Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C4: první informace a fotografie

Extravagance se během let z designu Citroënů vytratila. Zákazníkům to vadilo, takže rozkaz vedení PSA zněl jasně: návrat k původním hodnotám,jež proslavily značku-návrat k rafinovanému designu a netradiční technice. Nový Citroën C4 respektuje obé.
Zpět na článek
15. 7. 2004 13:06
neregistrovaný "Alibaba"
15. 7. 2004 15:04
neregistrovaný "popcorn"
15. 7. 2004 17:27
neregistrovaný "Alibaba"
19. 7. 2004 13:46
neregistrovaný "anonym"
15. 7. 2004 16:11
neregistrovaný "JOE"
15. 7. 2004 17:12
neregistrovaný "Franta"
15. 7. 2004 20:44
neregistrovaný "BULLET"
16. 7. 2004 00:45
neregistrovaný "alydzi"
16. 7. 2004 17:17
neregistrovaný "Mark"
18. 7. 2004 17:48
neregistrovaný "yaaa"
16. 7. 2004 08:52
neregistrovaný "Jyrki"
25. 8. 2004 13:56
neregistrovaný "Petr"
16. 7. 2004 11:10
neregistrovaný "Baldi"
25. 8. 2004 13:54
neregistrovaný "Petr"
1. 10. 2004 12:53
neregistrovaný "Tomas"
15. 7. 2004 19:08
neregistrovaný "istvo"
15. 7. 2004 19:08
neregistrovaný "istvo"
26. 7. 2004 09:07
neregistrovaný "Honza"
15. 7. 2004 22:04
neregistrovaný "FordFocus"
16. 7. 2004 00:44
neregistrovaný "Ada"
16. 7. 2004 09:47
neregistrovaný "popcorn"
16. 7. 2004 18:09
neregistrovaný "mates"
19. 7. 2004 13:52
neregistrovaný "anonym"
25. 8. 2004 13:58
neregistrovaný "Petr"
16. 7. 2004 07:46
neregistrovaný "Only_One"
16. 7. 2004 08:55
neregistrovaný "Jyrki"
18. 7. 2004 22:03
neregistrovaný "anonym"
19. 7. 2004 13:56
neregistrovaný "anonym"
25. 8. 2004 14:00
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2004 00:18
neregistrovaný "Pepa"
30. 11. 2004 10:02
neregistrovaný "aliks"
16. 7. 2004 08:44
neregistrovaný "Milan"
16. 7. 2004 08:47
neregistrovaný "Milan"
16. 7. 2004 09:17
neregistrovaný "???"
16. 7. 2004 14:04
neregistrovaný "dmx"
16. 7. 2004 17:57
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 7. 2004 19:15
neregistrovaný "Pavel"
19. 7. 2004 19:21
neregistrovaný "hill"
31. 8. 2004 13:46
neregistrovaný "jind005"
16. 7. 2004 11:09
neregistrovaný "Robert"
16. 7. 2004 14:48
neregistrovaný "lonestarstate"
19. 7. 2004 11:07
neregistrovaný "popcorn"
17. 7. 2004 09:11
neregistrovaný "Jura"
17. 7. 2004 20:55
neregistrovaný "krata"
17. 7. 2004 21:52
neregistrovaný "kisho"
19. 7. 2004 07:55
neregistrovaný "123"
19. 7. 2004 12:35
neregistrovaný "greq"
9. 8. 2004 17:14
neregistrovaný "Libor"
30. 7. 2004 12:40
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
4. 8. 2004 17:42
neregistrovaný "Murdoc"
9. 8. 2004 16:53
neregistrovaný "Libor"
18. 9. 2004 20:58
neregistrovaný "Honza"
23. 9. 2005 22:03
neregistrovaný "Karel Hrůza"
neregistrovaný "Alibaba"
15. 7. 2004 13:06
bez titulku
Předek auta se mi líbí, ale obě verze vypadají těžkopádně a "třídvéř" má přímo ošklivý zadek (jestli mi chce někdo namluvit, že dozadu bude vidět dobře, tak může začít). Taky budou vypadat pitomě s malými koly. Otáčí se tedy střed volantu s věncem, nebo se to týká jen seřizování? Iteriér je jinak docela povedený, líbí se mi nápad s vůní ve ventilaci (konečně je konec těm hnusným dávkovačům na průduchy). Francouze moc nemusím, ale Megan je hezčí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "saab"
15. 7. 2004 13:33
Re: no mas pravdu ze z hondy crx, kterou to kopiruje bylo vi
neregistrovaný "popcorn"
15. 7. 2004 15:04
neni to spatny
neni to spatny. mne se tridver libi hodne. dal bych si k nemu pekny benzinovy 2.0i 180k. s tim vyhledem dozadu to asi nebude nijak valny, ale z Ferrari asi taky neni moc dobry vyhled a da se s nim jezdit :)) je to proste dan za sportovni desing.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alibaba"
15. 7. 2004 17:27
Re: neni to spatny
z Ferarri je vidět celkem slušně a pod kapotou má trochu víc argumentů proč mu odpustit, než tohle.
Další věc je ta, že na mě to auto moc sportovně nepůsobí.
neregistrovaný "anonym"
19. 7. 2004 13:46
Re: neni to spatny
Ak na teba moc sportovo neposobi, tak si pozri WRC C4 a ak existuje krajsi sportak vo svete rally, tak ... neviem
neregistrovaný "JOE"
15. 7. 2004 16:11
Veliký nedostatek
Auto se mi líbí, ale má jednu věc kterou prostě nedokážu překousnou a byl by to pro mě důvod proč si toto auto nekoupit! Tím důvodem jsou přístroje uprostřed palubní desky. Já vážně nechápu, co je k tomuto řešení vede! Mám strach, že za chvíli daj i volant doprostřed!!!
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Franta"
15. 7. 2004 17:12
Re: Veliký nedostatek
K tomuto reseni je udajne vede to, ze maji nizsi vyrobni naklady u aut, ktera se vyvazi do zemi, kde se jezdi vlevo. Me osobne to take pripada odporne a bylo to pro me i rozhodujici kriterium, proc jsem si nakonec nekoupil Nissan X-Trail (i kdyz jde mozna jen o zvyk...)
neregistrovaný "BULLET"
15. 7. 2004 20:44
Re: Veliký nedostatek
Udals velkou chybu. Totalni spokojenost. Prima motor ten 2.2 - 100 kW
neregistrovaný "alydzi"
16. 7. 2004 00:45
Re: Veliký nedostatek
Hmm tie pristroje v strede tam nie su podla mna, len tak pre srandu kralikov tomu ver v prvom rade su tam pre vacsiu bezpecnost. To znamena, ze ked ich mas v strede, tak ich mas v zornom poli vodica a tvoj pohlad (poripade hlava) nemusi robit taku velku vzdialenost ked sa xces pozriet na budiky.

Ja to mam v Yarise tiez v strede, aj ked tam je to trosku na inac riesene, ale v podstate je to to iste. A je to uplne super a clovek tak nestraca pozornost ked pozera na budiky a je to obnoho prirodzenejsie.
neregistrovaný "Mark"
16. 7. 2004 17:17
Re: Veliký nedostatek
Jediné auto, kde sú prístroje v strede prirodzené je McLaren F1
neregistrovaný "yaaa"
18. 7. 2004 17:48
Re: Veliký nedostatek
souhlas
neregistrovaný "Jyrki"
16. 7. 2004 08:52
Re: Veliký nedostatek
Pristroje uprostred je nehorazna odpornost, na druhou stranu umistit i volant a sedacku ridice doprostred tak budu plne spokojen ;-)
neregistrovaný "Petr"
25. 8. 2004 13:56
Re: Veliký nedostatek
Tento system předvedl Panhard Levasor ve 30. letech
neregistrovaný "Baldi"
16. 7. 2004 11:10
Re: Veliký nedostatek
Presne toto som chcel napísať aj ja. Kedy už s touto idiotskou módou prestanú.
neregistrovaný "Petr"
25. 8. 2004 13:54
Re: Veliký nedostatek
Je vidět pánové, že si nepamatujete automobily s přístroji uprostřed
neregistrovaný "Tomas"
1. 10. 2004 12:53
Re: Veliký nedostatek
Mám Xaru Picaso a ta to má stejné. Nejprve jsem se toho bál, ale za týden jsem si zvykla dnes bych je nedával jinam. Jsou totiž dost vpředu a tak je vidím koutkem oka neustále, mnohem lépe, nž je mít před sebou a muset stále sklánět oči, když se na ně chci podívat.
neregistrovaný "istvo"
15. 7. 2004 19:08
Desingn
je uplne dokonaly, najkrajsia novinka za posledny cas.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "istvo"
15. 7. 2004 19:08
Re: Desingn
exterier aj interier
neregistrovaný "Honza"
26. 7. 2004 09:07
Re: Desingn
Souhlasim, ty Golfy a podobně už mě nabaví, je to pořád na jedno brdo a úplně o ničem, měl sem možnost řídit Golfa 4 asi 3 neděle a vůbec mi to auto nepadlo do ruky, nechápu, co se lidem na tom autě líbí :-)
neregistrovaný "FordFocus"
15. 7. 2004 22:04
Volant
Ten volant s ramenami 8.20 sa dá aj nejako držať ? To trošku prehnali.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Ada"
16. 7. 2004 00:44
Re: Volant
No, kdyby jeste opravili ten hnusny zadek a dali tam beznou palubku s pristroji pred ridicem, uz to bude pomalu vypadat jako auto. Doufam, ze to taky ma normalni perovani a ne ten vzduchovy francouzsky *. Musel jsem s takovym Citronem nedavno jet a delalo se mi z toho dost blbe od zaludku.
neregistrovaný "popcorn"
16. 7. 2004 09:47
Re: odpruzeni
Ten francouzsky vzduchovy *neni vzduchovy, ale hydraulicky. Stejny * koupil od Citroena Rolls Royce, aby zlepsil pohodli cestujicich. Tak ze...tam by ti bylo asi taky spatne. :))
neregistrovaný "mates"
16. 7. 2004 18:09
Re: odpruzeni
Adu nejvic trapi, ze to neni TDI
neregistrovaný "anonym"
19. 7. 2004 13:52
Re: odpruzeni
Ked chce rychly traktor, tak je motor TDI na mieste.
neregistrovaný "Petr"
25. 8. 2004 13:58
Re: odpruzeni
Proč se o to auto vůbec zajímáš.
neregistrovaný "Only_One"
16. 7. 2004 07:46
Zlatí japonci
Musím se smát když vidím co produkujou evropani.... sme sto let za opicemi. Ve všem. . . Jo takvejej rotační motor Renesis... a vůbec proč se Matda 3 a 6 stala autem roku? Protože umí udělat auto a né náhražku. Citroen je hračka a tak to asi ještě dlouho zůstane. ... škoda.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Jyrki"
16. 7. 2004 08:55
Re: Zlatí japonci
Rotacni motor ano, ale do Mazdy 3 a 6 tusim montuji jen motory Ford a podvozek je taky od Fordu ;-)
neregistrovaný "anonym"
18. 7. 2004 22:03
Re: Zlatí japonci
tušíš špatně - podvozek u šestky vyvinula Mazda sama
neregistrovaný "anonym"
19. 7. 2004 13:56
Re: Zlatí japonci
Je zaujimave, ze tu hracku /Citroen/ na rozdiel od Mazdy /RX8 je super, mal som ju pozicanu tri dni/ predavaju Francuzi vazne vo velkych mnozstvach a takisto je velmi zvlastne, ze Xsara /nebude to nahodou Citroen/ je pravdepodobne najlepsie "naradie" v Rally. ... ...
neregistrovaný "Petr"
25. 8. 2004 14:00
Re: Zlatí japonci
Když se v Evropě vyráběli vynikající auta tak Japonci ještě lezli po stromech
neregistrovaný "Pepa"
28. 9. 2004 00:18
Re: Zlatí japonci
No já japonský auto vlastním a musím říct, že je naprosto perfektní (Nissan Primera) nemůžu k němu říct jedinou vítku, Citroëna mám taky (ZX 2,0 16V), ale že by to byla v porovnání s japoncem hračka, nebo snad nějaká náhraška, no nevim nevim. Párkrát jsem řídil Hondu a Toyotu a nepřipadá mi ten Citroën špatnej, stejně jako mě nepřipadal špatnej Golf a Focus a dokonce ani Oktávka mě nepřipadala špatná a to jí opravdu nemám rád.
neregistrovaný "aliks"
30. 11. 2004 10:02
Re: Zlatí japonci
No tak nevim, kde zijes?! Jel jsem s novou Mazdou 6 2.0l benzin(najeto cca 700km), motor krasnej zatah, ale nad 120 km/h to melo v kabine nesnesitelnej hluk.To uz je na tom lip muj 12let starej Cit BX 19TZI(120koni),kterej ma prorezlej vejfuk skrz na skrz.A navim japonci jsou na tom dobre s technologiemi,ale ne s kvalitou...Samozrejme je mi jasny, ze tedka zarytej zastance japoncu my bude nadavat az do nebe...
neregistrovaný "Milan"
16. 7. 2004 08:44
No tohle?
Zvenčí docela dobrý, ale ta palubka! Ten přístroj uprostřed je snad určemý dětem vzadu, co s oblibou sedí mezi předníi sedadly?! Můj synátor (4) by z něj měl určitě ohromnou radost. A ty vůně , to je taky neco! Asi je to auto hlavně pro osoby s menšinovou sexuální orientací.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Milan"
16. 7. 2004 08:47
Re: No tohle?
A ještě je to taky moc dobrý pro ty, co si rádi schrupnou za volantem.
neregistrovaný "???"
16. 7. 2004 09:17
5 dveří sluší C4 víc!!!
Pětidveřová verze ujde, ale ta třídveřová je fakt hnus, a to pořádný.Nevím kdo si to koupí, ale zase na druhou stranu je to od francouzů velký krok vpřed.Je tu ale riziko, že se jim to vymstí jako Renaultu u Meganu.C4 a Megan jsou však hodně odlišná auta zaměřená na jinou skupinu zákazníků...!Prodejní čísl budou mluvit za vše, doufám, že na tom bude C4 lépe než Megan, ikdyž bych mu to přál taky!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "dmx"
16. 7. 2004 14:04
Re: 5 dveří sluší C4 víc!!!
podla mojich informacci sa Megan II predava vynikajuco, jeden cas (neviem ci este stale) bol najpredavanejsim autom v Europe..
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 7. 2004 17:57
Re: 5 dveří sluší C4 víc!!!
v CR se Megane pohybuje nekde kolem 18. mista (coz je daleko za takovym "starcem" jako je Focus)
neregistrovaný "Pavel"
16. 7. 2004 19:15
Re: 5 dveří sluší C4 víc!!!
Jenomze v CR se auta prodavaji doslova na kusy mesicne, takove prodeje s celoevropskymi statistikami tezko nejak vyrazne zahybou... Proste na to ze je nas 10M tak se u nas proda ve srovnani s civilizovanou evropou tak asi polovina toho co by se melo prodat.
neregistrovaný "hill"
19. 7. 2004 19:21
Re: 5 dveří sluší C4 víc!!!
Si upad!!!! Ta 3 dvéřová je ohodně lepší, sportovnější, škoda že nemá 5 dveří. Zato 5 dvéřová je jako rodinný vozítko. Viděl jsi 3dvéřovou jako wrc? to je nádhera. Kam jsi dal oči.
neregistrovaný "jind005"
31. 8. 2004 13:46
Re: 5 dveří sluší C4 víc!!!
Přesně tak!!!Ten desing u té 3dveřové je uplná bomba jsem zvědavý za kolik se to dělo bude prodávat..doufám že né jak předražený golf..
neregistrovaný "Robert"
16. 7. 2004 11:09
HDI s filtrem pevných částic
Minulý rok jsem si kupoval P 307SW a dlouho jsem řešil, jestli benzín 2.0 150 koní, nebo HDI 2,0 110 koní (příplatek 60.000 a avízovaná spotřeba 5,5 l). Ve skutečnosti žere podstatně víc. Ovšem nikdo mi neřekl, že slavný a revoluční filtr pevných částic se musí měnit co 60.000 km a hlavně že stojí 27.000,- Kč! Takže u Citroenu to bude to samé.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lonestarstate"
16. 7. 2004 14:48
Re: HDI s filtrem pevných částic
diesely jsou strasna vec. a cenove se nekomu, kdo kupuje kazdych 5 let nove auto, coz vetsina podnikatelu, vubec financne nevyplati! vyssi porizovaci cena, vyssi naklady na servis..... vydela mozna tak jedine taxikar.
neregistrovaný "popcorn"
19. 7. 2004 11:07
Re: HDI s filtrem pevných částic
Tak to se divim. Kamarad ma Citroena C5-ku a menil filtr castic az po 120 000 Km a stalo to do 15 000 Kc. Peugeot by mel byt stejna technologie, ne?
neregistrovaný "Jura"
17. 7. 2004 09:11
bez titulku
Myslím
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "krata"
17. 7. 2004 20:55
hezký
No musim říct, že jsem timto citroenem mile překvapenej. konečně citroen s pořádným designem. Jediné co to kazí je interiér, kterej se mi vůbec nelíbí. Jinak tří i 5ti dvéřová verze vypadají pěkně.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kisho"
17. 7. 2004 21:52
c4
vyzera dost v pohode, konecne nieco zaujimave od inak nudneho citroena...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "123"
19. 7. 2004 07:55
5dv je jako Focus
Nepřijde vám 5dv jako Focus hatchback? Kdyby tomu dali masku Ford, tak bych tomu i věřil
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "greq"
19. 7. 2004 12:35
Re: 5dv je jako Focus
Jo - ten zadek obslehli kompletne ...
neregistrovaný "Libor"
9. 8. 2004 17:14
Re: 5dv je jako Focus
C4 jako Focus? Focus II, nebo ktery? Co se tyce soucasneho Focusu je asi tak stejny s C4, jako s Meganem.
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
30. 7. 2004 12:40
bez titulku
dost inovativne auto hlavne co sa tyka volantu a aerodinamiky. naozaj sa mi paci
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Murdoc"
4. 8. 2004 17:42
bez titulku
Som zvedavý koľko bude stáť.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Libor"
9. 8. 2004 16:53
Ze by konecne zajimavej Citroen?
Posledni francouzske auto, ktere se me libilo byl Citroen DS (mozna jeste Cx). Od te doby dela Citroen nudu (i kdyz ma dobre diesely). Tato C4 je ale Citroen jak ma byt. Sice "francouzky sarm" prilis neprozivam, ale toto je francouzky, a pritom dobre vypadajici auto (hlavne 3dv). Jen by mohli dat viceprvkovou zadni napravu, a alespon u 3dv pritvrdit podvozek. Hlavni duvod proc frantiky neuznavam je totiz nudne svezeni (a zvraceni z mekkeho podvozku). Ale WRC od Citroenu ukazuji, ze to Francouzi umi i jinak. A to je dobre, nebo za chvilku budeme lizat zadky sikmookym.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Honza"
18. 9. 2004 20:58
Re: Ze by konecne zajimavej Citroen?
Tak to nevim, pokud si se někdy svezl Citroenem tak bys tohle nepsal, pokud prodávají 1.4 nebo 1.6 tak mají podvozky měkčí než skopčáci a taky proč ne, nikdo s nima závodit nechce a nebude a pokud se svezeš třeba Xsarou 2.0 16V s 163 koníkama tak si vem do auta podprsenku, protože ten podvozek se skoro ani nehne....Skopčáci udělají litrové Polo a podvozek to má tvrdej jako kráva, do Prahy a na ty naše rozmlácené silnice je to fakt vopruz
neregistrovaný "Karel Hrůza"
23. 9. 2005 22:03
Parfémy do auta
Slyšel jsem, že se dají koupit normální parfémy (Hugo Boss a tak) do auta! Je to dost novinka, nevím, kde to v Čr mají (jestli vůbec), prý snad na internetu na [odkaz] , ale nevím, díval jsem se jen zběžně...
Kája
Rozbalit vlákno
0