Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Altea - kompletní ceník a technické údaje

Dnes tolik oblíbenou premiéru na závodní dráze si odbyla i novinka Seatu pro nižší střední třídu na koncernové platformě B, společné s Octavií. Nyní přichází i do autosalonů a v sobotu 12.6. bude slavnostně zahájen její prodej.
Zpět na článek
7. 6. 2004 22:31
neregistrovaný "Afterdark"
8. 6. 2004 08:03
neregistrovaný "Buľa"
8. 6. 2004 10:33
neregistrovaný "PPP"
9. 6. 2004 17:45
neregistrovaný "vlad"
8. 6. 2004 10:35
neregistrovaný "PPP"
8. 6. 2004 10:40
neregistrovaný "Pol"
9. 6. 2004 07:36
neregistrovaný "tg"
8. 6. 2004 14:11
neregistrovaný "Yellow"
8. 6. 2004 13:28
neregistrovaný "Lipa T."
8. 6. 2004 10:14
neregistrovaný "Leon4x4"
8. 6. 2004 14:19
neregistrovaný "Yellow"
9. 6. 2004 10:11
neregistrovaný "Patrick le Quement"
9. 6. 2004 10:41
neregistrovaný "Buľa"
9. 6. 2004 13:08
neregistrovaný "Duke"
9. 6. 2004 17:53
neregistrovaný "vlad"
20. 6. 2004 13:25
neregistrovaný "dzonek"
neregistrovaný "Afterdark"
7. 6. 2004 22:31
mnohem hezčí a praktičtější golf
mám dva dotazy, třeba mi je někdo zodpovíte ...
fuel type u FSI motorů : unleaded gasoline ... znamená to že můžou oficiálně bez rizika tankovat i Natural 95?
další nejasnost se týká spotřeby s klasickou převodovkou vs. DSG, překvapilo mě proč je s DSG vyšší ... nevíte to někdo?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Buľa"
8. 6. 2004 08:03
Re: mnohem hezčí a praktičtější golf
Unleaded gasoline znamená bezolovnatý benzín, což N95 bezpochyby je. Takže pokud příslušnému FSI motoru stačí 95 oktanů, tak proč ne N95?
Jinak souhlasím, že Altea je MNOHEM hezčí a praktičtější Golf. To s tím novým segmentem MSV se mi zdá trochu přehnané - spíš chabý pokus o vytvoření mediální bubliny a vylepšení image značky. V tomto směru totiž kromě nápaditého designu na Altei nevidím nic výjimečného nebo inovativního.
neregistrovaný "PPP"
8. 6. 2004 10:33
Re: mnohem hezčí a praktičtější golf
Pkud vim, tak FSI motory maji predepsany 98 oktanovy bezolovnaty benzin. Jak to jezdi na 95 je tezke odhadnout. Fakt je ten, ze i kdyz jsou uspornejsi, tak rozdil ceny 95
neregistrovaný "vlad"
9. 6. 2004 17:45
Re: mnohem hezčí a praktičtější golf
Je to pravda, jezdí jen na 98
A pokud je v dodávce také rádio, tak to bych hned vyhodil a koupil bych si jiné. (typ LENA atd. je bastard)
neregistrovaný "PPP"
8. 6. 2004 10:35
Re: mnohem hezčí a praktičtější golf
Pokud vim, tak FSI motory maji predepsanych 98 oktanu. Jak to jezdi na 95 je tezke odhadnout. Fakt je ale ten, ze i kdyz maji nizsi spotrebu, rozdil ceny 95 a 98 to skoro smazava. Teda financni usporu.
neregistrovaný "Pol"
8. 6. 2004 10:40
Re: mnohem hezčí a praktičtější golf
FSI v VW maj predepsanej N98, ve skodovkach ale bude preprogramovana RJ aby mohly standartne jezdit na 95. U Seatu nevim, ale spis bych tipoval, ze tam nechaj to nastaveni pro 98 oktanu.
neregistrovaný "tg"
9. 6. 2004 07:36
Re: mnohem hezčí a praktičtější golf
Není předepsán, ani u VW, ani u Škoda, ani u Seatu, ani u Audi. Vyrobce pouze nezaručuje všechny dynamické parametry při použití benzínu s OČ 95.
Vyrobci DOPORUČUJÍ, ale NEPŘEDEPISUJÍ benzín o OČ 98.
Diskuze na toto téma se objevují pravidelně a již jednou jsem prosil redakci, aby reagovala uceleným článkem o použití benzínů s různým OČ. První vlaštovkou byl zde článek ze 17.5. o V-Poweru, ale stále mi chybí objektivní porovnání při ujetí např. 10000 km (mot. brzda - výkon, spotřeba za celou dobu apod.) + oficiální vyjádření od hlavních importérů.
neregistrovaný "Yellow"
8. 6. 2004 14:11
Re: mnohem hezčí a praktičtější golf
ty si opravdu myslíš že rozdíl ceny mezi naturalem 95 a 98 se vyrovná nižší spotřebou?
rozdíl ceny je cca 10%
myslíš že rozdíl ve spotřebě u FSI motoru je při použití různých naturalů taky 10%
rozhodně není, rozdíl je zcela zanedbatelný až nulový - 98 se nevyplatí ...
neregistrovaný "Lipa T."
8. 6. 2004 13:28
Re: mnohem hezčí a praktičtější golf
Uz
neregistrovaný "Leon4x4"
8. 6. 2004 10:14
To je vývoj
Ach jo kam to spěje? Auta maj čím dál tím víc výkonu a čím dál tím hůř jezděj. Zachvíli bude třeba na zrychlení 0-100kmh aspoň 300koní.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Yellow"
8. 6. 2004 14:19
Re: To je vývoj
no jestli máš těžkou čtyřkolku Leona tak se nediv, kup si jakoukoliv vysokootáčkovou Hondu nebo jakýhokoli Bavora a uvidíš teprve pokrok ve zrychlení ....
neregistrovaný "Patrick le Quement"
9. 6. 2004 10:11
Re: To je vývoj
Případně Clio 182.
neregistrovaný "Buľa"
9. 6. 2004 10:41
Re: To je vývoj
Souhlasím. Zvyšování hmotnosti aut je asi opravdu cesta do pekel. Já mám Cordobu 1.4i z roku 1998. Váží asi 980 kg (pohovostní hmotnost) a při maximálním výkonu pouhých 44 kW/4700 ot. a točivém momentu 116 Nm/3000 ot. je to docela živé auto (i když papírové údaje pravda zrovna oslnivé nejsou). Ale třeba je to jen můj subjektivní dojem... (nejel jsem ani v BMW ani ve vysokootáčkové Hondě). Těžké auto sice veze víc bezpečnostní výbavy a možná(!) je i odolnější proti nárazu, ale všichni přece jezdíme tak, abychom nebourali, nebo ne? Ti, co to neumí, by měli vrátit ŘP a chodit raději pěšky.
neregistrovaný "Duke"
9. 6. 2004 13:08
Re: To je vývoj
Ja som chvíľu jazdil tiež s Cordobou 1,4 a potom aj s 1,8 a fakt sa tá 1,4 vydarila. Povedal by som, že je dobre sprevodovaná. No tie jazdné vlastnosti sú dobré iba ak ideš sám max. dvaja. Tá 1,8 je *, veľa papá a nič extra výkon. Inak ale nechápem o akom spomalovaní áut to tu píšete. Pred dvadsiatimi rokmi keď si mal na tachometri Škody 120L údaj 100km/h tak si mal dosť... Rev a auto trebalo držať pohromade aby sa nerozpadlo, teraz ideš 100km/h a ani nevieš...
neregistrovaný "vlad"
9. 6. 2004 17:53
POZOR NA RADIO !!!
Koupil jsem CORDOBU a ve výbavě bylo také radio LENA.
Pokud se něco podobného vyskytuje také v SEATu Altea, pak to ihned vyhoďte ven a kupte si jinou solidní značku
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dzonek"
20. 6. 2004 13:25
Re: 1.4
Jo 1.4 je dobrá má ale krátkou převodovku takže pokud jedes 150 točí to 5000ot/min a pokud tak jezdíš pořád tak nevím nevím jak dlouho to vydrží ale je fakt že již má 240000km a pořád dobré. Spotřeba je taky fajn 8.5 je zlatý při využívání výkonu motoru skoro pořád na plno a po praze pohoda. K rádium v seatech. Co mě pije krev je jak se to pořád zesiluje zeslabuje to je k ničemu když jede člověk po městě tak musí pořád zesilovat zelabovat. Neštěstí a já se ptám za co?? Ale jinak funguje fajn je to mám tušení Beta ale fakt nevím. Je to z toleda. Ve svým autě mám sony a to nereaguje na rychlost jízdy vůbec takže kvalitní poslech a v klidu zaručen při různých rychlostech.