Měsíce čekání, spekulací a špionážních fotografií jsou u konce. Automobilky PSA Peugeot Citroën a Toyota Motor Corporation uvolnily první oficiální snímky nových vozů, které se budou vyrábět v českém Kolíně.
Proč je všude tolik fotek a tady jen jedna? Jinak líbí se mi nejvíc Toyota, ale jsou to všechno takoví drobečci, myslím, že zájem o ně bude, pokud cena bude odpovídající. Na ježdění po Praze pro ženskou úplně ideální. Je mi celkem symp. Micra, ale jezdí jich málo, protože je relativně drahá. Uvidíme, já těm umřítkům fandím, je to oživení trhu.
Jo, taky se mi docela líbí. Jen by mě zajímalo, kolik za to budou chtít. Slyšel jsem, že cena má být někde kolem 250 000 Kč, což není taková hrůza. Je ale otázka, co za ty prachy dostanu - myslím, jaká bude výbava atd. Jinak si myslím, že takové auto má šanci na úspěch, vždyť v nějakém velkém krámu už se nedá ve velkých městech ani zaparkovat.
Všimli jste si někdo zadních dveří? Vypadá to, jako že nebudou mít klasicky dolů stahovatelný okna, ale že budou vyklápěcí jako mají kupé. Nebo vyfotili třídveřáky a zadní dveře dodělali počitačově.
To nevím, ale ty zadní dveře jsou až nad podběhem (asi jako u O1) a tak je možné, že už není to okno kam stahovat. Hlavně že jsou pořádně velké dveře přední.
trchu mi to pripomina Matiz... jasne, je to jina liga, ale trochu jo Spis bych ale rek, ze s temahle autama pujdou proti predrazenejm Smartum. Jako treti auto-nakupni_taska do rodiny je to asi OK.
Smart je predrazeny jak fras! A ironiou je ze vcera sa objavili spravy, ze smarty budu cenovo poziciovane VYRAZNE nizsie, pretoze za tu cenu chce imidzove microauticko malo ludi. Dnes hovorca smartu k tomu povedal toto: "we have to acknowledge that we are competing with cars such as the Opel Corsa and the Ford Fiesta". Takze vpodstate potvrdenie ze idu do mainstreamu. btw. to iste dnes preniklo z VW: upravime cenu svojich mainstreamovych modelov smerom dole. V ziadnom segmente nebudeme nase auta dalej ponukat v hornej casti cenovej skaly. (takze ta scestna predstava o tom ze VW bude subpremiova ci premiova znacka je chvalabohu uz v *). A auticka z Kolina: su strasne pekne (hl. Citroen), cakal som nejake male divnosti, ale som viac nez milo prekvapeny.
smart se celkem dobre prodava, ale mercedes uz nema zajem o jeho vyrobu protoze stoji hodne penez, je mozne ze i skonci.
Sedel jsem v 4 dverovem smartu v deluxe vydani a je fakt vydareny, kvalitou interireru neporovnatelny z konkurenty.
smart sa dobre predava? ta divizia DCX vyraba kvoli slabim predajom stratu! ForTwo este ako tak, ale Roadster a ForFour su hotove katastrof. Ja neviem o tom, ze by sa vobec hovorilo o ukonceni znacky, skor si myslim, ze dojde k vyraznym zmenam v stavbe buducich generacii, cenotvorbe aj marketingu.
O tomhle jsem zatím jenom slyšel (malé auto , něco jako Smart ForTwo), ale stránky mi vyrazily dech Je možné, že by někdo dal za 4 kW výkonu a absolutní minimum ostatních věcí skoro 300.000 Kč? Vždyť za to je i nové (a větší, bezpečnější ...) auto, o ojetinách nemluvě (můj 3 roky starý focus, 5 dv., 1.6 16V, klima, stál 220 tKč).
Tato auta lze považovat pouze jako nákupní taška, nebo přibližovadlo do zaměstnání. Jinak pro dálniční provoz, a delší trasy nepoužitelné. Tomu by měla odpovídat i cena odhaduji max. 200.000,-. Jinak na adresu fr. výrobců bych po zkušenostech s P309 zakázal dovoz, výrobu i distribuci.
Ty seš máslo.... na max. 200 000 zapomeň. Měl bych to asi srovnat s Yarisem a ten vyjde zhruba na 300 papouchů...myslím tím aspoň decentně vybavenej. Jinak nikdo netvrdí že by si to lidi měli kupovat kvůli služebním cestám, nebo jako hlavní auto do rodiny. Tohle auto prostě je přímo dělaný, aby bylo přibližovadlo. Taky máme doma Yarisa, s litrovým motorem. Jezdí to, dá se s tím dokonce aji předjíždět, ale na cestu třeba do Prahy bych to neviděl....
A jinak s tím P309.... to je jak kdybych jezdil ve škodárně 120 a teď si nechtěl pořídit fábii, aby se mně nevyvařil motor..... Peace.
Bezte s tou TOYOTOU doprdele vy homopruti zasrany!!!!!
No to je brut, oni mezi ty nadherny francouzky kary narvaly tu zasranou TOYOTU, no to jsou homoklady jak vysity... Ona tem ***m japoncum ta rozzurena kocka natre *........
ja sem jeste nevidel vetsiho homopruta,ktery chvalil Toyotu!!!! Ta rozzurena kocka na kapote natre vsem *!!!!!! tak si to zapuis za usi pokud nejake mas ty buzno!!!!! a neser me nebo te rozemelu v mlejnku na maso!!!
Jak se opovažuješ tu vůbec někoho kritizovat. Vždyt jseš takovej ubožák, že nedokážeš napsat ani svoje jméno. Co máš za auto? Možná, že Toyoty nejsou královny krásy (je to ale věc názoru ), ale spolehlivost je dle mého stokrát důležitější než jak jsou nakadeřený plechy. Možná i proto si koncern PSA zvolil Toyotu jako odpovědného v tomto projektu za výrobu a vůbec celou mechaniku vozu. Zdar ty homotrubko.
lol, neznam ani jednu peknou toyotu, nudne konzervy pro delnickou tridu v usa. Staci se podivat na F1 uz roky investuji 3x tolik co ferrari, bmw a stale jezdi naprd i kdyz nachytali jejich spiony u ferrari nic jim to zatim nepomohlo. Japonci jsou nekreativni narod, ktery vsechno jen kopiruje podobne jak je sony vybudovane na walkmane, ktery sproste ukradli nemeckemu vynalezcovi Andres Pavel (otec puvodem slavista)
No to je fatk, ze Toyotam se po designove strance moc nedari. Proste zadne extra zajimave tvary. Mne osobne se libi Corola Verso a mensi z Land Cruiseru a myslim, ze tyhle dva modely ostudu nedelaji. Ale to, ze jsou vazne extremne uspesni a vyrabi spolehliva auta se jim uprit neda a diky tomu se proste vysvyhnuli mezi spisku sveta.
Je mi líto lidí, kteří tvrdí, že Toyota je špatný auto...měl jsem Corollu, teď mám Avensis, s čím souhlasím je to, že design není high-tech, ale jezdím jenom na garančky a nevím co je to závada, vrzání...jiný už si nekoupím.Znalcům zdar.Mike
Matrix, Avalon cupe, Tundra teda nejsou ani trochu nudny. Navic maj cejch jednoho z nejspolehlivejsich vyrobcu automobilu. Byls v Japonsku ? A ve formuli jeste ukazi, co umi, tak za 2 roky...mozna
boze ty si obmedzenec. podla toho co pises poznas auta tak z reklam... a o F1 vies *. pretoze japonci vedia robit vyborne motory - vid honda. a to ze ferrari je tam kde je je tiez len vec obrovskych investicii - ktore sa prejavili az po rokoch! kde bolo ferrari ked ich valcovali motory honda, renault a chvilku aj mercedes?
Souhlasim!!! Jede treba A4 nebo jakekoli jine auto v teto tride v kombiku plne nalozeny a narve to do tehle skatulky co se stane ? Ve skatulce vsichni mrtvi v tom druhym pohoda. Zamysli se lidi nekdy nad zivotem? opravdu nevim a pritom si muzou koupit za stejny penize, sice 2-3 roky jety ,ale v jiny lize a ne auticko na golfova hriste.
To mas pravdu ale to by museli dizajnery jazdit po Ceskych a Slovenskych cestach, kde jazdia Blbci v A4 nie Vodici co rozmyslaju. Bohuzial to je moja skusenost z nedavnej navstevy europy...
JE TO PŘECE VOLBA KAŽDÉHO,POSUZUJTE KVALITU ZPRACOVÁNÍ,JAKÝ TO AUTO NA VÁS DĚLÁ DOJEM A NE ,ŽE JE NANIC.SOUHLASÍM,ŽE TO NENÍ AUTO PRO VELKOU RODINU SE PSEM,ALE KAŽDÝ SOUDNÝ ČLOVĚK SI VYBERE CO POTŘEBUJE,NEBO CHCETE ZASE JEN ŠKODOVKU? TAKÉ ZÁLEŽÍ NA CENĚ DO 200000,- BY TO ŠLO,ALE ALE???!!!
Líbí se mi...Moc. Nechápu lidi co kritizují, že jsou malá. To se přece vědělo, ne? Přijde mi to jako když NOVA v lednu natáčí reportáže, ve kterých se lidi podivují, že je zima
no tak já se například nedivím, že jsou malá (to jsem věděl dávno, že v Kolíně budou montovat auta na dvě věci....). já se divím lidem, že malá auta tolik kupují....
Ja Vam to reknu jeste jinak. Ja se na ne silene tesim, a to ne proto ze bych si je bezel koupit, ale proto, ze vyvinou uzasnej tlak na skodovku. Vemte si ze fabka, za ktrerou se neplkatilo zadny clo, tu stala stejny prachy jako srovnatelnty auta vyrobcu, co to sem museli dovezt (prachy) a zaplatit clo (dalsi prachy). Takze mozna nekomu nekde konecne dojde, ze jednak je fabie oskliva, a druhak draha, a budou s tim neco delat no a vysledek ? zakaznici se budou mit lepeji
Celkom zaujimave, urcite to nieje "the first time in the world" co niekto skusa variacie nakupnej tasky, alebo nebodaj ludoveho vozitka, zalezi len na ludovej cene. Prekvapiva je kombinacia Toyoty a PSA skoda, ze predosle troj-kombinacie s Fiatom boli dost pridrahe a nevirazne( vany Jump, Jumper, ci multy space Evasion). Co je lakave, ze urcite budu lepsie ako korejsky(teraz uz americky....) Matiz.
Skutocne cena bude kritickym bodom, ak zvola rozumnu taktiku snad si budu moct aj vychodo europske rodiny dovolit aj druhe auto v rodine....
no si budou lepší než Matiz, taky totiž budou stát mnohem víc. už jsem kdesi četl něco o stejné cenové hladině, jako Škoda Fabia. A to pak půjde o hodně nevýhodný nákup....
Nevim proč by měly útočit zrovna na mladou generaci, myslim že mladá generace touží po něčem trochu jiném. Taky ty zadní dveře bych uplně zrušil jako třídvéřka by vypadali kompaktněji!
V tom je právě ten reklamní fígl. žijeme v době generace Y (young). když o něčem napíšeš, že je to pro mladé, budou to kupovat všichni. Všichni chtějí být mladí....ale souhlasím s tebou, že mladý dneska půjdou po něčem jiným. Jde jim hlavně o prestiž a té s minivozem nedosáhnou. Obzvlášť pokud na něm není německé logo.
když pomyslím,že Fiat panda stojípod 200 000Kč,tak oni musejí udělat cenu podobnou,na to se to vyrábí u nás-aby to bylo levné.Jinak jim fandím a myslím,že kvalitou a cenou pokoří škodovku.Já mám tušení,že nejlevnější bude citroen c1 a cena bude začínat na 169 000Kč.
Už vidím , jak se škodovka položí , díky autům , které se velikostí neliší od Matise, kterej se prodává za 189tisíc , tyto auta mají stát od 6500 eur do 7500 eur.Takže žádnej kauf pro zákazníky natož hrozba pro škodovku ,protože se Matisů u nás prodá něco kolem 1200za rok .Větší hrozbu vidím od Loganu..Tyto mikroauta jsou určena jako druhý či třetí do rodiny , pro západní zákazníky.
To KOLIN :Tak Ty jsi to vystihl fakt přesně,hl. s tím Meganem.Co ten má společnýho s PSA resp. TPCA,tak to mi fakt uniká... Já si myslím, že frantíci a japončíci na naše názory kálej a budou to v poho vyrábět a vyvážet do západní Evropy a čecháčci z toho mají na netu orgasmus.To je celý
Ono lidstvo donutí vyrábět malá auta samá příroda. Jednak zásoby ropy začínají docházet a hlavně silnice jsou tak přeplněné, že jezdit např. po Praze s autem velikosti A 6 je dosti velký nesmysl.V podobných velkoměstech je nesmyls jezdit jakýmkoliv autem. Takže budoucnost je podle mého názoru v autech podobné velikosti, maximálně vybavených ,konstruovaných jako bezpečná a se spotřebou kolem 5 lt i ve městě. A to trojka z Kolína bude. Je teď jenom otázka ceny. Prodávat se budou velmi dobře.
Mlá auta vyřešj ropnou krizi????To asi né , i když v průměru jezděj o litr a půl na průměr míň , ale ve městě jezděi jen zhruba o necelej litr míň než průměr. Ropnou krizi vyřeší úplně jinej pohon , nebo jiné palivo..
Ten obrázek prý obsahuje charakteristické prvky nových vozů z Kolína, ale ta auta prý ve skutečnosti vypadají trochu jinak. Alespoň podle tvrzení známého, který je viděl v testech.
Nevím co kdo viděl, já vozidlo zakoupil u Domanskýho v Praze a mohu jen potvrdit, že odpovídá obrázku. Mám 5ti dveřák a mohu jen doporučit. Spotřebu jsem měl na prvních 1 000 km cca 3,7 litru (uvádí se spotřeba 4.1 - 4,6l /100 km) Uvádím, že jsem první jízdy jel sám, bez spolujezdců a na dlouhé vzdálenosti. Litoměřice - Opava, zpět a to 2x za sebou. Škoda jen, že zatím nejsou k dispozici všechny doplňky, např. orig. alu kola, a další. Budou snad již v únoru. Jak jsem podotkl, nejsem zklamán, spíše nadšen.