Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia Combi – první jízdní dojmy

Jak se snáší turbodiesel 1,9TDI s dvouspojkovou převodovkou DSG? Má boleslavské kombi na konkurenci ze střední třídy? A kolik se toho vejde do zvětšeného zavazadelníku?
Zpět na článek
22. 11. 2004 11:52
neregistrovaný "Vlado"
22. 11. 2004 12:00
neregistrovaný "Skyline"
22. 11. 2004 13:35
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
22. 11. 2004 13:42
neregistrovaný "Skyline"
22. 11. 2004 15:20
neregistrovaný "Hanes"
23. 11. 2004 15:59
neregistrovaný "Andrea"
23. 11. 2004 16:09
neregistrovaný "mates"
23. 11. 2004 17:10
neregistrovaný "Skyline"
23. 11. 2004 17:24
neregistrovaný "Andrea"
23. 11. 2004 18:33
neregistrovaný "mates"
22. 11. 2004 12:03
neregistrovaný "R"
22. 11. 2004 14:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2004 12:23
neregistrovaný "mates"
23. 11. 2004 21:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 11. 2004 07:50
neregistrovaný "mates"
22. 11. 2004 14:29
neregistrovaný "anonym"
22. 11. 2004 12:09
neregistrovaný "STAVROS"
22. 11. 2004 13:05
neregistrovaný "tonda"
22. 11. 2004 13:37
neregistrovaný "Snehulak"
22. 11. 2004 17:06
neregistrovaný "Mirek"
22. 11. 2004 13:51
neregistrovaný "STAVROS"
23. 11. 2004 12:26
neregistrovaný "mates"
22. 11. 2004 16:03
neregistrovaný "Skyline"
22. 11. 2004 17:08
neregistrovaný "Mirek"
23. 11. 2004 12:27
neregistrovaný "mates"
23. 11. 2004 17:14
neregistrovaný "Skyline"
22. 11. 2004 13:31
neregistrovaný "BIZI"
27. 11. 2004 18:09
neregistrovaný "Hooligan 49"
27. 11. 2004 18:12
neregistrovaný "Hooligan 49"
22. 11. 2004 14:17
neregistrovaný "mahatma"
22. 11. 2004 14:24
neregistrovaný "Kpt. BOBR"
22. 11. 2004 14:48
neregistrovaný "STAVROS"
22. 11. 2004 19:44
neregistrovaný "Ricz"
23. 11. 2004 13:00
neregistrovaný "Kpt. BOBR"
22. 11. 2004 16:45
neregistrovaný "Vítek"
22. 11. 2004 19:24
neregistrovaný "richie"
23. 11. 2004 07:43
neregistrovaný "anonym"
23. 11. 2004 09:25
neregistrovaný "Vítek"
22. 11. 2004 16:45
neregistrovaný "petrumr"
22. 11. 2004 17:42
neregistrovaný "Procházející..."
23. 11. 2004 09:37
neregistrovaný "Dzosua"
23. 11. 2004 11:16
neregistrovaný "free"
23. 11. 2004 13:08
neregistrovaný "Kpt. BOBR"
23. 11. 2004 10:32
neregistrovaný "Riso"
23. 11. 2004 11:08
neregistrovaný "Mirek"
23. 11. 2004 14:45
neregistrovaný "bar"
23. 11. 2004 17:15
neregistrovaný "Skyline"
22. 11. 2004 17:38
neregistrovaný "Jirka"
22. 11. 2004 20:08
neregistrovaný "richie"
23. 11. 2004 13:21
neregistrovaný "Franta Kára"
22. 11. 2004 19:33
neregistrovaný "Peta"
22. 11. 2004 21:43
neregistrovaný "ZÁKAZNÍK!!!!!!!"
22. 11. 2004 23:09
neregistrovaný "MiniMan"
27. 11. 2004 18:28
neregistrovaný "Hooligan 49"
23. 11. 2004 09:38
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
22. 11. 2004 23:31
neregistrovaný "Jirka"
22. 11. 2004 23:43
neregistrovaný "MiniMan"
23. 11. 2004 11:06
neregistrovaný "molab"
23. 11. 2004 09:24
neregistrovaný "anonym"
23. 11. 2004 09:41
neregistrovaný "BIZI"
23. 11. 2004 12:37
neregistrovaný "yyyyy"
23. 11. 2004 13:51
neregistrovaný "BIZI"
23. 11. 2004 17:31
neregistrovaný "bethe"
23. 11. 2004 19:37
neregistrovaný "yyyyy"
23. 11. 2004 21:39
neregistrovaný "Procházející..."
24. 11. 2004 00:58
neregistrovaný "yyyyy"
24. 11. 2004 07:40
neregistrovaný "Procházející..."
24. 11. 2004 08:40
neregistrovaný "yyyyy"
24. 11. 2004 09:39
neregistrovaný "Tom"
24. 11. 2004 12:00
neregistrovaný "yyyyy"
27. 11. 2004 18:46
neregistrovaný "Hooligan 49"
24. 11. 2004 09:59
neregistrovaný "anonym"
24. 11. 2004 10:53
neregistrovaný "anonym"
24. 11. 2004 12:07
neregistrovaný "yyyyy"
24. 11. 2004 16:20
neregistrovaný "Octavia RS"
24. 11. 2004 18:16
neregistrovaný "petrumr"
24. 11. 2004 19:21
neregistrovaný "petrumr"
24. 11. 2004 20:01
neregistrovaný "Sedlák.."
24. 11. 2004 21:25
neregistrovaný "FIAT"
25. 11. 2004 08:48
neregistrovaný "free"
24. 11. 2004 22:04
neregistrovaný "petrumr"
24. 11. 2004 20:43
neregistrovaný "nonsalantne"
26. 11. 2004 18:54
neregistrovaný "kutil"
27. 11. 2004 19:29
neregistrovaný "MTB"
28. 11. 2004 20:39
neregistrovaný "kutil"
6. 12. 2004 11:35
neregistrovaný "Adyn"
13. 12. 2004 07:57
neregistrovaný "Hooligan 49"
28. 3. 2005 20:10
neregistrovaný "Riedl"
25. 12. 2004 20:09
neregistrovaný "el"
27. 2. 2007 17:42
neregistrovaný "Johny"
neregistrovaný "Vlado"
22. 11. 2004 11:52
bez titulku
pekne combi...asi ma vyvazenejsi design ako v predchadzajucej verzii
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skyline"
22. 11. 2004 12:00
Trochu soudnosti, pani redaktori!
"...vuz akceleruje jako zbesily..."
To me fakt pobavilo, povazuju vas server za celkem seriozni, ale tohle je trochu prehanka, ne? Hatchback ma stovku s timto motorem a manualem za 11.8, kombi rychlejsi urcite ani s DSG nebude, takze se nabizi otazka, s cim srovnavate... Moje auto ma stovku papirove za 7.9 ale slovo "zbesile" bych si v kolonce "akcelerace" pouzit netroufl.. I kdyz v porovnani s touto ochcavkou ted nevim, jak to nazvat - mozna "prilis zbesile"?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
22. 11. 2004 13:35
Re: Trochu soudnosti, pani redaktori!
Výraz to byl opravdu přehnaný - ale byla to spíše poklona převodovce než motoru. Tuto pasáž autor článku upravil.
neregistrovaný "Skyline"
22. 11. 2004 13:42
Re: Trochu soudnosti, pani redaktori!
Hned to vypada lip
neregistrovaný "Hanes"
22. 11. 2004 15:20
Re: Trochu soudnosti, pani redaktori!
Tak trochu to chápu. Se 77kw to samozřejmě není raketa, ale převodovka udělá svoje. Jezdím Primerou 2.0 CVT a i když to není bůhvíjak výkoný auto a stovku má za 10,9, jsem při akcelaraci rychlý díky tomu, že neřadím...
neregistrovaný "Andrea"
23. 11. 2004 15:59
Re: Trochu soudnosti, pani redaktori!
Skyline, jaké to auto vlastně máš?
neregistrovaný "mates"
23. 11. 2004 16:09
Re: Trochu soudnosti, pani redaktori!
Nissana, kdyz je Skyline, ne?
neregistrovaný "Skyline"
23. 11. 2004 17:10
Re: Trochu soudnosti, pani redaktori!
Tesne vedle, Civic VTi

To Andrea: jak to souvisi s ochcavkou?
neregistrovaný "Andrea"
23. 11. 2004 17:24
Re: Trochu soudnosti, pani redaktori!
Jen tak ... To je ten poslední Civic?
neregistrovaný "mates"
23. 11. 2004 18:33
Re: Trochu soudnosti, pani redaktori!
Dobra volba I kdyz ten Skyline by vubec nebyl spatnej
neregistrovaný "R"
22. 11. 2004 12:03
***
volba motorů a převodovek je skutečně výstřední
mohli by jste v redakčním testu naložit auto 5 lidmi a s plným kufrem a třeba s lyžemi na střeše zkusit s 1.4kou vyjet v Alpách Grosglocknerstrasse (ještě než ji zavřou - případně jiný pořádný kopec ve vyšší nadmořské výšce) - jestli to bude schopno vyjet i nejprudší úseky (aspoň na jedničku)
Jinak jsem BIG FAN tohoto auta - a ne proto že je to Škoda (to je vzkaz zejména pro Lonestarstate), fakt se mi líbí!!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 11. 2004 14:24
Re: ***
Co? Kde? Jak? Proč?.........prý se tu o mně mluví začínám být proslulý.
neregistrovaný "mates"
23. 11. 2004 12:23
Re: ***
Davej bacha, aby to nebylo NEBLAZE posluly
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2004 21:38
Re: ***
Ještě se nenašel člověk ten, co by se zalibil lidem všem. To bych musel psát u všech aut, jak jsou skvělý. A ani tak by to nešlo. Odpůrci těch aut, by mě pak neměli rádi
neregistrovaný "mates"
24. 11. 2004 07:50
Re: ***
To bys pak nebyl diskutujici, ale politik A to by te asi opravdu nikdo nemel rad
neregistrovaný "anonym"
22. 11. 2004 14:29
Re: ***
Volba motoru není výstřední. Je to volba. Mně 1,4 v oktávii nezajímá, já volím jiné motory. Takže ať si tam klidně je třeba tříválec, když si ho neobjednáte,nikdo vám ho nutit nebude.Na opak mi to připadádemokratické, ať si každý koupí co chce. Já si naopak myslím, že třeba japonská střední třída se málo prodává proto,že má malý výběr motorů a výbav. NIkdo jim za to nebude nadávat,prostě půjde jinam/např Accord.doplatit xenony u levnější verze ani náhodou.Ale to už jsem odbočil.
neregistrovaný "STAVROS"
22. 11. 2004 12:09
bez titulku
I mne prijde, ze pani redaktori obcas ztraceji veskerou soudnost, vuz ma 77 kW, neni to bohuzel zadne sportovni nacini, je to Octavka. Verze kombi vypada sice trochu lepe nez liftback, avsak si za to musime poradne zaplatit. Skodovka bohuzel ztratila soudnost a modelem Octavia II opustila kategorii levnych, nenarocnych vozu. Dle meho tim prijde o dosti zakazniku za rad normalnich lidi, jelikoz ti na tak drahy vuz nebudou miti penize.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "tonda"
22. 11. 2004 13:05
Re: bez titulku
Nemyslim si ze Skodovka prijde o radu zakazniku, kdyz dnes vidim na ulici "stare" oktavky 1,4 a 1,6 a TDI...(a neni jich malo) ktere maji vic spoileru nez F1, stresni okno, opravdu uzasne modre diody a sotva dva airbagy a ABS, tak si myslim ze lide jen misto utraceni ze nepotrebne frajeriny dostanou navic v zakladni vybave vice bezpecnostnich prvku, za relativne male financni navyseni.

Co se tyce motoru, mel jsem sanci se svezt v 110k silne oktavii a akcelerace i zatah jsou opravdu na velice slusne urovni, kdyz se na to opravdu slaplo auto prestalo hrabat az na trojku... Vrele doporucuji vsem aby se v nove Oktavii nejdrive svezli nez zacnou delat chytreho...
neregistrovaný "Snehulak"
22. 11. 2004 13:37
Re: bez titulku
Se 110k? To bylo co jako za motor? Kazdopadne jestli ta otavka se 110k motorem hrabe na plnej plyn na 2ku, tak to musela mit nejaky naprosto bly gumy nebo muselo bejt mokro nebo buhvico. Vzdyt 110 k na takhle tezky auto lze povazovat za zakladni motorizaci ... Ach jo
neregistrovaný "Mirek"
22. 11. 2004 17:06
Re: bez titulku
Koukám, že oplácíš přehánění přeháněním. Ano, na trojku mu to určitě na suchu nehrabalo, ale naprosto nesouhlasím s tím, že Octávka je na svou třídu těžká stejně jako s tím, že 150 k pro takhle těžký auto je základní motorizací. Jezdil jsem se 100 k Oct. a ve dvou ve třech lidech v poho. Teď jezdím s RS chiptuning.
neregistrovaný "STAVROS"
22. 11. 2004 13:51
Re: bez titulku
ja jenom nevim, zda je dobre, ze auto hrabalo i na trojku nebo spatne. Ja mam Subaru a nehrabe mi ani na snehu. Jinak priste musim vybirat co nejvetsiho hrabose.
neregistrovaný "mates"
23. 11. 2004 12:26
Re: bez titulku
neregistrovaný "Skyline"
22. 11. 2004 16:03
Re: bez titulku
Tak ted jsem na vazkach - bud je ten cely prispevek ironie (viz narazky na tuzing) a 110 k slaba, pardon silna oktavka, hrabajici na trojku je rypnuti, nebo je autor mimo... 110 k auto vahy ochcavky, ktere hrabe na trojku, je proste usmevne. Yo, na snehu nebo na valcove brzde bych to chapal, ale na silnici asi tezko
neregistrovaný "Mirek"
22. 11. 2004 17:08
Re: bez titulku
Myslím, že autor měl na mysli motor 110 kW (150 k)...
neregistrovaný "mates"
23. 11. 2004 12:27
Re: bez titulku
To nic nemeni na to, ze byt nadseny z toho, ze auto hrabe je blbost
neregistrovaný "Skyline"
23. 11. 2004 17:14
Re: bez titulku
Asi tak. Nemyslim, ze fakt, ze auto "na trojku hrabe" svedci o nejakych velkych kvalitach, spis naopak.
Nicmene jsem se pozastavoval hlavne nad tim, ze to, ze 110 k ochcavka hrabe i na trojku je blbost, ani 110 kW ochcavka na trojku nehrabe (jeden liftback 1.8T mame jako sluzebni a zadna vyhra to teda neni).
neregistrovaný "BIZI"
22. 11. 2004 13:31
Re: bez titulku
Nevím co to kecáš - u staré byl příplatek za kombi 50 nebo 55 a teď je příplatek 40. Takže je to výhodnější.
neregistrovaný "Hooligan 49"
27. 11. 2004 18:09
Re: bez titulku
To, co tady říkate se psalo už v éře Favoritů (původně za nějakých 80 000,- a postupem času přes 200 000,-). A stejně se ta auta prodávala. Pak přišla Octávia a zase ta samá písnička - Škodovka už nedělá levná auta. A kolik jich v současnosti jezdí. Myslím, že to není o cenách nových aut všeobecně, ale o příjmech občanů naší republiky. A v těch bohužel za EU značně pokulháváme. Až budeme (jestli vůbec někdy) mít takové příjmy jako naši "západní bratři", tak nám Octávie i jiná auta příjdou jako cenově velice výhodná.
neregistrovaný "Hooligan 49"
27. 11. 2004 18:12
Re: bez titulku
Měla to být reakce na to, co napsal o značný kus výše STAVROS
neregistrovaný "mahatma"
22. 11. 2004 14:17
kolo v kufru
Trochu mě pobavila ta fotka s horským kolem v světlém koženém interiéru. Nechtěl bych to vidět až tam složím kolo po projížďce lesem.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Kpt. BOBR"
22. 11. 2004 14:24
Re: kolo v kufru
No, "mahatmo", divil by jsi se, mam O.Combi ve svetlem interieru (calounenem), a vozim i spinava kola, i cerneho psa, ktery pousti chlupy, a vicemene zadny problem. Mel jsem vzdy predtim kary s cernym vnitrkem, ale nepozoruji zadny velky rozdil v udrzbe - auto je samozrejme uvnitr ciste. A nediv se, asi jsi toho jeste moc nedivel )
neregistrovaný "STAVROS"
22. 11. 2004 14:48
Re: kolo v kufru
zatim co jsem videl vsechny auta se svetlym interierem-treba tu Octavku, tak byli i po cca rocnim uzivani uplne uvnitr znicene. Ta svetla barva je hezka, avsak na uzivani nevhodna.
neregistrovaný "Ricz"
22. 11. 2004 19:44
Re: kolo v kufru
Nemůžu souhlasit - měl jsem Fabii a Volvo, oboje se světlým čalouněním a po 4 (2) letech běžného používání s dětmi bylo úplně v pohodě (což se nedá říct o tmavém interiéru po 1 roce teď. OBecně myslím, že bláto a běžné nečistoty jsou na tmavém daleko víc vidět.
neregistrovaný "Kpt. BOBR"
23. 11. 2004 13:00
Re: kolo v kufru
To by jsi se STAVROSi divil, mám O.Combi 4 rokem, se světlým vnitřkem, vozím černého psa, děti, lyže, kola, a spoustu jiných krámů, abez jedniné újmy na světlém interiéru. Na sedačky mám též světlé potahy, ladící k interiéru, neptřeba žádného čištění...
neregistrovaný "Vítek"
22. 11. 2004 16:45
lunchcontrol +2.0TDI DSG
Ahoj, funguje u této motorizace lunchcontrol ( plný plyn + brzdy ) pro brutální start na křižovatce ?

Máte info ohledně kombíku 2.0TDI DSG ? Škodovka je dost skoupá na info.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "richie"
22. 11. 2004 19:24
Re: lunchcontrol +2.0TDI DSG
Tak lunch je maximálně oběd. Jestli myslíš lanchcontrol tak to má kromě nové M5 i všechny auta s DSG převodovkou od VW Group. Je to dobrá věc a celkově je ta převodovka opravdu super. Už jsem s ní jezdil v Golfu 5 a super! Libovka to je v nové A3 2.0 TDI kde se dá objednat i řazení pádly pod volantem. A co teprv když se to čipne na 180k a 400 Nm!!! To je bohužel koncernová strategie, pádla pod volant ani třeba řazení na volantu jak u starých tiptroniců se do levnějších VW a Škoda objednat nedá což je velká škoda
neregistrovaný "anonym"
23. 11. 2004 07:43
Re: lunchcontrol +2.0TDI DSG
Zklamu vás oba, píše se to LAUNCHCONTROL a je to myslím si tak akorát v BMW M5
neregistrovaný "Vítek"
23. 11. 2004 09:25
Re: lunchcontrol +2.0TDI DSG
Tak si dejte obět hňupové, když nerozumíte srandě ...
neregistrovaný "petrumr"
22. 11. 2004 16:45
technika
Hrabe?hrabe i stará-rozuměj stará octávka-normálně na asfaltu TDI 81kw i na dvojku a to měla ASR-to značí že kola se nemají protočit a jak jsem ji poznal,tak jsem dal jí zbohem.Fiat je fiat-ten když má ASR tak ho má .
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Procházející..."
22. 11. 2004 17:42
Re: technika
Ty jsi vyměnil oktávku , za Fiata????Tak to jsi buď šílenej , nebo nevíš co s prachama..
neregistrovaný "Dzosua"
23. 11. 2004 09:37
Re: technika
Kdyz nekdo vymeni Oktavii za Fiat neznamena to, ze je hlupak. Hlupak jsi ty, protoze nevis, ze kdyz bys sis koupil Stilo za penize co chcou za Oktavku mohl bys mit za stejne penize 1,9JTD Multijet vs. 2.0Tdi to se snad nema cenu ani zminovat, ktery motor je lepsi nehlede na to ze Oktavka rozhodne nezna aktivni tempomat, Bluetooth, easykey se startovanim a odmykanim jak v S-klasse atd. atd. to vse za neprehnane castky. Neberu ti tvuj nazor ovsem jestli chces zacut chvastat keci o kvalite tak si prohlidni fotky vyklopenych zadnich sedacek, co to jako ma bejt, kusy hadru co se odchlypujou a cela ta sedacka je celkove meka prohnuta hnus proste hnus.
neregistrovaný "free"
23. 11. 2004 11:16
Re: technika
Jelikož jsem měl kůži v B4-ce počítám že ty sedadla nejsou zacvaknuté
neregistrovaný "Kpt. BOBR"
23. 11. 2004 13:08
Re: technika
Já mám Oktávku i s "aktivním" tempomatem, neznám nikoho, kdo by měl "pasivní" tempomat, ten by mu byl asi nic )).
Ty jsi ale asi myslel na "ADAPTIVNÍ" tempomat, viď ty POPLETO ?!
A zadní sedačku mám obvykle na sezení, a ne na to abych předváděl po výstavách její vnitřek...
Souhlasím ale, že ten kdo vymění Oktávku za Fiat hje opravdu asi duševně nemocen, a používá ten "aktivní tempomat"...
neregistrovaný "Riso"
23. 11. 2004 10:32
Re: technika
Mame take porekadlo-ŠKODA - penazí!
neregistrovaný "Mirek"
23. 11. 2004 11:08
Re: technika
Máme jako kdo máme??? To jako vy tam v Tatrách jo? A co tam ještě máte?
neregistrovaný "bar"
23. 11. 2004 14:45
Re: technika
heh , sa ukludni chlapce , do Snezky ti staci aj Ochcavka...
neregistrovaný "Skyline"
23. 11. 2004 17:15
Re: technika
neregistrovaný "Jirka"
22. 11. 2004 17:38
DSG
Můžete popsat, jak se jezdí s DSG? Je to plynulá jízda nebo při řazení škube? Srovnejte třeba s běžnými automaty (klidně i novými se sekvencí) ve VW, Mercedesech nebo amerických vozech a robotizovanými převodovkami.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "richie"
22. 11. 2004 20:08
Re: DSG
DSG řadí pekelně rychle. Při řazení se mi nikdy nezdálo že by převodovka škubala ani po zvýšení výkonu na zmiňovaných 180k a 400Nm. Spotřeba může být možná o půl litru větší než u manuálu což je proti starým automatům taky velký pokrok. Možný problém pro extrémní milovníky výkonu můžou být větší ztráty při přenosu výkonu z motoru na kola které jsou trošku větší než u manuální převodovky. Tím je daná trošku větší spotřeba a nepatrně nižší výkon na kolech. Mimochodem nevím co řešíte, zajeďte si k nebližšímu většímu prodejci Škodovek a jestli tam ještě O2 s DSG nemají tak zkuste dobrý prodejce VW nebo Audi tam by je měli už několik měsíců mít. Hodně štěstí při výběru
neregistrovaný "Franta Kára"
23. 11. 2004 13:21
Re: DSG
DSG je bomba, psal jsem o zkušeností s ní ve vedlejším foru (v Oktávce II a VW Touran).
Nesouhlasím ale s "richiem" s několika jeho názory :
- spotřeba není vůbec vyšší než u manuálu při srovnatelném stylu jízdy, DSG je přímo kontrolovaná motormanagementem, a řadí optimálně tehdy, když má, a ne kdy si já myslím, že to je nejlepší. Samozřejmě má i sport režim, kdy točí více (předjíždění)
- nemá žádný hydroměnič, takže nejsou žádné ztráty s přenosem výkonu
- tím, že předřazuje dopředu na přídavné druhé spojce, je někdy trochu zmatená co si má připravit dopředu na předřazení, to je ale naprosto vyjímečné, a nijak nevadí
- ruční předvolba možná (jako tiptronic)
- řazení je naprosto plynulé, bez jakýchkoliv záškubů, ještě jsem nic takového nezažil, snad je u variátorů, které ale nemají žádný zátah
- Oktávka ukazuje na DOT i zařazený stupeň, jak v automatice, tak "ručním" režimu, např. Touran toto ukazuje jen v ručním režimu
neregistrovaný "Peta"
22. 11. 2004 19:33
DSG
Zajimaly by mne zkusenosti DSG automatem, u obou verzi diselu u O2.
Jak to zvysuje spotrebu oproti manualu ? A vubecm vic podoronosti. Uvazuju o DSG docela silne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZÁKAZNÍK!!!!!!!"
22. 11. 2004 21:43
Docela mě škovaly fotky interiéru...
Vážně bylo nutno pořizovat fotky interiéru za každou cenu i v dešti? Při pohledu do kufru to vypadá , jako by se v něm vysypal pytlík popcornu.Divím se , že vám firma škoda toto povolila uveřejnit, protože to jsou snímky jako se starou ojetinou a né s autem , které jde teprv do prodeje...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MiniMan"
22. 11. 2004 23:09
Re: Docela mě škovaly fotky interiéru...
A konečně je to venku. ZÁKAZNÍKU!!!!!!!, mužete, prosím, napsat něco více o tom povolování uveřejnění článků od firmy Škoda ? Taky je podezírám, ale nemám důkazy. Moc by mě to zajímalo, nikde ve světě ze Škodovek neuchcávaj jako tady. 77kw/1,5TUNY, hmmm....zřejmě slušnej sporťák.
neregistrovaný "Hooligan 49"
27. 11. 2004 18:28
Re: Docela mě škovaly fotky interiéru...
Někdy to nemusí být jen o kW, ale také o krouťáku atd. Takže než začneš hodnotit jakýkoliv motor, tak se koukni i na další údaje.
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
23. 11. 2004 09:38
Re: Docela mě škovaly fotky interiéru...
Prostě padal v den této předváděcí akce sníh - měli jsme tedy dvě možnosti - buďto mít fotografie se šmouhami (padající vločky) nebo dát k článku oficiální fotografie. Nakonec ve fotogalerii najdete oboje. Takže máte možnost si vybrat. Škodovka nám pochopitelně před zveřejněním článku nic nekontroluje ani nekoriguje (ani text ani fotografie).
neregistrovaný "Jirka"
22. 11. 2004 23:31
1.4 v kombiku?
Ja jsem nekde cetl, ze zakladni motor v kombiku je 1.6? (proto taky ta o dost vyssi cena) Jak to tedy je?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "MiniMan"
22. 11. 2004 23:43
Re: 1.4 v kombiku?
Nebojte se Jiri, bude ! Podle zatim neoverenych informaci bude i verze Octavie v kombiku s motorem 1,2 THTP, ma to byt velmi kultivovany prepnovany trivalec. Hluboky sportovni zvuk a opravdu vyjimecny tocivy moment. Bude dodavano bez oznaceni motoru na zadi bez priplatku.
neregistrovaný "molab"
23. 11. 2004 11:06
Re: 1.4 v kombiku?
neregistrovaný "anonym"
23. 11. 2004 09:24
bez titulku
Velkost kufra degraduje vysoka nakladacia hrana, tak ako pri starej verzii. Vrazte tam trebars krabicu s televizorom a potom ju tahajte cez tu hranu. Ta mala byt rovna! A ak razvor je stejny ako pri liftbacku, pri vyuziti ako rodinne auto je vzadu stale malo miesta. To su podla mna dva hlavne minusy oktavky combi a nie to, ze ma v ponuke 1,4 motor.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "BIZI"
23. 11. 2004 09:41
Re: bez titulku
S místem vzadu, jak píšete nemohu souhlasit - je ho tam dostatek. Osobně jsem to zkoušel. Pochopitelně není to Superb, ale rozhodně to není špatné!!!!!!!!!
neregistrovaný "yyyyy"
23. 11. 2004 12:37
Re: bez titulku
toto je dostatok? [odkaz] to je ftip nie? tam ani nedostanem nohu, preco si pod pojmom "dostatok" v aute strednej triedy predstavujes menej miesta ako v beznych autach nizsej strednej?
neregistrovaný "BIZI"
23. 11. 2004 13:51
Re: bez titulku
Tato diskuse nemá cenu. Mě tento prostor prostě bohatě stačí. Jestli máě nohu čísla 15 tak se tam nevejdeš, to máš pravdu
neregistrovaný "bethe"
23. 11. 2004 17:31
Re: bez titulku
Uved priklad jake bezne auto nizsi stredni tridy myslis. Nejlepsi bude, jit k dealerovi a posadit se tam, nez neco ohodnotis jen z fotek.
neregistrovaný "yyyyy"
23. 11. 2004 19:37
Re: bez titulku
Viem o com hovorim. Skodovka potrebovala nahnat centimetre na kolena a posunula sedacky medzi kolesa. Vdaka tomu nie je priestor na topanky - nie le 15tky ale akekolvek ine dospele. Ak si chcem sadnut, musim nohu vytocit do strany aby sa tam vliezla. ... aspon predpokladam ze tie moje osmicky sa uz za dospele rataju a JE ich treba vytocit. ... a ak chces priklad kde je dost miesta tak staci otvorit oci a chodit aj k inym ako nemeckym vyrobcom, mozno by si si vsimol ako maju francuzi predlzene plosiny na kombikoch, ako taliani a sikmaci robia posunve lavice a podobne ... a este raz - bavime sa o nizsej strednej, oktavia sem oficialne nepartri, takze porovnaval by som povedzme kombiky opla vectru, mondeo alebo lagunu ale to by bolo dost groteskne ze?
neregistrovaný "Procházející..."
23. 11. 2004 21:39
Re: bez titulku
Tvrdíš ,že víš očem mluvíš , ale zkutek je trošku jinej .Ve starší generaci , vzadu místa mnoho nebylo , ale v nový oktávce to je už o něčem jiném a otom mohou mluvit ti , kteří v ní seděli jak vzadu tak v předu .Je spousta značek se stejným či menším vnitřním prostorem než má oktávka..
neregistrovaný "yyyyy"
24. 11. 2004 00:58
Re: bez titulku
viem presne o com hovorim, aby si pochopil treba precitat vsetky pismenka co som napisal ... a otvorit oci a pozriet sa aj na ine auta. ... tak este raz aj pre pomalsie chapajucich ... pisem ze miesta pre kolena (od operadla po operadlo) je dost ... co nie je dost je miesto medsi hranou sedaka na podlahe po operadlo vodica ... pozri seriozne navrhnute auta a nie hybridy na o cislo mensom podvozku ... teda ak si schopny myslet na nieco ine ako je to tvoje hulenie ...
neregistrovaný "Procházející..."
24. 11. 2004 07:40
Re: bez titulku
Když už tasdy píšeš o serióznosti , chodíš na auto .cz.Tak si nejeť na auto.cz testy. Najdeš tam toho spoustu o různých autech včetně vnitřního prostoru auta s daleko větším rozvorem např.Opel Vectra caravan kterej má rozvor 2830mm podélný prostor v předu je 900až 1140mm a vzadu to je 700 až 950mm Nová oktávka má rozvor 2578mm podélný prostor v předu je 920až 1050mm a vzadu to je 820 až 910mm rozdíl nějakejch 40mm vzadu , přičemž nová oktávka má delší sedák , asi o 15mm takže ten rozdíl není o mnoho větší , asi 30mm na to jakej má Vectra rozvor .,Opsáno dnes z auto.cz testy...
neregistrovaný "yyyyy"
24. 11. 2004 08:40
Re: bez titulku
vazne si precital co pisem??? asi nie, lebo by si musel vidiet aj toto: "miesta pre kolena (od operadla po operadlo) je dost " ... to fakt nema cenu ... chod a posad sa do tych aut, mozno pochopis ... ja som v nich sedel, viem o com hovorim
neregistrovaný "Tom"
24. 11. 2004 09:39
Re: bez titulku
Píšeš tady bludy, teď jsem si tam byl sednout. Měřím 185 cm a seřídil jsem si na sebe sedačku řidiče. Pak jsem si se svou nohou velikosti 8,5 vzadu zatančil kozáčka a pohodlně z auta vystoupil. Musíš si z nohou sundat lyže když lezeš do auta. A jen tak mimochodem, octavka má vzadu z nižší střední třídy nejvíc místa a to i pro chodidla...
neregistrovaný "yyyyy"
24. 11. 2004 12:00
Re: bez titulku
no tak bludy pises ty, evidentne si nesedel v kombiku od megana, 307 a ani vectry a laguny, rober si pravitko a preber sa. ... octavka nie je nizsia stredna
neregistrovaný "Hooligan 49"
27. 11. 2004 18:46
Re: bez titulku
A podle čeho hodnotíš třídu? podle BAZ 1203? Octavia je odjakživa nižší střední třída! V nové oktávce jsem (nejen) seděl. Nejdříve jsem si sedl dopředu, nastavil sedačku a pak si "za sebe" vlezl dozadu - nohy jsem vytáčet nemusel a místa jsem měl spoustu. Ani jsem nečekal, že tam toho místa bude tolik - je to ohromný pokrok proti Octavii I. A když se ti v Octavii špatně sedí, tak si kup jiné auto a neztrácej čas čtením tohoto článku. Dovi
neregistrovaný "anonym"
24. 11. 2004 09:59
Re: bez titulku
podla mna oktavka patri do nizsej strednej, rozmerovo na strednu triedu nema - na sucasne modely, nie na tie spred 10 rokov.
neregistrovaný "anonym"
24. 11. 2004 10:53
Re: bez titulku
a ponukou vybavy zakladneho modelu uz vobec nie. Doplatit sa da vsetko, ale stredna trieda ma svoj minimalny standard a oktavka je hlboko dolu. Neda mi vsak nepochvalit vydareny dizajn, je to pekne auto.
neregistrovaný "yyyyy"
24. 11. 2004 12:07
Re: bez titulku
samozrejme ze tam nepatri, ved je to postavene na tom istom zaklade ako golf a A3, ale vysvetluj to niekomu, formalne ju pichnu do strednej a budu porovnavet cenu s mondeom a pasatom a priestor s fokusom a golfom
neregistrovaný "Octavia RS"
24. 11. 2004 16:20
Re: Velmi povedene auto...
Myslim,ze pro normalniho nenarocneho ridice, ktery bude jezdit podle predpisu je to opravdu hodne rychle auto...mne se s tim autem jelo velmi dobre... myslim, ze se bude dobre prodavat...
neregistrovaný "petrumr"
24. 11. 2004 18:16
Fiat
ja sem vymenil škodu za fiata z více důvodů:Při sešlapnuté spojce,bylo cítit křivá lamela,nemám rád když na oknách jsou kliky,velká spotřeba,málo místa,velký průvan klimy,a ten tempomat jsem nikdy v žádným autě neměl(7)nebot nejsu blbec abych neudržel rychlost bez dívání na tchg.U octavky řidiče bolí noha od středového panelu a potom nemože udržet nohou plyn a rychlost.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrumr"
24. 11. 2004 19:21
hrabe
Tož,kde stekdo?Vy ste to vůbec nepochopili.Když to mělo asr tak to hrabat nemá,aspon podle prospektů,to subaru taky nehrabe-asr mu funguje tak proč si kupovat auta plná elektroniky co nefunguje,je demokracie,když mně někdo podvede jdu jinde a nebudu pořád papouškovat,že všecko je dobrý-to říká ten co má 120nebo fav,feld a myslí si že octavka je nějaký bůh a něco nakonec poměr ceny k užitné hodnotě Škoda určitě nevyhrává.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Sedlák.."
24. 11. 2004 20:01
Re: hrabe
Hrabe? Ale tobě na maják , vyměnit Fiata za oktávku , může jen magor...
neregistrovaný "FIAT"
24. 11. 2004 21:25
Re: Fiat je pro sporťáky
Asi pro člověka s běžným smyslem motoristického chápání pochopitelné jest,že Octavka je praktičtější ,levnější a větší auto.Jenže ten kdo ve Fiatu nejel ,nemůže soudit jeho zcela jiného ducha.Prostě,Fiat je pro aktivní řidiče a Octávie pro víkenďáky a firemní * za volantem,neboli SAFETY CAR DRIVERY! Sám mám HONDU ACCORD v6 3.0 ale například na Fiaty opravdu nemůžu nic ,kromě tragickýho servisu a katastrofálního reznutí karoserie ,říct.
neregistrovaný "free"
25. 11. 2004 08:48
Re: Fiat je pro sporťáky
To je celkem dost i pro víkendové jezdce. Nebo jedině dneska bude pršet nikam nejedem.
neregistrovaný "petrumr"
24. 11. 2004 22:04
Re: Fiat je pro sporťáky
tak si vyzkoušej asr ty blbe,nikdy nebyls na majaku tak neřvan nesmysli.Co škoda prospektuje a vychvaluje je nesmysl.Když má po sobě15Metrů gumovačku tak je to lež,že to má asr,jestli to má vůbec airbagy,zkus se podívat a fabka?co ty převodovky po 30 000Km?K majáku bys asi nedojel,nebo si rozmazlenej co se vozí taxikem?
neregistrovaný "nonsalantne"
24. 11. 2004 20:43
vsetkym "mudrym"
pre vsetkych mudrlantov : ak mate tolko skvelych napadov a postrehov, nesedte doma na zadku a supnite sa do nejakej automobilky, urcite budu mat o vas zaujem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kutil"
26. 11. 2004 18:54
Dá se už Oktávka konečně prohlásit za auto?
Oktávek jezdí hrozně moc, protože si každý Čech myslí, že kupuje české auto a protože je firmy kupují, aby je pak jako ojetiny dobře těm Čechům prodaly. Jezdil jsem s Oktávkami od motoru 1.6 55kW až po 1.8T 132kW nebo TDI 96kW (přečipované na 130kW). Mě ale nejvíc zajímaly ty s 4x4 jako levná verze sněhoraboše. Bohužel motor TDI 66kW byl pro Oktávku v kombi něco nepoužitelného! Trochu to bylo lepší, když se přečipoval na 85kW. Zkusil jsem si i TDI 74kW 4x4 v kombi, ale s výkonem to není moc slavné. U nové Oktávky 4x4 bude TDI 77kW a tak nelepší řešení bude přečipování na 100kW. Pak to možná pojede. Svezl jsem se s TDI 2.0 a do 4ky byl zátah slušný, ale 5 a 6 se moc neukázali. Těším se na test Oktávky 4x4. Pokud máte někdo zkušenosti s Oktávkou 4x4, tak mi dejte vědět na email.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "MTB"
27. 11. 2004 19:29
Re: Dá se už Oktávka konečně prohlásit za auto?
Nepřemýšlel jsi o WRCéčku ? Souhlasím, že TDI 66 kW není žádný sporťák, ale pro normální ježdění bohatě stačí - se super spotřebou. Rozhodně bych ho nenazval nepoužitelným, ale záleží na tom, co od auta očekáváš. Píšeš tady o zkušenostech s 2.0 TDI a o odstupňování převodovky. Kdyby byly 5 a 6 odstupňovány na zátah, tak to auto jede na 6 tak 130 a má otáčky v červeném poli. 5 a 6 je už prostě "dlouhej" (nebo těžkej???) převod.
neregistrovaný "kutil"
28. 11. 2004 20:39
Re: Dá se už Oktávka konečně prohlásit za auto?
Těch 66kW je dobrý motor, ale pro sedan. V kombi a ještě 4x4 je 66kW nedostatečných. Po přečipování na 85kW to ale už jede. Taky těch 74kW je použitelných. Jenom si nejsem jist, jak se bude chovat ta 77kW 4x4 kombi. Bude to lepší jak 74kW nebo horší? Ten 2.0 TDI jsem porovnával s 2.0TDCi v Mondeu a ten v Oktávce mi připadal línější. U auta potřebuju aby hodně uvezlo, hodně projelo, mělo malou spotřebu, mělo výkon pro bezpečné předjíždění a trocha elektroniky pro pohodlí a bezpečnost. A to by pro mne Oktávka TDI 4x4 kombi mohla splňovat.
neregistrovaný "Adyn"
6. 12. 2004 11:35
Nebezpecne auto
S takovym podvozkem je ta ohromna "kastle" na tom opravdu nebezpecna...bude to nejnebezpecnejsi auto na nasich cestach. A taky proto ze v oktavkach sedi lide kteri si mysli ze maji super auto a ze s tim muzou jet 180 ....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Hooligan 49"
13. 12. 2004 07:57
Re: Nebezpecne auto
Je vždy hezké vidět, když sem píše člověk, který autům vůbec, ale vůbec nerozumí. Z vašeho příspěvku jasně vyplývá, že jste v ani jedné generaci Octavie ani neseděl, natož jel. Opravdu by mě zajímalo, co máte za auto.
neregistrovaný "Riedl"
28. 3. 2005 20:10
Re: Nebezpecne auto
Dobry den, po prohlednuti sekce crash testu nove octavie mam z 27bodu opravdu trochu obavy, nerozumim tomu, vetsina vozu jinych znacek stredni tridy vyrobene v roce 2004 se bezpecnosti venuji vice a dosahuji vyssich vysledku. Sam jezdim octavii r.v.2000, loni jsem prisel otce pri autonehode ve stejnem aute, celnim narazu zavinene protijedoucim vozem s bezohlednym ridicem. I kdyz soucet rychlosti byl v tomto pripade pres 120km\hod, porad musim myslet na to kdyby jel v nove octavii, kterou mel objednanou, zda by to prezil.
neregistrovaný "el"
25. 12. 2004 20:09
pre kutila
Ahoj, mám octaviu 4x4, 110 kW,1,8 T, hľadám márne nejaký test. Kutil má zjavne najviac informácií. Ak máš k dispozícii nejaký test, veľmi ma poteší, ak mi ho pošleš na el.diablica@zoznam.sk.
mimochodom - je to živšie ako passat s rovnakým motorom...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny"
27. 2. 2007 17:42
Lacetti SW
Kto by si kupil novú oktavku ked má zaruku 2 roky a je menšia ako Lacetti SW, ale zaradili ju do strednej triedy má vyššiu cenu: DD
thakže od poveď je jasná CHEVROLET LACETTI SW.
Rozbalit vlákno
0