Novinky
v SRXku jsem již jel, v XLRku zatím jenom seděl, protože evropská verze XLRka bude představena tuším, že na jaře v Italské Florencii.
[odkaz]
[odkaz]
Nový designový styl Cadillacu se jmenuje Art & Science. New Edge je označení designu Fordu a Mercury.
no Cadillac má sice hezký stylale víc se mi líbí styl Lincolnu .... hlavně Navigouš 2005 je ještě lepší než před faceliftem ....
jen ta kola by snad měla být radši sedmiramenná, aby to byl správný Cadillac.
PS: Cadillac XLR má délku 4514mm. tvůj slavný mercedes má 4818mm. Takže opravdu nechápu, co máš s tou "velkou vobludou". další důkaz, že jen provokuješ.
Americky auta? nazor tech, kdo mohli srovnavat evropu a us (pokud to nejsou skalni fandove houpave, pohodlne, line a antiekologicke jizdy, coz nerikam, ze je spatne!!!kdo jezdi po eu - nejeden jim je; ale u nas si to proste nevychutnas - mdly kafe na benzince, mizerny pocasi a malo typku okolo, uzky zaplatovany silnice a kupa namyslenejch a spatnejch ridicu) je vcelku jasny - evropa evrope a us do us.
I kdyz, uz brzo si zacnu hledat auto, ktere chci uz hodne dlouho: Mazda 323 GT V6 2.0
No a bohuzel, k MB mam averzi, protoze v nich jezdi pochybny kousci (relativne nejvic, zel pouze na stredni a vychodni evrope) a kolikrat mi provedli na silnici nejakou nafoukanost nebo aroganci.
A nafta neni neekologicka, vykazuje vyrazne mensi emise nez objemove srovnatelny benzin - pouze v ukazateli vypousteni pevnych castic do ovzdusi - ale - ty maji relativne velkou hmotnost a tak velke procento klesa k zemi. A plyn na prvnim miste - pri nedokonalem spalovani se situace naprosto meni!
Nepovazuj se za e😜erta na americka auta, nejsi jediny.
I benziny maj vejfuk kroucenej dolu; castice jdou k zemi, nejsou plyn, a nejdriv se museji do tech plic dostat. Rakovinotvornych latek je velka rada, jejich vycet by prepsal detskou bibli.
Cos to napsal za kravinu, ze "V autě s americkým typem automatiky vyrazíš na semaforech na zelenou tak rychle, že zatímco ostatní ještě "pouští spojku", ty už seš pomocí kick-downu o pět metrů dál" jakej kickdown?? kde tam je nakej kickdown pri zrychlovani??? Vis co to je kickdown???? Jako ze mi tam pri rozjezdu padne dvojka a ja automat prinutim prudkym seslapnutim na zem, aby mi podradil na jednicku a ja zbesile rozsekam na pandero vsechny manualy??? To si to myslel takhle? Rychlost rozjezdu je stejna jako v manualu se zarazenou rychlosti, to da rozum.
Demagogie existovala za socialismu, az budes mit nekdy cas, tak se koukni na grafy, v drtive vetsine ukazatelu vykazuje nafta podstatne nizsi hodnoty emisi vypoustenych do ovzdusi, spousta znacek zavedla filtr se spalovanim pevnych castic, takze dieslovy pohon JE vyrazne cistejsi nez benzinovy, akorat tolik nevoni. Asi pouze v jednom parametru je lepsi benzin (NOx?), a to jeste nehlede na spotrebu. Kdyz si tak chvalis ten benzin, tak si pust volnobeh a na 10 minut si strc hlavu k vejfuku. Chcipnes tak jako tak.
Zvirata! Ses snad vod Greenpeace?? Jeste sem teda nezahlid, ze by se vokolo aut stojici v kolone potloukali stada jdivokejch prasat a cuchali k vejfukum. Snad se vyhejbaj civilizaci, co to de ne? Sem myslel, ze treba pytlaci sou vetsi nebezpeci pro zvirata nez blafajici vejfuky naftaku. Aha, mozna ze ty pevny castice zbastej treba srny a nemuzou je potom stravit, protoze jsou pevny, rozrezaj si vnitrnosti a chcipnou. ALe to zas neni rakovina. To sem z toho jelen, ty vole.
Domluvil jsem. Nechci vyhazovat svuj cas povidani si s trotlama.
***iny jsem myslel jako nepodstatne, zbatecne veci. trotl - to je vetsina diskutujicich. Demagogie
dale - opravuji se ve vete "nafta je podstatne cistsi, akorat tolik nevoni" a menim formulaci, zvlast, kdyz nechces rozumet vyznamu. 1.cast vety: Spalovani nafty v modernich turbodieslovych motorech je cistejsi nezli spalovani benzinu v modernich motorech. 2.cast vety -akorat tolik nevoni- Benzin me osobne voni vice, vzdy kdyz prijedu natankovat, nasavam ho, dokud ho jeste dokazu citit - coz je pro mne jedina vyhoda benzinu, ze voni "lepe" nez nafta. Demagog
Kdyz se rozhodnu pro opravdu rychlý odpich z krizovatky, tak se taky odpichnu a necham automat za sebou (je to o rychlosti provedeni ukonu - zaradit rychlost, pustit spojku a zaroven pridat plyn s jednou rukou na volantu jsem umel jiz poradne od 4.lekce autoskoly a ted to zvladam bleskove. A kdyz ne, tak pri prerazeni na 2.nebo 3.rychlostni stupen svou nevyhodu premenim na vyhodu. Pak si vsimni, ze za udajem o zrychleni 0-100 km/hod je jiny udaj(schovany za lomitkem), vzdy pomalejsi hodnota...bingo??? I v peclivem mereni automat prohrava. Hodi se do mesta a na dlouhe cesty, ale taky si vezme vice paliva a to uz by si se mel ozyvat, ekologu! Aa, zase demagoguju a pak, taky řadim rychle.
Odpovez mi na otazku: Co to je kickdown? - kdyz tak vidis do tech automatu. A jak se s jeho pomoci dostavas vubec z jednicku do pohybu? A uz si se podival na domaci ukol, emisni tabulky pro diesel a benzin?
Asi si s manualem nejezdil, jde to a snadno, podstatne rychleji nez vlacne americke automaty.
Vadi mi tvoje prvni veta, vyblils solidni *.ovinu, s tim kickdownem. Na to, ze je ti jenom 19, ses docela libovej frajer. Jak to, ze te rodice posilaj tak daleko? Mel by si se drzet doma.
A jestli tady nekdo mele kraviny od zacatku do konce, tak to mladiku, jses jenom ty. ---
GM ruft wegen Problemen mit der vorderen Radaufhängung die Modelle Cadillac CTS, SRX und XLR, so wie Chevrolet Corvette-Modelle aus dem Modelljahr 2004 zur Kontrolle in die Werkstätten zurück.