Na český trh zamířil modernizovaný Lexus LS 600h. Hlavní změnou je o 90 litrů větší zavazadlový prostor a obohacení příplatkové výbavy o nové prvky. Tomu sekunduje decentní facelift.
prémiovka současnosti,kdybych kupoval auto v téhle třídě tak s těžkým srdcem obejdu salon BMW,v klidu obejdu MB a s radostí se vyhnu Audi a skočil bych šipku rovnou do tohodle nabušenýho krasavce!
to auto se jizdnimi vlastnostmi ani zdaleka nechyta na komfortni mercedes nebo sportovnejsi bmw. Neprime rizeni, rychle vadnouci brzdy, spatne nalazena automatika tim ma do skutecne premie daleko. Interier je vec vkusu ale napr. 7er nebo sklasse vypadaji daleko komfortneji. Auto.cz ho taky testovalo [odkaz]
Jedina + je cena v USA je skoro o polovinu levnejsi jak sklasse
Už sme si spolu párkrát pokecali a vždy si úspešne dokazoval, že Lexus poznáš maximálne z obrázkov. To je OK Samko, prémiová trieda okrem iného znamená, že je dostupná len vyvoleným, ale vysvetli mi prosím, prečo máš potrebu sa takto "fundovane" vyjadrovať pod každým LEXom??? Maličké K-omplexy? Pocit vlastenectva? Daj nám nahliadnuť do skrytých kútikov Tvojej duše...
Přidávám se k Ondore, protože kdyby jsi s LS jel, tak nemůžeš napsat hovadinu typu - "špatně nalazená automatika". Lexus jako první přišel s 8 st.automatem a ten řadí fantasticky. Ve zmíněném testu LS nedopadl vůbec špatně, řekl bych že naopak.
Podľa mňa by v teste mali byť vedľa seba skôr MB-S a LS-ko, ale to nič nemení na veci, že tieto autá sú prešpikované tým najlepším, čo môže zákazník dostať a výber konkrétneho modelu je skôr o osobných preferenciách kupujúceho, ako o náskoku západonemeckých súdruhov >:-[] A argumentácia polovičnou cenou kdekoľvek vrátane USA je total mimo realitu :*)
nehnevaj sa Samko, ale s Lexom mam viacero skusenosti a nie len s jednym modelom. Pochybujem, ze si niekedy okolo Lexusu presiel. Ak poznas Lexus len z testov, doporucujem citat viacero redakcii. Pri vsej ucte k auto.cz musim prehlasit, ze ich testy su viac naklonene k nemeckej produkcii. Skus napr.: [odkaz] Ale o tom som nechcel
Zo zakulisia MB uz neraz vysla informacia, ze Lexus zase priniesol nejaku novinku naviac. Dokonca nemecki redaktori sa boja vyslovit otvorene co je lepsie. Vsimol som si to uz u mnohych redakcii a v zavere si to vsimnes aj na tom videu. Ak si to nedovolia vyslovit profesionali, ako je potom mozne, ze clovek, ktory v Lexuse nikdy nesedel to vyslovi? Na akom zaklade? Moj nazor na tuto trojku je taky, ze MB-S na mna posobi velmi elegantne a hlavne interier dycha dokonalym luxusom. BMW 7 u mna vyvolava pocit dravosti a celkovy dojem je sviezejsi a dynamickejsi. LS600 je v prvom rade o mnozstve technologickych noviniek, dokonalej spolahlivosti a hlavne dokonale pohodlie. podvozok BMW je sportovejsi, ale zase ani jeden z tychto podvozkov nikdy nezatazis natolko, aby si v reale spoznal rozdiel. Jazdy redaktorov, ktori casto skumaju hranice podvozkov je nieco ine ako bezne jazdenie.
Sice hybrid nemusim a tak by som radsej volil tu 460-ku
ten test som cital, ale nikde nenasiel napisane, ze by v niektorej discipline "prepadol". Ked chces komfortnu a plynulu jazdu neriesis nepriame riadenie a naklananie v zakrutach. Bezny vodic sa do situacie kedy spozna zasadny rozdiel /okrem tych naklonov/ pravdepodobne nikdy nedostane
Ty jsi vtipalek. S LS 600h jsem najel cca 350 km a nijaky z tebou popisovanych neduhu jsem nepozoroval. Naopak, auto ma presne rizeni, automat funguje skvele. Jedine, cim trosku ztraci na konkurneci, je velikost kufru, ta ale v teto tride neni podstatna, ze ano.
Lexusa LS je velice povedene auto a nemeckym premiovkam se bez problemu vyrovna.
Lexus je velmi konzervativny, aspon pre mna. Mal som tu cest a asi by som skorej sadol do niecoho ineho. Ale pre muza v rokoch a s postavenim je to skvela volba. Nekrici a v tmavej farbe sa aj "nemaniakovi na auta" strati v dave
Tak poslední srovnání Lexusu LS600h a M-B S400h dopadlo v neprospěch M-B. Proč? Protože člověk který si chce koupit hybrida chce jezdit bez motoru, což tento medvídek neumí. Další mínus M-b bylo velmi nečekané a to že v interiéru bzučela elektronika pohonu stejně jako v tramvaji, což v Lexusu neznají. Lexus LS byl srovnán i s konvenčním Sclasse a tam vyšel ve všech směrech líp do rychlosti 200Km/hod, nad 200Km/hod už měl navrch M-B co se týče brzd, ovládání, komfortu. Ale do 200 vyhrává LS. Kdo má peníze ví jak je šetřit a proto když se koukne na cenovku od LS600h která končí těsně pod 4 000 000Kč a na cenovku stejně vybaveného (pokud jej tak lze vůbec vybavit) a výkonného Sclasse dostává se k 6 000 000Kč, což je trošku rozdíl. Navíc na Lexus je nižší pojistka, méně se krade, nejezdí v něm cikáni na Ostravsku, mafiáni, podvodníci.... Hold když chceš Němce jdi k němcům, když Japonce tak k japoncům.
Tie posledne dve vety si mohol vynechat :'-( Inac skvely prispevok :yes:
Celkovo je velmi tazke urcit ktory....vzdy jeden ma nejaku tu novinku naviac, ale celkovo Lexus je asi najvybavenejsi. V EUROPE mu chyba prestiz a tu ma MB + BMW na rozdavanie.
Porovnavat Full hybrid a mild hybrid je takova pitomost, ze jsem to nikdy nevidel! To je jako porovnavat motor s turbem a bez turba a pak rikat, ze jeden z nich je na nic.
Mne je uplne jedno zda VW ci BMW ci BYD vytvori lepsi hybrid, vlastne to i chci, aby opet honba v techto technologii sla jeste nahoru nez si dnesni clovek ani nedokaze predstavit.
Tak jako si v roce 1990 nikdo znas nedokazal predstavit neco jako telefon typu Iphone ci jiny smartphone.
Ano midl a full je jako atmosfer a turbo. Jenže S400h vznikl jako přímý konkurent LS600h. To, že u M-B nedokázali vypnout benzínový motor za jízdy to už je jejich mínus. Ono to S400h vzniklo stejně jen proto, aby M-B mohl říct " my už taky máme hybrida". kdo ví kolik kusů se v čr/evropě prodá těchto polohybridů?
Uvidíme. Japonci od dieslu upustili protože při každém startu vyprodukuje obrovské množství splodin tak jestli to vůbec bude mít nějaký přínos v porovnání s benzínem??