Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hliník se odstěhoval do Neckarsulmu před deseti lety

Právě před deseti roky bylo v Neckarsulmu založeno Centrum hliníku automobilky Audi, ve kterém vznikaly vozy jako Audi A8 či Audi A2.
Zpět na článek
3. 1. 2005 15:59
neregistrovaný "Paul"
3. 1. 2005 16:58
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
4. 1. 2005 08:43
neregistrovaný "Marek"
4. 1. 2005 10:25
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
4. 1. 2005 14:25
neregistrovaný "Paul"
4. 1. 2005 14:26
neregistrovaný "Paul"
5. 1. 2005 10:22
neregistrovaný "Marek"
30. 1. 2007 11:06
neregistrovaný "Zdeněk"
neregistrovaný "Paul"
3. 1. 2005 15:59
A co NSX?
Zrovna před pár dny se to mlelo v diskuzi tady: [odkaz] kvůli tomu, že se mluví o hliníku a co nevidím, na auto.cz také není o tom, že provní celohliníkové auto byla Honda NSX, ani zmínka . Cítím to asi takhle -
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
3. 1. 2005 16:58
Re: A co NSX?
Ale my přece nepíšeme o tom, co bylo první a co druhé...
neregistrovaný "Marek"
4. 1. 2005 08:43
Re: A co NSX?
Ano pisete. Ve clanku je zminka o tom ze A8 bylo prvni seriove vyrabene auto s hlinikovou karoserii coz neni pravda. NSX byla opravdu prvni.
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
4. 1. 2005 10:25
Re: A co NSX?
Hondě NSX její prvenství nebereme. Píšeme doslova"první Audi A8 – vůbec první model s prostorovým rámem ASF (Audi Space Frame)..." Uznejte, že Honda prostorový rám ASF nemá. Zpráva se zabývá historií uplatnění hliníku ve vozech značky Audi a nesrovnává se s celosvětovým stavem.

Bohužel, pravdou stále zůstává, že německé automobilky umí své technické a technologické úspěchy lépe mediálně zužitkovat. Bohatá nabídka informací a obrázků ve vysoké kvalitě, které jsou novinářům k dispozici na novinářských stránkách automobilek, vybízí ke snadnému použití těchto materiálů. Japonské automobilky jsou zdrženlivější, často je více podrobností na veřejných stránkách než na těch novinářských a například detailnější obrázky jsou jen v nízkých rozlišeních...Navíc to co mediálně "prodávají" v Japonsku se k evropským novinářům (díky jazykové bariéře) dostává se značným zpožděním nebo nikdy.
neregistrovaný "Paul"
4. 1. 2005 14:25
Re: A co NSX?
Že NSX nemá prostorový rám ASF? To určitě nemá, asi ho u Hondy zapomněli vzletně pojmenovat... Ale faktem je to, že obojí je stále pouze hliník. Pokud by vyrobila třeba Dacia hliníkovou karoserii DASMSF (Dacia Aluminium Super Mega Space Frame), tak by také vlastně byla první, že?
neregistrovaný "Paul"
4. 1. 2005 14:26
Re: A co NSX?
Ale každopádně je super, že alespoň vy jste nezveřejnili tiskovou zprávu, ale vlastní materiál
neregistrovaný "Marek"
5. 1. 2005 10:22
Re: A co NSX?
V článku píšete doslova "po uvedení modelu Audi A8, prvního sériově vyráběného vozu s hliníkovou karoserií ..."
neregistrovaný "Zdeněk"
30. 1. 2007 11:06
Re: A co NSX?
píšou doslova Audi A8 - vůbec první model (ne první seriově vyráběný vůz) s prostorovým rámem ASF , tak nepřekrucuj a přiznej , že jsi to špatně pochopil ty osle.