Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hörmann GT 1.9JTD Multijet – tuning pro Alfu

Nová Alfa Romeo GT, která byla představena začátkem roku, se záhy stala předmětem zájmu úpravce Hörmann, který se specializuje na vozy této značky.
Zpět na článek
30. 7. 2004 10:03
neregistrovaný "Afterdark"
30. 7. 2004 13:07
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
30. 7. 2004 14:16
neregistrovaný "HUFUH"
30. 7. 2004 16:18
neregistrovaný "dochtor"
neregistrovaný "Afterdark"
30. 7. 2004 10:03
bez titulku
zajímalo by mě jaký vliv má takové zvýšení výkonu a krouťáku na životnost a spotřebu tohoto motoru
po přečtení dvou obsáhlých článků o dieselových twin turbech (BMW 5, Vectra) jsem toho názoru že jednoturbový diesely se za několik let už možná nebudou vyrábět ...
přidáním druhého turba se při stejné spotřebě a životnosti zvýší výkon o třetinu a krouťák o víc než polovinu (!) - nová éra dieselů
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
30. 7. 2004 13:07
Re: bez titulku
preve tej novej ery sa bojim. bude to doba ked motor nebude tocit viac ako 5000ot/min a zvuk na cestach bude ako keby prechadzala kolona traktorov. a co nastane ked sa k nam dovalia tie odporne vodikove a elektricke furiky. vtedy bude aj diesel perfektny
neregistrovaný "HUFUH"
30. 7. 2004 14:16
Re: bez titulku
nápor se zvedne hlavně na převodovku a hnací rozvodvý klouby ... taky spojka na to neni stavěná ... tyhle věci by se měly taky upravovat
neregistrovaný "dochtor"
30. 7. 2004 16:18
Re: bez titulku
tuning v zmysle: chip, pružiny, elektróny mi príde ako amaterizmus, môže to byť celkom fajn, keď sa niekto takto hrá doma v garáži. Ale prezentovať to ako "profi" úpravu?
Ešte raz - nič proti úprave, akurát tomu ešte niečo chýba...
neregistrovaný "Saab"
2. 8. 2004 14:58
Re: zvyseni vykonu o 14Kw nevyzaduje jakekeliv upravy, zivot