Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Combi a Sedan: Základ se 40 kW!

Toužíte-li po nejprodávanějším voze v ČR s karosérií kombi nebo sedan a máte současně hluboko do kapsy, bude pro vás možná zajímavá nová verze s nejslabším motorem 1.2 HTP (40 kW).
Zpět na článek
6. 8. 2004 10:21
neregistrovaný "cahir"
6. 8. 2004 10:31
neregistrovaný "Komanche"
6. 8. 2004 10:26
neregistrovaný "Lib"
6. 8. 2004 10:33
neregistrovaný "Ranger"
6. 8. 2004 11:32
neregistrovaný "apa"
6. 8. 2004 14:12
neregistrovaný "Tony"
6. 8. 2004 13:00
neregistrovaný "dochtor"
13. 8. 2004 10:57
neregistrovaný "omik"
6. 8. 2004 10:50
neregistrovaný "roman"
6. 8. 2004 11:01
neregistrovaný "Marek"
6. 8. 2004 11:17
neregistrovaný "kruch"
6. 8. 2004 13:02
neregistrovaný "dochtor"
6. 8. 2004 12:56
neregistrovaný "bibendum"
6. 8. 2004 15:35
neregistrovaný "Radek"
6. 8. 2004 16:59
neregistrovaný "jirka"
9. 8. 2004 07:51
neregistrovaný "anonym"
8. 8. 2004 10:52
neregistrovaný "masinka"
9. 8. 2004 07:52
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2004 13:40
neregistrovaný "Miloš"
13. 8. 2004 18:55
neregistrovaný "MarioV8"
6. 8. 2004 18:18
neregistrovaný "Tommy_Gun_"
6. 8. 2004 20:08
neregistrovaný "Driver"
7. 8. 2004 07:16
neregistrovaný "MarioV8"
7. 8. 2004 16:56
neregistrovaný "FabiaRS"
8. 8. 2004 11:22
neregistrovaný "max"
26. 2. 2006 18:54
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2004 07:58
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2004 18:59
neregistrovaný "MarioV8"
8. 8. 2004 21:45
neregistrovaný "Bejk"
9. 8. 2004 09:57
neregistrovaný "Free"
9. 8. 2004 08:54
neregistrovaný "Spokojny majitel Fabie Kombi 1,4"
9. 8. 2004 09:00
neregistrovaný "Pol"
9. 8. 2004 09:21
neregistrovaný "Tomáš Němec"
9. 8. 2004 10:26
neregistrovaný "mik"
9. 8. 2004 11:18
neregistrovaný "cockney"
9. 8. 2004 13:01
neregistrovaný "pep"
9. 8. 2004 13:08
neregistrovaný "Forenzo"
9. 8. 2004 13:22
neregistrovaný "Miloš"
17. 8. 2004 14:33
neregistrovaný "Dix"
2. 9. 2004 09:46
neregistrovaný "Jarda"
13. 2. 2005 09:16
neregistrovaný "Jiří Šulc"
neregistrovaný "cahir"
6. 8. 2004 10:21
otras
to co je zaq motor?? preboha ved to tak do kosacky na travu.. ale vazne - nechapem, pretoze 40kw na 1.2 obsah je dost ubohe... 1.0 motor od toyoty co sa dava do yarisa ma vyssi vykon!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Komanche"
6. 8. 2004 10:31
Re: otras
Prece bys neporovnaval Japonce s Nemeckem.........
neregistrovaný "Lib"
6. 8. 2004 10:26
0-100 za skoro 19s?
Tak to je hukot :-D Zvlaste u kombika to bude zabava az se nalozi :)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Ranger"
6. 8. 2004 10:33
Re: 0-100 za skoro 19s?
To se dá se 120-kou zvládnout taky
neregistrovaný "apa"
6. 8. 2004 11:32
Re: 0-100 za skoro 19s?
Tak to nepredjedes ani kolo! Mam 1,2 47 Kw a to sotva jede, fabka-kombi nema s konkurenci, ale chce to jinej motor. I ten Forman byl schopnej v predjizdet, ale tohle potrebuje poradne nacvicit! S tinhle motorem se to neda to auto bude pri rozjezdu furt chcipat, nevim jestli si to najakej trouba koupi??
neregistrovaný "Tony"
6. 8. 2004 14:12
Re: 0-100 za skoro 19s?
Pozri si priebeh krutiaceho momentu. Do 3000 ot. ma navrch prave slabsia verzia, takze sa nemusis bat ze to bude pri rozbiehani skapinat. Je to skor pre ludi, ktory nejazdia po dialniciach, ale len po meste alebo okresnych cestach.
neregistrovaný "dochtor"
6. 8. 2004 13:00
Re: 0-100 za skoro 19s?
prestane to byť zábava, ked sa s tým niekto rozhodne predbiehať
...asi by mali niekoho zavrieť za verejné ohrozenie
neregistrovaný "omik"
13. 8. 2004 10:57
Re: 0-100 za skoro 19s?
Muj Zigulik, ktereho jsem pred casem prodal mel uplne stejne zrychleni i maximalku. Na dalnici jsem byl primo chudak, bal jsem se predjizdet i kamiony a to melo to auto jen 1000 Kg. Myslim, ze takove auto by rozhodne prodavat nemeli, je primo nebezpecne ;)
neregistrovaný "roman"
6. 8. 2004 10:50
VW Group
Tak skvele motorizovane auta nevyraba dnes nikto iny :-) Picusrieder sa musi blahom usmievat :-D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Marek"
6. 8. 2004 11:01
Re: VW Group
Do nové fabie - ročník 2006 chystá MB zcela nový vidlicový dvouválec OHV o obsahu 750 ccm avýkonu 29,9 kW, který se vyzančuje příznivou spotřebou, skvělým poměrem výkon/hmotnost a příznivým průběhem točivého momentu - 50 Nm již při 6000 ot./min. Tento motor obdrží i utajovaný malý městský vůz s pracovním názvem New Velorex, kterým hodlá VW Group znepříjemnit život Smartu.
Zdroj: Autostad Golfsburg Presse
neregistrovaný "kruch"
6. 8. 2004 11:17
Re: VW Group
:-)))))
neregistrovaný "dochtor"
6. 8. 2004 13:02
Re: VW Group
elegantný spôsob ako sa vysporiadať s konkurenciou vrámci VW koncernu
neregistrovaný "bibendum"
6. 8. 2004 12:56
Počty
Větší polovina jooo? Ajvaj to jsou veci
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radek"
6. 8. 2004 15:35
bez titulku
Je to kombík za 277.900,-Kč !!! Tak co byste čekali??? 1,9 TDI PD ??? Je tady spousta lidí, kteří jezdí po městě a nepotřebují zrychlovat pod 10 sec. ani jezdit 200. Je tady spousta firem, které rozváží po Praze... pro ně naprosto ideální varianta. Je to prostě auto za super peníze se slabším motorem. V této ceně, tady nemá konkurenci a na konci roku se podívejte kolik se těch "chudinek" prodalo...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "jirka"
6. 8. 2004 16:59
Re: bez titulku
Máš pravdu a to předjíždění to bude opravdu bezpečné auto
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2004 07:51
Re: bez titulku
Když si přestaneš myslet ,že ježdění=předjíždění bude bezpečněji i tak. Auto se 47kW jede normálně z místa A do místa B, budeš se divit,ale strašně moc lidem to stačí, i když to nejsou vyhledavači tohoto serveru.
neregistrovaný "masinka"
8. 8. 2004 10:52
Re: bez titulku
Ktera Fabia kombi zrychluje na 100 km/h pod 10s???????
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2004 07:52
Re: bez titulku
Přečti si to znovu, tentokrát pomaleji ,abys to zvládl pochopit.
neregistrovaný "Miloš"
9. 8. 2004 13:40
Re: bez titulku
Mily Radku,
zabudol si na jednu podstatnu vec. Vela firiem, ktore "len" rozvazaju tovar po meste, maju to auto narvane po strechu tovarom, ktory moze mat 400-500 kil. Vies, co to spravi so 40 kW a 106 Nm? Ak nie, vyskusaj si to s Fabkou alebo s akoukolvek starou skodovkou (105,120, Favorit, Felicia) - a tie auta maju pritom vykonovu hmotnost podstatne lepsiu ako Fabia Combi!!! A nechces mi snad tvrdit, ze ved to tie firmy potrebuju len pre jedneho cloveka, potom by si nekupili Combi. Bez akejkolvek zaujatosti (sam jazdim na Skodovke) je to proste dalsi lacny pokus Skody vytlct peniaze z ludi a este ich aj presvedcit, ako vyhodne nakupili!!!
neregistrovaný "MarioV8"
13. 8. 2004 18:55
Re: bez titulku
Sdilim tvuj nazor! Hlavne proto ze tak slaby motor, bude v tak tezkem aute ( hlavne kdyz se to nalozi ) "ukrutne" pretezovany! A spotreba i spolehlivost, potazmo zivotnost motoru, budou tam...
neregistrovaný "Tommy_Gun_"
6. 8. 2004 18:18
To je ale dělo
Tohle uz skodovka podle me trochu prehnala...V dnesni dobe vyrabet auto co ma akceleraci jak embecko...to je docela sila. Kratka fabka s tim snad jeste jakz takz jede ale kombík? ;-) A ze se to prodava za 278 000 a nema konkurenci? A co treba takova Kia Rio...ta je za tu cenu s daleko silnejsim motorem, i kdyz kvalitou se asi nemuze srovnavat to je fakt... No co se da delat, zase bude na ulicich o par sportaku navic
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Driver"
6. 8. 2004 20:08
bez titulku
Když chcete někoho předjet, tak ho nejdřív musítě dojet, hehe. Takže žádný strach.
Schade, že teď nemám prachy bral bych ji
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MarioV8"
7. 8. 2004 07:16
Nee to ne! Ja jsem v tom nevinne...
Mel jsem tu cest jezdit kratkou Fobii 40kW. Litrovy vykon je skutecne nizky, ale motor byl laden prubehem do mesta a na spotrebu, takze nechme je zit... Svoje zkusenosti bych shrnul takhle!
Po meste ( Praha ) dobry, "kratka" prevodovka, takze i s tim pidi vykonem slusne rozjezdy, az na to ze to obcas skutecne zhasne ( proste se zapomenete ), 1,2L a ten kroutak, byt jeho prubeh muze byt jakkoliv hezky se nezapre, hlavne v tezke Fobii, ale na to se da zvyknout... Po meste s plnym autem nejezdete na vypadovku a nacvicte si rozjezdy do kopce, zvlaste pokud jezdite i normalne motorizovanymi auty nebo s automatickou prevodovkou...
Mimo mesto je to spatne, prvni kratke stupne jsou vyvazene dlouhou 4 a 5, takze to neni auto na predjizdeni, to muze byt skutecne az nebezpecna cinnost, mel jsem kdysi i Skodu 120 ta mela na 100km/h nejakych 18 nebo 20 sec... to jsou paralely! Nicmene na kratke prejezdy solo a v nouzi to staci. Melo by tam byt na palubce varovani ze s plnym autem nemate do kopcu, na 4 nevyjedete tahle stoupani na dalnici aniz by vam klesla rychlost pod 100 a zacnete hledat 3-ku. To vse jsem tusil, ale jednou jsem musel takhle jet.
Desim se ze si to v ramci sporivosti a presvedceni ( mylnem ) ze nove je lepsi, poridi vic lidi, v provedeni kombi a sedan, to bude strasne! Konec vtipum o Aviich, nejrychlejsich to vozech ceskych silnic, co vzdycky vedou kolonu! Je tu Fobie sedan/kombi s pohotovostni hmotnosti daleko za tunou, motorem 1,2L a 40kW!!! s 5-ti stupnovou prevodovkou...
Citit ze mne zaujatost? Ano, jsem zaujaty! 3-valec, zvlaste ten 40kW, do Fobie nepatri, uz vubec ne do tezsich provedeni! Protoze na ne v dnesnim provozu uz nestaci! Tohle auto uz nikdy vice!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "FabiaRS"
7. 8. 2004 16:56
Re: Nee to ne! Ja jsem v tom nevinne...
Fabii Combi/Sedan s 1.2/40kW si na predjizdeni nebo na cestu po dalnici nikdo nekoupi, tim si bud jisty. Nechapu, co proti tomu mas, kdyz je to v nabidce spolu s motory 2.0MPI, nebo 1.9TDI-PD. Takze si kazdy muze vybrat, jaky motor zvoli...
neregistrovaný "max"
8. 8. 2004 11:22
Re: Re:
A je na svete daľšie "najlepšie" a najpredávanejšie auto v ČR a SR. gratulujem! Určite vo všetkých testoch porazí všetkých konkurentov v triede, len vám doporučujem preboha si ho nekupujte!
neregistrovaný "anonym"
26. 2. 2006 18:54
Re: Re:
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2004 07:58
Re: Re:
Je hezké, že přiznáš, že jsi zaujatý, ale tím pádem sis mohl ušetřit ty litanie, asi je zajímavější číst příspěvek nezaujatého.
neregistrovaný "MarioV8"
9. 8. 2004 18:59
Re: Re:
Anonyme i ti co maji "odvahu" se podepsat, tohle je proste moc!!! Tak podmotorovane auto za tak silene penize jsem jeste neridil ( v tomhle tisicileti ) a pote co mi zustalo madlo dveri v ruce... jsem se stal zaujaty! Kdo neni, kazdy muze vyjadrit jen vice nebo mene subjektivni nazor, ktery je vice nebo mene zaujaty, dle toho co s kterym autem zazil a jake jsou jeho zkusenosti!
Kazdy at si se svymi penezi dela co chce, ale tenhle extrem bych vymlouval kazdemu! Mimochodem, relativne liny a ziznivy motor 2,0 MPi 115 koni ( benzinove motory VW jeste donedavna zaspaly dobu, FSi je vlastovka pozitivnich zmen ) uz je taky davno za zenitem! Zel skutecne sportovni a povedeny 1,8T ( v jakekoliv verzi ), by moc konkuroval koncernovym modelum... A co se tyce 1,9TDi, patri ke spicce a to bez debat, ale cena je zel poplatna politice VW.
Jak to tady uz nekdo napsal, Skoda ma vyrabet levna auta, tak proc nejsou levna? Kdyz uz se tam cpou ty horsi ( mene vykonne/zajimave ) a starsi koncernove komponenty, jedine stesti ze ne vsechny! Jinak by mozna i domaci prohledli!
neregistrovaný "Bejk"
8. 8. 2004 21:45
bez titulku
No to je drsný.Máme Forda Galaxyho,2.0 115 koní a byl jsem s tim na Lofotech,auto našlápnutý věcma se dvěma rakvema na střeše a nejelo to ani kdybych se postavil na hlavu,takže jestli do tý Fabie fakt dají tohle tak to bude příšerný.Jet s tim na dovolenou aa naložit to, tak s tim k moři nikdo nedojede,protože to nepřejede Alpy.A spotřeba u toho taky nebude malá,protože aby se to vůbec rozjeloa jelo,tak to člověk stejně bude muset točit...Tohle už je fakt moc
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Free"
9. 8. 2004 09:57
Re: bez titulku
No jo, ale Fordem tam a vlakem zpátky.
Srovnáváš jabka s hruškama :o)
neregistrovaný "Spokojny majitel Fabie Kombi 1,4"
9. 8. 2004 08:54
Krutim hlavou
Kedze motory 1,2 6v/40kW a 1,2 12v/47kW sa ani pri pouzivani "najnovsich" technologii nechytaju na "zastaralu" 1,3 8v/50kW z Felicie, plus priratam k tomu aj o cca 125 Kg vyssiu hmotnost Fabie voci Felicii, ostava mi len krutit hlavou. Plnenie emisnych noriem ako dovod pre horsie vlastnosti je len vyhovorka, kedze ziadna ina frma ich plnenim nezlavi na vlastnostiach motora. Moj vysledny dojem: koncern VW nechce mať vnutrofiremnu konkurenciu pre svoje motory (napr. 1,4 55kW) a nedovolil Skode vyvinut nieco solidne. Asi chce, aby Skodovacke motory boli len lacnym zakladom pre koncernove auta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pol"
9. 8. 2004 09:00
bez titulku
1.9 SDI ma zrychleni na 100 myslm taky tak kolem 17 az 18 sekund a brzdou provozu s tim clovek byt nemusi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomáš Němec"
9. 8. 2004 09:21
zapomněli jste uvést
Zapomněli jste do článku uvést, že nová základní varianta se standardně dodává s odklápěcí podlahou, aby řidič, případně spolujezdci mohli motoru s vozem pomoci do větších kopců. Za speciální příplatek se dodává elegantní tunigová výbava - vystřelovací silný magnet s lanem, který řidiči umožní přimlasknout se na vůz před sebou a nechat se vléci. Smůla je, pokud jede řidič s naloženým vozem sám. Pak musí před každým kopcem vystoupit, navléci si "ŠkodaRukavice", zařadit 1, aretovat plyn v poloze "ON" a jít dozadu tlačit za standardně montované madlo (dodávané pod krycím názvem "tuningový spoiler").
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mik"
9. 8. 2004 10:26
trochu lepši 120 za 280 000,-
No to je Škodovácká klasika, opět se budou ještě více na cestě skupinky 3- až 5 fabií neschopných se navzájem předjet jedoucích kolem 80 km/hod viz bývalé 120 ,110, 100 atd... Mě to bude stát víc benzínu, protože musím předjiždět 3-5 aut najednou. Vždyť stačí, že jsou na cestě náklaďáky, Avie,Š 1203 a řidiči intelignečně zvládnoucí max rychlost
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cockney"
9. 8. 2004 11:18
Co k tomu dodat...
... kdo chce dát ty peníze za takhle vybavenou Fabii, ten by se měl kouknout i po jiných vozech. Mám zkušenost s Fabií 40kW - ve čtyřech lidech na týdenní dovolenou... Naprostá katastrofa!!! V Brennerským průsmyku, za deště a protivětru jsme jeli zda 2!!! Byla to katastrofa. Ani na rovině se to nedalo vytáhnut nad 130km/h. Do města možná dobrý, ale uvědomte si, že 90% lidí si toto auto kupuje jako rodinné. A vozit s tím cihly na chalupu, to musí být opravdu zážitek. Do Fabky je ideální 1.4 74kW - ale tam je zas ta cena...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pep"
9. 8. 2004 13:01
Re: Co k tomu dodat...
Máš pravdu akorát že do fabky je nejlepší 19TDI PD
neregistrovaný "Forenzo"
9. 8. 2004 13:08
SPALTE TEN ŠMEJD
Proboha. Měl jsem bohužel povinnost dělat s těmito vozy několik zkušebních jízd, a ještě teď mi z toho běhá mráz po zádech!
Tyhle žvásty o lidech, kteří to mají jenom na popojíždění po městě, a tudíž nepotřebují silnější motor jsou naprosto scestné!!! Vždyť když málo jezdím, tak přece vůbec nepotřebiji nové auto, ale mohu za ty prachy mít buď 1-2roky starou Fabii 16v 55-74kW s klima a veškerým komfortem a vím, že mi bude sloužit stejně dobře jako nová a navíc si budu moci cestu užívat a nééé se trápit s tou tříválcovou nehorázně předraženou šunkou. Když ten nesmysl 1.2HTP konečně natočíte, tak máte pocit, že sedíte na krabici vibrátorů Celé auto se příšerně klepe a je neuvěřitelně hlučné. No prostě je to za trest!!
Lidi buďte soudní a nekupujte si takový svinstvo, je to jediný možný způsob, jak přinitit výrobce, aby začal zase vyrábět auta pro lidi. Vždyˇjezdit s tímto vozem je sebevražedný atentát a to přece nechcete
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Miloš"
9. 8. 2004 13:22
Tri kolesa v zakladnej vybave!!!
Ja navrhujem, aby zakladna verzia Fabky mala len tri kolesa (styri by sa dodavali len vo vybave Elegance). Ma to cely rad vyhod: -tri kolesa maju podstatne nizsi valivy odpor ako styri, takze by to mohlo viest k znizeniu sportby a rastu maximalnej rychlosti, -tri kolesa by znizili nakupnu cenu Fabie a tym prispeli k rozsireniu novej a modernej motorizacie v Europe, -tri kolesa potrebuju len tri pneumatiky (zimne i letne), co prispieva k znizeniu prevazdkovych nakladov. Ako je vidiet, tri kolesa maju same vyhody a pozitiva. Tak naco Skoda, a.s. este caka?!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "V.K."
10. 8. 2004 14:32
Na objemu nezáleží, záleží na technologii 1.2 HTP ===> 66kW
Zcela náhodou jsem narazil ve škole na studii, ve které se týmu lidí z katedry spalovacích motorů ČVUT (Strojní, Praha) podařilo upravit koncernový motor 1.2 HTP a zlepšit jeho výkon přidáním turbodmychadla Garrett. Původní výkon byl 40kW, po úpravě 66kW. Většina studie je v angličtině, ale pokud si o tom chcete přečíst víc, nebo shlédnout grafy, tak koukněte sem:
[odkaz]
Motor běhal bez problémů, menším problémem byla vyšší teplota spalin ve výfuk. potrubí. Ten problém dál tým neřešil, nebyl cílem studie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dix"
17. 8. 2004 14:33
bez titulku
Když se podíváte do ceníku Fabie kombi,tak škodovka ten motoru u provední kombi a sedan zrušila [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jarda"
2. 9. 2004 09:46
Úvaha nad výběrem levných aut
No tak nevím. Ale když čtu toto, tak mám opět pocit, že se někdo zbláznil.
Už se těším na to, až se začne v listopadu prodávat Dacia Logan. Doufám, že ji hned začne testovat nějaký motor. časopis, podobně jako teď Svět motorů testuje Hyundai Getz na 100000 km. Protože když srovnám nabídku za srovnatelné peníze (pokud bude ten Logan stát tolik, co se očekává) a ověří se, že kvalita odpovídá dnešní době, tak bude Skodovka uplně mimo.
Vzdyť si vezměte cenové srovnání a výbavu u aut jako je Renault Thalia, Dacia Logan, Daewoo Kalos sedan vs. Skoda Fabia 1,2 HTP 40kW sedan, popř. kombi. Co pak začne škodovka nabízet, resp. co bude ubírat ze základní výbavy, aby byla konkurenceschopná???
Uz ted u nejlevnější varianty není plastový kryt motoru, tak pak asi bude chybět celá kapota.
Fakt nevím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jiří Šulc"
13. 2. 2005 09:16
kačmut
JE to teda super auto jedeto jako dělo
Rozbalit vlákno
0