Novinky
0
Asi jenom penize . Kazdopadne konecne bude mit Peugeot a Citroen dobry zazehovy motor ...
0
Nejmladsi 1.4 (55 kW) a 1.6 (72 kW) byly (jsou) hodne dobry motory.
0
PSA priniesli kavu a zakusky
Pěkný článek. Akorát jsem z něj nepochopil, jestli hlavu válců vyrábí metodou spalitelného nebo vytavitelného modelu. Podle zde uvedeného postupu bych se spíš přiklonil k vytavitelnému modelu... U něj se postupuje tak, že se udělá voskový model, který se následně máčí v keramických prášcích. Poté se to dá do pece, keramický obal se speče a vznikne tvrdá a teplotně velmi odolná skořepina. Vosk se nechá vytéct a vykapat a následuje klasická slévací operace... Pak se odlitek i se skořepinou nechá v rezonanční komoře, kde skořepina vlivem vibrací opadá. Vznikne přesný odlitek, u kterého je např. drsnost povrchu stejná jako po strojním obrábění. Jinak znám metodu "lost form", ne metodu "lost foam".