem (1.4 TDI) a kromě jiného zvuku (tříválce) a ceny bych mu nic nevyčítal.
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 14:06
Re: 1.0d
Fiat ke spicce v nafte? Ani nahodou, TDi od VW je dravejsi a ma mensi spotrebu. Krom toho Fiat neumi postavit kvalitni vuz jako vyrobek. Nerikam ze je spatny, to ne je dobry a lepsi nez HDi a DCi, ale PD od VW nikdy neprekona.
neregistrovaný "Honza"
13. 1. 2005 14:23
Re: 1.0d
Ke špičce v naftě patří BMW, AUDI a PSA Peugeot - Citroen. Fiat sice dělá taky naftové motory s dobrými parametry, nicméně jejich kvalita opravdu nebývá velká. Mám HDi a nemůžu si stěžovat, je to tichý, pružný motor. Jediné minus je, že spotřebuje cca o 0,5 - 1l paliva na 100 km víc než TDi, ale moje spotřeba teď v zimě je s tímto 90k motorem 5,8 kombinace, 6,5 l ve městě.
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 17:52
Re: 1.0d
Pánové jenom pro vase info. Právě Fiat ve spolupraci s Magneti Marelli vyvynul systém common-rail. Pak to převzal Bosch a uz to bylo ve svete. Motory dela dost dobry benzinovy jedny z nejlepsich a naftaky jakbysmet. Zijete v nejaky muze.
neregistrovaný "xxx"
14. 1. 2005 07:58
Re: 1.0d
Era japonskych motocyklov zacala tiez kopirovanim Jawy - a nemyslim si, ze by si v sucastnosti dal prednost Jawe pred Hondou alebo Yamahou...
neregistrovaný "Skylord"
14. 1. 2005 08:06
Re: 1.0d
To tedy nevim od kdy patri PSA ke spice v nafrovych motorech. Vzdyt to neni pravda ani nahodou. Nerikam, ze jsou to spatne motory, ale spicka to rozhodne neni. Nejlepsi motor, ktery maji, je ten co vyvinuli ve spolupraci s Fordem. Co se Audi tyce tak ty pouzivaj stejny TDI jako zbytek nocernu VW.
A BMW tak to je opravdu spicka, ale za ty prachy . V kategorii, o ktere se bavime je asi fakt nejlepsi TDI (ikdyz VW taky nemusim), ale ostatni nejsou omoc horsi. Ted mne jeste napadlo co tahle Honda? To je asi super motor, jak uz to tak u hondy byva
neregistrovaný "akai"
14. 1. 2005 09:37
Re: 1.0d
PSA bylo jednička v nafťácích, ale to je 20 let zpátky. /motor 1.9 D byl držák, který si nechal líbit cokoliv a vydržel neskutečně dlouho / ale současné motory jsou průměr. Sice jsou oproti PD od nejmenovaného koncernu tišší, ale platí se za to 24 Kč / 100 km. Jinak VW není nejlepší, ale má nejpříznivější poměr cena/výkon. Proto je tak oblíbený /bavím se o motorech, ne autech/.
neregistrovaný "kammy"
14. 1. 2005 10:56
Re: 1.0d
Co se tyce TDI od vw tak ty jsou opravdu sqveli. mam octavku 110 koniku a jezdi skoro zadarmo.jezdim tak do 5.5 litru a to ji moc nesetrim.ale novy diesel v BMW 120d trumfnul vsechny diesly ktery se kdy vyrobily. At si kdo chce co chce rika uz na nej setrim )
neregistrovaný "Juro"
14. 1. 2005 18:50
Re: 1.0d
Fiat len pre informaciu robi jedne z najkvalitnejšich motorov
neregistrovaný "kika"
18. 1. 2005 15:28
Re: 1.0d
zdravim, tak to teda nemas pravdu,VW uz nema take vykonne motory ako Opel, novy motor 1,9cdti,150 k ti nic nehovori? VW ma 136k 1,9hdi. tak o com sa bavime?
neregistrovaný "Paul"
18. 1. 2005 15:34
Re: 1.0d
Opravdu? A co motor v Seatu Toledo 1,9 TDI PD 110 kW? Ten už je v nabídce dva roky a je původem VW. Takže žádné kecy, VW je napřed.
neregistrovaný "kika"
28. 1. 2005 15:14
Re: 1.0d
keci? do seatov sa nerozumiem ale netvrd mi ze sa daval do VW,prichadzam dennodenne do kontaktu s ľuďmi kt vlastnia VW a viem ze v Passatoch donedavna bola najvykonnejsia 136 k verzia motora 1,9 TDI.papa mucko
neregistrovaný "Martin"
14. 1. 2005 18:28
Re: 1.0d
Já nevím co je na italských dieselech tak špičkového, podívej se na motory BMW a Hondy. Dokonce i 2,0TDI od VW/Audi je epší než multijet hlavně pokud máš verzi 125kW. Kámoš má multijeta a každou chvíli mi říká kdo zase přišel s lepším motorem něž co má on a že zase nebude stačit . A když už sem píšu, tak italové poslední dobou hodně přidali na kvalitě, alespoň pokud mám zkušenost s Alfou.
neregistrovaný "brus"
13. 1. 2005 10:50
15let tdi
tak nevim, jestli tdi je tu uz 15let
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Luigi"
13. 1. 2005 10:51
Re: 15let tdi
je
neregistrovaný "MartinM"
13. 1. 2005 10:59
Re: 15let tdi
A jestli tu není TDI od VW, tak je tu určitě 1,9 TD i.d. od Fiatu, kterej jako první zavedl přímý vstřik do sériové výroby
neregistrovaný "ing.hovado"
16. 1. 2005 10:16
Re: 15let tdi
Je to tak,první diesel s přímým vstřikem byl ve Fiatu Croma, myslím v roce 1985.
neregistrovaný "cyrus"
13. 1. 2005 11:52
bez titulku
první TDI bylo v audi 80 1.9/66kW, ne? ale nevím v kterým roce (90-91?).
je to síla, kam to spěje.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Free"
13. 1. 2005 11:55
Re: bez titulku
Bylo to audi 80 B4 rok výroby 92 a nahoru (a to ještě první motory byly 1.9 TD - což bylo horší než 1,6 TD)B3 která se vyráběla do roku 91 měla 1,6 D a 1,6TD
neregistrovaný "Saki"
14. 1. 2005 07:02
Re: bez titulku
první TDI rozhodně nebylo v 90 nebo 92.
neregistrovaný "Free"
14. 1. 2005 14:49
Re: bez titulku
jesli bylo dřív v A100 to nevím ale v roce 1992 už bolo
neregistrovaný "Ondra"
18. 1. 2005 16:23
Re: bez titulku
Pravdu dis, meli jsme svyho casu Fiata Cromu s 1.9 TD i.d. rok vyroby 1989.
Melo to primej vstrik, jezdilo to pod 6 litru, delalo to randal jak traktor a navic to nic nevydrzelo, porad se tomu lamala klika. Ale kdyz to jelo tak to byla parada, za hubycku a svizne.
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 14:03
Vzdrzi?
No tak u tohoto motoru mam vaznou obavu o jeho zivotnost, ponevadz Astra je dost tezka. Kdyby s timto motorem prislo VW, tak ano, ale inzenzri Fiatu... No nevim, neni to zrovna znacka proslula spolehlivosti... A tech pet litru, to si bere 1,9 TDi 81 kW v Octavii take, takze se uvidi.
Rozbalit vlákno
60
neregistrovaný "Figi"
13. 1. 2005 15:25
Re: Vzdrzi?
Fiaty maju skor problemy s elektrikou a spracovanim hlavne interieru motorv sa to az tak netyka,a tohoto noveho uz vobec ne
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 17:30
Re: Vzdrzi?
Ale týká, Stilo taky není nic moc, jeho prodeje to dokládají. Lidé vědí co je kvalitní.
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 17:55
Re: Vzdrzi?
V západní evropě se Stilo prodava a to ze se neprodava tady o nicem nesvedci, protoze pro nektery zabedneny lidi co neni nemecky neni proste dobry.
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 17:59
Re: Vzdrzi?
No ale to lidi mají pravdu. Sám bych taky nic co není made in Germany nebo Japan nekupoval, jsou to prostě nejlepší auta.
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 18:11
Re: Vzdrzi?
To je ciste tvuj nazor ale jsou i lidi co si radsi koupi Fiata, uz pro ty penize pro to pohodli proto ze za ty prachy dostanou dost muziky. Ze maj pravdu si myslis ty ale to je mozna taky tim ze si to mysli ta masa lidi tak ja pujdu s ni abych nebyl trapnej a nevybocoval z rady. To je cesky mysleni a ja vim ze se jentak nezmeni. Proto se tu VW bude lip prodavat nez Italsky auta.
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 18:19
Re: Vzdrzi?
Respektuji Tvůj názor, za ty peníze dostanou více výbavy, ale lidé nechtějí Fiaty, protože ty už jednou zklamaly(Tipo, Uno, Tempra), kdežto VW se spíš neustále osvědčuje. A že se Fiaty nemůžou vyrovnat VW-to doufám víš.
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 18:34
Re: Vzdrzi?
Prosimte v cem se nemuzou vyrovnat?
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 18:41
Re: Vzdrzi?
V kvalitě, spolehlivosti, image, motorech. Italský dělník neumí pracovat. Kdysi platilo, že nejhorší auta jsou Fiaty a Seaty. Teď to už to pro Seat neplatí, ale pomalu ale jistě se k Fiatu dostává Renault. Ten totiž stejně jako Fiat-rychle inovuje a vyvíjí ale nemá na to. Prostě to neumí.
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 18:55
Re: Vzdrzi?
Hm si me pobavil. Byly doby kdy tohle platilo. Jenze dneska je vsechno jinak. Jestli si myslis ze motory stoji zaprd tak se mylis. Od VW bych si benz. motor nekoupil snad jedine 1,8T. Od Fiatu kterejkoliv krome 1,4 12V ten je za posledni dobu asi nejmin povedenej. At uz vemu 1,2 s 80k o cem si muze VW nechat zdat, nebo 1,4, 1,6 1,8 2,0 . Vsechny jsou povedeny. At uz se jedna o vykon nebo spolehlivost. O naftacich jakbysmet. Inovuje a vyviji ano uz sem to tu psal. Common rail vymysleli s Magneti Marelli. Pak to prevzal Bosch a bylo to ve svete. Prvni motor byl uvedenej v Alfe 156 v roce 98. Dneska jsou jeste dal. Co vyviji VW? PDcka. Stejne casem preleze jako vsichni ostatni na CR.
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 19:12
Re: Vzdrzi?
To že VW přeleze na CR-to už říkali kdysi odborníci a... PD poráží CR spotřebou i výkonem. Jsem skalním příznivcem benzínu a diesel bych si nekoupil, ale řeknu Ti jen, že 2,0 TDI v nové Octavii je brutal. Dravost téměř jak u benzínů. Fiat má sice dobré motory, ale ta životnost... A tak samo Alfy, perfektní motory ale kvalita o ničem. Kéž by se Fiat zaměřil na hlavně na kvalitu zpracování, protože je pravda že třeba Stilo Punto 1,2 55 kW dobře jede, ale ty pazvuky... Prostě VW hraje vyšší ligu. 1,9 JTD 85 kw je dobrý, tichý, ale 1,9 TDI PD v Passatu táhne navzdory hmotnosti lépe, je dravější a se stejnou spotřebou. Nenadarmo se o Fiatech říká že jsou "měkké".
neregistrovaný "Enzo"
13. 1. 2005 19:23
Re: Vzdrzi?
Nerikam ze je TDi spatnej motor ale CR mi pripada lepsi, hlavne v kultivovanosti. Proste dalsi krok ve vyvoji. Alfy netrpi na motory ale na predni napravy. Z motoru snad jen stary boxery ve 33 a prvnich kusech 145 a 146. Naftaky maj ty samy co Fiat a benzin akorat jinou hlavu. A ted zavadej u benzinu primy vstriky. Ale to se casem bude zavadet i u Fiatu. K ty vydrzi znam chlapa co ma Punto prvni gen. 1,7 obyc naftak. Nalitano 350tis ,lil do toho dokonce i repku a nemuze si stezovat. Nevim co vic rict.To ze jsou Fiaty mekky jsem nepochopil. Jestli motoricky nebo podvozkove. Podvozkove je treba Marea guma naklani se ale neustreli.
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 19:39
Re: Vzdrzi?
To že jsou měkké má naznačovat "křehkost" auta nebo-li malou výdrž. Třeba známý koupil manželce Puntika 1,2 44 kw a jednou našel v garáži šroubek, který z Puntě vypad. Ale co bylo zvláštní, že nikde nechyběl. U Fiatu se mi líbí vysokootáčkové, atmosférické motory a také to, že z 1,4 dostanou 105 koní apod (hlavně Alfa). Ovšem, dát 700 tisíc az Alfu není úplně špatné, takového Passata má hodně lidí, kdežto 156... ale po několika letech když chci koupit nový model, cena klesne rapidním tempem, takže je dosti nevýhodné ji prodat. Je to prostě spíše pro fandy, Fiat naopak pro rodinu, ale je celkem drahý a je má těžkou konkurenci. Nafťáky v Alfě-164 měla tuším 2,5 TD a ten se jen těžce dá srovnat třeba s 1,9 TDI od Audi. Tehdy měl totiž mechanickou regulaci a výdrž byla milion kilometrů. Vyšel dráž ale při dalším prodeji se to srovnalo. Je to otázkou vkusu a hlavně štěstí při výběru nového auta jakkékoliv značky. To asi nejvíc.
neregistrovaný "limach"
14. 1. 2005 18:31
Re: Vzdrzi?
Když tady popisuješ tu superkvalitu aut od VW koncernu, máš jistě na mysli např. výsledek testování na 100 tis. km redakcí Auto Bildu (ten Italům rozhodně nenadržuje). Tam totiž auta z Golfsburgu pěkně ohřívají spodní příčky, dokonce i za tou "nekvalitní" Alfou jak píšeš. V tomto případě mám na mysli Golfa a 147-ku. Stejnětak O I skončila až za Italy. A Japončíkům už se v tomto ohledu jen dívají na paty, jak jim v kvalitě utekli. Ještě k těm motorům. Nevím kolik Italů už jsi projel, ale já kdysi prodával Tipo 1.4 s natočenými 235 tis. km a nikdo mi to nevěřil, protože motor šlapal jako hodinky a nebral téměř žádný olej. Chlapík po mě najel už dalších cca 40 tis. bez problémů (jen repase startéru - má už nárok). Od té doby jsem měl dalšího a teď právě tu nekvalitní Alfu. Nemám ji dlouho, ale zatím OK a hlavně mi dá to, co přibližovadla z Golfsburgu ne. Pocit radosti z auta - jízda, design (uvnitř i vně). Ačkoliv uznávám, že tohle může být o osobním pocitu.
Ještě jsem se Tě chtěl zeptat, zda jsi opravdu řídil Fiata s 1.2 55 kW? Asi ne, protože takovou motorizaci Fiat vůbec nedělá. Jo a ty diesely. Motor 1.9 JTD už taky není žádná novinka. Dnes se zavádí jeho evoluce ve 103 a 110 kW, a to je jiné kafe. Ono to není jen o pocitu náhlého "nakopnutí" turba do zad v úzkém otáčkovém pásmu. Fiat právě dělá diesely, které dobře táhnou ve větším rozsahu otáček a hlavně nedrnčí a nevibrují jako TDI. Kamarád, který má Seata s 1.9 TDI zkusil O II s 1.9 TDI 77 kW. Bylo to prý fajn svezení až na ty vibrace v pedálech, řadičce a traktorovém zvuku. Myslím, že tohle by dnes již k moderním autům patřit nemělo. Tolik můj názor a zkušenosti.
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 18:44
Re: Vzdrzi?
Umíš číst? Psal jsem 1,2 44 kW. Jinak celková kvalita Fiatu je pořád za VW. Četl jsem test v AutoTIPU Fiat Idea, VW Touran a proti nim Renault Modus. Hádej kdo vyhrál? Máš pravdu, VW. Tomu vytkli akorát vysokou cenu (hold za kvalitu se platí). Ve Fiatu chválili prostor a motor, ale výtky měli k DÍLENSKÉMU ZPRACOVÁNÍ. Stejně tak i Modus, ale tento test Fiat prohrál. Ostatně, jako ve většině případech.
neregistrovaný "limach"
14. 1. 2005 19:21
Re: Vzdrzi?
Já číst umím, ale Tobě už asi antifiatovská zášť zcela zatměla před očima a možná i na mozku. Takže o pár příspěvků dříve (13.1., 19:23) píšeš: "protože je pravda že třeba Stilo Punto 1,2 55 kW dobře jede, ale ty pazvuky...". Takže možná bych Ti doporučil trochu klidu ať si uvolníš více prostoru na konkrétní a hlavně pravdivé argumenty. Myslím, že další chlapi níže v diskusi Ti to napsali celkem dobře. Na rozdíl od Tebe to prostě v praxi vyzkoušeli. Jinak oni Ti novináři píšící pro německé vydavatele typu Axel Springer (Auto Tip, Svět Motorů) musejí najít nějakou kategorii, která by se u VW dala vyzdvihnout. To jsou právě ty plasty. Protože jinak by asi těžko něco jiného pochválili. Řeknu Ti upřímně - to, že mi občas něco někde vrzne, a je to pravda, je mi ukradené. Vyměním to za požitek z jízdy, pohodlí a výbavu. Ještě něco. Před týdnem jsem se u svého mechanika Alfy ptal na poruchovost. Jistě Alfa není bez chyb. Problémem ale je, že většina závad, které má, je elektronika, a ta je převážně Made in Germany (zvláště Bosch). Buď zdráv, přeji Ti v budoucnu hodně šťastných kilometrů s jakýmkoli autem a více tolerance.
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 20:32
Re: Vzdrzi?
Můžeš mi napsat, jaký časopis je podle tebe nestranný? Jen se ptám - nic jiného za tím nehledej. Jinak Alfa šla opravdu s kvalitou nahoru - od 156 a mladší.
neregistrovaný "limach"
15. 1. 2005 10:06
Re: Vzdrzi?
No řeknu Ti, že nevím. Já přestal kupovat časáky typu Světa motorů, Auto Hit a teď v podstatě kupuju jen Auto Tip ze setrvačnosti. Zkusil jsem nějaké co vydávají angláni, tam je obraz germánské "dokonalosti" trochu jiný, ale tam mi to zase připadlo, že nejlepší je Ford... Takže nevím. V současnosti přemýšlím, že po třech letech přestanu kupovat i ten Auto Tip. Jenže jsem zvyklý si o autech číst i mimo net, takže asi budu muset projít hypermarketový koutek s časáky a něco vybrat. Ta nestrannost novinářů bude asi fakt problém, Poraď, jakou máš sám zkušenost. S tou kvalitou je to tak, nicméně makaróni zůstanou makaróny se svou typickou náturou, takže kvalita u nich nikdy nebude etalonem. To si plně uvědomuji, musíš se o ně trochu starat, já to dělám a jsem spokojený. Naštěstí mají jiné přednosti .
neregistrovaný "Hooligan 49"
15. 1. 2005 12:56
Re: Vzdrzi?
Podle mě nenajdeš časopis, který je nestranný. Já Kupuju pravidelně Automobil Revue a Svět motorů. Svět motorů proto, že vychází každý týden - abych měl co číst. Automobil revue má obrovskou nevýhodu v tom, že vychází jen jednou měsíčně a nemůže rychle reagovat na novinky - nejhorší bylo, když vyjela nová Octavia - ve všech časopisech byla spousta fotek, popis výbav a motoru a AR přišel po čtrnácti dnech s jedinou fotkou předku. Měli bysme začít kupovat Playboy - tam nechají hodnocení "objektů" na osobním vkusu čitatele .
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 21:29
Re: Vzdrzi?
Každá automobilka si může vybrat jakou jakost koupí. A to že Alfa kupuje tu nejlacinější, to je jejich věc. A věř že jakostí je u fy Bosch či Siemens více. Například Simos 2P který je ve Felicii 1,3 MPI nemá absolutně žádné potíže, stejně jako Bosch-Motronic M 3.8.2 v Octavii 1,8. Jsou to ověřené systémy, Bosch by nikdy nedal do prodeje něco co není ověřené. Je to na automobilce čemu dá přednost, jestli nízké ceně nebo vyšší ceně ale adekvátní kvalitě, a také to potom tak vypadá. já volím kvalitu, tedy VW koncern.
neregistrovaný "theo"
14. 1. 2005 21:47
Re: Vzdrzi?
BOSCH - to se u nás doma nesmí říkat nahlas ! Mám italský auto a zatím 3 závady : 1x rádio Grundig made for you Germany a 2 x Bosch made in Germany ( váha vzduchu a snímač pedálu plynu). Nechtěl bych vidět celý auto Made in Germany
neregistrovaný "limach"
15. 1. 2005 10:11
Re: Vzdrzi?
Ono je to asi trochu off topic, takže jen pro pobavení. Koupil jsem do rodiny "osvědčenou kvalitu" mixér Bosch. Během půlroku jsem ho měl dvakrát v záruční opravně. Jednou vynechával a podruhé pouštěl do jídla z motorku nějaký olej. Přitom jsem ho nepřetěžoval a používal jen zřídka. Na tuto značku už si dávám bacha. Čím jezdíš, Theo?
neregistrovaný "Hooligan 49"
15. 1. 2005 12:59
Re: Vzdrzi?
A fakt bylo na tom výrobku - Made in Germany? Nebylo tam třeba Made in China apod .
neregistrovaný "theo"
15. 1. 2005 15:58
Re: Vzdrzi?
to Limach: Jezdím Bravou JTD Jinak můžu Ti říct, že mi odešla po dvou letech žehlička Siemens, borec co se to snažil opravit říkal že mě to v pohodě mohlo uzemnit - voda z napařování pronikala do elektroniky a elektriky. To prej neviděl nikdy ani u stokorunovejch modelů. Sestra má myčku Bosch ( za 20 k ) a vypadá to na vracečku. Naše rodina je pro německý věci začarovaná
to Hooligan: bylo to tam krásně napsaný - Made in Germany. Kdyby to dělali někde u ťamanů, tak by top bylo lepší. Máme jedny známý v Německu a ti říkali, že manuálně v automobilkách tam pracuje vesměs jen nějaká lůza z bambusovejch států, když přijde nějakej imigrant z Pakistánu, šup s ním do automobilky, aby budoval image německé dokonalosti.
neregistrovaný "limach"
16. 1. 2005 17:42
Re: Vzdrzi?
Dobrá volba. Já měl Bravku s 1.4 12V a i přes to, že leckdo říká, že šlo o nejslabší Fiatův motor, já byl spokojený s kvalitou i spolehlivostí. Jo a ten báječný prostor.
neregistrovaný "Miki"
18. 1. 2005 08:52
Re: Vzdrzi?
Vy si opatřete pravdivé argumenty a informace. Má v článku naprosto věcné chyby např.ve Stilu není vůbec motor 1,2 s výkonem 55kW!
neregistrovaný "Paul"
18. 1. 2005 11:07
Re: Vzdrzi?
Ó sorry, tak jsem se spletl, ty 4 kW resp. 5 koní, to je opravdu šílený omyl!!
neregistrovaný "Jarda"
17. 1. 2005 10:17
Re: Vzdrzi?
Limachu, Limachu - neprehanej a nemen me slova - o zadnych vibracich do pedalu jsem nemluvil !!! A traktorovym zvuku taky ne - rekl jsem, ze to bylo slyset !!!
neregistrovaný "vlado"
16. 6. 2006 09:32
Re: Vzdrzi?
Nemôžem sa nepridať keď čítam tieto bludy.Aké drkotanie v TDI, mám passata 1,9 TDI 81 kW a oproti známy ma Mareu 2,4 JTD a keby som povedal, že ten motor hučí jak traktor tak som ešte urazil tie moderné traktory. Šak to pol dediny zobudi.
Kamarát montoval do alfy poplašné a take hovadiny ako diaľkový štart aby to zatraktívnil, sa rozprával s majiteľom a povedal že to dáva do kopy a to predáva preč, lebo životnosť alfy je 3 roky a potom sa kazí všetko počnúc tým úžasný motorom, ktorý tu ospevujete. A už som mal možnosť vydieť vyhorenú časť alfy, ktorá sama od seba vyhorela. Takže neriešme tu bludy. Ďalší kamarát ma Punto, ktoré ma 4 roky a mu odchádzajú bludy ako motorčeky na stieračoch, riadenie a tak, tiež sa ide toho čím skôr zbaviť.
neregistrovaný "anonym"
14. 1. 2005 07:48
Re: Vzdrzi?
A španělský dělník už umí pracovat? Nebo jsou tam za výdělkem němečtí gastarbajtři?
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 16:37
Re: Vzdrzi?
Španělský dělník umí pracovat, stejně jako český, ale před vstupem VW do Seatu byla kvalita nevalná kvůli chybějícímu vývoji, prostě stejně jako u nás (Š 120, Favorit).
neregistrovaný "flavio"
15. 1. 2005 12:07
Re: italsky dělník
neumi tam je vsechno maňana, maňana...
neregistrovaný "RENAULT"
14. 1. 2005 21:28
Re: italsky dělník
no jasne Renault na to nema-to urcite. Leda ve tvych zboznych snech
proste zavidis ze maji zajimavejsi auta se zajimavejsim designem, prijemnejsim interierem s lepsima materialama v interieru a motory dci jsou taky na dobre urovni a kvalita u novych modelu rychle stoupa
7. rokem jsou nejprodavanejsimi auty v zapadni evrope, proste z vas mluvi zavist jste obycejni ubozaci- fiataci brante se! normalne do diskuzi nepisu ale tys me dost na.ral s tvyma blbyma kecama
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 21:33
Re: italsky dělník
Dobře. Začalo to ubohými modely 19,21, velmi poruchové vozy. A pak přišel Mégane, ještě větší *než předchůdce, nová Laguna a její elektronika... A vrcholem byl test nového Espace v AutoTIPU, kdy jim přes noc do něj napršelo. Čili kvalita zpracování a elektronika, to dělají z Renaultu sra...
neregistrovaný "FULBO"
8. 10. 2005 04:39
Re: italsky dělník
na Renaulty mi nešahej. Měl jsem Megana 1,6 r.v. 97 a minimum zavad. Teď mám nového Megana 1,5 Dci- závada žádna.
neregistrovaný "FULBO"
8. 10. 2005 04:32
Re: italsky dělník
Tak asi nemáš pravdu. Renault momentálně prožíva zlatý časy a proto a nebo možná tím tolik inovuje. Inu TVÚRCE AUTOMOBILŮ.
neregistrovaný "Juro"
14. 1. 2005 19:03
Re: italsky dělník
no neviem ale Uno co ma kamarat r.v. 1896 1.3 33-kw ma asi okolo 450000km + - 20 000km je nezmar
neregistrovaný "Panpalini"
13. 1. 2005 20:41
Re: italsky dělník
Jenom zabedněnej hňup si muže myslet, že německé auto je lepší. Mám VW Passat B5 a motor ve 112000 km je kaput!!!! Na 100 km bere litr oleje.A to jsem ho měl od začátku a dával jsem mu vše co měl. Fiat byl kdysi poruchové auto, ale to je dnes už dávno pryč. Mám Fiata Ducato 2,3 JTD a za 50 000 km žádný problém. Do JTD,HDI Cdi, prostě jinak se to jmenuje, ale je to comon rail je nutno dávat kvalitní naftu (ne z JZD) a vše bude fungovat dobře.
neregistrovaný "anonym"
13. 1. 2005 23:46
Re: italsky dělník
ne jenom auto a motor, ale i ty se podilis na zivotnosti, nekdo jezdi jak na vypujcenem kole kterée nemusi vracet
neregistrovaný "MTB"
14. 1. 2005 20:38
Re: italsky dělník
Co znamená kaput? Nemůže ti jen někde "učůrávat" ? Protože 112 000 je hodně málo - i na Trabanta .
neregistrovaný "Martin"
15. 1. 2005 13:52
Re: italsky dělník
Docela by mě zajímalo co s tím motorem děláš? Já mám starou Škodu 130 (najeto 150 tis. km) ale na 10 000km nedoleju ani celej litr oleje.
neregistrovaný "free"
17. 1. 2005 09:39
Re: italsky dělník
Musím přiznat passat b5 1,9tdi přidřel se a ojnice proletěla blokem - mám sice podezření na servis, protože to bylo hned po té co jsem ho dostal, po opravě turba (první) ale měl najeto 422 tis km a vůbec jsem ho nešetřil (tedy olej a naftu jsem používal "kvalitní")
neregistrovaný "snekon"
13. 1. 2005 19:47
Re: italsky dělník
Jistěže vydrží, diesely od Fiatu mají jedny z nejspolehlivějších motorů, dle TUV rozhodně spolehlivější, než VW, ve všech článcích o JTD dieselech se píše především o jejich spolehlivosti a životnosti, ještě jsem neslyšel, že by některý z nich mechanicky selhal.
neregistrovaný "Skyline"
13. 1. 2005 16:04
Re: italsky dělník
A znacka VW snad proslula spolehlivosti je? A kde? V nemecko-ceskych magazinech? Doporucuju ke studiu statistiky spolehlivosti, nikoliv marketingove materialy.
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 16:47
Re: italsky dělník
A není? Golf, Passat, Polo. Etalony udávající směr. A motory TDI? Vždyť to jsou nejprodávanější vznětové motory vůbec, takže takové řeči že VW není proslulý spolehlivostí o něčem svědčí. Byly to tři věci, které Volkswagen vyšvihly: motory TDI, kvalita a spolehlivost.
neregistrovaný "MartinM"
13. 1. 2005 17:04
Re: italsky dělník
Zkus nakouknout to statistik TUV - třeba Golf III je na tom se spolehlivostí stejně jako Bravo/Brava Kdybyste se tu rozplývali nad spolehlivosít Toyoty, mělo by to reálný základ, ale VW... :-/
neregistrovaný "Paul"
13. 1. 2005 17:27
Re: italsky dělník
Další z opakujících se přiblblých názorů a opět říkám: statistika TUV není objektivní. Proč? Protože nebere v úvahu počet najetých km. Čili Bravu kterou si někdo koupí jako čistě rodďnné auto které se najede 2x minimálně méně km než Golf. Protože jednak Fiat není auto které by se hned po leasinhu prodalo-ani to moc lehce nejde, a hlavně, o Golf je veliký záhjem především s motory TDI které aby se koupí vyplatili, musí najet ročně více než 35000 km. A to Fiat za rok nenajede. Stačí se mrknout třeba do Avíza, kolik má najeté dvouletý Golf.
neregistrovaný "Skylord"
14. 1. 2005 08:20
Re: italsky dělník
To je vuuuul, jak jsi prisel na to, ze s Fiat tolik kilometru nenajede? Je tam nejaky omezovac, nebo co? Mam pocit, ze nekteri lide maji nejaky ten omezovac v hlave. Zrejme jsi byl na prevychove v nemecku, ne? Ale nic ve zlym...
TDI jsou opravdu spickove motory, ale ta spolehlivost z vlastni zkusenosti nic moc. JTD ovsem taky bude dost slusny motor... a ty italie bych se tak nebal... co treba Ferrari, Lamborghini, Maserati?
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 12:24
Re: italsky dělník
Vůl jsi Ty protože jsi nepochopil, co jsem tím chtěl naznačit. Fiat málokdo používá jako vozidlo s kterým nahání kilometry. A Lamborghini-to byly * jako kdysi nase skodovky, teď to je lepší protože Laborghini patří VW. Takze... Italové byli a jsou *
neregistrovaný "NIcKON"
14. 1. 2005 12:33
Re: italsky dělník
Třeba jako můj šestnáct let starý Fiat Tipo, který jezdí bez jediné závady a kouska koroze (o korozi by mohli majitelé Golfů III jistě povyprávět) denně po Praze? Btw, abyste si to nevyložil špatně, jsem druhý majitel a auto jsem kupoval od souseda, takže znám celou jeho historii od zakoupení v r. 1990. Z vašich předchozích příspěvků soudím, že vaše informace mají dost nízkou validitu, tak se prosím přestaňte navážet do italských aut, když je vůbec neznáte.
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 12:54
Re: italsky dělník
Používáte cizí slova, to je hezké, ale víte co znamenají?? Tipo a Uno, to jsou největší šroty všech dob, takže jediné co Vám k tomu řeknu: buďte rád, že Vás to nepřišlo na majlant. Mimochodem-bez závady a koroze? Tak buď má najeté 10 000 km nebo nám tu krmíte uši. Spíše bych se přiklonil k té druhé verzi...
neregistrovaný "NIcKON"
14. 1. 2005 13:59
Re: italsky dělník
Pokud budete argumentovat tím, že budete napadat diskutujícího a tvrzeními typu "A a B jsou největšími šroty všech dob", tak už se ani nemusíte obtěžovat s odpovědí.

Rozhodně mi nestojíte za lhaní a díky humanitnímu vzdělání znám významy cizích slov. Pro vaši informaci, vůz má najeto 109 tisíc km převážně v městském provozu a jediné, co se na něm kdy porouchalo, byl mechanismus zadního stěrače (zarezl) a solenoidový ventil, přerušující přívod paliva při vypnutém zapalování (německý výrobek).

Pokud jste schopen věcně diskutovat, rád si poslechnu vaše zkušenosti s Vámi obhajovanými vozy.
neregistrovaný "free"
17. 1. 2005 12:55
Re: italsky dělník
no nechci do vás nějak rýpat, ale rok 1990 znamená stáří 15 let a to jedině v případě že byl koupený v lednu takže pokud vaších 109 tis rozdělím na roky je to cca 7200 km ročně což je více než málo. A to ještě počítám že ten kdo dal za nové TIPO v roce 90 prachy určitě najezdil více. Prostě Vám chci naznačit že patříte do skupiny, které by jakékoliv auto vydrželo jako nové stejně jako mému dědovi vydržela Š110R z roku 1979 - zatím bez koroze najeto cca 85 tis.
neregistrovaný "Jarous"
14. 1. 2005 18:11
Re: Paul
Ve své době bylo uno nejprodávanější auto evropy. O tom se mohlo jeho rivalu Polu jen zdát. A že Lamborghini byl šrot jako škodovka - no je vidět že jsi automobilový guru a že opravdu "vyznáš". Jwe vidět že hodně brouzdáš na internetu, moc čteš ale praktická zkušenost je v tvém případě na nule!
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 18:24
Re: Paul
Tak tak bbou odpověď jsem ještě neviděl. Ty máš praktické zkušenosti s Lamborghini? Možná tak s ojetým Punťou...
neregistrovaný "Saki"
14. 1. 2005 13:18
Re: Paul
Paule napiš mi tvůj e-mail rád bych poznal debílka.
neregistrovaný "MarekR"
15. 1. 2005 19:54
Re: Paul
Paul ... Ty si totalny magor. Ja mam Fiat Bravo GT 1.9 JTD. Ten motor je super, a vobec to nepouzivam ako rodinne auto. Kde si prisiel na to ze len golfom spravis 35 tis. km rocne. Ja spravim cca 40 tis. rocne, a akurat co mi na motore odislo bola vaha vzduchu - Bosch. A design VW sa postupne ubera hroznym smerom.. Je to Golf V - tluste auto bez ladnych tvarov. Za takym trojdverovym Stilom, ci Alfou 147 sa otoci clovek skor, ako za obycajnym golfom.
neregistrovaný "Paul"
18. 1. 2005 11:00
Re: Paul
Magor jsi Ty protože jsi nepochopil co jsem tím chtěl říct.
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 08:39
Re: Paul
Neni. Golf, Passat a Polo nic neudavaji, technicky v benzinech uz 15 let jen kulhaji a lepsi modely (Audi) i v dieselech prechazi k CR kvuli hlucnosti PD. Keci o etalonech mas nactene z AutoTIPu a AMS, predpokladam... Ze je nejprodavanejsi? A kde? V Nemecku? V CR? A odkdy kvalita=vysoke prodeje? Pak jsou asi nejvetsi * treba Lexus nebo Porsche, tomu ale sam neveris. Byly to sice 3 veci, ktere vysvihly VW, ale uplne jine: brutalni snizovani nakladu v devadesatych letech, unifikace motoru a podvozku (vice-mene pruvodni jev prvniho duvodu) a predevsim silny marketing. Kvalita a spolehlivost jsou jen zbozna prani priznivcu tohoto koncernu. Nikdo ti ale nebrani nechat jim svoje penize a presvedcit se o tom na vlastni kuzi.
neregistrovaný "kika"
18. 1. 2005 16:01
Re: Paul
ty ma uz stves. nova Astra nieje tazka,sa zobud!!! ma lepsie bezpecnostne testy ako novy golf a je zaujimavejsia.
neregistrovaný "MTB"
18. 1. 2005 17:16
Re: Paul
Tak mu ten názor neber. Každý máme jiný názor. Někomu se líbí Astra, jinému Golf.
neregistrovaný "Libor"
13. 1. 2005 17:13
bez titulku
Dneska jsem shodou okolností jel s Oplem Zafirou 2.0 DTI. To byla hrůza, už vím proč někteří tvrdí, že nafta patří do traktoru. Jako v traktoru jsem si opravdu připadal. To se vůbec nedá srovant s 1.9 TDI od VW. Takže jim moc nevěřím, ale možná se zlepšili.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "snekon"
13. 1. 2005 19:55
Re: bez titulku
2.0DTi od Opelu není JTD, to je trochu jiné kafe.
neregistrovaný "MHPlus"
14. 1. 2005 11:02
Re: bez titulku
I když bude motor zcela identický, bude jinak slyšet, když je v autě klasické dvou/tříprostorové koncepce a jinak, když je de facto v kabině...
neregistrovaný "kika"
18. 1. 2005 15:49
Re: bez titulku
musis to brat tak ze aj ta technika napreduje a ja poznam vela ludi ktory na zafiru 2,0dti nedaju dopustit a je to najlepsie predavany motor v tomto aute. ale 2,0 dti budu onedlho nahradene 1,9cdti 120k a 1,9 cdti 150k. ja som isla tiez s tym 2,0dti a mne sa to pacilo. je to otazka zvyku a vkusu.
neregistrovaný "Sch"
13. 1. 2005 18:20
ohledně životnosti
dotaz resp. namet na diskuzi ohledne zivotnosti motoru.
Asi nejvetsi obavu bych mel o to turbo, z principu veci je podle me trvanlivejsi pevna geometrie lopatek nez variabilni. TDI 66kW ma asi urcite pevnou geometrii a ten motor vydrzi dost, nejaka z tech silnejsich verzi (96kW?) uz bude mit variabilni geometrii, mate nekdo nejakou moznost srovnani zkusenosti? Je to otazka spis pro ty co daj 60+ rocne a pro zajemce o ojetinu, ale i tak myslim zajimava.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "NIcKON"
14. 1. 2005 12:25
Re: ohledně životnosti
Jen detail - TDI 66 kW má počínaje rokem 2001 také variabilní geometrii lopatek turba. Ale minimálně v případě VW tento de facto jednoduchý mechanismus není zdrojem problémů. VW TDI mají jiná, notoricky známá, slabá místa, ale to do této bezpředmětné diskuze psát nebudu.
neregistrovaný "rejpal"
13. 1. 2005 18:25
1,3 CDTI
je vidět že v diskusi je hodně odborníků na VW motory.Jestli pak vy odborníci jste slyšeli o Achillové pátě každého TDIčka od VW vzduchováze.Pakliže ne nemáte se co tady vyzahovat.Já jezdím už přes rok s 1.32CDTI/to je ten motor o čem je článek/resp.tá jeho původní v\rianta a nemám s motorem žádný problém.Zato Oktaviste po 30000 dost částo si stežují ýže jím to jaksi netahne a pak musí zacalovat ofiko 15000 za novou vzduchováhu.Taže bežtě se chlapcí s TDIčkama váíte co.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Hooligan 49"
13. 1. 2005 19:01
Re: 1,3 CDTI
Ta váha už tolik nestojí. Dneska se prodává tuším kolem 7000 - 8000 tisíc. A většinou vydrží víc než těch 30 000 km.
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 08:48
Re: 1,3 CDTI
Mas pravdu, kamosovi vydrzela tusim 50 nebo 60k. Fakt uspech. Cena byla (2001) tech 15k temer na kacku presne. Joo, VW kvalita se nezapre..
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 08:53
Re: 1,3 CDTI
Já netvrdil, že tolik nestála, ale že už tolik nestojí. Tuším, že od loňska se prodává za tu cenu, co jsem napsal.
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 10:04
Re: 1,3 CDTI
No ja to pochopil, myslel jsem hlavne to, ze 50-60k je sice vic, nez 30, ale porad to nic moc nevydrzi. Vzhledem ke stari vsech O1 uz to slevnili nejspis proto, ze jich prodavaji mraky a tak snizuji cenu
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 12:17
Re: 1,3 CDTI
Nebo našli dodavatele, který je nebere na hůl .
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 15:01
Re: 1,3 CDTI
To bych nerekl. Vem si, kolik treba stala O1 pred rokem a kolik stoji dnes... Ze by ji zacali vyrabet na jine lince? Nebo zmenili dodavatele vsech dilu? Kdepak, jen se pakuji min. Porad ale vic, nez by bylo zdravo (viz rozdil u Astry - pokud se vyrabi na jine lince, pak beru zpet, zas tak do toho nedelam, ale pokud automobilka vykazuje zisk na aute za 340k, kdyz ho predtim prodavala za 460k, o necem to svedci). Jsem si samozrejme vedom toho, ze je potreba zaplatit vyvoj apod., i tak to ovsem dost vypovida o marzich, ktere automobilky maji. A naklady na vyrobu v Nemecku jsou jiste vyssi, nez naklady na vyrobu v MB.
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 15:48
Re: 1,3 CDTI
"Stará" Astra se dělá v Polsku a "stará" Octavia se přestěhovala z Boleslavi mám pocit do Vrchlabí. Ta cena Octavie je trochu zavádějící - za většinu prvků se připlácí (repráky, mlhovky, barevná zrcátka atd.). A slyšel jsem, že přední sedadla v Astře Classic už nejsou tak dobrá jako předtím - takže i Opel šetří. Ale je to super představa, kdyby automobilky prodávaly auta za výrobní cenu.
neregistrovaný "Radek"
14. 1. 2005 10:58
Re: 1,3 CDTI
Ahoj Skyline, tak jsem nelenil abych tady tupě neplácal a zavolal jsem do servisu Škoda. Váha vzduchu stojí už skoro rok 3.500,-Kč vč. DPH. Závada se týkala motorů TDI 66 a 81kW rozhodně se netýká PD. Počet ujetých km nebyl při poruše váhy vzduchu rozhodující, jednalo se zkrat sondy v důsledku vniknutí vody zkrz vzduchový filtr do sání. Politování hodná konstrukční chyba. Mezi výrobci aut nic vyjímečného, ale protože tu TDI motorů jezdí nejvíc, tak je to víc na očích. A kdyby jsi nebyl zaujatej, tak bys to musel vidět taky. Co takhle problémy motorů TDCI v Mondeu, víš o tom něco??? Nebo to nevíš jen proto, že to není VW???
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 12:12
Re: 1,3 CDTI
a) jestli sis vsiml, psal jsem, ze slo o rok 2001. Kdybys umel cist, zjistil bys, ze uz jsem to napsal Hooliganovi. b)nikde jsem netvrdil, ze slo o PD (ty, pokud vim, v O1 ani nebyly) c) argumentujes jako typicky fanatik-skodivec. Tady je rec o TDi, ktere je podle privrzencu fauve superkvalitni modla a ostatni ji nesahaji po kotniky. Nikdo to nesrovnava s TDCi, proc taky? Nekdo tady rika, ze TDCi je jediny dobry motor a vsechno ostatni je *? Hmm, nevsiml jsem si. Ale je tu spousta takovych, kteri takto mluvi o TDi. No a ti bud vedome lzou, nebo se myli. O nic jineho, nez o dokazani jejich lzi tady neslo, chapes?
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 12:24
Re: 1,3 CDTI
Tak vida - váha stojí polovinu toho, co jsem psal
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 1. 2005 12:28
Re: 1,3 CDTI
A k tomu TDI PD v Octavii 1. Na chvíli se tam podíval ten diesel s 96 kW.
neregistrovaný "NIcKON"
14. 1. 2005 12:36
Re: 1,3 CDTI
A do Octavií 4x4 se docela dlouho díval 74 kW.
neregistrovaný "Radek"
14. 1. 2005 12:37
Re: 1,3 CDTI
Vím moc dobře co jsi napsal, číst fakt umím. PD v O1 jsou 74kW a 96kW, takže víš prd. Reagoval jsem na Tebou zmíněnou cenu, která není pravdivá, takže víš zase prd. Já rozhodně nejsem "fanatik-skodivec", ale podle toho jak jsem si přečetl Tvé příspěvky nejen v této diskusi, tak jseš normální zakomplexovanej odpůrce koncernu. Ani v jednom z Tvých příspěvků není žádná zmíňka o tom, že by jsi se někde pozitivně vyjádřil o škodovce nebo VW. Asi máš nějaký duševní problém... Každopádně tady byla diskuze o 1,3 CDTI a to je slušnej motor, který časem ukáže, jestli je i spolehlivý.
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 14:51
Re: 1,3 CDTI
Nemam problem uznat, ze jsem se spletl - pro me je TDi v O1 bud 66 nebo 81 kW, 74 kW v 4x4 jsem si neuvedomil (kolik jich asi tak jezdi?) a 96 jsem taky nevidel (klidne si tipnu, ze prodej PD byl v O1 celkove tak max 10% ze vsech dieselu). Reagovals na mnou zminenou cenu v roce 2001. Jsi opravdu tak hloupy, nebo neumis cist? A protoze v teto diskusi nechvalim skodovky, tak mam dusevni problem? Ty jsi ale usmevny blekota, kdybych mel cas, mrknu na vsechny tvoje prispevky a jak zjistim, ze se o nejake automobilce nezminujes pochvalne, reknu ti, ze mas dusevni problem... Boze, jak jsou nekteri skodovaci hloupi... Na nic jineho nez urazlive a flamewar vyvolavajici prispevky se nezmuzes?Aspon, ze ta posledni veta znela rozumne, byt mimo misu v tomto konkretnim vlaknu (viz uvodni prispevek od rejpala). Pekny vikend a vic otevrit oci, treba se nakonec jeste naucis reagovat rozumne.
neregistrovaný "Radek"
14. 1. 2005 16:40
Re: 1,3 CDTI
Ale to víš, že máš pravdu. Takovým jako Ty se nemá odporovat. Takže VW je nejhorší na světě, škodovky jsou pekáče, který by se snad mělo zakázat prodávat. Tak se měj prima a hezký výkend...Pa PS: psal jsem že škodovky nejen že nechválíš v této diskuzi, ale v žádné diskusi, kterou jsem přečetl jsi o škodovce a potažmo o VW nenapsal nic pozitivního a to je zaujatost skoro pro psychologa...
neregistrovaný "rejpal"
14. 1. 2005 20:07
Re: 1,3 CDTI
tá váha Franto možna stojí z vrákoviště - totiž jako by repasována těch 7000-8000 plus motáž ještě něco.Nechaš li si to v servisu vyjde ti tak jak jsem to napsal Jinak
neregistrovaný "MTB"
14. 1. 2005 20:54
Re: 1,3 CDTI
No jestli ti za váhu naúčtovali 15 000,- tak tě vzali pořádně na hůl. Ta váha stojí opravdu kolem těch 3 500,-. A když hoooodně přeženu práci, tak se celkem musíš vejít do 5 000,-.
neregistrovaný "mark"
13. 1. 2005 22:23
Re: 1,3 CDTI
lenze su aj taky co s 1,3 CDTI maju uz rok problemy, spotreba oleja resp. signalizacia sa v prvych motoroch Fiatu tiez nevydarila - a importer len "maju smolu".
VW ma aj SDI tam to sice nie je delo ale spotreba v pohode, problemy s snimacom prietoku vzduchu nemaju.
neregistrovaný "empi"
14. 1. 2005 09:36
Re: 1,3 CDTI
Cetl nekdo toto: [odkaz]
"Na tachometru je 287.000 km a přichází obvyklý problém pro motory TDI – špatná „váha vzduchu“, což se projevuje ztrátou výkonu motoru a neochotou zrychlovat. Oprava vyšla na necelé tři tisíce korun."

V praci mame uz 6. Octavii TDI (vsechny se prodavaly po najeti kolem 110t km a zadna nemela problem s vahou vzduchu). Jedna ale mela problem s turbem - oprava (vymena) vysla na 60t .
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 12:28
Re: 1,3 CDTI
Jo, jenže Fiat po 287 000 km je kaputo
neregistrovaný "Zip"
13. 1. 2005 19:06
bez titulku
Co já vím,tak nejhorší nafty měli "frantíci",mimo peugeot.Italský JTD jsou super.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "paja"
13. 1. 2005 19:25
Re: bez titulku
Tak nejak si tu pripadam, jako kdydy se nekteri z Vas jmenovali Jochen, Helmut apod. VW opravdu zadny etalon spolehlivosti neni, pokud se vykasleme na TUV a podivame se na spokojenost zakazniku na JDPower, tak si VW nevede opravdu moc dobre (krome skodovky), sam jsem pred ctyrmi lety kupoval ojety Fiat Marea 1.8 16v anemohl jsem si stezovat, kdyz jsem ho se 180.000km na tachometru prodaval, vevnitr nic nevrzalo, volant nebyl vylesten do hladka, sedacky byly jako nove a motor za celou dobu potreboval pouze rozvodak, kamarad ma Alfu 156 2.4JTD ( uz druhou, prvni kupoval v 1998) a tak fantasticky diesel jsem jeste nezazil (s BMW jsem nemel tu cest), pripadate mi nekteri jako jeden novinar z nejmenovaneho motoristickeho tydeniku, ktery jako jediny zapor v hodnoceni testu Pandy 4x4 uvedl, ze je to Fiat. Kdyby hloupost nadnasela...
neregistrovaný "Paul"
14. 1. 2005 12:31
Re: bez titulku
Ovšem ten novinář měl pravdu, proč jinak Fiat ještě nedávno těžce krachoval??
neregistrovaný "zigi"
13. 1. 2005 19:28