Novinky
0
Podobne zariadenia su velmi jednoducho prekonatelne hlavne u vozidiel koncernu Volkswagen. Staci odpojit tiahla radiacej paky z prevodovky zaradit napr. 3 a celkom pohodlne odist autom kam potrebudete... Ale to uz vam vyrobca nepovie. Nehorazne primitivne a za tu cenu) A este su priamo podporovany poistovnami. Treba jednoducho imobilizer a RJ niekde dnu v motore. No potom by sa zase kradlo tak ze by pritom vela ludi prislo o zivot. Jednoducho auta budu vzdy robit ukradnutelne... Ale to je na dlhsiu debatu.
Přejít do diskuze
A pomůže to proti vykrádání coý je v ČR mnohem častejší?!.Nikoliv.Je to jen taková reklama pro blbce co si těch 10000Kč co to bude stát neváží
K tej spiatočke: Viem, že v prípade Š120 má spiatočka len o čosi vyšší pomer než jednotka a ten pomer je nižší než dvojka. Myslím, že podobne to bude aj u ostatných áut. Legendárny Ford T mal dokonca spiatočku s nižším pomerom než jednotku a preto mal so spiatočkou aj vyššiu stúpavosť než s prvým prev. stupňom. Takže snáď až taký problém to nebude.
No rob si srandu, ale videl som takto "upravenú" bezvolantovú Š120. A vyzeralo to, že ten volant tam nie je práve kvôli prípadným zlodejom.
ziadne taketo a ani podobne zariadenie nedokaze zabranit tomu ked sa nejaky "tlsty bezkrky ujo" rozhodne ze vase auto chce. tieto zariadenia sluzia na odplasenie zlodejov - amaterov, ktori sa chcu len "povozit". na nich su ucinne, ale ako som povedal, profesionalni zlodeji sa uz urcite smeju s navodom na prekonanie tejto novinky s navodom v ruke. takze s takymto skrytym zariadenim mozete prist akurat k rozbitemu oknu v lepsom pripade a v horsom pripade k roztrhanym potahom a znicenej pristrojovke...
vsetka cest a slava vyberatelnemu volantu ako ma Mr. Bean !!!
vsetka cest a slava vyberatelnemu volantu ako ma Mr. Bean !!!
...pouze na první letmý pohled.
Vada 1.: Pokud se nepletu, dá se to uzamknout pouze v poloze zpátečka, takže při parkování "do kopce" nelze zvýšit zabezpečení proti poodjetí zařazením jedničky.
2. vadou je menší stupeň zabezpečení než u čistě mechanické verze, i když toto řešení má vyšší komfort.
Vada 1.: Pokud se nepletu, dá se to uzamknout pouze v poloze zpátečka, takže při parkování "do kopce" nelze zvýšit zabezpečení proti poodjetí zařazením jedničky.
2. vadou je menší stupeň zabezpečení než u čistě mechanické verze, i když toto řešení má vyšší komfort.