Novinky
nechapu proc vyvijeji takovy pravykonovany motory kdyz pak rychlost omezi na 250km/h, to jede i golf s 200 konovym motorem (i kdyz nema 100 za 4,6s.)kdyby oddelali omezovac tak si neskrtne ani novy F430!!!
1.Myslím si, že brzy přispěchá Alpina, Schnitzer, Breyton nebo někdo podobnej s možností odstranění omezovače...
2.Není to o topspeedu...
3.Jinak s tim, že si neškrtne ani F430 bych byl opatrnější...
4.Až bude M6 CSL to bude už míň odvážné tvrzení...
5.Tu palubku by to fakt chtělo v hliníku jako je kolem řadičky, nebo v karbonu , ale co by pak dali do CSL?
BMW Power Forever!!!
2.Není to o topspeedu...
3.Jinak s tim, že si neškrtne ani F430 bych byl opatrnější...
4.Až bude M6 CSL to bude už míň odvážné tvrzení...
5.Tu palubku by to fakt chtělo v hliníku jako je kolem řadičky, nebo v karbonu , ale co by pak dali do CSL?
BMW Power Forever!!!
Rika Ti neco pojem vykonova hmotnost? Az si to zrevidujes budes si prat aby jsi tu vetu o F430 nikdy nenapsal. Jak pise UsKwik s CSL to bude lepsi, ale podle me vice jak 150kg dolu nesundaji, takze tam stale rozdil bude. Nicmene bavme se o tom, ze tu je konkurent pro Maserati Coupe, Jaguar XKR, Mercedes SL AMG apod.
A navyše je tu ešte jedna otázka. A síce či mať za podobné prachy BMW alebo Ferrari. Pre mňa osobne jednoznačná odpoveď
Porovnávaš neporovnateľné... Fabiu kombi s Tigoru alebo neviem k čomu by som prirovnal. M6 je GT na dlhé cesty, pohodlie, komfort... Ferrari by na tej istej ceste z teba vytriaslo dušu a vystúpil by si totálne dolámaný.
je vidět, že jsi odborník na slovo vzatý
litorvej výkon je důležitej, ale není vše. Co třeba rozložení hmotnosti, celková hmotnost, naladění podvozku, ad.?????
tohle auto je spíše na dálnice pro bohatýho manažera a zařadil bych ho do vzů GT, ferrari je ryze sportovní! a v tom je VELIKÝ rozdíl!!!!!
litorvej výkon je důležitej, ale není vše. Co třeba rozložení hmotnosti, celková hmotnost, naladění podvozku, ad.?????
tohle auto je spíše na dálnice pro bohatýho manažera a zařadil bych ho do vzů GT, ferrari je ryze sportovní! a v tom je VELIKÝ rozdíl!!!!!
ta elektr. omezena rychlost je kvuli nemeckym pojistoven.
V kazdem BMW ti ji za 10 minut odstrani, musis to ovsem hlasit a mnohem vic platit za pojisteni.
Co se tyce dreva jeto jedna z 10 moznosti zarizeni interieru, stejne jak barva auta, ktera se mi taky nelibi.
V kazdem BMW ti ji za 10 minut odstrani, musis to ovsem hlasit a mnohem vic platit za pojisteni.
Co se tyce dreva jeto jedna z 10 moznosti zarizeni interieru, stejne jak barva auta, ktera se mi taky nelibi.
No to určitě kolf s 200koňma 250kmh neudělá!! asi si pleteš rychlost skutečnou a tachometrovou.Jasně golf 250 udělá ale tachometrových, což je skutečných tak 230kmh,tachometr při tak vysokých rychlostí zkresluje,čim rychlejš jedeš tim víc.Jen si to vem,auto co má omezovač na 250 tak jede 270 a pak zakročí omezovač protože skutečných je 250 jakoby 270 tachometrových.A to že by si neškrtla ani F430 tak na to zapomeň.CO to plácáš? sice má o 17koní míň,ale nezapomeň že F430 váží minimálně o 600kg míň,oproti M6 to je vyloženě placka (odpor vzduchu) takže nad tim ani neuvažuj.
Nejsem žádnej kritik BMW M6, sám mám M3.
Nejsem žádnej kritik BMW M6, sám mám M3.
toto je smer ktory zabija sportoveho ducha, 11 programov automatickej prevodovky, to je naco, velka krava pre ***atych tatkov
esteze je uz Colin Chapmann mrtvy.
esteze je uz Colin Chapmann mrtvy.
Mas pravdu, kup si Dacii Logan, ta elektronikou precpana nebude, toto nikdy nemelo byt auto pro puristy, na to je prilis velke a tezke, navic je to vykladni skrin BMW, az budou chtit udelat supersport, tak ho udelaji, toto je trida gran turismo.
Ale to drevo je HROZIVE
Ale to drevo je HROZIVE
Souhlas ! Colin Chapmann je uz sice mrtvy, ale nastesti se auta podle jeho idei stale vyrabeji. Lotus, TVR a [odkaz] . Mimochodem z 0 na 100km/hod by to Caterham /od R300 nahoru/ i kterekoli TRV tehle oblude od BMW pekne napraskalo )
21" kola, snížit, hliník nebo carbon na přístrojovku a je to nádhera! Nebo ještě počkat na CSL...
Pozrite sa na cast narazniku pod zadnou SPZ. No nie je to ako usmev? Ked vodicov predbehne, budu vediet ako sa tvari jeho vodic
no technika je sice dobrá ale desing nic moc .... medvědi jsou hezčí .....
Přesne tak. Nemůžu si pomoci, ale ta vystouplá hrana kufru je otřesná. Naprosto to przní.
Ono je hlavne potreba videt to nazivo. Impozantni auto (soudim dle klasicke sestky). Zadny Mercedes se tomuhle designu ani neblizi. Tato genialni vizaz stimuluje vsechny smysly.
Ale je to samozrejme subjektivni...
Ale je to samozrejme subjektivni...
Tak tak, ten nový design BMW sa mi teda vôbec nepáči no keď som videl 6 naživo urobila na mňa dojem. Vzbudzuje rešpekt a demonštruje silu, keby som mal ísť krížom európou tak 6 by bola favoritom číslo 1.
tak ja som 6 nazivo videl ale pri napr. CLS,SL by som 6-ku prehlidl pretoze CLS,SL pritahuje oci daleko vic...ale to je len moj pocit.(nerozbite ma
6 jak ^- design ten isty pri kazdom motore(s vynimkou naraznikov apod.) Ale aj men sa ten Bangle vobec nepaci, videl som to aj sedel v nom. Ja osobne nie. Mne sa tiez pacia auta vzbudujuce respekt a s velkym stylom ale toto proste neni ono. CO sa tyka konkurencie tak by som sa urcite priklonil na Mercedes CLS alebo Maserati 3200GT. To Maserati je aj skutocne meno s imidzom a Ferrari motorom! BMW uvidis dnes po zapadnej europe(a aj v CR a SR) vsade naokolo. Maserati je predsa len vynimocny. ALe nevybocujme z tem- technika OK, jazdne vlastnosti fakt na urovni (spotreba neni zla v porovnani s hmotnostou a vykonom!) ale design... No je to Bangle a mne sa to zda divne(nechcem povedat ze takmer hnusne)
Teda, ste hovada...Cumet u takovyhle kary na interier! Se teda divim, hupnul bych do toho a mars na letiste okruh a tam bych jezdil do roztrhani tela. A s palubkou bych se ani neseznamoval, natoz bych na ni cumel pri jizde!
Myslim, ze koncepce Porsche ma vliv na jizdu v hodne vysokych rychlostech, preci jen, nahon a motor vzadu udelaj svy s rozlozenim hmotonosti a potrebujes daleko vic citu pri divoky akceleraci.
No ale vypada zvenku SAKRA BRUTALNE
Fakt pekne GT. Jen tak na okraj by me zajimalo jak si stoji proti CLSku?? Jsem bawar a udelalo by mi velkou radost, kdyby vyhrali...Vim, az bude zas nejaky test vyhraje MB, protoze bude mit lepsi vyuziti v kazdodennim pouziti...Ale cert s kazdodennim pouzitim! Cus
Myslim, ze koncepce Porsche ma vliv na jizdu v hodne vysokych rychlostech, preci jen, nahon a motor vzadu udelaj svy s rozlozenim hmotonosti a potrebujes daleko vic citu pri divoky akceleraci.
No ale vypada zvenku SAKRA BRUTALNE
Fakt pekne GT. Jen tak na okraj by me zajimalo jak si stoji proti CLSku?? Jsem bawar a udelalo by mi velkou radost, kdyby vyhrali...Vim, az bude zas nejaky test vyhraje MB, protoze bude mit lepsi vyuziti v kazdodennim pouziti...Ale cert s kazdodennim pouzitim! Cus
1.Myslím si, že test s CLS nebude... M6 bude mít konkurenci někde jinde... CL, SL, Bentley GT, 911 atd...
2.Byl by totiž zbytečnej... IMHO M6 je lehčí a menší tudíž winner (v jízdních vlastnostech)
3.Nejak sem to nepochopil s tou koncepcí Porsche???
BMW Power Forever!!!
2.Byl by totiž zbytečnej... IMHO M6 je lehčí a menší tudíž winner (v jízdních vlastnostech)
3.Nejak sem to nepochopil s tou koncepcí Porsche???
BMW Power Forever!!!
CO sa tyka interieru dovolim itu kolegom oponovat. Mne sa ten konkretny na obrazku nepaci. ALe ked tam date to svetle drevo a bielu kozu tak to posobi fakt zaujimavo. Trochu to potom pripomina stylom Aston Martin. Navonok sport a performance a vo vnutri luxus, nie ako ten vojensky interier v porsche. GT ste vraveli. Nech je to teda GT. Ako pristupnejsia verzia Aston Martin DB9 alebo Bentely Continental GT
To auto je fakt dost dobry. Na fotkach se mi nelibilo, ale kdyz sem ho v budejcich videl, nemoh sem odtrhnout oci. fakt good! akorat na tech brzdach by mohlo bejt emkovy logo!
je to nadhera,ve vsech detailech , az teda na ten divnej kufr, zkuste si predstavit, kdyby tam nebyla ta hrana a melo to ***ku trosku ala 911 ... to auto by pak bylo dokonaly
Nebylo, dokonalý je to takhle. Ale máš pravdu, že kdyby tam ta hrana nebyla, připomínají ty partie zadek Porsche. Už to tady několikrát zaznělo, ale opravdu je to auto s maximálně nefotogenickým zadkem, když u něj stojíš, nevidíš nic, co by tam bylo špatně. Udělej to a uvidíš, že změníš názor, jako ostatně spousta dalších.
Na fotkách je to auto zezadu nějaký divný,jakoby nakřivo,ale parkují na Praze4 v Nuslích hned dvě "obyč šestky":stříbrná a černá.Musím uznat,že ve skutečnosti je to vážně super pohled.Možná je to blbost,ale co když je to u Bunglova designu právě tím,že fotce chybí ten 3D rozměr_? Když se dívám přesně zezadu tak je to pro fotku dobrý,ale když to nafotěj zezadu zboku tak mi tam chybí ta robustnost,která je vidět pouze ve skutečnosti.Prostě nádhera ,ale to dřevo (pozor není to imitace!) bych si tam nedal.
BMW7 povazuji za koncentrat Banglova umu (premohl jsem cukani napsat to slovo do uvozovek 😄, a 7 je v mych ocich zaroven esenci hnusu. Mozna je to "zajimave", "neotrele", "originalni" ci "extravagantni" a mozna jeste "napadity - ale porad je to seredna na-ruby-obracena brambora na kolech.
Tohle auto je famózní,Bavoři se vytasili s kladivem na většinu aut na světě.Co na to Mercedes a Audi.....?
ale inak to auto je super, nevedel som sa nanho vynadivat, akurat nema mat M6 podla miektorych udajov 6l V10 s 600k...? zda sa mi nieco o pomere 100k/l ked M5 ma 5l a 507k? ale ten motor mal vychadzat technologicky z M5 a nie byt do M6 z druheho sportoveho modelu BMW prelozeny. Ale aj tak klobuk dolu... toto uz ponahana kadekoho...