Zrovna před pár dny se to mlelo v diskuzi tady: [odkaz] kvůli tomu, že se mluví o hliníku a co nevidím, na auto.cz také není o tom, že provní celohliníkové auto byla Honda NSX, ani zmínka . Cítím to asi takhle -
Hondě NSX její prvenství nebereme. Píšeme doslova"první Audi A8 – vůbec první model s prostorovým rámem ASF (Audi Space Frame)..." Uznejte, že Honda prostorový rám ASF nemá. Zpráva se zabývá historií uplatnění hliníku ve vozech značky Audi a nesrovnává se s celosvětovým stavem.
Bohužel, pravdou stále zůstává, že německé automobilky umí své technické a technologické úspěchy lépe mediálně zužitkovat. Bohatá nabídka informací a obrázků ve vysoké kvalitě, které jsou novinářům k dispozici na novinářských stránkách automobilek, vybízí ke snadnému použití těchto materiálů. Japonské automobilky jsou zdrženlivější, často je více podrobností na veřejných stránkách než na těch novinářských a například detailnější obrázky jsou jen v nízkých rozlišeních...Navíc to co mediálně "prodávají" v Japonsku se k evropským novinářům (díky jazykové bariéře) dostává se značným zpožděním nebo nikdy.
Že NSX nemá prostorový rám ASF? To určitě nemá, asi ho u Hondy zapomněli vzletně pojmenovat... Ale faktem je to, že obojí je stále pouze hliník. Pokud by vyrobila třeba Dacia hliníkovou karoserii DASMSF (Dacia Aluminium Super Mega Space Frame), tak by také vlastně byla první, že?
píšou doslova Audi A8 - vůbec první model (ne první seriově vyráběný vůz) s prostorovým rámem ASF , tak nepřekrucuj a přiznej , že jsi to špatně pochopil ty osle.