Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda FR-V: české ceny nového MPV 3+3

Ondřej Láník Ondřej Láník 7. 11. 2004 • 17:50
8
15
Zobrazit náhledy (8)
Honda FR-V Honda FR-V Honda FR-V
Na český trh dorazil nový minivan Hondy. Uspěje tento model v nabité a stále rostoucí třídě, které vládne Renault Mégane Scénic, Volkswagen Touran a Ford Focus C-Max? Honda přichází s uspořádáním sedadel 3+3, bude to proti zavedené konkurenci stačit?

Na český trh dorazil nový minivan Hondy. Uspěje tento model v nabité a stále rostoucí třídě, které vládne Renault Mégane Scénic, Volkswagen Touran a Ford Focus C-Max? Už od počátku přichází Honda na trh s jednou odlišností, ve srovnání s hlavními konkurenty. FR-V není ani pětimístný (dvě řady 2+3), ani sedmitimístný (tři řady sedadel 2+3+2) minivan.

Podobně jako u nedávno faceliftovaného Fiatu Multipla v interiéru najdete šest sedadel ve dvou řadách, přičemž to prostřední je vždy o trochu skromnější a lze jej posunout vzad kvůli zachování komfortu v oblasti ramen. I v šestimístné konfiguraci má zavazadlový prostor objem 439 l, což je v současnosti bezkonkurenční kombinace, kupříkladu pětimístný Focus C-Max, kterému spolu se Seatem Altea hodlá lifestylové FR-V konkurovat nejvíc, disponuje místem jen o 21 l větším. Zadní řada sedadel se dá pochopitelně sklopit do podlahy a vznikne tak zcela rovná plocha a prostor o objemu 1049 l. Vůz by měl být vybaven šesti airbagy a dětské sedačky bude možné umístit i na prostřední sedadla.

Trumfem FR-V bude od roku 2005 také výborný turbodiesel. Naftový čtyřválec 2.2 i-CTDi s výkonem 103 kW, který jsme popsali ve starším článku a již také vyzkoušeli v testu Accordu.

Na českém trhu se nabízí dve motorové verze, vždy s předdefinovanou výbavou, ke které již nelze další doplňky objednávat. Levnější FR-V 1.7 (92 kW) za 599.000,- Kč má v základní výbavě dva přední airbagy, boční airbagy, okenní airbagy, kotoučové brzdy na všech kolech, ABS+EBD, dálkově ovládané centrální zamykání, automaticky ovládanou klimatizaci a rádio s CD přehrávačem.

Dražší FR-V 2.0 i-VTEC (110 kW) stojí 669.000,-Kč má šestistupňovou převodovku, stabilizační systém, alarm a ovládání rádia na volantu. Nepotěší nemožnost objednání xenonových světlometů a absence resp. nemožnost objednání stabilizačního systému v levnější verzi.

Diskuze: Myslíte si, že je uspořádání 3+3 výhodnější/praktičtější než pětimístný nebo sedmimístný interiér v minivanu?





komerční sdělení:

Zimní pneumatiky – LEVNĚ a na splátky BEZ navýšení

Pokud chcete ušetřit své peníze a čas, využijte nákupu zimního obutí v některém z internetových obchodů. Ceny zde dosahují velkých rozdílů oproti cenám v kamenných pneuservisech a nyní lze on-line nakoupit i na splátky bez navýšení na Pneuexpert.cz!

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku