Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

SEMA 2004: Cadillac XLR a STS - new edge pokračuje jinde

33 komentářů

nádhera největší

jen ta kola by snad měla být radši sedmiramenná, aby to byl správný Cadillac.
* nic moc! spíš nic než moc
Svým příspěvkem jsi se jen zesměšnil. Tyhle auta si v životě neviděl a dokonce jsi o nich nic nečetl. Jinak bys věděl, že STS měří 5 metrů a XLR ještě míň. Tím se nijak nevymykají evropským měřítkům pro své třídy. Pravda, žerou asi víc než tvůj trabant nebo sekačka na trávu nebo s čím ty asi tak jezdíš.
E 400 CDI,a to je tuti lepší volba!! čím pak Ty?? panáčku
preco si ludia nemozu odpustit tie sproste narazky....go ozzy!!! ale nove cadillacy sa mi fakt pacia. MB a cadillac maju ocividne uplne inu cestu ktorou sa ubera ich design. ale myslim ze po technickej stranke neni cadillac vobec zle auto...
tak blbej opravdu nejsem, abych ti tohle sežral. Obzvlášť když o článek níž píšeš, jak musíš šetřit, abys na něj měl. Já dosud ničím a nestydím se to přiznat. Je mi 19. V tomhle věku bych mohl mít nový auto, leda že bych měl za rodiče multimilionáře. A to by v tom moc zásluhy z mý strany nebylo MB jsou šunky. Nová E-klasa má tolik problémů s elektronikou, že by měla parkovat trvale v servisu a nikam nejezdit. A proč diesel? kup si rovnou kotel na uhlí. to je ještě levnější než nafta a na emise sazí nehleď.
tak to je tvůj problém,žrát to fakt nemusíš!! Tím šetřením mýslim na SL55 AMG Já mám Ečko v pohodě! je ale fakt že kolega měl problémy s navi.nic závažného ale jednou za čas mu vypadla,musel DVD vyndat, vrátit zpět a chodilo to dál.A proč CDI?? Protože jede SUPER a spotřeba 9.4l,260PS je znát,ale Ty máš silnýho benzínáka vid
tvoje chyba, že to neumíš vyčíst z mého původního příspěvku. alespoň zde tedy máme důkaz, že i majitelé drahých mercedesů mohou být hloupí a vulgární omezenci kritizující každého, kdo vyznává jiné značky. tedy ještě jednou pro takové lidi opakuji: dosud nejezdím v žádném vlastním autě. je mi teprve 19 let. a co se týče toho, co jinak řídím: Dodge a vskutku je v něm silný benzíňák 3,3litru. není tak silný jako tvůj turbem napěchovaný 4litr, ale nelítají z něj karcinogenní částice, jako z toho tvého "zázraku techniky".
nechápu proč se do Mě navážíš,evidentně Ti to dělá dobře.jj závist je strašná vlastnost,je mi tě fakt lito,nebo spíš tvých rodičů!
Já ti nezávidím ani trochu. Rozhodně ne ten mercedes. Každý, kdo si pečlivě pročte tohle fórum, tak si udělá vlastní názor, kdo se do koho začal navážet. Kdo začal vulgarizovat (a děláš to zase teď), kdo se začal posmívat druhým, za jiný vkus. Takže se mírni.
PS: Cadillac XLR má délku 4514mm. tvůj slavný mercedes má 4818mm. Takže opravdu nechápu, co máš s tou "velkou vobludou". další důkaz, že jen provokuješ.
No, ja teda slapu chodnik, ale radej bych sahnul pro naftu. Az si pudes phm platit z vlastni kapsy a budes jezdit opravdu velke streky, uvidis, v cem je obr.vyhoda nafty. A kdyz chci predjizdet, nemusim kvrdlat radickou.
Americky auta? nazor tech, kdo mohli srovnavat evropu a us (pokud to nejsou skalni fandove houpave, pohodlne, line a antiekologicke jizdy, coz nerikam, ze je spatne!!!kdo jezdi po eu - nejeden jim je; ale u nas si to proste nevychutnas - mdly kafe na benzince, mizerny pocasi a malo typku okolo, uzky zaplatovany silnice a kupa namyslenejch a spatnejch ridicu) je vcelku jasny - evropa evrope a us do us.
I kdyz, uz brzo si zacnu hledat auto, ktere chci uz hodne dlouho: Mazda 323 GT V6 2.0
No a bohuzel, k MB mam averzi, protoze v nich jezdi pochybny kousci (relativne nejvic, zel pouze na stredni a vychodni evrope) a kolikrat mi provedli na silnici nejakou nafoukanost nebo aroganci.
mno, to vystihnutie us aut je dobre. ceske a slovenske cesty ze su zle? ha! to ste nejazdili po usa.
zaujalo mě to: "když mám diesel a chci předjíždět, nemusím kvrdlat řadičkou" no nedá mi to upozornit"když jedu v US autě, tak nemusím kvrdlat řadičkou nikdy!" Takový ty pověry o pomalých reakcích a astronomické spotřebě vyznávají jen lidi, co v US autě nikdy nejeli. V autě s americkým typem automatiky vyrazíš na semaforech na zelenou tak rychle, že zatímco ostatní ještě "pouští spojku", ty už seš pomocí kick-downu o pět metrů dál. a pokud je něco silně neekologického, tak je to naftový pohon. přecházet na míň hodnotný druh paliva a ohánět se ekologičností, to může jen....no Evropan. Každý inteligentní člověk ví, že nejmíň škodlivin vypouští hoření plynu, víc pak benzín, ještě víc nafta, ještě víc černé uhlí, ještě víc hnědé uhlí,....
Promin, ale spotrebu nekomentuji, nevsimal jsem si ji /proc taky, kdyz tam maj benzin levny, ze?/, ale pomale reakce - to nejsou zadne povery! Ja byl v Americe a dele. Na semaforu ti nikdo nic neukaze, protoze tam nikdo nezavodil, ale srovnani STS vs.MB S430 mi ukazalo sakra rozdil - pri pouziti 91 oktanoveho benzinu. Pravda, cena Caddil.mi byla velice sympaticka.
A nafta neni neekologicka, vykazuje vyrazne mensi emise nez objemove srovnatelny benzin - pouze v ukazateli vypousteni pevnych castic do ovzdusi - ale - ty maji relativne velkou hmotnost a tak velke procento klesa k zemi. A plyn na prvnim miste - pri nedokonalem spalovani se situace naprosto meni!
Nepovazuj se za e😜erta na americka auta, nejsi jediny.
Já se nepovažuji přímo za e😜erta, ale ty jsi zato ukázkový příklad demagoga. Já napsal, že s automatickou převodovkou můžeš na zelenou vyrazit od semaforu mnohem rychleji. To je prostě nepopiratelný fakt! A ty mi oponuješ tím, že v USA není zvykem "závodit" na semaforech. O tom jsem já ale vůbec nemluvil!!! Pěkné je taky tvoje "emise má nafta vyšší jen co se týče pevných částic, ale ty rychle klesají k zemi" To ano. Proto mají taky diesely výfuky většinou zahnuté směrem k zemi!!! protože právě pevné částice jsou ten nejhorší sajrajt. Způsobují rakovinu!!! A nejen lidem. I zvířatům......tudíž k čistotě životního prostředí zrovna neprospívají. Nafta tedy není ekologická.
Nepodsouvej mi nejaky ***iny jako ze jsem demagog. To, co bys ty byl rad, abych ja byl, nejsem.
I benziny maj vejfuk kroucenej dolu; castice jdou k zemi, nejsou plyn, a nejdriv se museji do tech plic dostat. Rakovinotvornych latek je velka rada, jejich vycet by prepsal detskou bibli.
Cos to napsal za kravinu, ze "V autě s americkým typem automatiky vyrazíš na semaforech na zelenou tak rychle, že zatímco ostatní ještě "pouští spojku", ty už seš pomocí kick-downu o pět metrů dál" jakej kickdown?? kde tam je nakej kickdown pri zrychlovani??? Vis co to je kickdown???? Jako ze mi tam pri rozjezdu padne dvojka a ja automat prinutim prudkym seslapnutim na zem, aby mi podradil na jednicku a ja zbesile rozsekam na pandero vsechny manualy??? To si to myslel takhle? Rychlost rozjezdu je stejna jako v manualu se zarazenou rychlosti, to da rozum.
Demagogie existovala za socialismu, az budes mit nekdy cas, tak se koukni na grafy, v drtive vetsine ukazatelu vykazuje nafta podstatne nizsi hodnoty emisi vypoustenych do ovzdusi, spousta znacek zavedla filtr se spalovanim pevnych castic, takze dieslovy pohon JE vyrazne cistejsi nez benzinovy, akorat tolik nevoni. Asi pouze v jednom parametru je lepsi benzin (NOx?), a to jeste nehlede na spotrebu. Kdyz si tak chvalis ten benzin, tak si pust volnobeh a na 10 minut si strc hlavu k vejfuku. Chcipnes tak jako tak.
Zvirata! Ses snad vod Greenpeace?? Jeste sem teda nezahlid, ze by se vokolo aut stojici v kolone potloukali stada jdivokejch prasat a cuchali k vejfukum. Snad se vyhejbaj civilizaci, co to de ne? Sem myslel, ze treba pytlaci sou vetsi nebezpeci pro zvirata nez blafajici vejfuky naftaku. Aha, mozna ze ty pevny castice zbastej treba srny a nemuzou je potom stravit, protoze jsou pevny, rozrezaj si vnitrnosti a chcipnou. ALe to zas neni rakovina. To sem z toho jelen, ty vole.
Domluvil jsem. Nechci vyhazovat svuj cas povidani si s trotlama.
"vole", "***iny", "trotle".......no timhle sahodlouhym prispevkem plnym urazek jsi teda IMHO ztratil hodne casu Moje oblibena veta je: "nafta je podstatne cistsi, akorat tolik nevoni" Takže čistota smrdí a špína voní jen tak dál, pane demagog. No a k tomu "semaforu". Co je rychlejší? když jen dupnu na plyn jakmile vidim zelenou nebo když musim nekolikrat behem zrychlovani vyradit rychlost, dat tam jinou a pomalu poustet spojku, aby tam zapadla dalsi?
Hehehehe, tak polopaticky: To sem z toho jelen, ty *- vytrhavas z kontextu - tento vyraz slohove zapadal k monologu o zviratech.
***iny jsem myslel jako nepodstatne, zbatecne veci. trotl - to je vetsina diskutujicich. Demagogie

dale - opravuji se ve vete "nafta je podstatne cistsi, akorat tolik nevoni" a menim formulaci, zvlast, kdyz nechces rozumet vyznamu. 1.cast vety: Spalovani nafty v modernich turbodieslovych motorech je cistejsi nezli spalovani benzinu v modernich motorech. 2.cast vety -akorat tolik nevoni- Benzin me osobne voni vice, vzdy kdyz prijedu natankovat, nasavam ho, dokud ho jeste dokazu citit - coz je pro mne jedina vyhoda benzinu, ze voni "lepe" nez nafta. Demagog
Kdyz se rozhodnu pro opravdu rychlý odpich z krizovatky, tak se taky odpichnu a necham automat za sebou (je to o rychlosti provedeni ukonu - zaradit rychlost, pustit spojku a zaroven pridat plyn s jednou rukou na volantu jsem umel jiz poradne od 4.lekce autoskoly a ted to zvladam bleskove. A kdyz ne, tak pri prerazeni na 2.nebo 3.rychlostni stupen svou nevyhodu premenim na vyhodu. Pak si vsimni, ze za udajem o zrychleni 0-100 km/hod je jiny udaj(schovany za lomitkem), vzdy pomalejsi hodnota...bingo??? I v peclivem mereni automat prohrava. Hodi se do mesta a na dlouhe cesty, ale taky si vezme vice paliva a to uz by si se mel ozyvat, ekologu! Aa, zase demagoguju a pak, taky řadim rychle.

Odpovez mi na otazku: Co to je kickdown? - kdyz tak vidis do tech automatu. A jak se s jeho pomoci dostavas vubec z jednicku do pohybu? A uz si se podival na domaci ukol, emisni tabulky pro diesel a benzin?
Dlouhé jako vždy Budu se snažit být stručnější než ty. 1)ano. zrychlení O-100 má manuál rychlejší. Pokud jsem ale mluvil o zrychleni od semaforu, sotva jsem mel na mysli skoncit nekde v centru na stovce kiláků za hodinu. 2)kick down je to, když u automatu dupnu prudce na plyn tak automaticky podřadí. to samozřejmě na jedničce nefunguje. nikdy jsem to ale netvrdil. dvojka tam ale pri plnem zrychleni skoci dost brzo a pak bych pedal seslapl znovu na podlahu = kick-down. porad nevim, co ti vadi. 3) obdivuji tvé úspěchy z autoškoly, ale odpich na semaforu bys rychleji nez automat nezvladl. 4) jdi prudit uz do nejake diskuse o nemeckych stribrnych turbodieselovych kombi s manualem a neotravuj slusne lidi svymi vulgarismy, ktere pak na zacatku sveho posledniho prispevku nesrozumitelne a marne obhajujes.
Nevsiml sis, ze chci 2 litra sestival?
Asi si s manualem nejezdil, jde to a snadno, podstatne rychleji nez vlacne americke automaty.
Vadi mi tvoje prvni veta, vyblils solidni *.ovinu, s tim kickdownem. Na to, ze je ti jenom 19, ses docela libovej frajer. Jak to, ze te rodice posilaj tak daleko? Mel by si se drzet doma.
A jestli tady nekdo mele kraviny od zacatku do konce, tak to mladiku, jses jenom ty. ---
Já bych to už rád uzavřel. stejně už ostatní znuděně odešli. Jen tady poslouchám další vulgarismy a narážky na svůj věk. Kolik by mi mělo být, abys mě bral vážně? 25? 30? Určitě tolik, kolik tobě. Ve 20 jsi bral vážně lidi od 18 co? ve 30 od 25 atd. Prostě jako většina. Tak se ctihodný kmete uklidni. Manual jsem řidil. Pokud ti to nedošlo, tak to bylo nutné minimálně v autoškole. Ale já řídil i další manuály. Některé byly horší, jiné lepší. (nejhorší byl v té autoškole ve Felicii). Ale na automatiku neměl ani jeden.
Rückruf: Radverlust bei Cadillac
GM ruft wegen Problemen mit der vorderen Radaufhängung die Modelle Cadillac CTS, SRX und XLR, so wie Chevrolet Corvette-Modelle aus dem Modelljahr 2004 zur Kontrolle in die Werkstätten zurück.
Němci musí stahovat vadné série pořád. naproti tomu Cadillac má v průměru mnohem méně poruch. cituji J.D.Power Vehicle Dependaility Study pro rok 2004: "Cadillac má na 100 vozů za první 4 roky provozu 196 poruch (Lincoln 194, Buick 187). Zato Mercedes má 327 poruch, Audi 295, BMW 264." Tohle jsou fakta kdo mi nevěří, tak ať si příslušný žebříček vyhledá na: [odkaz]
In 2002, Mercedes outsold Cadillac in America by 7% (213,225 units vs. 199,74😄; in 2003, Mercedes only outsold Cadillac by 1% (218,551 units vs. 216,090). In 2004, through May 31, Cadillac has taken the lead with 88,703 sales, compared to 85,684 at Mercedes.
323GT? Ta se sice taky delala (coz je pro me news), ale jako vysneny auto si dovedu lip predstavit 323F. Nemyslels' nahodou spis ji? Ta se mi libi tez, ale prijde mi desne mala. Ve 2.0 V6 se delala; ale hadam, ze jich tu nebude zrovna moc.
No vy hovada, na toto nemozem neodpovedat. Ze zeru vela. No tak moment podla oficialnych udajov v USA(v Eurpe este neprisiel) STS ma 4,98m a s motorom 4.6 V8 kombinovanu spotrebu cca. 11,5 l/100km. A teraz na porovnanie(udaje vyrobcu) BMW 745i- dlzka 5,03, spotreba 10,9 l/100km, M-B S500 dlzka 5,04 a spotreba dobrych 11,4 l/100km. Ale aby sme boli prciznejsi s niecym co je v Europe a na obrazkoch- XLR, dlzka 4,51m, spotreba 12,3 l/100km. M-B SL500 dlzka 4,53 a spotreba verta alebo nie 12,7 l/100km. Udaje u STS su nekonkretne a neprecizne, ale u XLR su podla europskych noriem a nie su zhodne s americkymi. Ale chceli ste preciznost a fakty mate ich mat. Inac modeli na obrazkoch su v tuningu a ich spotreby su urcite nehorazne vyssie, ale budme uprimny, kolko zere taky Brabus? Viem, ameriky su povazovane za nechutne velke,nevykonne a s vyskou spotrebou, lenze to uz davno nie je pravda, a specialne nie u znacky Cadillac. Musim povedat ze mam tiez diesel od BMW- konkretne model 740d, a poviem ti jedno-vyrobca tvrdi 9,7 kombinaciu, ja to jazdim 80% mimo mesto- a sed tych 9,7. ale mesto je uz dobrych 18. A vzhladom nato ze s tou spotrbou mozem mat aj vykonnejsi benzinak neni to bohvieco. A uprimne ak by som mal moznost tak si kupim Cadillac, ved v Rakusku a Nemecku maju teraz dobru siet servisov(a ja aj tu byvam). Len tak mimochodom Ozzy, co sa chvalis tym taxikom, si myslis ze tu to maju za bohvieco?
taxi převážně MB v ničem jiném by skopčáci ne......!.bavora nikdy,to mužou rovnou na žebrináku, a us krámy tuplem neeeeeeeeee
No tak za prve aby som bol uprimny toto auto nevlastni ja ale moj otec. Inak to kupil za Dobru(!to podotykam, fakt dobru) cenu. A nehovoriac o pristupe k zakaznikom a dobrym servisnym sluzbam ktore ma BMW. O Mercedese sa to povedat neda, aspon nie na Slovensku. ALe k veci, novy design BMW je fakt slaby a MB ma lepsi, lenze design je vec subjektivna. Veci objektivne- motor- u BMW je 80% motorov lepsich, vykonnejsich, modernejsich a maju lepsiu spotrebu ako konkurentne motory v knokurentnych modeloch Mercedes. To taktiez plati aj o jazdnej dynamike a komforte. Ba co viac, aj ceny su vo vacsine lepsie. Inak v sucastnosti zo stvorice BMW, Mercedes, Cadillac, Lexus ma najhorsie parametre z technickej stranky prave tvoj Mercedes. A ked ide o to- podla AutoBild-u mal sa poslednych par rokov najvacsi pokles kvality prave ten slavny a vecny MB. Naviac vo vacsine unie(to bude coskoro aj v CR a SR) sa trieda E pouziva ako taxi, a predstav si dokonca s dieselovym motorm a kozenymy sedadlami(snob ako ty ma urcite kozene sedadla v aute). Ale ja si urcite radsej kupim "US kramy" nez ten nemecky kram ktroy ty jazdis, lebo 1 cadillac je stejne lacnejsi ako 3 mercedesy. Preco 3? No jeden naspat do fabriky pre nejaku tradicnu zavadu, jeden do servisu a jeden na vikend. ALe nevadi, vies co taxikar, ked pridem do Prahy rad sa s tebou a tvojim taxikom prejdem z letiska az na Karlov most
[odkaz] a takhle bych mohl pokračovat CLS vs. bmw6 SL500 vs.645, S600 vs.760 všude dostal ten Tvuj sráč na *tak se sklidni a dej si bryndzu zajdi si někdy v ČR do Autotecu,fakt prima
v SRXku jsem již jel, v XLRku zatím jenom seděl, protože evropská verze XLRka bude představena tuším, že na jaře v Italské Florencii.

[odkaz]
Nový designový styl Cadillacu se jmenuje Art & Science. New Edge je označení designu Fordu a Mercury.
no Cadillac má sice hezký stylale víc se mi líbí styl Lincolnu .... hlavně Navigouš 2005 je ještě lepší než před faceliftem ....