Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

4WS: návrat řízení všech kol chystá Delphi

13 komentářů

To je docela dobre, pokud to skutecne bude fungovat jak slibuji, tak by to mohlo zase o neco zvysit aktivni bezpecnost, coz je super.

Jen by me zajimalo, jak se vyresi odletavani kamenku od zadnich natacenych kol? 😄
Nejlepší bude, až se do toho pustěj francouzi se znakem přirození na kapotě 😃)))
nebo nejmenovaná německá firma založená hitlerem
ja mam pocit, ze Peugeot to uz nedavno mel ... ca 5 - 10 let zpatky ... jen ted nevym ktery model ...
Nebol to citron ZX ?
Možná mám mezery ve vzdělání, alekteré ty japonské automobilky to byly? Já vím jen o jedné, říká si Honda a není ani pravda, že neměl úspěch. Koncem 80. let se vyvinul, jediný model, který ho používal, byl Prelude, a to + - od roku 1989, až do skončení výroby této řady v roce 1996 (?) A důvodem, proč se nerozšířil, nebyl neúspěch na trhu, ale přílišná technická náročnost a tudíž extrémně vysoká cena.
Prilis vysoka cena (porizovaci,servis) = kupuje to malo lidi = neuspech na trhu.
R34GT(Nissan
R34GT(Nissan Skyline) měl taky natáčecí zadní nápravu.Alespoň si to pořád myslím...
Mitsubishi 3000GT
O těchto dvou vozech nevím. Byly to ale (pokud byly ůbec) elektronické systémy? Nebo pasivní mechanické, jako měl třeba Citrón?
Mazda to mela v nektere generaci RX-7icky ... taky me to docela prekvapilo, do te doby, nez jsem se dozvedel tohle jsem vedel taky jen o Honde ... tu vec s RX-7 mam z jednoho videa z Top Gear, kde ji porovnavali s tehdejsi 911 ...
Taky to prý měla na 626, aspoň to tvrdí prospekty z roku 1989, ale jeden známý ju má a prý to tam není, tak nevím, čemu už věřit. Že by omezená serie?