Novinky
Proč Mercedes dělá CLK DTM AMG, když si na stejný hodnoty vyhoní mercedesa kdejakej větší tuner?
M5(s 1000PS)))) by ste nechali kde chcete...moze mat zapnutych aj vsetkych 7 rezimov radenia
MB D BEST!!!!!!!!
MB D BEST!!!!!!!!
se těším
TO JSOU VÝKONY JAK U BENZÍNOVÝCH VERZI.JAKEJ TO MA ASI KROUTÁK? CCA.560 Nm.TIPUJU TO PAK BUDE PRĚDJÍŽDĚNÍ.
moc pěknej výkon a jak na tom bude asi 400 CDI??
V6 CDI und V6 Benziner werden mit der 7G-Tronic erhältlich sein😒br />
C 280 CDI mit 190PS und 3,0 Liter V6-CDI (OM642) ca. Feb/März 05
C 320 CDI mit 231PS und 3,0 Liter V6-CDI (OM642)ca. Feb/März 05
C 230 2,3 Liter V6 M272 mit 204 PS ab Juni 2005
C 280 2,8 Liter V6 M272 mit 231 PS ab Juni 2005 ab ca. Juli auch im SLK, CLK
C 350 3,5 Liter V6 M272 mit 272 PS ab Juni 2005
E 350 3,5 Liter V6 M272 mit 272PS ab Dez 2004
E 280 CDI mit 190 PS 3,0 Liter V6-CDI (OM642) ca Juni 2005, auch im CLK
E 320 CDI mit 231 PS 3,0 Liter V6-CDI (OM642) ca Juni 2005, auch im CLK (+Cabrio)
E 280 V6 M272 mit 231 PS 2,8 Liter Juni 2005
E 400 CDI V8 OM629 mit 300 PS ab ca. September 2005
E 280 CDI 4matic V6-CDI 3,0 Liter 190 PS ab ca. September 2005
E 320 CDI 4matic V6-CDI 3,0 Liter 231 PS ab ca. September 2005
C 320 CDI mit 231PS und 3,0 Liter V6-CDI (OM642)ca. Feb/März 05
C 230 2,3 Liter V6 M272 mit 204 PS ab Juni 2005
C 280 2,8 Liter V6 M272 mit 231 PS ab Juni 2005 ab ca. Juli auch im SLK, CLK
C 350 3,5 Liter V6 M272 mit 272 PS ab Juni 2005
E 350 3,5 Liter V6 M272 mit 272PS ab Dez 2004
E 280 CDI mit 190 PS 3,0 Liter V6-CDI (OM642) ca Juni 2005, auch im CLK
E 320 CDI mit 231 PS 3,0 Liter V6-CDI (OM642) ca Juni 2005, auch im CLK (+Cabrio)
E 280 V6 M272 mit 231 PS 2,8 Liter Juni 2005
E 400 CDI V8 OM629 mit 300 PS ab ca. September 2005
E 280 CDI 4matic V6-CDI 3,0 Liter 190 PS ab ca. September 2005
E 320 CDI 4matic V6-CDI 3,0 Liter 231 PS ab ca. September 2005
Dik za tabulku,400 CDI 300 PS je hustý
Mně teda 400 CDI zklamal. Jenom 300 k je dost málo. VW má V 10 TDI, 313 k, 750 Nm. Tak doufám, že Mercedes má v plánu ještě nějaký silnější motor CDI.
A konečně dají do C. nějaký silnější CDI.
A konečně dají do C. nějaký silnější CDI.
jenze VW ma 5,0 a toto je 4,0, ale myslim, ze AMG pracuje na nejake lepsi verzi kolem 400 koni.
Odsuzovat 1000PS z tak vyspeleho motoru pokud by doslo k instalaci turbodmychadla, je hloupost. Z 6-ti valce 3,6 od Porsche je taky mozno dostat pres 700PS, takze to by problem jiste nebyl.Pokud si polozime otazku, k cemu takovej vykon, dojdeme pouze k jedine odpovedi- K radosti. A pri te je taky silne cenena okamzita reakce motoru, ktera je u atmosfericky plnenych motoru vyrazne rychlejsi a umoznuje zababvnejsi "pohranini" si s plynem pri smyku atd. Taky opravdu nejde jen o holy vykon a tabulkove hodnoty... Jde o uplne neco jinyho!!!
Proč když se objeví nějaký medvěd s kompresorem, tak ho hned každej pablb srovnává s M5??? M5 je IKONA a když odpojíš v těch rádobysporťákách turbo, nemá nikdo z nich nejmenší šanci. BMW jsou PÁNI MOTORÁŘI a nemusej honit výkon turbem. Smekám před M3 a M5 motorama. Vsadím boty i krk - dát do M5 turbo, tak se dostane bez problémů přes 1000 kobylek.
Howk dopsal jsem.
M5 zdar
Přěsně tak