Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Mercedes-Benz třídy M - první fotografie a informace

Další fotografie dlouho očekávané novinky Mercedesu včetně interiéru najdete v tomto článku (9 fotografií a 4 plakáty). Nová, větší a hranatější druhá generace vozu Mercedes-Benz M příjde na americký trh na jaře a Evropa se dočká v létě 2005.
Zpět na článek
8. 12. 2004 15:50
neregistrovaný "Tomáš"
8. 12. 2004 16:26
neregistrovaný "Radim"
8. 12. 2004 17:51
neregistrovaný "Ozzy"
8. 12. 2004 18:43
neregistrovaný "AMG"
9. 12. 2004 17:19
neregistrovaný "colin chapman"
11. 12. 2004 00:54
neregistrovaný "Ozzy"
13. 12. 2004 00:17
neregistrovaný "Chelsea fan"
10. 12. 2004 11:20
neregistrovaný "reakce"
13. 12. 2004 00:27
neregistrovaný "Cynik"
13. 12. 2004 18:24
neregistrovaný "Ozzy"
15. 12. 2004 00:04
neregistrovaný "Bandit"
9. 12. 2004 11:07
neregistrovaný "catana"
8. 12. 2004 17:57
neregistrovaný "mark"
9. 12. 2004 16:38
neregistrovaný "Jerry"
8. 12. 2004 16:10
neregistrovaný "Scenic"
8. 12. 2004 16:15
neregistrovaný "byvaly fanda MB"
8. 12. 2004 16:29
neregistrovaný "merc"
8. 12. 2004 16:49
neregistrovaný "VanJ"
8. 12. 2004 17:02
neregistrovaný "Michal"
8. 12. 2004 17:15
neregistrovaný "merc"
8. 12. 2004 17:40
neregistrovaný "Carlsson"
8. 12. 2004 21:13
neregistrovaný "vašek"
8. 12. 2004 19:30
neregistrovaný "Lco 243"
8. 12. 2004 20:14
neregistrovaný "AMG"
8. 12. 2004 21:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 12. 2004 01:29
neregistrovaný "Johny"
9. 12. 2004 17:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 12. 2004 19:21
neregistrovaný "Lco 243"
9. 12. 2004 21:56
neregistrovaný "CLS"
10. 12. 2004 09:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 12. 2004 17:14
neregistrovaný "CLS"
10. 12. 2004 21:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 12. 2004 14:10
neregistrovaný "CLS"
11. 12. 2004 15:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 12. 2004 21:30
neregistrovaný "rrr"
13. 12. 2004 10:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 12. 2004 18:57
neregistrovaný "rrr"
13. 12. 2004 00:35
neregistrovaný "Rodias"
13. 12. 2004 10:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 12. 2004 18:44
neregistrovaný "rrr"
27. 1. 2005 12:58
neregistrovaný "omluvte me - anonym"
10. 12. 2004 20:42
neregistrovaný "audi"
9. 12. 2004 12:15
neregistrovaný "Mirek"
9. 12. 2004 14:49
neregistrovaný "Macho"
8. 12. 2004 20:54
neregistrovaný "Mike"
8. 12. 2004 21:18
neregistrovaný "C36AMG"
9. 12. 2004 17:20
neregistrovaný "colin chapman"
9. 12. 2004 18:41
neregistrovaný "MONTY"
8. 12. 2004 22:08
neregistrovaný "Blue Mike"
8. 12. 2004 23:25
neregistrovaný "Diesel"
9. 12. 2004 00:16
neregistrovaný "Dennys"
13. 12. 2004 21:54
neregistrovaný "david"
10. 12. 2004 08:47
neregistrovaný "hans"
10. 12. 2004 12:31
neregistrovaný "fan"
10. 12. 2004 14:56
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 12. 2004 17:19
neregistrovaný "ATOMIC TOMATO"
16. 12. 2004 02:30
neregistrovaný "THX"
12. 12. 2004 11:58
neregistrovaný "anonym"
12. 12. 2004 13:16
neregistrovaný "JVK Grifone"
12. 12. 2004 14:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 12. 2004 23:22
neregistrovaný "Iceman"
17. 12. 2004 08:52
neregistrovaný "anonym"
12. 12. 2004 13:21
neregistrovaný "Noha"
22. 12. 2004 09:20
neregistrovaný "dodi"
neregistrovaný "Tomáš"
8. 12. 2004 15:50
Jak se to vezme!
Interiér je docela fajn, narozdíl od současných stereotypních. Pohled zezadu - to je paráda. Má šmrnc, vypadá mohutně, a přitom dost dynamicky. Ale co ten předek? Zdá se mi to nebo mi připomíná Kiu Sorento?
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Radim"
8. 12. 2004 16:26
Re: Jak se to vezme!
Mě to zepředu připomíná taky Sorento, ale z bočního pohledu strašně moc Toyotu RAV4.
Když se podívám na cenu, tak se určitě rozhodnu pro Range Rover nebo pro nového Range Rover Sport, ale hlavně - za skoro polovinu mám Discovery 3, která má charizma a špičkovou techniku. viz. www.landrover.cz
neregistrovaný "Ozzy"
8. 12. 2004 17:51
Re: Oficielní zpráva
08.12.04 Offiziel: M-Klasse W164
Der Trendsetter unter den modernen Offroadern startet zur zweiten Runde: Mercedes-Benz präsentiert die neue M-Klasse. Mit modernster Technik wie drei neuen kraftvollen Motoren, dem serienmäßigen Siebengang-Automatikgetriebe 7G-TRONIC, dem vorausschauenden Insassenschutzsystem PRE-SAFE®, der Luftfederung AIRMATIC, dem noch leistungsfähigeren Allradantrieb 4ETS unterstreicht die M-Klasse aufs Neue ihre herausragende Position in diesem wachstumsstarken Marktsegment, das Mercedes-Benz 1997 mit dem Vorgängermodell geschaffen hat. Nach der Weltpremiere auf der Auto-Show in Detroit wird die neue M-Klasse im Frühjahr 2005 in den USA und im Sommer 2005 in Europa auf den Markt kommen. Bereits das Design mit seinem Wechselspiel aus stark konturierten Flächen und straffen Linien prägt den souveränen Charakter der neuen M-Klasse. Die Formensprache setzt mit der flachen Frontscheibe, den markanten Kotflügeln und der nach hinten ansteigenden Schulterlinie betont sportliche Akzente; sie werden durch die Proportionen der Karosserie zusätzlich verstärkt: Die neue M-Klasse ist gegenüber dem Vorgängermodell 150 Millimeter länger, 71 Millimeter breiter und neun Millimeter niedriger. Der Radstand vergrößert sich um 95 auf 2915 Millimeter.
Drei der vier im Jahre 2005 lieferbaren Motoren sind Neuentwicklungen des neuen Mercedes-Offroaders. Sie übertreffen die Triebwerke des Vorgängers in Leistung und Drehmoment um bis zu 38%. Dank modernster Antriebstechnik und guter Aerodynamik (CW-Wert 0,34 statt bisher 0,39) verringert sich der Kraftstoffverbrauch um bis zu 10%.
Premiere feiert der neue V6-Dieselmotor mit der Common-Rail-Direkteinspritzung der dritten Generation. Er löst den bisherigen Reihenmotor mit fünf Zylindern ab: Im neuen ML 320 CDI leistet der Motor 165 kW/224 PS und stellt ab 1600/min ein maximales Drehmoment von 510 Newtonmetern bereit. Sechszylinder-Komfort und -Dynamik bietet künftig auch der neue ML 280 CDI mit 140 kW/190 PS und einem Spitzendrehmoment von 440 Newtonmetern. Der Kraftstoffverbrauch der Dieselmodelle beträgt 9,4 Liter je 100 Kilometer (NEFZ-Gesamtverbrauch) - damit zählt die neue M-Klasse zu den wirtschaftlichsten Offroadern ihrer Klasse. Ebenfalls neu ist der V6-Benziner des ML 350 mit 200 kW/ 272 PS und einem maximalen Drehmoment von 350 Newtonmetern. An der Spitze des Motorenprogramms steht der Achtzylinder des ML 500, der jetzt 225 kW /306 PS leistet.
Das weltweit einzigartige Siebengang-Automatikgetriebe 7G-TRONIC gehört zur Serienausstattung aller Modelle der neuen M-Klasse. Durch intelligente Schaltungssteuerung schöpft das Getriebe das hohe Leistungspotenzial der Motoren bestmöglich aus und leistet zugleich einen wichtigen Beitrag zur Kraftstoffersparnis. Erstmals erfolgt die Bedienung der 7G-TRONIC auf elektronischem Wege mittels eines lenkradnahen Wählhebels - Mercedes-Benz nennt diese Technik DIRECT SELECT. Zusätzliche Lenkrad-Schalttasten ermöglichen den schnellen manuellen Wechsel der sieben Fahrstufen.
Den permanenten Allradantrieb und das Traktionssystem 4ETS hat Mercedes-Benz weiterentwickelt und durch zusätzliche Funktionen wie Bergab-Fahrhilfe, Anfahr-Assistent und Offroad-ABS ergänzt. In puncto Allradtechnik stehen künftig zwei Varianten zur Auswahl, die den unterschiedlichen Ansprüchen der Offroad-Fahrer entsprechen: Auf Wunsch ist ein neues Offroad-Paket lieferbar, mit dem die M-Klasse schwierigste Geländepassagen meistert. Es beinhaltet unter anderem ein Zweistufen-Verteilergetriebe mit Gelände-Untersetzung, manuell oder automatisch zuschaltbaren Differenzialsperren (100 Prozent) zwischen Vorder- und Hinterachse sowie an der Hinterachse und eine für Offroad-Fahrten modifizierte Luftfederung AIRMATIC, mit der die Bodenfreiheit um 110 auf bis zu 291 Millimeter und die Wattiefe auf bis zu 600 Millimeter angehoben werden kann.
Zudem bietet die Luftfederung ein deutliches Plus an Fahrkomfort, sodass Mercedes-Benz diese Technik außerhalb des Offroad-Pakets auf Wunsch auch in einer Straßenversion liefert. Die AIRMATIC wird serienmäßig mit dem adaptiven Dämpfungssystem (ADS) kombiniert, das die Stoßdämpferkraft situationsgerecht regelt. Damit beschleunigt die M-Klasse in neue Dimensionen der Fahrdynamik und des Fahrkomforts.
Vorder- und Hinterachse der M-Klasse haben die Mercedes-Ingenieure ebenfalls neu entwickelt: Die Vorderräder werden von einer Doppelquerlenkerachse geführt, die durch ihre hoch angeordneten Dreieckslenker aus Aluminium einen wichtigen Beitrag für guten Abrollkomfort und vorbildliche Fahrdynamik leistet. Die neue Hinterachse ist nach dem Vierlenkerprinzip konstruiert.
Serienmäßige Leichtmetallfelgen und Breitreifen der Größe 235/65 R 17 (V6-Modelle) bzw. 255/55 R 18 (V8-Modell) verstärken den sportiven Auftritt der neuen M-Klasse.
Auch auf dem Gebiet der Sicherheit bleibt die Mercedes-Benz M-Klasse das Vorbild unter den Offroadern. Der Insassenschutz basiert auf einer selbsttragenden Karosserie mit großen Deformationszonen im Front- und Heckbereich und serienmäßiger Spitzentechnologie aus der Oberklasse. Dazu gehören unter anderem adaptive, zweistufige Airbags für Fahrer und Beifahrer, Sidebags vorn, Windowbags sowie Gurtstraffer und Gurtkraftbegrenzer an allen Sitzplätzen. Beim Heckaufprall bieten die neu entwickelten crashaktiven Kopfstützen NECK-PRO für Fahrer und Beifahrer zusätzlichen Schutz.
Darüber hinaus setzt der neue Mercedes-Offroader mit dem vorausschauenden Insassenschutzsystem PRE-SAFE® (Wunschausstattung) Maßstäbe in dieser Fahrzeugklasse. Reflexartig wird die mehrfach prämierte Technologie in fahrdynamisch kritischen, unfallträchtigen Situationen aktiv, um Insassen und Auto auf die drohende Kollision vorzubereiten. So strafft PRE-SAFE® vorsorglich die Gurte von Fahrer und Beifahrer, bringt den elektrisch einstellbaren Beifahrersitz (Wunschausstattung) hinsichtlich seiner Längseinstellung sowie der Kissen- und Lehnenneigung in eine bessere Position und schließt bei einem drohenden Überschlag das Schiebedach (Wunschausstattung).
Diese Vorbereitung auf einen möglichen Unfall ist möglich, weil PRE-SAFE® eine bislang einzigartige Synergie aus aktiver und passiver Sicherheit bildet: Es ist mit dem Antiblockiersystem (ABS), dem Brems-Assistenten und dem elektronischen Stabilitätsprogramm (ESP?) vernetzt, deren Sensoren gefährliche Fahrmanöver erkennen. Diese Sensordaten nutzt Mercedes-Benz auch für den vorausschauenden Insassenschutz.
Ebenso Mercedes-typisch und damit einzigartig ist die neue M-Klasse in puncto Langzeitqualität: Der neu entwickelte Lack auf Basis der Nanotechnologie, der bei Mercedes-Benz weltweit erstmals in Serie ging, gehört zur Serienausstattung des Offroaders. Er bietet eine deutlich bessere Kratzbeständigkeit als herkömmliche Uni- oder Metalliclacke und macht sich überdies durch sichtbar besseren Glanz bemerkbar. Wie für alle Mercedes-Personenwagen, gilt auch für die M-Klasse die 30-jährige Garantie für Mobilität und Werterhalt MobiloLife.
Auch im Innenraum zeigt die M-Klasse typische Mercedes-Qualität - zum Beispiel durch hochwertigere Materialien, noch angenehmere Oberflächen-Haptik und ein deutlich größeres Platzangebot, von dem die Passagiere auf allen Sitzplätzen profitieren. So vergrößert sich der Abstand zwischen Vorder- und Fondsitz gegenüber dem Vorgängermodell um 15 auf 880 Millimeter und liegt damit auf dem Niveau einer Oberklasse-Limousine. Die Kniefreiheit der Insassen im Fond verbessert sich um 35 Millimeter und die Ellenbogenbreite um 32 Millimeter. Ganz nach individuellem Komfortanspruch können Mercedes-Kunden die Sitze der neuen M-Klasse auswählen. Neben den serienmäßigen Vordersitzen mit elektrischer Einstellung der Höhen-, Lehnen- und Kissenneigung liefert Mercedes-Benz auf Wunsch Sportsitze mit spezieller Lehnenkontur.
Kissen und Lehnen der Fondsitze sind im Verhältnis 63 : 37 geteilt und umklappbar. Auf Wunsch lassen sich beide Sitzkissen herausnehmen, sodass im Fond eine ebene Ladefläche von über 2,10 Meter Länge entsteht. Das maximale Ladevolumen beträgt 2050 Liter und übertrifft den Wert des Vorgängermodells um 30 Liter (VDA-Messmethode).
Das bewährte EASY-PACK-System erleichtert das Be- und Entladen des Laderaums. Es beinhaltet auf Wunsch unter anderem eine elektrisch betätigte Heckklappe sowie ein Paket zur sicheren Arretierung des Ladeguts. Modernste Assistenzsysteme aus der Mercedes-Oberklasse unterstützen den Autofahrer, steigern Komfort und Sicherheit. So stattet Mercedes-Benz die M-Klasse auf Wunsch mit der neu entwickelten Klimatisierungs-Automatik Multi-Zone-THERMOTRONIC, der Einparkhilfe PARKTRONIC und dem Bedien-/Anzeigesystem COMAND APS mit europaweiter DVD-Navigation aus. Bixenon-Scheinwerfer mit Kurven- und Abbiegelicht (Wunschausstattung) erhöhen die Fahrsicherheit bei Dunkelheit.
Mit ihrem einzigartigen Konzept war die Mercedes-Benz M-Klasse bei ihrer Marktpremiere im Jahre 1997 Wegbereiter einer neuen Generation von Offroadern. Zahlreiche internationale Preise und Auszeichnungen bestätigen die Qualitäten der M-Klasse in den Bereichen Design, Geländetauglichkeit, Funktionalität, Fahrspaß und Sicherheit. Bis dato haben sich weltweit über 620 000 Autofahrerinnen und Autofahrer für das Original der modernen „Sport Utility Vehicles“ (SUV) entschieden, das damit zu den erfolgreichsten Automobilen seiner Klasse gehört. Mit der zweiten Generation der M-Klasse wird Mercedes-Benz ab Frühjahr 2005 ein neues Kapitel dieser automobilen Erfolgsgeschichte beginnen.
neregistrovaný "AMG"
8. 12. 2004 18:43
Re: neue ML 400 CDI mit 299 PS.
to asi bude silák,prima kárka.
neregistrovaný "colin chapman"
9. 12. 2004 17:19
Re: neue ML 400 CDI mit 299 PS.
pointa?
neregistrovaný "Ozzy"
11. 12. 2004 00:54
Re: pro tebe nikde .:)
nauč se německy a pak nebudeš mít hloupý připomínky.dík že si to pochopil
neregistrovaný "Chelsea fan"
13. 12. 2004 00:17
Re: ?
Pointa je tedy kde??? Nestacil by proste odkaz? Ja taky neumim nemecky, muzes to pro nas neznale prelozit?
neregistrovaný "reakce"
10. 12. 2004 11:20
Re: Reakce
Je to vsechno moc hezky, ale adresa teto stranky konci .cz, ne .de
neregistrovaný "Cynik"
13. 12. 2004 00:27
Re: Reakce
Tak tohle je bezkonkurencne nejbrutalnejsi prispevek v historii Auto.cz (i kdyz nektere vyroky Lonestarstatea se mu priblizuji).
neregistrovaný "Ozzy"
13. 12. 2004 18:24
Re: brutal ale podrobný
aspon tam je vše!
neregistrovaný "Bandit"
15. 12. 2004 00:04
Re: Nejhezčí SUV
MB zase dokazuje že je mistrem v DESIGNU
neregistrovaný "catana"
9. 12. 2004 11:07
Re: Nejhezčí SUV
Přesně si vystihl moje dojmy... je to kombinace Sorenta s RAV4
neregistrovaný "mark"
8. 12. 2004 17:57
Re: Nejhezčí SUV
musi ti ji pripominat, nebo Sorento byl postaven jako konkurent stareho mercedesu, byla to levna kopie pro chudobne zakazniky.

Podobne jak Opirus [odkaz]
neregistrovaný "Jerry"
9. 12. 2004 16:38
Re: ML No.1 SUV
moc hezký vnitřek,nové ML je o třídu víš nežli staré. 320CDI budepoježděníčko
neregistrovaný "Scenic"
8. 12. 2004 16:10
bez titulku
Design v porovnaní s Range Roverom je slabý. Mali sa viac snažiť.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "byvaly fanda MB"
8. 12. 2004 16:15
NIC!
Je to obycajna LEPENICA! Mercedes ma velmi sklamal
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "merc"
8. 12. 2004 16:29
dost dobre
mne se velice libi a to ze vsech pohledu. Je to vyrazna evoluce, hlavne po dynamicke strance, proti staremu modelu a take vypada mnohem kvalitneji.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VanJ"
8. 12. 2004 16:49
Trieda M?
Ziadna trieda M nie je! JE to ML!
Apropos. Co asi povedia vo Volkswagene, ked zistia, zi im ukradli svetla z Golfa!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal"
8. 12. 2004 17:02
Návrat k diferenciálům
Za nejdůležitější bod tiskové zprávy považuju návrat k uzávěrkám diferenciálů - to jsou teda BIG news. Přiznávají tím, že ředchozí systém přibržďování kol byl *, což teda byl. Uzávěry nicméně nemá teď už ani ani Range Rover!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "merc"
8. 12. 2004 17:15
Re: Návrat k diferenciálům
ale G klasse ma hned tri. A nova je bude mit urcite taky.
neregistrovaný "Carlsson"
8. 12. 2004 17:40
Re: Návrat k diferenciálům
moc krásný a doufám že i technicky to bude na výši.Diferáky is Best.Uvidíme v terénu.Vím o celkem dobrém tankodromu u Berouna tak se těším
neregistrovaný "vašek"
8. 12. 2004 21:13
Re: Návrat k diferenciálům
doufám že to bude už kvalitní MB
neregistrovaný "Lco 243"
8. 12. 2004 19:30
Infiniti
Infiniti Fx35/45 je mnohem hezci
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "AMG"
8. 12. 2004 20:14
Re: si upadl na šišku ::))
to jso u keci wole
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 12. 2004 21:08
Re: si upadl na šišku ::))
máš pravdu Infiniti FX je mnohem hezčí. Stejně tak i Lexus RX, Cadillac SRX, Lincoln Aviator..... jedině nadmuté Cayenne a nudný Touareg jsou horší. I když musím uznat, že nedávno jsem viděl interiér Touaregu a některé prvky tam vypadají moc nóbl...ale jaksi nezapadají do zbytku.
neregistrovaný "Johny"
9. 12. 2004 01:29
Re: si upadl na šišku ::))
No, az na ten Lincoln Aviator suhlasim. Inak, fakt je ze ten design neni bohvieco. Uz som to minule povedal, ale zopakujem- mam dojem ze mercedesu dosli napady, lebo od modelu CLS vidim len same kopie starych medakov a primitivne tvary bez ducha.Co sa tyka Touaregu, ono to nevyzera az tak zle, ale technicky je to strasny odpad, a kazi sa to.A ked uz sme pri tejto kategorri- na koniec 2005 je pripravene odhalenie noveho Escaladu od Cadillac-u. Dufam ze to bude mat interier lepsi ako doteraz a motory s mensou spotrebou. TO bude parada potom
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 12. 2004 17:10
Re: Escalade
No Escalade je USA prodejní trhák. Jenže Escalade a Lincoln Navigator jsou úplně jiná třída. Jim oboum by se tyhle evropský prckové mohli leda tak zadřít do vzorku u pneumatiky ekvivalentem jsou spíš SRX a Aviator (a i ty jsou o dost prostornější).
neregistrovaný "Lco 243"
9. 12. 2004 19:21
Re: Escalade
Je pravda, ze tady v Miami tech Escalade jezdi opravdu hodne, takze prodeje budou urcite skvele...stejne jako jezdi hodne Infiniti. Hold amici vedi co je kvalita....
neregistrovaný "CLS"
9. 12. 2004 21:56
Re: Ty jezdíš určitě v ..
..autě typu Lincoln Navigator a nebo chodíš do školy! srovnáváš nesrovnatelný.Až bude u nás atát Litr benzínu 6 kč.Tak pak nikdo nebude řešit NAFTU VS BENZÍN!!!
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 12. 2004 09:06
Re: Ty jezdíš určitě v ..
já jsem v tyhle diskusi někde řešil nafta x benzín??? a kde prosím tě? ps: nevím co měla znamenat ta poznámka předtím. jo, zatím chodím na vejšku. ale až budu vydělávat na plný úvazek, tak nebudu váhat s koupí nějakého opravdového auta. a víš jak se jmenuje motor v Escalade? Small Block. protože má jen 6 litrů objemu takže já vlastně chci úsporný auto bez big-blocku a ty místo, abys byl nadšenej...ale ne, tohle nemá smysl. a vždyť já ti tvoje TraktorDrnčíInside neberu. už jen tolik: "až bude stát benzín 6 Kč" a to ni nedochází, že kdo bere čtyřikrát-pětkrát víc, než je průměr, tak je mu, jako by kupoval za těch 6 Kč (samozrejme ve srovnani s ostatnima)?
neregistrovaný "CLS"
10. 12. 2004 17:14
Re: si koupíš small Block?
takže Small je malý??nebo velký?? myslím motor.Když budeš vydělávat na plný uvazek napříkdad 80.000kč, tak bude pro tebe benzín JAKO za 6 kč?? tak tomu nerozumím ale asi je to jedno.
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 12. 2004 21:07
Re: si koupíš small Block?
no a mně to přijde uplně jasný. když někdo vydělává 80 000 měsíčně, tak je pro něj auto se spotřebou 15 litrů na 100 km poloviční zátěž, než pro někoho, kdo vydělává 20 000, auto se spotřebou 7,5 litru. a co se týče názvu Small Block. No v USA se mu prostě říká Small, protože tam mají i motory se zdvihovým objemem okolo 8 litrů a ty jsou Big Block. takže v mém minulém příspěvku jsem to myslel spíš ironicky, že budu mít malý motor.
neregistrovaný "CLS"
11. 12. 2004 14:10
Re: si koupíš small Block?
ironii jsem pochopil no jo Amerika je prostě jinde.nebo spíš mi!!
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 12. 2004 15:53
Re: si koupíš small Block?
každý svého štěstí strůjcem
neregistrovaný "rrr"
12. 12. 2004 21:30
Re: si koupíš small Block?
Ono jde taky dost o to ze to auto asi tezko vyuzijes. Ma to obrovskej potencial ktery ty rozhodne nevyuzijdes. V US se jen tak 5procent SUVcek dostane do lehkeho terenu natoz tak tezkeho. Small Block ti v pohode utahne jachtu atd ale to asi ty tezko budes tahat. Escalade je skvost. Skoda toho 15let stareho interieru. Navigator ma pohodovej interier ale exterier zase 15 let starej.
Spis bych volil Infinity, Lexus nebo Murano.
Jaka verze Escaladu se ti nevic libi? Klasika, ESV nebo EXT?
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 12. 2004 10:16
Re: si koupíš small Block?
nejvíc se mi líbí EXT. ps: nedávno jsem někde četl, že Cadillac Escalade EXT je už nejkradenější auto v USA (samozřejmě v poměru k prodaným kusům). tak je tam populární Interiér vypadá hodně blbě na fotkách, v reálu o něco líp. Vůbec mám pocit, že nejfotogeničtější jsou takové ty německy pravoúhlé věci. v reálu je to pak ale nuda....a k využití: manažeři taky nebudou jezdit v jednomístných minivozech jen proto, že v tom autě skoro vždy jedou samotní.
neregistrovaný "rrr"
13. 12. 2004 18:57
Re: si koupíš small Block?
Taky se mi nejvic libi EXT. Ten interier mi i v realu pripada zastaraly. Ne ze by to nebylo nepohodlne nebo nehezke ale proste je to minulost... vzdyt neco podobneho ma kdejakej Chevy.
Manager ale nepojede ani v Escaladu (myslim tim cesky manager) od toho jsou tady sedany typu Audi, BMW, MB atd.
Kdyz pujdes do detailu a studii tak zjistis ze v CR si velka (auta typu SUV) kupuji lidi co az zas tak nemaj tolik penez na luxusni limuzinu(A8,eskovej MB, Lexus atd) ale tim velkym autem vyjadruji sve postaveni... ktere ma byt na oko vyssi nez ve skutecnosti je.
Escalada si v CR podle me koupi ten co ma v pohode na A8 ale chce se odlisit nebo je to jeho konicek(uchylka). Je treba na nej mit plat alespon 45k/mesic.
neregistrovaný "Rodias"
13. 12. 2004 00:35
Re: si koupíš small Block?
Ja beru 9x vic, nez je podle poslednich pruzkumu prumer v CR, a ceny benzinu rozhodne resim. Az (jestli) se do takove prijmove kategorie dostanes, poznas, ze i pro cloveka s prijmem pres sto tisic mesicne je petistovka proste petistovka. Jde o to, ze narves spoustu penez do baraku, auta, vybaveni, notebooku, sporeni, nemovitosti, hobby, atp. a na to klasicke "prozirani" (vcetne pohonnych hmot) ti stejne zbyde tak tech 10K.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 12. 2004 10:22
Re: pravda, ale
v tom máš docela pravdu. jenže pro mne jsou auta velké hobby. no a je podle mne dokonce výhodmé mít jako koníček něco, co souvisí s běžným využíváním. Někdo zvlášť utrácí třeba za sbírání známek a zvlášť za auto (je pro něj jenom užitná věc). Pro mne to bude zároveň ten koníček a tak si na něj snad dokážu vyčlenit víc financí.
neregistrovaný "rrr"
13. 12. 2004 18:44
Re: pravda, ale
Tva zivotni uroven je ale urcite mnohem vyssi ne cloveka co ma cca krat min nez ty a ten taky jezdi autem.
Souhlasim s lonestarstatem. Cena benzinu je pro kazdeho relativni a je potreba ji vztahovat k realnemu cistemu vydelku.
Pokud mas plat 10k a 4k das za jidlo, 4k za byt 1,5k za hadry a bezne tak ji zbyva 500 na benzin.
Pokud ty mas 100k a das 40k za jidlo, 40k za byt 15 za bezne tak ti porad zbyva 5000 na benzin... pokud najedes stejnej pocet km jako ten s platem 10k tak muzes mit auto s 10x vyssi spotrebou a je to pro vas ABSOLUTNE stejne. Pokud mate auto se stejnou spotrebou tak je pro tebe benzin relativne 10x levnejsi...
neregistrovaný "omluvte me - anonym"
27. 1. 2005 12:58
Re: pravda, ale
Taky vydelavam jako Rodias "statisice". Rozhodne nemuzu rict, ze bych neresil spotrebu. Mam dokonce Mercedesa naftaka . Pred 5ti lety jsem vydelaval podprumerne penize, takze si tu dobu jeste docela dobre pamatuji a umim srovnavat. Predtim jsem bral do Favorita benzin za 600-700 (no mozna se pletu). A urcite jsem resil, jestli jet autem, nebo MHD. Dneska vezmu naftu za 1600 a "mrzi" me to stejne jako ten benzin do Skodovky. Akorat jezdim vic... Rozhodne to neni tak, ze kdyz vydelavam 20x tolik co pred peti lety, tak ma pro mne vsechno dvacetinovou hodnotu. Spis naopak, uvedomuji si dobre cenu penez. Akorat me investice a potreby jsou mnohem vetsi...
neregistrovaný "audi"
10. 12. 2004 20:42
Re: pravda, ale
TECHNICKY ODPAD ? aj V10 TDI Biturbo ?
neregistrovaný "Mirek"
9. 12. 2004 12:15
Re: pravda, ale
Musím se zastat Cayenna, já ho žeru, exteriér i interiér. A co teprve taková Gemballa 750 koní...
neregistrovaný "Macho"
9. 12. 2004 14:49
Re: Brabus
až to vezme do parády Brabus tak to bude nezkrotný hovado
neregistrovaný "Mike"
8. 12. 2004 20:54
bez titulku
Moc se mi tam nelíbí ten tlustý C sloupek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "C36AMG"
8. 12. 2004 21:18
muj dojem a zazitek
Tento automobil je vysoce vykony produkt,je vybaven i klimatyzaci.me jako chudemu vesnicanovi by na skotaceni po polich a loukach stacil.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "colin chapman"
9. 12. 2004 17:20
Re: muj dojem a zazitek
klimatizaci-
neregistrovaný "MONTY"
9. 12. 2004 18:41
Re: Češtin ..))
prostě má to i klimačku
neregistrovaný "Blue Mike"
8. 12. 2004 22:08
bez titulku
Od chvíle co Mercedes sfůzoval s Chryslerem vyjíždějí z jeho vývojových oddělení samé skvělé vozy a i tento patří mezi velice zdařilé. Na první pohled je z nového ML jasné, že korporace nyní zaměstnává ty nejlepší lidi z oboru a tomu odpovídá výsledek jejich práce. Jsem zvědav jak na tuto vysokou laťku bude reagovat BMW s další generací X5....současná výrobní koncepce BMW X3 by pro konkurující X5 nebyla vzledem k úrovni nového ML tím nejzdařilejším řešením, ale možná se dočkáme velkých překvapení...zatím vypadá nový ML jako 1A produkt....jestli takový fakt je, uvidíme po 1. roce prodeje....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Diesel"
8. 12. 2004 23:25
Re: Čelní pohled
to je svostní nádherný auto.jestli bude elektronika v pohodě tak to bude kárka No.1
neregistrovaný "Dennys"
9. 12. 2004 00:16
Re: TU KARU CHCI
V upravě AMG to bude bomba.Brabus je taky Cool.
neregistrovaný "david"
13. 12. 2004 21:54
Re: TU KARU CHCI
slysel si o firme KLEEMANN? z E 55 AMG vyndali kompresor, hodili ho do srotu a nacpali tam svuj. prprogramovat ridici jednotku, novy vyfukovy potrubi, zabijacky brzdy a upravy podvozku. a absolutni vychytavka- rafky jiny pro obe strany auta, aby odsavaly vzduch z pod vozu. a vysledek? 610 HP, 810 Nm, 0-100 km/h 3,9 s, maximalka "omezena" na 300 km/h, a to za asi sest "míčů" SLR to klidne prozene a z domaci produkce MB se mu vyrovna a prirozene prekona jenom CLK AMG DTM, kery je ale fakt jenom na okruh a fakt to oznaceni DTM nedela ostudu. treba si vezmou do parady i tohle, az se povali po jediny dalnici sveta bez limitu SUV rychlosti 300 km/h, tak to asi nebude nic hezkyho. no, bude to jeste zajimavy....
neregistrovaný "hans"
10. 12. 2004 08:47
Pěkná KIA
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fan"
10. 12. 2004 12:31
bez titulku
kia a MB su spolu ak nevite a kia je naozaj riesenie pre chudobnejsich ktory maju radi MB a nemozu si ho dovolit.ale toto ML je pekne a umenie MB spravit auto ktore sa nemusi pacit kazdemu ale iba tomu kto vie co chce je uzasna.a ked ho stretnete na ceste tak verte ze ho neprehliadnete ako ine "fordy,toyoty...".
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 12. 2004 14:56
Re: bez titulku
Myslis, ze je lepsi, kdyz si budou lidi plist MB s Kiou nez Fordem/Toyorou?
neregistrovaný "ATOMIC TOMATO"
10. 12. 2004 17:19
Re: MB s Kiou
nikdo neříkal( kia s MB ale MB s fordem a Toyotou) pleteš dohromady 2 věci!
neregistrovaný "THX"
16. 12. 2004 02:30
Re: libovost sama
neregistrovaný "anonym"
12. 12. 2004 11:58
bez titulku
X5 je X5
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JVK Grifone"
12. 12. 2004 13:16
bez titulku
Jako driv Lexus napodoboval MB, ted je to naopak...
GO LEXUS GO
www.kitcarsweb.com
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 12. 2004 14:56
Re: bez titulku
větřím další úžasnou debatu o tom, kdo koho kopíruje. ne, dnes na to vážně nemám náladu.
neregistrovaný "Iceman"
12. 12. 2004 23:22
Re: naopak?
jak jsi na to přišel?? čistej nerozum!
neregistrovaný "anonym"
17. 12. 2004 08:52
Re: naopak?
trochu mimo,ne?
neregistrovaný "Noha"
12. 12. 2004 13:21
Potřebuješ peníze...*
*
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dodi"
22. 12. 2004 09:20
liftback
dobrý liftback a kdy bude mít ofic.premieru v ČR???
Cena bude kolem 1500.000,- jak už bývá zvykem že?
Rozbalit vlákno
0