Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak vznikala Škoda ENVE? (rozhovor s autory)

Po premiéře v Národním technickém muzeu jsme se ještě jednou sešli s autory projektu Škoda ENVE, abychom je podrobněji vyzpovídali...Exkluzivně přinášíme také fotografie pořízené během vývoje studie.
Zpět na článek
21. 10. 2004 10:00
neregistrovaný "Pele"
21. 10. 2004 10:08
neregistrovaný "Michal S."
21. 10. 2004 10:18
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
21. 10. 2004 10:39
neregistrovaný "Michal S."
21. 10. 2004 12:36
neregistrovaný "KAM"
21. 10. 2004 13:06
neregistrovaný "Tom z CVUT"
21. 10. 2004 13:16
neregistrovaný "KAM"
22. 10. 2004 15:35
neregistrovaný "anonym"
22. 10. 2004 16:57
neregistrovaný "Bazi"
22. 10. 2004 19:59
neregistrovaný "Phil"
23. 10. 2004 11:40
neregistrovaný "Honza"
23. 10. 2004 20:23
neregistrovaný "anonym"
24. 10. 2004 20:20
neregistrovaný "anonym"
21. 10. 2004 14:13
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
21. 10. 2004 14:55
neregistrovaný "Dave"
22. 10. 2004 15:32
neregistrovaný "anonym"
22. 10. 2004 23:42
neregistrovaný "Dan"
22. 10. 2004 23:46
neregistrovaný "tom"
22. 10. 2004 23:49
neregistrovaný "RADEK"
24. 10. 2004 11:40
neregistrovaný "Jarda"
24. 10. 2004 11:41
neregistrovaný "o."
2. 8. 2007 18:30
neregistrovaný "vojtech"
21. 10. 2004 11:10
neregistrovaný "petr"
21. 10. 2004 11:12
neregistrovaný "cizma"
21. 10. 2004 11:43
neregistrovaný "Petr"
21. 10. 2004 13:02
neregistrovaný "Michal S."
22. 10. 2004 19:04
neregistrovaný "Petr"
22. 10. 2004 15:42
neregistrovaný "tomas"
22. 10. 2004 10:53
neregistrovaný "mates"
22. 10. 2004 12:11
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 10. 2004 12:30
neregistrovaný "mates"
22. 10. 2004 20:53
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 10. 2004 10:09
neregistrovaný "Skofil"
21. 10. 2004 11:15
neregistrovaný "J.K.L"
21. 10. 2004 12:03
neregistrovaný "KAM"
21. 10. 2004 15:40
neregistrovaný "Skofil"
22. 10. 2004 15:45
neregistrovaný "tomas"
22. 10. 2004 16:44
neregistrovaný "L"
22. 10. 2004 17:02
neregistrovaný "Bazi"
22. 10. 2004 20:02
neregistrovaný "Phil"
22. 10. 2004 22:20
neregistrovaný "corrado"
21. 10. 2004 11:42
neregistrovaný "Richard"
21. 10. 2004 19:55
neregistrovaný "IT"
21. 10. 2004 22:22
neregistrovaný "honza"
21. 10. 2004 23:04
neregistrovaný "Pavel"
22. 10. 2004 07:26
neregistrovaný "pepe"
22. 10. 2004 09:56
neregistrovaný "dwarf"
22. 10. 2004 15:57
neregistrovaný "G.P."
22. 10. 2004 20:07
neregistrovaný "jirkaJ."
24. 10. 2004 19:56
neregistrovaný "Speedy"
24. 10. 2004 20:22
neregistrovaný "anonym"
25. 10. 2004 09:59
neregistrovaný "anonym"
25. 10. 2004 13:57
neregistrovaný "jirkaJ."
1. 11. 2004 16:51
neregistrovaný "movie-star"
22. 10. 2004 11:17
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 10. 2004 13:42
neregistrovaný "To je jedno"
22. 10. 2004 21:52
neregistrovaný "caesar"
22. 10. 2004 17:23
neregistrovaný "Koly"
22. 10. 2004 19:52
neregistrovaný "anonym"
22. 10. 2004 23:28
neregistrovaný "Dan"
24. 10. 2004 11:57
neregistrovaný "Rudolf"
24. 10. 2004 20:23
neregistrovaný "Denis G."
24. 10. 2004 16:15
neregistrovaný "anonym"
24. 10. 2004 21:18
neregistrovaný "Matesione"
24. 10. 2004 22:55
neregistrovaný "Honza"
25. 10. 2004 13:58
neregistrovaný "anonym"
29. 10. 2004 21:12
neregistrovaný "Joe Garrett"
2. 8. 2007 18:31
neregistrovaný "vojtech"
neregistrovaný "Pele"
21. 10. 2004 10:00
Sa my zda,ze ste sa nechali dost inspirovat BMW
Ten zadok mi pripominz Z3 a predne smerovky nad svetlamy nove BMW ako napt 7,5...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal S."
21. 10. 2004 10:08
Copak se všichni zbláznili?
PROBOHA! Proč zrovna o tomhle designerském počinu musí všichni už 3 týdny psát pořád dokola? Začínám věřit, že si to Škodovka zaplatila. To přece není možné! Superb je sám o sobě designově čisté auto, takže vyjít z něj by měla být výhoda. Mladý designérům se ale tuhle výhodu podařilo úplně zašlápnout. Na té jejich verzi není nic zajímavého! Netvrdím, že to nestojí za zpravodajskou noticku, ale co má být tahle masírka? Copak je to něco originálního? Kdyby se to aspoň nepodobalo deseti jiným autům! Kdyby raději konečně někdo udělal retrospektivní rozhovor s Ch. Banglem. 90 % lidí jeho design zatracovalo, a dneska se díky němu BMW dostává na naprostou špičku mezi auty a ostatní ho začínají napodobovat. Proč se nevěnujete něčemu podstatnému? Protože je snazší udělat rozhovor s někým, kdo je v dosahu a sám po tom prahne? Tihle kluci mají ještě na slávu čas. Minimálně do té doby, než si ji zaslouží!
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
21. 10. 2004 10:18
Re: Copak se všichni zbláznili?
Michale S., mate-li pro nas namety na nejake zajimave ("podstatne") clanky, radi se jimi nechame inspirovat. Vase navrhy prosim zaslete na adresu redakce@auto.cz.

P.S. Chris Bangle je (nejen pro Auto.cz) vskutku ponekud nedostupny...
neregistrovaný "Michal S."
21. 10. 2004 10:39
Re: Copak se všichni zbláznili?
Omlouvám se za poněkud ukvapený komentář, ale kolotoč okolo Škody ENVE už mi vážně přijde nepochopitelný. Taky vám těžko můžu radit, co je pro web věnovaný autům a motorismu "podstatné" (když už jsem to blbé slovo použil), protože nejsem ani tak fanda do aut, jako do designu. Jenom by mě zajímalo, proč se zrovna do tohoto tématu všichni tak opřeli.
neregistrovaný "KAM"
21. 10. 2004 12:36
Re: Namet claneku
Mozna by bylo zajimave ukazat projekty studentu kurzu designu na CVUT, ktere vede Vaclav Kral.
Medialni prezentaci projektu ENVE bych chapal v pripade, ze by to byl vitezny projekt nejake souteze vypsane Skodovkou. Tohle je ale jen reklama pro dva studenty, kteri meli kontakty a sehnali dostatek prostredku. Je to spis hodnoceni jejich marketingovych schopnosti...
neregistrovaný "Tom z CVUT"
21. 10. 2004 13:06
Re: Namet claneku
Cau, tys taky chodil ke Kralovi na design? Docela by me zajimal jeho nazor na tohle auto...
neregistrovaný "KAM"
21. 10. 2004 13:16
Re: Namet claneku
Jo chodil, skoncil jsem v lednu
Myslim ze vim co by na to rekl, ale radsi to sem nebudu psat, protoze by se spouste lidem udelalo rudo pred ocima ...
neregistrovaný "anonym"
22. 10. 2004 15:35
Re: Namet claneku
Kdo je Král? Co to tu melete. Jak muže CVUT kecat do designu?
neregistrovaný "Bazi"
22. 10. 2004 16:57
Re: kdo je Král
Král je jedem z předních českých designerů. ČVUT do toho může "kecat", technický design (včetně automobilového) je jedním z možných oborů studia. Mimochodem to opravdu nejsou studenti ČVUT.
neregistrovaný "Phil"
22. 10. 2004 19:59
Re: kdo je Král
Jeden z předních? Pokud vim tak máme předního akorát Jiřího Pelcla, Ronyho Plesla... ale Krále? Toho myslim ve světě fakt nikdo nezná.
neregistrovaný "Honza"
23. 10. 2004 11:40
Re: kdo je Král
Ani se o to moc nezajímám, ale vím, že Král je jeden z nejznámějších(a snad i ve světě)!
neregistrovaný "anonym"
23. 10. 2004 20:23
Re: kdo je Král
Krále znám i já a to se oto dohromady nezajímám.
neregistrovaný "anonym"
24. 10. 2004 20:20
Re: kdo je Král
Mozna prave proto ho znas
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
21. 10. 2004 14:13
Re: kdo je Král
Projektu se podrobně věnujeme proto, že byl realizován v měřítku 1:1, což není v České republice vůbec běžné. Budete-li mít také studii ve skutečné velikosti, rádi vám uděláme podobnou reklamu.

Obecně platí, že chce-li někdo z čtenářů prezentovat své designérské práce na stránkách Auto.cz, můžeme dohodnout nějakou formu osobně. Ozvěte se na email: redakce@auto.cz.
neregistrovaný "Dave"
21. 10. 2004 14:55
Re: kdo je Král
Rendra -
neregistrovaný "anonym"
22. 10. 2004 15:32
Re: kdo je Král
Neco na tom co rikas je, ale myslim ze Skodovka si je urcute dostatecne proklepla a to ze je podporila je dobre doporuceni Nebo?
neregistrovaný "Dan"
22. 10. 2004 23:42
Re: kdo je Král
sakra uvedom si ze CVUT je technika, nejaky pripitomely pokusy o design se snad nemohou ani brat v potaz, jedina skola v CR, ktera ma uroven co se tyce designu je VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP VSUP
neregistrovaný "tom"
22. 10. 2004 23:46
Re: kdo je Král
ok souhlasim s Danem
neregistrovaný "RADEK"
22. 10. 2004 23:49
Re: kdo je Král
myslim ze zahambeni studenti z CVUT si tu dali sraz aby ENVE jakoby shodili, ale rekl bych, ze se jim to nepovede
neregistrovaný "Jarda"
24. 10. 2004 11:40
Re: kdo je Král
souhlas ENVE je bomba a jeho autoři nakopali všem *!
neregistrovaný "o."
24. 10. 2004 11:41
Re: kdo je Král
Naprostej souhlas a Danem, makam ve škodovce a vězte, že kral je fakt ubožák...
neregistrovaný "vojtech"
2. 8. 2007 18:30
Re: kdo je Král
Co se tu pokousis resit?se trochu vspamatuj kamo,kolik je cechu automobilovych designeru v zahranicnich automobilkach?myslim tim designery a ne nektere alias modelare,kteri ze sebe designery jen delaji...na VSUP se o automobilovym designu dozvis uplny KO:::.tak se raci uvedom.....Ja myslim ze ti hosi udelali vcelku vpohode praci,uz jen to ze to namodelovali samy v clayi...atd...
neregistrovaný "petr"
21. 10. 2004 11:10
Re: kdo je Král
Mě to přijde v poho.Rád jsem si to přečetl a líbí se mi to!
neregistrovaný "cizma"
21. 10. 2004 11:12
Re: kdo je Král
Jestli si myslíš, že je Superb čisté auto tak seš blázen!
neregistrovaný "Petr"
21. 10. 2004 11:43
Re: kdo je Král
Aby ses z toho ne*** . V zivote jsi nic nedokazal a neci publicita te tak zere?

Podle struktury tohoto prispevku nic jinsiho nejde usoudit.

Pekny facelift, pekne auto, sikovni lide, ale zavist je svin*!
neregistrovaný "Michal S."
21. 10. 2004 13:02
Re: kdo je Král
Promiň. Ale jseš *.
neregistrovaný "Petr"
22. 10. 2004 19:04
Re: kdo je Král
*? LOL

Je videt, ze se s malym ditetem neda vubec bavit.
neregistrovaný "tomas"
22. 10. 2004 15:42
Re: kdo je Král
Souhlas. Je to super.
neregistrovaný "mates"
22. 10. 2004 10:53
Re: kdo je Král
To ze je ta studie celkem o nicem neznamena, ze nektere ctenare (vcetne me) nezajima, jak takova studie vznika. Osobne to povazuji za dobry clanek!
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 10. 2004 12:11
Re: kdo je Král
"dneska se díky němu BMW dostává na naprostou špičku mezi auty a ostatní ho začínají napodobovat" LOL
neregistrovaný "mates"
22. 10. 2004 12:30
Re: kdo je Král
Ty tomu nerozumis Urcite jsi prizemni a drzis se tradic ala NewXJ Ale neboj nejsi v tom sam
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 10. 2004 20:53
Re: kdo je Král
hurva to je udel naho\/no, bejt takhle pruhlednej :o))
neregistrovaný "Skofil"
21. 10. 2004 10:09
Teorie - praxe
Tak nevím zda co píšete i konáte .Jsou v tom velké rozdíly vlastní identita přeci není v kopírování BMW které se mi tam furt nějak vkrádá ... .Možná by neškodilo začít nejprv něčím malým ,ale povedeným (face-liftem nebo novým produktem -obal na cokoliv jídlo ,spotřební výrobek)než být ,,první za každou cenu " .Je to jen můj názor který jsem tu napsal .Pokud by se tímto produktem prezentoval laik tak to omluvíme neznalostí ,ale studenti CVUT ............. .
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "J.K.L"
21. 10. 2004 11:15
Re: Teorie - praxe
Nezvládám tvůj příspěvek. To nejsou studenti CVUT! Teda jestli jsem dobře četl A podle mě to nemá s BMW nic společného. Udělali z toho kompaktnější auto. Nic víc.
neregistrovaný "KAM"
21. 10. 2004 12:03
Re: Teorie - praxe
Z CVUTu autori nejsou. Design vozidel jsem na CVUT studoval pod vedenim Vaclava Krale a rozhodne to nebylo o tom delat facelift na Skodovvku. Tohle mi pripada jen jako potreba zviditelnit se, kterou nekdo dokazal dostatecne medialne protlacit...
neregistrovaný "Skofil"
21. 10. 2004 15:40
Re: Teorie - praxe
Re:KAM - Jako kantor je V.Král jistě velký odborník .Ale pokud se podívám na jeho projekty spojené s jeho jmenovkou nejsem si jist zda to vždy dotáhly vždy do zdárného konce (výroba -uvedení do praxe ) chci tím jen naznačit teorie u stolu nemusí být použitelná v reálu .To by se mělo vyučovat a upozorňovat na realitu všedního dne .Jinak ho uznávám a respektuji .
neregistrovaný "tomas"
22. 10. 2004 15:45
Re: Teorie - praxe
Já ho rozhodně neuznávám. A nikdo kdo vydělává designem určitě taky ne. Par studentíku asi jo, ale to je tak vse.
neregistrovaný "L"
22. 10. 2004 16:44
Re: Teorie - praxe
Musim souhlasit. Jmenujte mi jediny poradny projekt pana Krale? Onehdy jsem videl jakousi trikolku s popisem, ze takovy tvar auta ma mensi odpor a setri palivo. Moc hezke, ale ja bych se za to stydel. Pan Kral moc premysli, design je tu proto, aby se auta prodavala, ekonomika se tocila a penize proudily. Problem energie casem vyresi trh.
neregistrovaný "Bazi"
22. 10. 2004 17:02
Re: Teorie - praxe
To chci vidět, jak to ten trh vyřeší... A myslím, že i designer musí mít znalosti z techniky a tudíž přemýšlet u své práce, aby nevymyslel něco, co nejde vyrobit nebo provozovat v normálních podmínkách.
neregistrovaný "Phil"
22. 10. 2004 20:02
Re: Teorie - praxe
Napsals to výstižně a nezbývá než souhlasit. Král je fakt mimota
neregistrovaný "corrado"
22. 10. 2004 22:20
Re: Teorie - praxe
Když PAN Václav Král navrhoval nádherná auta která i vyjela na silnici jako prototypy tak socialismus tlačil silou chrochtající stodvacítky lady nám násilím do garáží.Třicet let jsou auta a tuning mým největším koníčkem i napůl profesí, pana Krále osobně neznám jeho dílo ano.Až Vytvoříš desetinu toho co on pak pomlouvej. No a ENVE...zavání to tím násilným tlačením někoho někam. Kdysi nám tlačili do garáží ty stodvacítky, lady a Ovocity....teď zase.......
neregistrovaný "Richard"
21. 10. 2004 11:42
bez titulku
Výborně kluci jen tak dál. Fandím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "IT"
21. 10. 2004 19:55
bez titulku
Nechápu, co je na studentské práci tak pobuřujícího. Budu-li chtít, vždy se najde nejaký prvek, který na kastli připomíná nějaký z jiného auta.Konečně, máme tu, zatím, svobodu, každý má možnost předvést co umí.
Že je jejich práce i marketingově zvládnutá je zřejmé. Malovat do šuplíku je k ničemu.Konečně, design je věc ryze subjektivní, neměřitelná a věcí osobního názoru a vkusu.Věřím,že kritici dokážou alespoň to, co tihle kluci. Stačí chtít...že?Vlastně, také něco málo umět, ale to už je jiná kapitola...U nás ten design totiž také učíme a je paráda, co kluci i holky ve věku 16-18 let už umí a jaké mají bezva nápady.O tom to je, aby vyrostla mladá generace lidí, kteří umí něco z techniky vč. toho subjektivního designu.Aby nás stále neobklopovala např. normalizační architektura husákovských sídlišť atd.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "honza"
21. 10. 2004 22:22
At si radsi kresli v pocitaci
tahleta skodovka ta je teda docela hnusna skoda suberbu kdyby mi ho dali tak udelai lip ... tyhlety radoby dizajneri at si modelujou nekde v pocitaci at nekazi svoji "praci" skodovky .. no reknete dyt je to pro skodovku spatna reklama dyz si nechaj takkhle znicit auto od nejakej studentu co si o sobe mysli jaky sou macha
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pavel"
21. 10. 2004 23:04
Re: At si radsi kresli v pocitaci
Honzo, asi bys sam nic takoveho nedokazal ze? Co te zere? Jinak si nedokazu vysvetlit ten tvuj "radoby komentar".
neregistrovaný "pepe"
22. 10. 2004 07:26
bez titulku
škoda že škodovka neudělá studii nějakého offradu nebo aspoň offroadku... stačilo by třeba něco jako byl tudor ... jednou ukázat a šmitec
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dwarf"
22. 10. 2004 09:56
Aneb jak priblizit nemeckou Skodu nemecke Audi
Tohle auto nikdy nebude mit na zakazniky Audi, tak proc se o to jakymkoliv zpusobem snazit. Model je evidentnim klonem designu Audi a BMW. Moc originality do nej vlozeno nebylo. U studentskych praci na CVUT jsem videl daleko lepsi a zajimavejsi pociny a vytvory. Staci se zastavit na kazdorocni vystavu designu poradanou v prostorach fakulty stavebni v Dejvicich.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "G.P."
22. 10. 2004 15:57
Re: Aneb jak priblizit nemeckou Skodu nemecke Audi
Konceptů je všude spousta, stačí zajít na jakoukoliv školu co dělá design. Ale tohle je 1:1 a jestli jsem dobře četl, tak museli zachovat škodovácký principy... Čili se dá říct, že z toho vytřískali maximum. Z deseti bodu davám 9.
neregistrovaný "jirkaJ."
22. 10. 2004 20:07
Re: Aneb jak priblizit nemeckou Skodu nemecke Audi
Když jsem tohle auto poprvé uviděl na netu, na idnes.cz, hned jsem volal do škodovky co to je a zda se to dá koupit. rekli my že rozhodně nejsem sám, kdo o to má zájem čili konkurenceschpné to asi je. Mimochodem jinak ridim A3
neregistrovaný "Speedy"
24. 10. 2004 19:56
Re: Aneb jak priblizit nemeckou Skodu nemecke Audi
Ty musis bejt dobrej sulin. Volat do skodofky hned kdyz neco vidis na netu.
neregistrovaný "anonym"
24. 10. 2004 20:22
Re: Aneb jak priblizit nemeckou Skodu nemecke Audi
Az budes mit prachy pochopis...
neregistrovaný "anonym"
25. 10. 2004 09:59
Re: Aneb jak priblizit nemeckou Skodu nemecke Audi
Mam prachy, ale porad jsem te nepochopil.
neregistrovaný "jirkaJ."
25. 10. 2004 13:57
Re: Aneb jak priblizit nemeckou Skodu nemecke Audi
Tak ses chudak kterej nic neprodava a urcite ne auta,..
neregistrovaný "movie-star"
1. 11. 2004 16:51
Re: Aneb jak priblizit nemeckou Skodu nemecke Audi
Jakozto student u pana Krale, citim povinnost se k temto "kralovinam
" co tady pisete vyjadrit. Kdo chce hodnotit jeho automobilovy design, musi brat v potaz, ze slo o projekty, ktere byly konstruovane s ohledem na maximalni realizaci...a nesmi pritom zapomenout na historickou dobu a ekonomicke podminky, ve kterych vznikaly. Chapu, ze navrhy kuchynskych spotrebicu, vytahu ve Veletrznim palaci apod, tak popularni nejsou, takze nebagatelizujte dilo pana Krale pouze podle aut. Ale jsme na serveru, ktery se aut tyka, takze ok. Jinak bych chtel klukum pogratulovat k tomu, kam to dotahli...auto jsem nevidel na vlastni oci, tak bych ho nerad hodnotil...nikdo si neumi predstavit co je to asi stalo usili. A k tomu joudovi co tady pise, ze nejlepsi design se dela na VSUP bych chtel rict, ze talentu te na skole nikdo nenauci...a jestli si to myslis, tak mi je te lito, je jedno jestli ses na strojarne nebo umprum, pilovat muzes tak maximalne kreslici techniku ap. Jina vec jsou profesori, kteri te maji za ukol smerovat...a v tomhle ohledu nemuzu rict, ze by byl pan Kral spatny pedagog.
anonym
12. 9. 2007 15:14
Re: Aneb jak priblizit nemeckou Skodu nemecke Audi
Hej ty magore pokud to nevíš Škoda je české auto i když 100% akcii patří pod koncern volkswagen takže se zreduj ty pošahanče !!
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 10. 2004 11:17
smutne
Studentum bych vycital jedine to, ze je to osklive - ale to je muj nazor. Za ten nemistny humbuk okolo "ENVE" nemohou, a asi by byli hloupi, kdyby se mu snazili jakkoli zabranovat. Spis je smutne, ze u nas v oblasti designu asi ?neni? moc o cem psat. A k Vaclavu Kralovi bych to _ja osobne_ zrovna moc netlacil, protoze to, co jsem od nej videl (skicy, modely, Tatra Metalex V8, ?Innotech Mystero?, ?Dioss?, ?Rebel Nova?), mi prislo vetsinou docela humpolacke. (Spis bych hlasoval pro Michala Jelinka @ [odkaz] Nicmene jsem si vedom toho, ze se mnou mozna dost lidi nebude souhlasit (patriotismus + "je to nizke a dvoudverove" leckomu ke stesti staci :o) ... Nejspis by to byl hodne kratky serial, ale treba by tema "Soucasni cesti designeri" na par clanku dalo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "To je jedno"
22. 10. 2004 13:42
bez titulku
dOCELA HEZKY ,ALE MELI BY MYT NECO RYCHLIHO :chrysler MA DODGE VIPERA,mitsubishi MA LANCERA A skodovka MA JENOM FABII
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "caesar"
22. 10. 2004 21:52
Re: bez titulku
aj podla mna by mala mat skoda nieco rychle v ponuke , fabia rs (a navyse s naftakom )je dost pomala , usiel by aj superb s W8 co ma pasat
neregistrovaný "Koly"
22. 10. 2004 17:23
Docela dobrý
Jako návrh to je fajn. Moc se mi libily napady s prusvitnym logem a SPZkou pod plexisklem. Jen kdyby bylo takovych navrhu vic... To ze svetla vypadaji jak seslapnuty svetla ze sedmickovyho bavoraku je uz zase jina story.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
22. 10. 2004 19:52
Re: Docela dobrý
Chce se mi zvracet!!!
neregistrovaný "Dan"
22. 10. 2004 23:28
Re: Docela dobrý
tak to jsi nejspis ozraly, protoze tady jinek neni nic na zvraceni
neregistrovaný "Rudolf"
24. 10. 2004 11:57
superb je hnus
Mě se ten "facelift" líbí. Je mi špatně když vidím superba na silnici. Je to paskvil, na kterém je vidět značné technické omezení dané použitím starých koncernových komponent. Viz také staré motory. Právě kvůli tomu koncernovému omezování (jako např. tudor, který by se líbil, mohl by se vyrábět, ale není k tomu nějak vůle) je dobré, pokud slyšíš, jak si venku pochvalujou kvalitu škodek naúkor VW. Ta nová oktávka kombi už by stála za úvahu, jen kdyby nebyla tak blbě drahá, nekradlo se to tady tolik a neměl to každej *. Dneska má smysl jen to nové 2.0 tdi a za ty prachy jde koupit třeba i céčko mercedes ikdyž méně vybavené... ale je to prostě JINÁ TŘÍDA a jinej image.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Denis G."
24. 10. 2004 20:23
Re: superb je hnus
Okomentovals to good.
neregistrovaný "anonym"
24. 10. 2004 16:15
bez titulku
tohle se vam povedlo zvlastee zadni cast vozu
predni cast je tez pekna povedeny jsou svetla a logo, ale chybi tam skodovacka mrizka to je jedine minus co bych ktomu mel jinak good
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Matesione"
24. 10. 2004 21:18
GOOD
Osobně si myslím že se Vám to povedlo. Hlavně zadní část vozu se mi líbí - konečně trochu změny.
Jen tak dál. Fandím vám
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
24. 10. 2004 22:55
Podobnost s Lancia Fulvia Coupé Prototype
Já bych chtěl říci, že to byl asi obtížný úkol. Mě osobně připadá Superb po stránce designu jako velice podařené auto. Ale tito studenti se nejspíše měli věnovat více přípravě projektu, tedy návrhu samotné studie.
U představené varianty jsou v přední části použity ve velké míře podobné prvky ze studie Lancia Fulvia Coupé Prototype [odkaz] přestavené v roce 2003. Z těchto důvodů bych se asi vyhnul názvu článku na [odkaz] Škoda Enve: důkladný facelift Superbu.

Ing. Jan Vlastník
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
25. 10. 2004 13:58
Re: Podobnost s Lancia Fulvia Coupé Prototype
?
neregistrovaný "Joe Garrett"
29. 10. 2004 21:12
bez titulku
Studie ENVE se mi libi, autori tezko mohli pozmenit vyrazneji linie vozu. Ma mnoho zajimavych prvku - vyborne logo, svetlomety, svetla zpatecky, vyfuky - nova maska je sama o sobe hezka, ale spise by se hodila na sportovnejsi auto; superb musi pusobit vice vznesene a reprezentativne.
Urcite je potreba vice projektu 1:1, a take vice mluvit o jinych navrzich designu.
Pokud se Skoda Auto pridrzi podobnych projektu a necha se jimi inspirovat, ma urcite jeste vetsi budoucnost, ale zaroven by se nesmela tolik vazat na VW, coz asi nepujde...
Co se tyce pana Krale, urcite velmi ocenuji jeho dila, ktera me vzdy velmi zaujala, jen jsem litoval, ze se vice neprosadila (ackoli nevim presne z jakych duvodu).
Pokud vznikne podobnych projektu vice od ruznych autoru, bude to skvele...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vojtech"
2. 8. 2007 18:31
Re: bez titulku
Co se tu pokousis resit?se trochu vspamatuj kamo,kolik je cechu automobilovych designeru v zahranicnich automobilkach?myslim tim designery a ne nektere alias modelare,kteri ze sebe designery jen delaji...na VSUP se o automobilovym designu dozvis uplny KO:::.tak se raci uvedom.....Ja myslim ze ti hosi udelali vcelku vpohode praci,uz jen to ze to namodelovali samy v clayi...atd...