Americký trh s automobily v roce 2009 klesl o 21,2 %, když se v USA prodalo zhruba 10,4 milionu vozů. Jedničkou zůstal koncern General Motors následovaný Toyotou a Fordem.
Vím, že to je tím, že koncern VW se na Ameriku necílí, a naopak Korea a Japonci útočí na USA masivním náporem aut, ale i tak si nemohu odpustit poznámku, že z toho, jak málo VW a hlavně Audin se tam prodá, to vypadá na to, že Američani zas až tak hloupí nejsou ;-) ... Parádní vyrovnanost prodejů Lexus/BMW/MB, jakožto opravdových luxusních aut, kdežto nenápadité Audi, takové trochu lepší VW a trochu lepší Škoda, se krčí v rohu >:-[] ... A nový Forester a LegoOutback splňují očekávání a velmi úspěšně vládnou procentnímu trhu :-)
Sám sis to vysvětlil v první větě, dál už jen žmouláš to, co chceš slyšet, protože nemáš rád VW... Nejsi s tím tady sám, je to tady na fóru celkem konformní postoj...
pises jednu hloupost za druhou, kdo zil v USA ten vi ze i Oktavie je technicky daleko lepsi auto jak neprodavanejsi auto USA Toyota Camry. Jest pred par lety co jsem tam zil se prodavala z 1 Airbag na karburator, bez ESP, jednoduche zaveseni napravy atd...Americane nejsou pripraveni nebo spis nechapou narocnou techniku a zani platit to co napr. nemci, protoze se tam jezdi pomalu. VW Passat tam nikdy nedaval smysl. Zato maji v interieru standarne luxus o jakem se prumernemu evropanovy ani nezda. Co mi je platny v Nemecku luxusni Lexus kdyz pri 200skace jak koza a brzdy mu vadnou jak u lady?
Co se tyce BMW, Mercedes tak staci se podivat na hollywood prominenty v cem jezdi, LExus se ani nahodou nebere jako konkurent Mercedesu ale spis jako levna (kvalitni) kopie, 600 Sklasse, stoji skoro jednou tolik co 600h
No těch hloupostí jsi napsal taky dost camry v USA s karburátorem jsem neviděl LS600 můžeš podle výkonu a motoru srovnávat spíše s S550 a tam je cenový rozdíl cca 17tisíc dolaru ale Lexus je ten co stoji víc a S600 stojí cca 150tisíc dolaru a LS6OOh stojí cca 110tisíc a auta s jením airbagem jsou tak ze osumdesatých let i nejlevnější hyundai accent má v základu čtyři bagy, takže asi tak a srovnávat škodu octavia s toyotou camry je trošku mimo mísu.Btw BMW, Lexus a Mercedes maji v USA zhruba stejné počty prodeju takže věř tomu že tam se to fakt bere jako premiová třída i když to nechceš slyšet.
A pak ses probudil 8-s. Chlapče.. Lexus jako levná kopie Mercedesu?. KDo byl ve státech, muže potvrdit, jak vyjma jejich pickupů si amíci vozí svá pozadí v japonksých autech.
A proč tam jezdí všici pomalu? To náhodou nevíš?
myslim kdyby se v nemecku rozjeli z chevy na dalnici tak by pri 180 odletela naprava, americke auta jsou krasne opticky
Rabbit(golf) porazil v americkem testu vsechny [odkaz]
JJ dobrý odkaz jak cyp zvláště když tam není ani jedno us auto ale čtyřikrát japonec jeden korejec a golf v USA rabbit a rozdíl mezi prvním golfem 205 bodů a druhou mazdou 202 bodu jsou pohe tři body atkže zas tak přesvědčivé to nebylo takže nás tady zase tolik neohromuj. Btw je pravda že us auta i japonská auta jsou pro us trh jiná než v eu ale je to i tím že v usa narozdíl od německa není neomezená rychlost na dálnicích.A ještě jedna věc volkswagen pro usa je stavěn stejně jako pro evropu ale japoňaky pro usa jsou stavěny jinak než na ostatní trhy a i americký focus je proti evropskému trakař.
To ale jen potvrzuje to, co psal Samuel... tedy americká auta jsou technicky dost pozadu za evropským standartem a to nemluvím o kvalitě zpracování a dalších věcech, kde VW tvoří zcela jinou ligu. Každopádně útok VW na americký trh teprve postupně příjde. Zatím se výrazně zvyšují kapacity mexické továrny a dostavuje závod přímo na území USA. Potom teprve může přicházet postupná expanze tohoto výrobce na americký trh.
Tak růžově bych to neviděl ale čas ukáže.Obávám se že ceny vw které jsou v usa neodpovídají evropským ani omylem to zanmená že (třeba Golf GTI pětidveř na kačky cca 435.500,-) nemyslím že budou ty káry až tak stejný tzn. stejně kvalita materialu a výroby a pokud ano tak nás vw v evropě okráda aby mohl amíkum dávat auta skoro zadarmo. >:D
vw není střed světa... existují taky jiný značky, jež jsou na"d" úrovni vw. Ty si snad myslíš, že vw vozy pro usa jsou nachlup stejný jako pro Evropu? Asi ne... to by pak nový Tuareg nemohl stát na Floridě něco málo přes půl milionu.