Novinky
0
Předek auta se mi líbí, ale obě verze vypadají těžkopádně a "třídvéř" má přímo ošklivý zadek (jestli mi chce někdo namluvit, že dozadu bude vidět dobře, tak může začít). Taky budou vypadat pitomě s malými koly. Otáčí se tedy střed volantu s věncem, nebo se to týká jen seřizování? Iteriér je jinak docela povedený, líbí se mi nápad s vůní ve ventilaci (konečně je konec těm hnusným dávkovačům na průduchy). Francouze moc nemusím, ale Megan je hezčí.
0
neni to spatny. mne se tridver libi hodne. dal bych si k nemu pekny benzinovy 2.0i 180k. s tim vyhledem dozadu to asi nebude nijak valny, ale z Ferrari asi taky neni moc dobry vyhled a da se s nim jezdit 😊) je to proste dan za sportovni desing.
Auto se mi líbí, ale má jednu věc kterou prostě nedokážu překousnou a byl by to pro mě důvod proč si toto auto nekoupit! Tím důvodem jsou přístroje uprostřed palubní desky. Já vážně nechápu, co je k tomuto řešení vede! Mám strach, že za chvíli daj i volant doprostřed!!!
K tomuto reseni je udajne vede to, ze maji nizsi vyrobni naklady u aut, ktera se vyvazi do zemi, kde se jezdi vlevo. Me osobne to take pripada odporne a bylo to pro me i rozhodujici kriterium, proc jsem si nakonec nekoupil Nissan X-Trail (i kdyz jde mozna jen o zvyk...)
Hmm tie pristroje v strede tam nie su podla mna, len tak pre srandu kralikov tomu ver v prvom rade su tam pre vacsiu bezpecnost. To znamena, ze ked ich mas v strede, tak ich mas v zornom poli vodica a tvoj pohlad (poripade hlava) nemusi robit taku velku vzdialenost ked sa xces pozriet na budiky.
Ja to mam v Yarise tiez v strede, aj ked tam je to trosku na inac riesene, ale v podstate je to to iste. A je to uplne super a clovek tak nestraca pozornost ked pozera na budiky a je to obnoho prirodzenejsie.
Ja to mam v Yarise tiez v strede, aj ked tam je to trosku na inac riesene, ale v podstate je to to iste. A je to uplne super a clovek tak nestraca pozornost ked pozera na budiky a je to obnoho prirodzenejsie.
Pristroje uprostred je nehorazna odpornost, na druhou stranu umistit i volant a sedacku ridice doprostred tak budu plne spokojen 😉
je uplne dokonaly, najkrajsia novinka za posledny cas.
Ten volant s ramenami 8.20 sa dá aj nejako držať ? To trošku prehnali.
No, kdyby jeste opravili ten hnusny zadek a dali tam beznou palubku s pristroji pred ridicem, uz to bude pomalu vypadat jako auto. Doufam, ze to taky ma normalni perovani a ne ten vzduchovy francouzsky *. Musel jsem s takovym Citronem nedavno jet a delalo se mi z toho dost blbe od zaludku.
Ten francouzsky vzduchovy *neni vzduchovy, ale hydraulicky. Stejny * koupil od Citroena Rolls Royce, aby zlepsil pohodli cestujicich. Tak ze...tam by ti bylo asi taky spatne. 😊)
Musím se smát když vidím co produkujou evropani.... sme sto let za opicemi. Ve všem. . . Jo takvejej rotační motor Renesis... a vůbec proč se Matda 3 a 6 stala autem roku? Protože umí udělat auto a né náhražku. Citroen je hračka a tak to asi ještě dlouho zůstane. ... škoda.
Rotacni motor ano, ale do Mazdy 3 a 6 tusim montuji jen motory Ford a podvozek je taky od Fordu 😉
Je zaujimave, ze tu hracku /Citroen/ na rozdiel od Mazdy /RX8 je super, mal som ju pozicanu tri dni/ predavaju Francuzi vazne vo velkych mnozstvach a takisto je velmi zvlastne, ze Xsara /nebude to nahodou Citroen/ je pravdepodobne najlepsie "naradie" v Rally. ... ...
No já japonský auto vlastním a musím říct, že je naprosto perfektní (Nissan Primera) nemůžu k němu říct jedinou vítku, Citroëna mám taky (ZX 2,0 16V), ale že by to byla v porovnání s japoncem hračka, nebo snad nějaká náhraška, no nevim nevim. Párkrát jsem řídil Hondu a Toyotu a nepřipadá mi ten Citroën špatnej, stejně jako mě nepřipadal špatnej Golf a Focus a dokonce ani Oktávka mě nepřipadala špatná a to jí opravdu nemám rád.
No tak nevim, kde zijes?! Jel jsem s novou Mazdou 6 2.0l benzin(najeto cca 700km), motor krasnej zatah, ale nad 120 km/h to melo v kabine nesnesitelnej hluk.To uz je na tom lip muj 12let starej Cit BX 19TZI(120koni),kterej ma prorezlej vejfuk skrz na skrz.A navim japonci jsou na tom dobre s technologiemi,ale ne s kvalitou...Samozrejme je mi jasny, ze tedka zarytej zastance japoncu my bude nadavat az do nebe...
Zvenčí docela dobrý, ale ta palubka! Ten přístroj uprostřed je snad určemý dětem vzadu, co s oblibou sedí mezi předníi sedadly?! Můj synátor (4) by z něj měl určitě ohromnou radost. A ty vůně , to je taky neco! Asi je to auto hlavně pro osoby s menšinovou sexuální orientací.
Pětidveřová verze ujde, ale ta třídveřová je fakt hnus, a to pořádný.Nevím kdo si to koupí, ale zase na druhou stranu je to od francouzů velký krok vpřed.Je tu ale riziko, že se jim to vymstí jako Renaultu u Meganu.C4 a Megan jsou však hodně odlišná auta zaměřená na jinou skupinu zákazníků...!Prodejní čísl budou mluvit za vše, doufám, že na tom bude C4 lépe než Megan, ikdyž bych mu to přál taky!
podla mojich informacci sa Megan II predava vynikajuco, jeden cas (neviem ci este stale) bol najpredavanejsim autom v Europe..
v CR se Megane pohybuje nekde kolem 18. mista (coz je daleko za takovym "starcem" jako je Focus)
Si upad!!!! Ta 3 dvéřová je ohodně lepší, sportovnější, škoda že nemá 5 dveří. Zato 5 dvéřová je jako rodinný vozítko. Viděl jsi 3dvéřovou jako wrc? to je nádhera. Kam jsi dal oči.
Minulý rok jsem si kupoval P 307SW a dlouho jsem řešil, jestli benzín 2.0 150 koní, nebo HDI 2,0 110 koní (příplatek 60.000 a avízovaná spotřeba 5,5 l). Ve skutečnosti žere podstatně víc. Ovšem nikdo mi neřekl, že slavný a revoluční filtr pevných částic se musí měnit co 60.000 km a hlavně že stojí 27.000,- Kč! Takže u Citroenu to bude to samé.
diesely jsou strasna vec. a cenove se nekomu, kdo kupuje kazdych 5 let nove auto, coz vetsina podnikatelu, vubec financne nevyplati! vyssi porizovaci cena, vyssi naklady na servis..... vydela mozna tak jedine taxikar.
No musim říct, že jsem timto citroenem mile překvapenej. konečně citroen s pořádným designem. Jediné co to kazí je interiér, kterej se mi vůbec nelíbí. Jinak tří i 5ti dvéřová verze vypadají pěkně.
Nepřijde vám 5dv jako Focus hatchback? Kdyby tomu dali masku Ford, tak bych tomu i věřil
Posledni francouzske auto, ktere se me libilo byl Citroen DS (mozna jeste Cx). Od te doby dela Citroen nudu (i kdyz ma dobre diesely). Tato C4 je ale Citroen jak ma byt. Sice "francouzky sarm" prilis neprozivam, ale toto je francouzky, a pritom dobre vypadajici auto (hlavne 3dv). Jen by mohli dat viceprvkovou zadni napravu, a alespon u 3dv pritvrdit podvozek. Hlavni duvod proc frantiky neuznavam je totiz nudne svezeni (a zvraceni z mekkeho podvozku). Ale WRC od Citroenu ukazuji, ze to Francouzi umi i jinak. A to je dobre, nebo za chvilku budeme lizat zadky sikmookym.
Tak to nevim, pokud si se někdy svezl Citroenem tak bys tohle nepsal, pokud prodávají 1.4 nebo 1.6 tak mají podvozky měkčí než skopčáci a taky proč ne, nikdo s nima závodit nechce a nebude a pokud se svezeš třeba Xsarou 2.0 16V s 163 koníkama tak si vem do auta podprsenku, protože ten podvozek se skoro ani nehne....Skopčáci udělají litrové Polo a podvozek to má tvrdej jako kráva, do Prahy a na ty naše rozmlácené silnice je to fakt vopruz
Slyšel jsem, že se dají koupit normální parfémy (Hugo Boss a tak) do auta! Je to dost novinka, nevím, kde to v Čr mají (jestli vůbec), prý snad na internetu na [odkaz] , ale nevím, díval jsem se jen zběžně...
Kája
Kája