Ekonomika
Tak poslední srovnání Lexusu LS600h a M-B S400h dopadlo v neprospěch M-B. Proč? Protože člověk který si chce koupit hybrida chce jezdit bez motoru, což tento medvídek neumí. Další mínus M-b bylo velmi nečekané a to že v interiéru bzučela elektronika pohonu stejně jako v tramvaji, což v Lexusu neznají. Lexus LS byl srovnán i s konvenčním Sclasse a tam vyšel ve všech směrech líp do rychlosti 200Km/hod, nad 200Km/hod už měl navrch M-B co se týče brzd, ovládání, komfortu. Ale do 200 vyhrává LS. Kdo má peníze ví jak je šetřit a proto když se koukne na cenovku od LS600h která končí těsně pod 4 000 000Kč a na cenovku stejně vybaveného (pokud jej tak lze vůbec vybavit) a výkonného Sclasse dostává se k 6 000 000Kč, což je trošku rozdíl. Navíc na Lexus je nižší pojistka, méně se krade, nejezdí v něm cikáni na Ostravsku, mafiáni, podvodníci.... Hold když chceš Němce jdi k němcům, když Japonce tak k japoncům.
Tie posledne dve vety si mohol vynechat 😢 Inac skvely prispevok :yes:
Celkovo je velmi tazke urcit ktory....vzdy jeden ma nejaku tu novinku naviac, ale celkovo Lexus je asi najvybavenejsi. V EUROPE mu chyba prestiz a tu ma MB + BMW na rozdavanie.
Celkovo je velmi tazke urcit ktory....vzdy jeden ma nejaku tu novinku naviac, ale celkovo Lexus je asi najvybavenejsi. V EUROPE mu chyba prestiz a tu ma MB + BMW na rozdavanie.
Porovnavat Full hybrid a mild hybrid je takova pitomost, ze jsem to nikdy nevidel! To je jako porovnavat motor s turbem a bez turba a pak rikat, ze jeden z nich je na nic.
Mne je uplne jedno zda VW ci BMW ci BYD vytvori lepsi hybrid, vlastne to i chci, aby opet honba v techto technologii sla jeste nahoru nez si dnesni clovek ani nedokaze predstavit.
Tak jako si v roce 1990 nikdo znas nedokazal predstavit neco jako telefon typu Iphone ci jiny smartphone.
Mne je uplne jedno zda VW ci BMW ci BYD vytvori lepsi hybrid, vlastne to i chci, aby opet honba v techto technologii sla jeste nahoru nez si dnesni clovek ani nedokaze predstavit.
Tak jako si v roce 1990 nikdo znas nedokazal predstavit neco jako telefon typu Iphone ci jiny smartphone.
Ano midl a full je jako atmosfer a turbo. Jenže S400h vznikl jako přímý konkurent LS600h. To, že u M-B nedokázali vypnout benzínový motor za jízdy to už je jejich mínus. Ono to S400h vzniklo stejně jen proto, aby M-B mohl říct " my už taky máme hybrida". kdo ví kolik kusů se v čr/evropě prodá těchto polohybridů?
Uvidime jak to bude, Ja jsem hodne optimisticky co vznikne pristi rok u MB jez udajne ma prijiit Dieselhybrid do E tridy!
Jedina + je cena v USA je skoro o polovinu levnejsi jak sklasse
Zo zakulisia MB uz neraz vysla informacia, ze Lexus zase priniesol nejaku novinku naviac. Dokonca nemecki redaktori sa boja vyslovit otvorene co je lepsie. Vsimol som si to uz u mnohych redakcii a v zavere si to vsimnes aj na tom videu. Ak si to nedovolia vyslovit profesionali, ako je potom mozne, ze clovek, ktory v Lexuse nikdy nesedel to vyslovi? Na akom zaklade? Moj nazor na tuto trojku je taky, ze MB-S na mna posobi velmi elegantne a hlavne interier dycha dokonalym luxusom. BMW 7 u mna vyvolava pocit dravosti a celkovy dojem je sviezejsi a dynamickejsi. LS600 je v prvom rade o mnozstve technologickych noviniek, dokonalej spolahlivosti a hlavne dokonale pohodlie. podvozok BMW je sportovejsi, ale zase ani jeden z tychto podvozkov nikdy nezatazis natolko, aby si v reale spoznal rozdiel. Jazdy redaktorov, ktori casto skumaju hranice podvozkov je nieco ine ako bezne jazdenie.
Sice hybrid nemusim a tak by som radsej volil tu 460-ku
Lexusa LS je velice povedene auto a nemeckym premiovkam se bez problemu vyrovna.