Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A6: Nový motor

Nedávno nová limuzína vyšší střední třídy A6 vyplňuje mezeru mezi dvoulitrovým a třílitrovým turbodieselem.
Zpět na článek
23. 9. 2004 17:29
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 9. 2004 17:59
neregistrovaný "NIcKON"
23. 9. 2004 18:04
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 9. 2004 20:08
neregistrovaný "NIcKON"
24. 9. 2004 12:23
neregistrovaný "lonestarstate"
24. 9. 2004 10:34
neregistrovaný "HUFUH"
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 9. 2004 17:29
týjo
týjo. audi A6 má common-rail. pozdě jako vždycky. ale přeci
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "NIcKON"
23. 9. 2004 17:59
Re: týjo
A6 už ho má půl roku, nová dva-sedmička je jen zmenšený třílitr, který se do nové A6 montuje od začátku a osmiválec Audi 3,3 je common rail už minimálně tři roky. Jinak nevidím žádnou podstatnou nevýhodu PD proti common rail. Ty ano?
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 9. 2004 18:04
Re: týjo
no myslím, že common-rail je tu o móóóc dýl jak půl roku, talže si trvám na svém.

nevýhodu vidím jasnou: upřednostňuje co nejnižší spotřebu na úkor kultivovanosti. a kdyby nebyl c-m lepší, proč ho měla nejdřív A8 a ne A3?
neregistrovaný "NIcKON"
23. 9. 2004 20:08
Re: týjo
Ok, Allroad se dokonce dosud prodává s klasickým přímým vstřikem - Audi je skutečně pozadu; zejména za Mercedesem, který CDI nabízí už nějaký pátek v druhé generaci.

S tou kultivovaností je to pravda, ale ostré nýtování common railu není o moc příjemnější, než dunění PD. Problém vidím spíš v tom, že VW se tak trochu vykašlal na pořádnou izolaci a dokonale vyladěné uložení motoru, hodně slyšet už byla přeci i klasická TDI. Myslím že hodně napoví první svezení s A6 2,0 TDI PD.

PD není horší, je jiný. Z důvodu, který já neznám, se nedělá ve více- než čtyřválcích a tím pádem se dosud pro A6 (tím méně A8) nehodil (115 koní by bylo pro A6 přeci jen trochu málo, i když u VW člověk nikdy neví). Navíc má při minimálně stejně dobrých výkonových charakteristikách až o řádově desítky % nižší spotřebu proti CR a to je pro většinu konzumentů v nižších třídách důležitější, než ušetřit pár decibelů. Já si na dunění PD v oktávce zvykl docela rychle, zato na spotřebu trvale kolem deseti litrů v Peugeotu 307 HDI (jezdím dost rychle) si nezvyknu nikdy.
neregistrovaný "lonestarstate"
24. 9. 2004 12:23
Re: týjo
já si jen tak rejpnul. nekoupil bych ani common-rail. není nad benzín...snad leda bzučení silného elektromotoru, ale to je zatim jen budoucnost.
neregistrovaný "HUFUH"
24. 9. 2004 10:34
zajímavé parametry ...
docela pěkná výkonová křivka
Rozbalit vlákno
0