Na autosalonu v Madridu se představily dva modely limitované série „Titanium X“ poháněné novými výkonnými motory. Mondeo dostane nové TDCi (114 kW, 400 Nm) a další verzi zážehového šestiválce 3.0 (150 kW).
Rozdíl je taky v tom, ze k fordu si vetsina lidi nejde pro nadupanej sportak, ale pro seriozni prakticky auto za dobry prachy, k BMW se nechodi pro dodavky a minivozy, ale pro auta na vyziti, ktery ale vetsinou nejsou moc prakticky a hlavne sou o mnoho drazsi, tzn mensi auto za vic penez. Proto si myslim ze znacka jako ford nebude investovat do vyvoje hypervykonyho motoru, ale spis do uspornyho a pohodlnyho, nic proti BMW, v mych ocich sou to bezva bouraky, jenomze z praktickych a financnich duvodu nakupuju u forda, uz za dva mesice budu mit kombika ve 2.2 TDCI, tak vam dyztak poreferuju.
To je hloupost. VW ma jedny z nejlepsich dieslu vubec.
Jsem zvedavy, co budete psat, az za rok bude na svete 2L Tdi 132 kW. Mimochodem, aktualni novy model 2.5 je V5, 128 kW a 400 Nm - porad. To neni spatne. Motor neni jen o vykonu, take o pruznosti, spotrebe. Zvysit tlak turba dokaze kazdy.
PumpeDuse-i CommonRail II. generace ma max. 1650 Baru. A common rail III. generace bude mit 1800. PD ma uz leta 2000. Proto ta hlasitost. Jiny problem je pocet vstriku a jejich rizeni, v tom je common rail lepsi. Porad ma ale PD vyssi vykon a nizsi spotrebu. No a "diky" vyssimu tlaku neni tak kultivovany a je hlucnejsi.
Howgh
Z dieselů od VW může dnes mít mindráky možná opel, daewoo a pod. , např. šestiválec VW 2,5 TDi (Superb, Passat) má jen 114 kW a 310 Nm, fakt nevím, proč je pořád někdo srovnává s fordem. Konkurence fordových dieselů je dnes u BMW (např 320 D - 110 kW a 340 Nm), Mercedes i Honda už dost zaostávají.
A ostatni podle tebe sterilni nejsou? Alfa romeo - vsechny typy podobne, mazda totez, atd. Proste kazdy vyrobce ma svuj vyrobni program, ktery pro danou generaci dodrzuje urcity typ designu napric tridami. Nez nejake navrharske vystrelky ala Renault a popr. Peugeot, tak to radeji nemecky konzervativismus. Mne osobne se design mondea dost libi (a proto jej mam taky v garazi). Focus bych neodsuzoval je to uz dosluhujici model. Takovy C-max je uz prece jen o necem jinem.
Coo? Vzdyt je Ford designove sterilni, boze, cela jeho rada vypada uplne stejne (od Ka po Galaxy), je horsi nez vw na vrcholu, Focus ma desnej interier, jel jsem v nem a po 5 minutach se mi obracel zaludek pohledem na ten plastovej des okolo me...no more anymore!
A spousta automobilek dela davno vykonnejsi motory. Tak nesrovnavejte furt jenom s VW, nic jinyho neznate? Nebo z nej mate mindraky?
Nu smesn˙ vykon bych nerekl, st220 ma 166kw coz proti 170 kw je malinky rozdil....kdez to u BMW to stoji mnoooohem viiic...a tech 150kw je schvalne snizene at jeto vice na pohodu ....skvela pruznost sametovy beh...takovy byl a je uz 2,5l 125kw...a ten diesel je super 2,2l 114kw /400Nm tomu rikam mazec...vem te si ze Honda ma ze sveho 2,2l jen 104 kw/340 Nm...bude sice papat mene...ale za tu ziskanou dynamiku a max rychlost to stoji :o)
No, to mě teda trochu naštvali. Před 14dny jsem koupil nové mondeo s 96kW TDCi a oni hned vypustí vylepšený motor! Alespoň že jsem na to dostal speciální slevu (skoro 2x tolik jako v akci mondeo storm) - její výši už teď tedy chápu :-(.
jenže Ford uvádí ST jako vrcholný model a i tak má méně než BMW ... neřikám, že ST220 jede zle ... ale prostě se musim smát když se vytahujou jaký maj nadstandardní fáro a přitom je horší než normální sériovka od BMW ... o tom mluvim ... a cena strovnatelná
NO já myslím, že kdo neřídil Ford, tak vůbec neví o čem to auto je.Kde má VW 10 - 20 kW navrch (ani teda nevím jestli vůbec mají navrch, ty jejich klapací nafťáky jsou už dávno za zenitem oproti common railu a benziny stály od vw za ho*no vždycky) tam ho Ford vezme v zatáčce, díky skvělýmu podvozku o kterým si VW může nechta jen zdát i s x prvkovou nápravou.
No a jinak na BMW nemá nic !
Sám jsi směšný - rozdíl mezi 160 a 170 kW nepoznáš ani náhodou. A kromě toho proč bych si nevybral 150 kW verzi, když bude výrazně levnější a pojede i tak velmi dobře!!