Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chrysler 300C SRT-8: šestilitrový křižník

Příští jaro se má dostat na americký trh továrně vyladěná verze Chrysleru 300C, která v duchu americké tradice dostane motor s větším objemem a "rekordním" litrovým výkonem.
Zpět na článek
18. 8. 2004 08:14
neregistrovaný "Vlado"
18. 8. 2004 08:48
neregistrovaný "aaa"
18. 8. 2004 09:28
neregistrovaný "BOBO"
18. 8. 2004 10:02
neregistrovaný "BMW Erste Classe"
30. 11. 2004 12:57
neregistrovaný "Cynik"
18. 8. 2004 10:53
neregistrovaný "Vlado"
28. 9. 2004 19:44
neregistrovaný "Seikos"
18. 8. 2004 10:49
neregistrovaný "lonestarstate"
18. 8. 2004 11:51
neregistrovaný "pro"
19. 8. 2004 11:03
neregistrovaný "307 SW"
19. 8. 2004 18:06
neregistrovaný "lonestarstate"
18. 8. 2004 13:06
neregistrovaný "valce"
18. 8. 2004 13:25
neregistrovaný "lonestarstate"
24. 8. 2004 10:13
neregistrovaný "anonym"
19. 8. 2004 10:11
neregistrovaný "Ace2"
20. 8. 2004 22:35
neregistrovaný "Denys"
19. 8. 2004 09:11
neregistrovaný "lonestarstate"
19. 8. 2004 18:04
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 8. 2004 16:48
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 8. 2004 16:46
neregistrovaný "lonestarstate"
13. 3. 2005 03:52
neregistrovaný "mirek"
18. 8. 2004 12:48
neregistrovaný "Miloš"
19. 8. 2004 00:02
neregistrovaný "Sir Patislav"
19. 8. 2004 08:47
neregistrovaný "aaa"
23. 8. 2004 11:43
neregistrovaný "Duke"
23. 8. 2004 16:51
neregistrovaný "lonestarstate"
24. 8. 2004 08:27
neregistrovaný "Duke"
24. 8. 2004 10:07
neregistrovaný "lonestarstate"
25. 8. 2004 12:05
neregistrovaný "Duke"
25. 8. 2004 16:54
neregistrovaný "lonestarstate"
25. 8. 2004 20:43
neregistrovaný "Uhm"
26. 8. 2004 10:35
neregistrovaný "lonestarstate"
10. 9. 2004 15:00
neregistrovaný "Cynik"
19. 10. 2004 00:58
neregistrovaný "Pavel"
24. 10. 2004 02:23
neregistrovaný "Toz"
neregistrovaný "Vlado"
18. 8. 2004 08:14
american cars
Vo svete za pomaly, ale iste začína dlhodobá energetická kríza, prejavujúca sa najmä rastom cien ropy a následne ropných produktov. Kto má záujem, nech si prečíta článok [odkaz] Tento vývoj je na rozdiel od krízy napr. v 70 - tych rokoch 20. storočia nezvrátiteľný. No američania tieto veci ignorujú a naďalej vyrábajú obludy so spotrebou 20-30 lt/100 km. Preto je pre nich existenčne nevyhnutné vyhľadávať stále nové zdroje, ktoré zachovajú luxus i plytvanie po dlhé desaťročia zakorenené v pohodlných američanoch (nie som voči nim zaujatý, iba hodnotím poznatky, ktoré som počas 1,5 ročného pobytu v US získal). Plytvanie energiami, až na pár nadšencov, vlastne nikoho nezaujíma (to isté platí aj pre európanov). Preto tu je konflikt v Iraq, ale aj mnoho dalších menej nápadných hlavne v Afrike, kde američania podporujú rôzne miestne ozbrojené povstalecké skupiny, ktoré im v budúcnosti umožnia profitovať z ťažby surovín. Nerobím si ilúzie, že sa niečo zmení k lepšiemu, každá veľká ríša v ľudskej histórii sa rozpínala na úkor slabších a menších. Prepáčte mi môj príspevok, ktorý je možno trochu mimo témy, ale keď vidím auto ako napr. tento Chrysler, tak mi hneď prebehnú hlavou hore uvedené myšlienky.
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "aaa"
18. 8. 2004 08:48
Re: american cars
Ve vecine s tebou souhlasim. Nesouhlasim jen v tom, ze tuto krizi nelze prekonat. To same se tvrdilo i pri 1. a 2. ropnem soku. Reseni existuje a i ty ho nastinujes. Nove zdroje a naleziste nebo uplne jine palivo...
Kdyz vidim americky luxus a velikost ja, tak me to fascinuje a libi se mi to. Ta spotreba prijde az jako druhotna. Jak vis tak benzin v US prijde na cca tretinu toho co v Evrope. Cili tech 18litru/100km je v podstate jako pro nas 6l/100km. Kdyz pripoctes vyssi mzdy tak je to neco jako 2l/100km. No nebral bys takovou spotrebu sveho auta???
neregistrovaný "BOBO"
18. 8. 2004 09:28
Re: american cars
Podle mě je to přesně o té ceně - pokud by u nás stál benzín např. 6 Kč tak z nás budou během mžiku právě takový "amíci", co jezdí v pětilitrových autech a nehledí na spotřebu. Ne snad ne?
Nenamlouvejte si, že "lidi" jsou jako celek ekologicky uvědomělí.
neregistrovaný "BMW Erste Classe"
18. 8. 2004 10:02
Re: american cars
Nevím, zda je nutné zde pretrasat amíky. Jasne, ze maji levny benzin a kazdy ridic, ktery rad jezdi jim zavidi tu cenovku za pohonne hmoty - sam mam silnej motor a jakmile se chci trochu svézt hned to stojí porádnou ránu... Ale co jsme hlavne chtel rict je to, ze radsi zacneme pred nasim prahem a uvedomme si, ze se v Evrope vyrabi take neuveritelne mnozstvi 4, 5, 6 l motoru a nikdo se nad tim nezastavuje - napriklad nove motory: 4.0TDi, S600, BMW 760iL - kdyz tomu nalozite veme si v prumeru 35 L benzínu, M5 - deseti válec atd...a to nemluvim radsi ani o supersportech...
postamble();
neregistrovaný "Cynik"
30. 11. 2004 12:57
Re: american cars
M5 je sice desetivalec petilitr, ovsem je to narozdil od tech obrovskych americkych kraksen technicky vyspely motor - ma o litr mensi objem a o vic nez 7 litru/100km nizsi spotrebu, nez tenhle chrysler, ale zaroven o temer sto koni vyssi vykon...
neregistrovaný "Vlado"
18. 8. 2004 10:53
Re: american cars
V určitom zmysle máte obaja pravdu o tej jednotkovej cene za liter resp. galon v US. Všetko je však relatívne a je to predovšetkým otázka príjmov. U človeka, ktorý zarobí 50 000 Kč/Sk je cena 35 Sk/lt vzhľadom na príjem vnímaná inak ako u toho, kto zarobí 15 000. V US platí to isté, dať cca 2 $ za galón (vzhľadom na spotrebu) je už pre mnohých veľa. Amíci z nás určite nebudú, predsa len existujú podstatné rozdiely v mentalite a v právnom a spoločenskm systéme. Najdôležitejšie je aby sme zostali ľudskými bytosťami.
neregistrovaný "Seikos"
28. 9. 2004 19:44
Re: american cars
Litr je stejne mnozstvi paliva v USA jako v Evrope. Nehlede na to kolik to stoji, amici nedokazou setrit
neregistrovaný "lonestarstate"
18. 8. 2004 10:49
Re: vrať se za Jánošíkem
ten taky bral bohatým a dával chudým
a nekecej do věcí, kterým nerozumíš.
1) tohle auto je první na světě, které umí vypínat válce, které zrovna nepoužívá!!! výsledkem je na osmiválec úžasně nízká spotřeba.
2)můžeme zmínit i Chevy Corvette, které žere polovinu toho, co stejně výkonné Ferrari
3)dálniční limit 60mph, kterému se tady pravidelne posmivate ma koreny prave jako usporne opatreni v dobach ropne krize!!!
ono totiž americky třilitr při 60mph žere mene nez vase Fabie 1,4 kdyz to s ni kalite 150 vy evropšti zavistivi pirati silnic
neregistrovaný "pro"
18. 8. 2004 11:51
Re: vrať se za Jánošíkem
He, he
Ale jinak myslim ze valce umi vypinat i osmivalec v M-B S500.
Taky mne prijde srandovni, jak v Cesku prijede nekam firemni auto velikosti Fabie a z ni se vysoukaji 4 lidi, vypada to jako kdyz ridi mysak v komiksu...
Holt amici si potrpi na pohodlicko. Mista maji dost
neregistrovaný "307 SW"
19. 8. 2004 11:03
Re: vrať se za Jánošíkem
Rozhodne umi vypinat valce "kazdy druhy evropsky velkoobemovy motor". Pridavam jeste do diskuze VW 5L V10...
postamble();
neregistrovaný "lonestarstate"
19. 8. 2004 18:06
Re: vrať se za Jánošíkem
pokračuj na to, aby to byl každý druhý evropský velkoobjemák máme docela pusto..... takže Mercedes S = neumí. VW PHaeton = nikde jsem o tom neslyšel.(dodej důkaz)
neregistrovaný "valce"
18. 8. 2004 13:06
Re: vrať se za Jánošíkem
ee....valce vypina aj MB a to uz dost davnejsie....
LONESTARSTATE...prosim o vysvetlenie tych valcov
neregistrovaný "lonestarstate"
18. 8. 2004 13:25
Re: vrať se za Jánošíkem
vysvetleni valcu??? nehchapu. valec je takova vec v motoru.......
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2004 10:13
Re: vrať se za Jánošíkem
pche!
neregistrovaný "Ace2"
19. 8. 2004 10:11
Re: vrať se za Jánošíkem
Mercedes válce odpojovat neumí. Sice to zkoušel v roce 2000, ale potichu od toho ustoupil, neb to nikdy nefungovalo ke všeobecné spokojenosti. Takže aktuální V8 a V12 od MB jsou klasiky. Jinak jako první na světě se systémem odpojování válců v motoru přišel Cadillac v roce 1981 u motorů 6.0 V8.
neregistrovaný "Denys"
20. 8. 2004 22:35
Re: S 600 odpojování válců standartně..
..S 500 za příplatek!!
neregistrovaný "Denys"
20. 8. 2004 22:48
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
Ofic. nabídka od MB.M.3000.
neregistrovaný "anonym"
29. 8. 2004 13:15
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
ZAS a ZAS a zas...
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2004 10:15
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
;)
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2004 10:16
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
???
neregistrovaný "aaa"
19. 8. 2004 08:43
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
Bod 3 + srovnani s Fabii je velice zajmave ale... vecina provozu se v US odehrava ve mestech(jo jsou tam 4proudovky atd) ale na okraji mest jsou to same semafory atd a tam maj US auta spotrebu fakt obrovskou, zato Fabie ji ja ani ne polovicni)
PS nenavidim Fabii a US auta se mi mooc libi, ale fakta holt nezmenis
neregistrovaný "lonestarstate"
19. 8. 2004 09:11
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
právě, že i ve velkých městech se jezdí z jednoho konce města na druhý po oné čtyřproudé dálnici, jak sám říkáš. a každý evropan, co na to má, jezdí v něčem, co žere dvakrát víc než US auta. takže jde zase jen o tu závist chudých převlečenou do ekologických ideálů.
PS: nikde na světě (s výjimkou Japonska) není tolik lidí, co jezdí v hybridních elektromobilech typu Toyota Prius, Honda Civic Hybrid, GEM, Honda Accord Hybrid. A napřesrok se začne vyrábět první americké hybridní suv Ford Escape Hybrid. katalyzátory pochází také z USA. byly tam povinné mnohem dřív než evropani věděli, co to katalyzátor vůbec je.
neregistrovaný "Vlado"
19. 8. 2004 10:04
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
To, že sa nejaký hybridný motor bude US vyrábať, ešte nevyvracia fakt, že sa v pomere na 1 obyvateľa najviac podieľajú na znečisťovaní živ. prostredia a drancovaní prírodných zdrojov. Amerika je doslova zaplavená zbytočnosťami vyrobenými prevažne z ropy, aj keď objektíne treba povedať, že Európa v mnohom nezaostáva. Heslo "profit by all means" má na svedomí aj to, že US nepodpísali Kjótsky protokol. Môj pôvodný príspevok nebol kritikou technického riešenia alebo parametrov automobilov, ale ich dôsledkov. Nie som žiadny suchár, mnohé vozy napr. Chevy Corvette, Camaro, Ford Mustang a.i. sú geniálne. BTW, skutky Jánošíka sú iba legendou, v skutočnosti to bol obyčajný zlodej, ktorý bral všetkým, nie len bohatým.
neregistrovaný "lonestarstate"
19. 8. 2004 18:04
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
nepochybuji o tom, že obyvatelé USA mají nejvetší spotřebu ropy na 1 obyvatele (velkou část tvoří i nepřímá spotřeba - výroba plastů, léčiv, ...). je to však jen přímý důsledek toho, že jsou bohatší než evropané. věřím, že kdybys dal evropanům někdo tolik peněz, kolik mají američané (a ti je mají zaslouženě), znečistí toho mnohem víc. jako zaostalejší týpky totiž nemají osvojeny základní ekologické návyky: třídění odpadu, drcení odpadu, nepálení odpadu(aby náhodou neplatili víc za popelnice), pomalá kultivovaná jízda, nevyhazování použitých baterií a pod. do přírody.....
sečteno podtrženo: projdi se v KRNAPu a pak v Yellowstoneu. kde bude spousta odpadků a znečištění???
a ještě bych dodal, že spalovací motory nejsou jediný druh znečištění! v jiných (lovení ryb dynamitem, těžba zlata jedem, topení uhlím, ...) vedou naopak zaostalé chudé země.
neregistrovaný "bob"
23. 8. 2004 13:34
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
pokud vim tak jedina krajina na svete, ktera deli odpad a znovu pouziva je nemecko. Kazdy obcan vyhazuje extra kelimky z jogurtu, papiry, sklo, obleceni, jidlo atd vsechno se musi tridit. 75% obcanu se podle toho dobrovolne ridi!
Problem neni v bohatosti zeme (CH je bohatsi na obyvatele)ale uvedomelosti k zivotnimu prostredi ktery v usa chybi. Ja jsem pracoval jako student v jedne nemecke nemocnici a tam me prekvapilo jak moji kolegove (studenti) dbali oto aby byli vsude po opusteni mistnosti vypnute svetla. Zato v USA neexistuji v mnohych domacnostech ani pocitadla, lide zaplati jednou v mesici urcitou castku a muzou spotrebovat kolik chteji! v domacnostech bezi cely den a noc TV, svetla jsou i venku porzsvecovane atd..to same je i u pitne vody! nejednou jsem videl v USA jak sousede mojich znamich pitnou vodou i cely den postrikovali zahradu!! Taky jsem videl jak nekteri behem nakupovani nechali nastartovane auto aby se jim nevypla klima ( v zime topeni) zato je v EU obrovska pokuta!
Co se tyce spotreby ma americke auto proto obrovskou spoterbu protoze pouzivaji zastarale vstrikovaci jednotky mnohe auta maji jeste karburatory. 30litru na 100KM je jeste dobra spotreba
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 8. 2004 16:48
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
je zajimave, jak si procestoval cely svet....
mimochodem "znamich" se spravne pise "znamych"
verim, ze v nemecku je kladen duraz na ekologii, ale je blabol, ze v USA na ekologii kaslou
neregistrovaný "Cynik"
30. 11. 2004 13:03
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
V USA na ekologii nekaslou - naopak. Je jejich velkym zajmem, aby NEbyly prosazeny nove globalni normy na ochranu zivotniho prostredi - prave v teto dobe probihaji jednani, ktera se tohoto tykaji. zastupci EU a Japonska se snazi prosadit prisnejsi normy na ochranu zivotniho prostredi, ale delaji to pres odpor USA, ktera je na pokraji ekonomickeho zhrouceni a nemuze si neco takoveho dovolit.
neregistrovaný "rodo"
17. 1. 2005 03:13
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
zato z mojej navstevy slovenska som sa dozvedel ze tam nie je pokuta ak ludia pustaju mocovku do verejneho kanala
neregistrovaný "bob"
23. 8. 2004 13:40
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
prvni hybrid vyrobil porsche v roce 1903 :) (hledej v google) tyto auta stejne nemaji budoucnost protoze vyrobit elektriku v tak velkem mnozstvi a vsechno co stim souvisi (odpad) je pro zivotni prostredi horsi jak olej
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 8. 2004 16:46
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
neni to horsi, pokud elektrinu vyrabis v atomovych elektrarnach (USA mají nejvetsi podil energie z atom. el.)
neregistrovaný "WOLF"
24. 12. 2004 11:18
Re: MB V12 automatické vyřazování válců ZAS při přebytku výk
prispevek pozde ale presto... ted jsem mel na cele dva dny k vyzkouseni 300c 5,7hemi... mnou namerene spotreby jsou nasledujici
klidna jizda okersky 10,5-13 litru /100km klidna jizda dalnice 110km/h = 9,8-12 litru/100km mesto klidna jizda 14-17 litru/sto km... kdyz jsem jezdil vylozene brzda plyn a brutal potom 24-28litru/100km to jde...
neregistrovaný "mirek"
13. 3. 2005 03:52
Re: vlado
si mimo-ved v afrike sa hlavne angazuju francuzi....mimochodom a co mercedes alebo bmw nerobi auta s velkou spotrebou?...si zaujaty a to je tvoj problem.....a cena benzinu v europe je kvoli ekologii?-ved tym lepia vselijake socialne programy
mimochodom videl som plno slovakov co pouzity olej hadzali v kanade do odpadu- pri tom ho vsade vezmu zadarmo-obycajni hypokryti
neregistrovaný "Miloš"
18. 8. 2004 12:48
LITROVY VYKON AMERICANOV?!!
Poznámka k clanku ohladne techniky motora 6,1 V8: naznacovat, ze V8 pouziva "zastaraly" ventilovy rozvod OHV v nas sice moze vzbudit urcitu hrdost na to, o kolko su vyspelejsie europske motory oproti americkym, zabuda sa vsak na jednu podstatnu vec: rozvod OHV mali vsetky skodovacke motory az do Fabie 1,4 MPi, kotra sa este nedavno predavala, a vzhladom na podiel skodoviek na nasich cestach to vlastne znamena, ze vascina motorizacie v CR a SR ma pohanane ventily tyckami a vahadlami, teda OHV rozvod. S tym rozdielom, ze litrovy vykon tychto motorov u nas je takmer zhodny s absolutnym vykonom, vzhladom na objem (kdezto litrovy vykon pri objeme 6,1 l a nominalnom vykone vyse 400 k je irelevantny)
Tolko aby sme nezabudli, co a kde sme a an com jazdime.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sir Patislav"
19. 8. 2004 00:02
Jen tak malinko...
Je hezke ze se tady srovnava nizka cena v USA a vysoka u nas.....ale napadlo nekoho ze u nich je vse "daleko" ? Obecne kamkoli at do prace, do skoly..z mesta do mesta...je to v USA dvakrat ci vicekrat dale...jen do obchodu se clovek radne projede a potom jejich nizka cena benzinu je velmi zavadejici.....a proto maji taky pohodlne auta....protoze v nich stravi hodne casu...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "aaa"
19. 8. 2004 08:47
Re: Jen tak malinko...
Rozhodne to ma neco do sebe. Ale jak tvrdi lonestarstate... pokud jedes dal tak jedes po Highway a tam je motor kulivovanejsi.
neregistrovaný "Duke"
23. 8. 2004 11:43
....
Amíci sa na všetko čo má menej ako 8 válcov pozerajú s nedôverou asi ako my na titerný trojválec v Daewoo matiz - tico.... Faktom ale je, že na ich limity a nároky by skutočne postačovali aj naše euróske motory tj. 1,6...2,0 ktoré toho spapajú oveľa menej a pritm niesú onič menej komfortné o výkone radšej ani nepíšem. Niekto tu spomínal, že aj európa produkuje veľké motory, no tie sú na export práve do USA, tu sa ich predá minimum. Taliani a Francúzi robia max. 3,0l.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 8. 2004 16:51
Re: ....
"taliani robia max. 3,0l" - asi nevíš, že Ferrari, Maserati, Lamborghini, Zonda,.... jsou všechno italska auta! a luxusni žravé euro-modely se prodavaji i v EU (R-R, Ferrari,..) jen tu na ně má méně lidí. ale kdo na ně má, tak si je koupí (Leoš Mareš nejezdí s motorem pod 3 litry. ani česká vláda :-))) )
neregistrovaný "Duke"
24. 8. 2004 08:27
Re: ....
Mal som na mysli masovejšie modely resp. značky ako Fiat, Alfa, Lancia, Peugeot... Na koľko percent odhaduješ podiel motorov väčších ako 3,0l na vašom trhu? Neverím, že viac ako 10-15%, kdežto v USA je to práve opačne, tých 10-15% sú motory s menším objemom....
neregistrovaný "lonestarstate"
24. 8. 2004 10:07
Re: ....
a jestli to všechno nebude tim, že v USA jsou mnohem bohatsi. pokud by tady byl prumerny mesicni plat okolo 90 000 Kč a cena benzínu 14Kč za litr.....i v Evrope, kdo na to ma, jezdi silnym autem. a ze vetsina na to nema...jejich chyba
neregistrovaný "Duke"
25. 8. 2004 12:05
Re: ....
V USA nieje životná úroveň oproti Európe o nič vyššia, ide o mentalitu. Prečo japonci jazdia s krabičkami ktorých objem motora je okolo 600cm2??? A propoo, zisti si ceny tých amerických kráv, doma v Amerike, sú to "lacné" šunky s veľkým motorom, ktorých výkon sa ledva rovná výkonu Golfa alebo niečoho podobného... Ide o to, že čo nemá V8 tak toj pre nich buee... Prečo myslíš robí Mersedes, BMW, Audi také veľké motory? Inak by ich v USA nebrali vážne, a prečo sa v USA takmer nepredávajú Diesely? Je to pod ich úroveň...
neregistrovaný "lonestarstate"
25. 8. 2004 16:54
Re: ....
tvou první větu bych nechal vytesat do kamene, aby se mohly pobavit i budoucí generace. prý tam není vyšší životní úroveň. tak proč má EU pořád ty svoje pětileté plány na dohnání USA???

a větu říkající: osmiválec Hemi má výkon Golfa
to nemůžeš myslet vážně.
neregistrovaný "Uhm"
25. 8. 2004 20:43
Re: ....
Americanom to pekne j..e. Neznasam ten drbnuti narod. Sadnut, zaradit D a platit bank kartou...To je narod ako z inej planety nie len z ineho kontinentu...
neregistrovaný "lonestarstate"
26. 8. 2004 10:35
Re: ....
poslouchal ses někdy?
neregistrovaný "Cynik"
10. 9. 2004 15:00
Re: ....
Ne, ze bych ti chtel kazit radost, ale treba zivotni uroven statu Beneluxu ci Skandinavskeho poloostrova je (podle oficialnich ukazatelu - tedy HDP (resp. HNP)/obyv., prumerna delka zivota - v teto kategorii kvuli neefektivnimu systemu zdravotnictvi v USA vitezi prakticky vsechny zeme EU -, atp.) vyrazne vyssi, nez v USA. Mel by ses jeste chvili vzdelavat, nez se zacnes projevovat... Ave!
neregistrovaný "Pavel"
19. 10. 2004 00:58
Re: ....
Americani jsou * a clovek kterej je obhajuje (lonestarstate) , je jenom ubozak, kterej nechce videt realitu. Mel bys zacit chodit pesky a premyslet o sobe!
neregistrovaný "Toz"
24. 10. 2004 02:23
Re: ....
Kdyz se jde pesky, vsechno je hezky. Videt realitu, a jeste k tomu spravne, je dost dulezity a premyslet o sobe taky! Vecko