Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M6 - první fotografie a informace

Nové kupé šestkové řady přebírá úlohu nositele firemního technického know-how a současně se dostává na trůn vládce síly a rychlosti. Nová M6 vládne všem ostatním BMW zrychlením z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy a také svým nezaměnitelně brutálním vzhledem..
Zpět na článek
14. 12. 2004 13:49
neregistrovaný "Dilinger"
14. 12. 2004 14:33
neregistrovaný "Marec"
14. 12. 2004 16:50
neregistrovaný "Mirek"
15. 12. 2004 13:02
neregistrovaný "Drakula"
17. 12. 2004 15:57
neregistrovaný "Mirek"
18. 12. 2004 17:51
neregistrovaný "anonym"
2. 7. 2005 15:53
neregistrovaný "Kubo"
14. 12. 2004 16:27
neregistrovaný "Kuba"
14. 12. 2004 16:48
neregistrovaný "Mirek"
14. 12. 2004 16:49
neregistrovaný "UškWik"
14. 12. 2004 18:02
neregistrovaný "paja"
15. 12. 2004 08:15
neregistrovaný "anonym"
15. 12. 2004 09:58
neregistrovaný "Magor"
16. 12. 2004 09:12
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2005 06:53
neregistrovaný "anonym"
15. 12. 2004 09:50
neregistrovaný "DAN"
14. 12. 2004 17:27
neregistrovaný "markus"
14. 12. 2004 18:02
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 12. 2004 16:54
neregistrovaný "Bobor"
15. 12. 2004 08:27
neregistrovaný "anonym"
7. 2. 2005 12:15
neregistrovaný "james"
7. 2. 2005 13:12
neregistrovaný "james"
14. 12. 2004 17:18
neregistrovaný "knour"
14. 12. 2004 17:57
neregistrovaný "paja"
14. 12. 2004 18:31
neregistrovaný "major"
20. 12. 2004 18:43
neregistrovaný "Z3"
15. 12. 2004 20:39
neregistrovaný "MiniMan"
17. 12. 2004 21:52
neregistrovaný "raskolnikov"
14. 12. 2004 18:25
neregistrovaný "merc"
14. 12. 2004 18:34
neregistrovaný "Z3"
14. 12. 2004 19:10
neregistrovaný "martin67"
14. 12. 2004 23:12
neregistrovaný "Z3"
14. 12. 2004 19:42
neregistrovaný "Brabus"
14. 12. 2004 19:46
neregistrovaný "anonym"
14. 12. 2004 20:59
neregistrovaný "Diesel"
15. 12. 2004 00:59
neregistrovaný "Cynik"
15. 12. 2004 10:08
neregistrovaný "Magor"
15. 12. 2004 16:18
neregistrovaný "fan"
16. 12. 2004 01:35
neregistrovaný "Johny"
16. 12. 2004 01:37
neregistrovaný "Johny"
17. 12. 2004 20:26
neregistrovaný "Pepa z depa"
20. 12. 2004 20:08
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 12. 2004 10:12
neregistrovaný "anonym"
15. 12. 2004 13:42
neregistrovaný "HJ"
15. 12. 2004 14:15
neregistrovaný "UškWik"
18. 12. 2004 19:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2004 15:40
neregistrovaný "UškWik - BMWfil:)"
20. 12. 2004 17:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 12. 2004 21:39
neregistrovaný "UškWik"
21. 12. 2004 16:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 12. 2004 16:10
neregistrovaný "Názor"
16. 12. 2004 01:43
neregistrovaný "Johny"
16. 12. 2004 16:38
neregistrovaný "pepino"
16. 12. 2004 23:57
neregistrovaný "jir"
17. 12. 2004 16:02
neregistrovaný "Mirek"
18. 12. 2004 22:30
neregistrovaný "TRABANT"
20. 12. 2004 20:13
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 12. 2004 20:14
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 12. 2004 16:14
neregistrovaný "Ondretti"
3. 1. 2005 18:01
neregistrovaný "robert"
neregistrovaný "Dilinger"
14. 12. 2004 13:49
MPOWER
Hmmm ta dřevěná palubka je jak pěst ve voku
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Marec"
14. 12. 2004 14:33
Re: M Power RULEZ
to teda urcite je. vobec sa mi drevo v takomto aute nepaci, mal tam byt ten material ako okolo radiacej paky...
ale inak to auto je super, nevedel som sa nanho vynadivat, akurat nema mat M6 podla miektorych udajov 6l V10 s 600k...? zda sa mi nieco o pomere 100k/l ked M5 ma 5l a 507k? ale ten motor mal vychadzat technologicky z M5 a nie byt do M6 z druheho sportoveho modelu BMW prelozeny. Ale aj tak klobuk dolu... toto uz ponahana kadekoho...
neregistrovaný "Mirek"
14. 12. 2004 16:50
Re: M Power RULEZ
Myslím, že ta dřevěná palubka je jednou z možných variant, stejně jako v M5. Ta vypadá ve dřevě taky otřesně, ale to druhý provedení je k zulíbání.
neregistrovaný "Drakula"
15. 12. 2004 13:02
Re: M Power RULEZ
Mě se to drevo libí urcite nejvic. Ten šedivej plast kolem páky je hnus. Kov, karbon atd. má v introši každej rádoby sporták. Ale BMW je něco víc, než "normální" sporťák, nebo snad ne?
neregistrovaný "Mirek"
17. 12. 2004 15:57
Re: M Power RULEZ
To, že se ti líbí nejvíc dřevo, je otázkou tvého vkusu, OK. Ale v tom ostatním nesouhlasím, dřevo symbolizuje luxus, ne sport. Podívej se na fotky 6er interiéru (nebo ještě lépe si ho prohlédni osobně) a uvidíš, že tam žádný laciný šedivý plast nenajdeš. "Kov, karbon atd. má v introši každej rádoby sporťák." To myslíš vážně??? Kdy jsi naposledy v nějakém autě seděl? Rádoby sporťáky mívají jen jejich imitace, které ovšem někdy vypadají dobře a skutečně ten sportovní dojem budí, ale skutečná sportovní auta MAJÍ právě onen karbon, hliník apod. a řekl bych, že tvůj názor je v tomto případě celkově ojedinělý. Ona ta poslední věta vlastně mluví za vše. BMW miluju, jsou to moc dobrá a designově pro mě jedny z nejhezčích aut, ale dřevěnými výplněmi na přístrojovce víc sportovní určitě nikdy nebude. Měj se až budeš chtít zase přispět názorem do diskuze o něčem tak specifickém, jako je BMW M, zvaž to.
neregistrovaný "anonym"
18. 12. 2004 17:51
Re: M Power RULEZ
Ale jezisimarja, neustale priblble slovickareni!!!!!
neregistrovaný "Kubo"
2. 7. 2005 15:53
Re: M Power RULEZ
mirek ma pravdu....ked je auto sportove tak nie len exterier ale aj interier....ked som si precital charakteristiku toho auta ostal som v uzase...umna maju baworaky tiez prve miesto a som velmi rad ze nieco take postavili...toje proste pecka kaaara..mat 4211000sk..tak sa zenim.... ...to auto je
neregistrovaný "Kuba"
14. 12. 2004 16:27
250
nechapu proc vyvijeji takovy pravykonovany motory kdyz pak rychlost omezi na 250km/h, to jede i golf s 200 konovym motorem (i kdyz nema 100 za 4,6s.)kdyby oddelali omezovac tak si neskrtne ani novy F430!!!
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Mirek"
14. 12. 2004 16:48
Re: 250
U žádnýho auta neni problém omezovač nechat vyndat, navíc přeci nejde jen o maximálku, ne??
neregistrovaný "UškWik"
14. 12. 2004 16:49
Re: 250
1.Myslím si, že brzy přispěchá Alpina, Schnitzer, Breyton nebo někdo podobnej s možností odstranění omezovače...
2.Není to o topspeedu...
3.Jinak s tim, že si neškrtne ani F430 bych byl opatrnější...
4.Až bude M6 CSL to bude už míň odvážné tvrzení...
5.Tu palubku by to fakt chtělo v hliníku jako je kolem řadičky, nebo v karbonu , ale co by pak dali do CSL?

BMW Power Forever!!!
neregistrovaný "paja"
14. 12. 2004 18:02
Re: 250
Rika Ti neco pojem vykonova hmotnost? Az si to zrevidujes budes si prat aby jsi tu vetu o F430 nikdy nenapsal. Jak pise UsKwik s CSL to bude lepsi, ale podle me vice jak 150kg dolu nesundaji, takze tam stale rozdil bude. Nicmene bavme se o tom, ze tu je konkurent pro Maserati Coupe, Jaguar XKR, Mercedes SL AMG apod.
neregistrovaný "anonym"
15. 12. 2004 08:15
Re: 250
A navyše je tu ešte jedna otázka. A síce či mať za podobné prachy BMW alebo Ferrari. Pre mňa osobne jednoznačná odpoveď
neregistrovaný "Magor"
15. 12. 2004 09:58
Re: 250
Porovnávaš neporovnateľné... Fabiu kombi s Tigoru alebo neviem k čomu by som prirovnal. M6 je GT na dlhé cesty, pohodlie, komfort... Ferrari by na tej istej ceste z teba vytriaslo dušu a vystúpil by si totálne dolámaný.
neregistrovaný "anonym"
16. 12. 2004 09:12
Re: 250
Ja viem, ale predsa, Ferrari je ikona a stelesnená túžba bez ohľadu na nepraktičnosť.
neregistrovaný "anonym"
20. 1. 2005 06:53
Re: 250
Za podobny prachy ???
M5 ma byt za +- 3 melouny a F430 za +- 5.
At pocitam jak pocitam, tak mi porad dva zustanou.
neregistrovaný "DAN"
15. 12. 2004 09:50
Re: 250
je vidět, že jsi odborník na slovo vzatý
litorvej výkon je důležitej, ale není vše. Co třeba rozložení hmotnosti, celková hmotnost, naladění podvozku, ad.?????
tohle auto je spíše na dálnice pro bohatýho manažera a zařadil bych ho do vzů GT, ferrari je ryze sportovní! a v tom je VELIKÝ rozdíl!!!!!
neregistrovaný "markus"
14. 12. 2004 17:27
Re: 250
ta elektr. omezena rychlost je kvuli nemeckym pojistoven.
V kazdem BMW ti ji za 10 minut odstrani, musis to ovsem hlasit a mnohem vic platit za pojisteni.
Co se tyce dreva jeto jedna z 10 moznosti zarizeni interieru, stejne jak barva auta, ktera se mi taky nelibi.
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 12. 2004 18:02
Re: 250
jo, k ty barve by se dobre hodilo fialovy sako
neregistrovaný "Bobor"
15. 12. 2004 16:54
Re: 250
Tak to sedi
neregistrovaný "anonym"
15. 12. 2004 08:27
Re: 250
Fajn češťyn
neregistrovaný "james"
7. 2. 2005 12:15
Re: 250
t
neregistrovaný "james"
7. 2. 2005 13:12
Re: 250
No to určitě kolf s 200koňma 250kmh neudělá!! asi si pleteš rychlost skutečnou a tachometrovou.Jasně golf 250 udělá ale tachometrových, což je skutečných tak 230kmh,tachometr při tak vysokých rychlostí zkresluje,čim rychlejš jedeš tim víc.Jen si to vem,auto co má omezovač na 250 tak jede 270 a pak zakročí omezovač protože skutečných je 250 jakoby 270 tachometrových.A to že by si neškrtla ani F430 tak na to zapomeň.CO to plácáš? sice má o 17koní míň,ale nezapomeň že F430 váží minimálně o 600kg míň,oproti M6 to je vyloženě placka (odpor vzduchu) takže nad tim ani neuvažuj.
Nejsem žádnej kritik BMW M6, sám mám M3.
neregistrovaný "knour"
14. 12. 2004 17:18
bez titulku
toto je smer ktory zabija sportoveho ducha, 11 programov automatickej prevodovky, to je naco, velka krava pre ***atych tatkov
esteze je uz Colin Chapmann mrtvy.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "paja"
14. 12. 2004 17:57
Re: bez titulku
Mas pravdu, kup si Dacii Logan, ta elektronikou precpana nebude, toto nikdy nemelo byt auto pro puristy, na to je prilis velke a tezke, navic je to vykladni skrin BMW, az budou chtit udelat supersport, tak ho udelaji, toto je trida gran turismo.
Ale to drevo je HROZIVE
neregistrovaný "major"
14. 12. 2004 18:31
Re: bez titulku
Radšej Š110 R, tá má poháňané zadné kolesá a aj motor vzadu. Inak so Š1000 rád jazdil Gilles Villeneuve práve kvôli ortodoxnej koncepcii motora za zadnou nápravou.
neregistrovaný "Z3"
20. 12. 2004 18:43
Re: bez titulku
Jezdi autobusem! Ten ma stejne uporadani - motor vzadu, pohanena zadni naprava
neregistrovaný "MiniMan"
15. 12. 2004 20:39
Re: bez titulku
Souhlas ! Colin Chapmann je uz sice mrtvy, ale nastesti se auta podle jeho idei stale vyrabeji. Lotus, TVR a [odkaz] . Mimochodem z 0 na 100km/hod by to Caterham /od R300 nahoru/ i kterekoli TRV tehle oblude od BMW pekne napraskalo )
neregistrovaný "raskolnikov"
17. 12. 2004 21:52
Re: bez titulku
AJ "obycajne" mitsubishi ma lahodku, ktora by z 0-100 M6tke napraskalo...
neregistrovaný "merc"
14. 12. 2004 18:25
volvo c70
diky tem kolum mi to na urcitych obrazcich silne pripomina volvo c70.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Z3"
14. 12. 2004 18:34
bez titulku
21" kola, snížit, hliník nebo carbon na přístrojovku a je to nádhera! Nebo ještě počkat na CSL...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "martin67"
14. 12. 2004 19:10
Re: bez titulku
2Z3 vidlaku
neregistrovaný "Z3"
14. 12. 2004 23:12
Re: bez titulku
2martin67: A tim jako myslis co?
neregistrovaný "Brabus"
14. 12. 2004 19:42
smile na zadnom narazniku
Pozrite sa na cast narazniku pod zadnou SPZ. No nie je to ako usmev? Ked vodicov predbehne, budu vediet ako sa tvari jeho vodic
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
14. 12. 2004 19:46
bez titulku
no technika je sice dobrá ale desing nic moc .... medvědi jsou hezčí .....
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Diesel"
14. 12. 2004 20:59
Re: bez titulku
Přesne tak. Nemůžu si pomoci, ale ta vystouplá hrana kufru je otřesná. Naprosto to przní.
neregistrovaný "Cynik"
15. 12. 2004 00:59
Re: bez titulku
Ono je hlavne potreba videt to nazivo. Impozantni auto (soudim dle klasicke sestky). Zadny Mercedes se tomuhle designu ani neblizi. Tato genialni vizaz stimuluje vsechny smysly.

Ale je to samozrejme subjektivni...
neregistrovaný "Magor"
15. 12. 2004 10:08
Re: bez titulku
Tak tak, ten nový design BMW sa mi teda vôbec nepáči no keď som videl 6 naživo urobila na mňa dojem. Vzbudzuje rešpekt a demonštruje silu, keby som mal ísť krížom európou tak 6 by bola favoritom číslo 1.
neregistrovaný "fan"
15. 12. 2004 16:18
Re: bez titulku
tak ja som 6 nazivo videl ale pri napr. CLS,SL by som 6-ku prehlidl pretoze CLS,SL pritahuje oci daleko vic...ale to je len moj pocit.(nerozbite ma
neregistrovaný "Johny"
16. 12. 2004 01:35
Re: Design
6 jak ^- design ten isty pri kazdom motore(s vynimkou naraznikov apod.) Ale aj men sa ten Bangle vobec nepaci, videl som to aj sedel v nom. Ja osobne nie. Mne sa tiez pacia auta vzbudujuce respekt a s velkym stylom ale toto proste neni ono. CO sa tyka konkurencie tak by som sa urcite priklonil na Mercedes CLS alebo Maserati 3200GT. To Maserati je aj skutocne meno s imidzom a Ferrari motorom! BMW uvidis dnes po zapadnej europe(a aj v CR a SR) vsade naokolo. Maserati je predsa len vynimocny. ALe nevybocujme z tem- technika OK, jazdne vlastnosti fakt na urovni (spotreba neni zla v porovnani s hmotnostou a vykonom!) ale design... No je to Bangle a mne sa to zda divne(nechcem povedat ze takmer hnusne)
neregistrovaný "Johny"
16. 12. 2004 01:37
Re: Design
ospravedlnujem sa za preklep. Napisal som "Ja osobne nie" a malo by tam byt "U mna osobne nie"
neregistrovaný "Pepa z depa"
17. 12. 2004 20:26
Re: Design
Mohl by mi někdo přeložit ten slovenský příspěvek do češtiny?
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 12. 2004 20:08
Re: Design
popros kluky v depu :o)
neregistrovaný "anonym"
15. 12. 2004 10:12
bez titulku
Tak ten interiér, to je supr humus....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HJ"
15. 12. 2004 13:42
bez titulku
Teda, ste hovada...Cumet u takovyhle kary na interier! Se teda divim, hupnul bych do toho a mars na letiste okruh a tam bych jezdil do roztrhani tela. A s palubkou bych se ani neseznamoval, natoz bych na ni cumel pri jizde!
Myslim, ze koncepce Porsche ma vliv na jizdu v hodne vysokych rychlostech, preci jen, nahon a motor vzadu udelaj svy s rozlozenim hmotonosti a potrebujes daleko vic citu pri divoky akceleraci.
No ale vypada zvenku SAKRA BRUTALNE
Fakt pekne GT. Jen tak na okraj by me zajimalo jak si stoji proti CLSku?? Jsem bawar a udelalo by mi velkou radost, kdyby vyhrali...Vim, az bude zas nejaky test vyhraje MB, protoze bude mit lepsi vyuziti v kazdodennim pouziti...Ale cert s kazdodennim pouzitim! Cus
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "UškWik"
15. 12. 2004 14:15
Re: bez titulku
1.Myslím si, že test s CLS nebude... M6 bude mít konkurenci někde jinde... CL, SL, Bentley GT, 911 atd...

2.Byl by totiž zbytečnej... IMHO M6 je lehčí a menší tudíž winner (v jízdních vlastnostech)

3.Nejak sem to nepochopil s tou koncepcí Porsche???

BMW Power Forever!!!
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 12. 2004 19:32
Re: bez titulku
BMW Power Forever *!!!
neregistrovaný "UškWik - BMWfil:)"
19. 12. 2004 15:40
Re: bez titulku
Co mělo být místo tý hvězdičky USAfile?
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 12. 2004 17:44
Re: bez titulku
*,*,*!!!
neregistrovaný "UškWik"
20. 12. 2004 21:39
Re: bez titulku
hhhh, ftipně... do teď sem tě bral s rezervou, ale máš v hlavě vážně jenom hvězdy, pruhy a *!!!
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2004 16:53
Re: bez titulku
*
neregistrovaný "Názor"
15. 12. 2004 16:10
bez titulku
Vzhled je otřesný i ve skutečnosti.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny"
16. 12. 2004 01:43
Interier
CO sa tyka interieru dovolim itu kolegom oponovat. Mne sa ten konkretny na obrazku nepaci. ALe ked tam date to svetle drevo a bielu kozu tak to posobi fakt zaujimavo. Trochu to potom pripomina stylom Aston Martin. Navonok sport a performance a vo vnutri luxus, nie ako ten vojensky interier v porsche. GT ste vraveli. Nech je to teda GT. Ako pristupnejsia verzia Aston Martin DB9 alebo Bentely Continental GT
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepino"
16. 12. 2004 16:38
Krasa
To auto je fakt dost dobry. Na fotkach se mi nelibilo, ale kdyz sem ho v budejcich videl, nemoh sem odtrhnout oci. fakt good! akorat na tech brzdach by mohlo bejt emkovy logo!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jir"
16. 12. 2004 23:57
bez titulku
je to nadhera,ve vsech detailech , az teda na ten divnej kufr, zkuste si predstavit, kdyby tam nebyla ta hrana a melo to ***ku trosku ala 911 ... to auto by pak bylo dokonaly
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Mirek"
17. 12. 2004 16:02
Re: bez titulku
Nebylo, dokonalý je to takhle. Ale máš pravdu, že kdyby tam ta hrana nebyla, připomínají ty partie zadek Porsche. Už to tady několikrát zaznělo, ale opravdu je to auto s maximálně nefotogenickým zadkem, když u něj stojíš, nevidíš nic, co by tam bylo špatně. Udělej to a uvidíš, že změníš názor, jako ostatně spousta dalších.
neregistrovaný "TRABANT"
18. 12. 2004 22:30
Re: bez titulku
Na fotkách je to auto zezadu nějaký divný,jakoby nakřivo,ale parkují na Praze4 v Nuslích hned dvě "obyč šestky":stříbrná a černá.Musím uznat,že ve skutečnosti je to vážně super pohled.Možná je to blbost,ale co když je to u Bunglova designu právě tím,že fotce chybí ten 3D rozměr_? Když se dívám přesně zezadu tak je to pro fotku dobrý,ale když to nafotěj zezadu zboku tak mi tam chybí ta robustnost,která je vidět pouze ve skutečnosti.Prostě nádhera ,ale to dřevo (pozor není to imitace!) bych si tam nedal.
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 12. 2004 20:13
Re: bez titulku
BMW7 povazuji za koncentrat Banglova umu (premohl jsem cukani napsat to slovo do uvozovek :o), a 7 je v mych ocich zaroven esenci hnusu. Mozna je to "zajimave", "neotrele", "originalni" ci "extravagantni" a mozna jeste "napadity - ale porad je to seredna na-ruby-obracena brambora na kolech.
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 12. 2004 20:14
Re: bez titulku
["napadite" - ...]
neregistrovaný "Ondretti"
17. 12. 2004 16:14
Absolutní prda
Tohle auto je famózní,Bavoři se vytasili s kladivem na většinu aut na světě.Co na to Mercedes a Audi.....?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "robert"
3. 1. 2005 18:01
hodne husta kara
moc se na ni těším už je objednaná kočka
Rozbalit vlákno
0