Novinky
Tvoje hodnoceni neni podlozeno zadnymi argumenty Multipla je levnejsi? Cena plne vybaveneho FR-V 1.7 je 599.000 proti 554.900 za podstatne hure vybavenou Multiplu 1.6... zminovana spotreba FR-V 1.7/91kW je o vice nez litr nizsi nez u Multiply 1.6/76kW, ktere auto je tedy hospodarnejsi? Urcite vitezi FR-V. V pripade odolnosti bych si take dovolil vsadit na japonskou kvalitu. To, ze je FR-V vetsi nez Multipla se da povazovat spis za prednost, ne? Znamena to vetsi prostor pro cestujici i zavazadla. A hlavne je FR-V mnohem podhlednejsi a dynamictejsi! I design interieru je uplne nekde jinde.. U mne rozhodne vyhrava FR-V.
SLyšel jsem že to auto je nabité elektronikou a to honda fakt umí. Je to celkem pěkné auto(aj ja bych si ho kupil).
Fiat multipla se nedá s Hondou srovnávat protože fiat má:6 sedaček uplně stejných,je kratší,levnější,hospodárnější,odolnější a má levnější provoz.Autobus umí vyrobit každý,ale auto s 6ti křesly,které se vejde do 4metrů jenom Fiat
Chystém se za týden, tak jsem zvědavý, ale podle mého to strčí do kapsy veškerou konkurenci v rozmezí 1,6-1,8 l, ale uvidím.
Promiň - píšeš nenápadné? Podle mého názoru je minimálně stejně výrazné jako Seat Altea a možná ještě výraznější. A píšeš maličký interiér? Nejsem Japonec a mám 182 cm a pořádně široká ramena, vešel jsem se všude v pohodě, pouze prostřední sedadlo vzadu je o něco užší, na dovolenou do Španělska by to asi pro mě nebylo, ale většina lidí je užších než já. Také nevím, cos myslel, že Honda neumí. Uznávám, že je multipla větší, ale rozdíl není moc velký, naopak bych řekl, že vzhledem ke kompaktnímu vzhledu je FR-V až neskutečně prostorné.
To ses celkem obr Ja mam 182, manzelka 179 a oba jsme na predvadecce sedeli vpredu (ridil chlapek od Hondy) a bylo to v pohode (pravda, oba jsme stihli, Americani by se dopredu nevesli ) Jak jsi myslel, ze Honda neumi sezeni uprostred?? Vzdyt tam je sedacka uprostred... Pro syna podle mne vice nez dostatecna (sedel jsem na ni ja a bez problemu - posunuli jsme to trochu vzad, aby bylo misto na ramena a pak je tam mista jako na kazde jine sedacce). Stejne ale kupuju Accorda i-CTDi Tim ale nerikam, ze je to lepsi nez Multipla, Multiplu neznam a dost mozna to maji vychytanejsi, ale je to Italske, tudiz pro mne neduveryhodne, stacily mi zkusenosti s Puntem. Uz nikdy vic...
Tak jsem se byl na toto auto podívat. Vlastním už čtvrtý rok Multiplu a chtěl jsem vidět jak ten nápad 3+3 pojmuli v Japonsku. To že jsem to auto přehlédl, když jsem u něj stál, jak bylo nenápadné a malé, ale když jsem si do něj sedl tak jsem byl strašně zklamán. Maličký interier, opravdu asi pro 150 cm vysoké japonce. Bylo mi z toho smutno. Multipla je proti tomu uvnitř letadlo, všechny sedadla jsou stejně široká, syn kterého vozíme vzadu vyžaduje sezení uprostřed, protože zde má největší výhled (Honda neumí). Vím, že z venku je to auto divný, ale uvnitř je nedostižná.
Auto je to moc pěkné a i to využití vnitřního prostoru nemá chybu.Byl jsem na předváděcí akci a svezl jsem se s tím. Podle mého názoru je motor málo živý a i ta hlučnost uvnitř byla docela vysoká. Možná by to chtělo ten dvoulitr, ale pokud je to auto pro rodinu,tak tam už se ceny pov.ručení a pojištění pohybují někde jinde, než za 1,7.
Jinak výbava za tu cenu je super.
Jinak výbava za tu cenu je super.
To je. Konečně přišlo -Multipla ke moc nápadná a kvalita Fiatu neoslní-auto, které myslí na početnější rodiny, auto, ve kterém lze cestovat s rodinou na dlouhé vzdálenosti. Tak se mi zdá, že ostatní zančky dělají auta jen pro "ideální rodiny", alespoň to tak nazývají, čili dvě místa vpředu a dvě opravdová či tři "poloviční" vzadu. Velký dík Hondě za FR-V.
Jednoznařčně souhlasím- sháním takové auto, kam se mi vejde moje rodina- 3děti, manželka a občas ještě na cestu s babičkou. K tomu kufr pro tuto rodinu. Přesně tohle je ono...
masivními a hlavně pohodlnými předními sedadly.