Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hon na bestseller začíná: „Proč golf když můžete mít sex“

Tak to je nový reklamní slogan, který se nedávno poprvé objevil v německém tisku v inzerátech na Mazdu3. A Mazda není v této taktice jediná. „Tentokrát se nedáme lehce“, řekli si dovozci automobilů v Německu. Doplněno!
Zpět na článek
21. 4. 2004 11:27
neregistrovaný "roman"
21. 4. 2004 11:57
neregistrovaný "anonym"
21. 4. 2004 12:42
neregistrovaný "anonym"
21. 4. 2004 15:01
neregistrovaný "mates"
21. 4. 2004 15:23
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 4. 2004 16:51
neregistrovaný "mates"
21. 4. 2004 15:32
neregistrovaný "mot"
21. 4. 2004 16:07
neregistrovaný "milo"
21. 4. 2004 21:57
neregistrovaný "RobOL"
22. 4. 2004 16:53
neregistrovaný "lazy"
26. 4. 2004 02:35
neregistrovaný "gynter"
28. 4. 2004 11:41
neregistrovaný "ruchadlo"
23. 4. 2004 15:16
neregistrovaný "Fitipaldi"
24. 4. 2004 23:21
neregistrovaný "amg"
26. 4. 2004 10:48
neregistrovaný "ja"
9. 5. 2004 20:25
neregistrovaný "Remusák"
21. 4. 2004 12:58
neregistrovaný "fechta"
21. 4. 2004 14:13
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2004 08:43
neregistrovaný "anonym"
21. 4. 2004 15:16
neregistrovaný "Vysmátej"
23. 4. 2004 12:18
neregistrovaný "repec"
23. 4. 2004 12:20
neregistrovaný "repec"
21. 4. 2004 12:59
neregistrovaný "King"
21. 4. 2004 13:13
neregistrovaný "Jirka"
21. 4. 2004 13:24
neregistrovaný "repec"
21. 4. 2004 15:53
neregistrovaný "lonestarstate"
24. 4. 2004 23:28
neregistrovaný "amg"
21. 4. 2004 15:26
neregistrovaný "Afterdark"
21. 4. 2004 16:09
neregistrovaný "dan"
21. 4. 2004 16:23
neregistrovaný "antigolf"
21. 4. 2004 17:08
neregistrovaný "WOLF"
21. 4. 2004 17:19
neregistrovaný "Afterdark"
22. 4. 2004 16:01
neregistrovaný "Kreuzer"
22. 4. 2004 22:12
neregistrovaný "MiB"
22. 4. 2004 19:20
neregistrovaný "Šumík"
24. 4. 2004 19:46
neregistrovaný "Z3"
26. 4. 2004 09:08
neregistrovaný "Já I."
27. 4. 2004 13:29
neregistrovaný "anonym"
21. 4. 2004 19:41
neregistrovaný "wodowod"
26. 4. 2004 19:14
neregistrovaný "Petr"
21. 4. 2004 21:32
neregistrovaný "Jardus"
21. 4. 2004 22:11
neregistrovaný "kabriolet"
21. 4. 2004 22:29
neregistrovaný "wagi"
21. 4. 2004 22:51
neregistrovaný "Jiří"
22. 4. 2004 15:08
neregistrovaný "altrax"
22. 4. 2004 10:43
neregistrovaný "Lubo"
22. 4. 2004 16:02
neregistrovaný "kabriolet"
25. 4. 2004 22:54
neregistrovaný "wagi"
26. 4. 2004 12:35
neregistrovaný "VALENTINO RUKAVICKA"
22. 4. 2004 14:49
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2004 16:29
neregistrovaný "IVOHOE"
23. 4. 2004 21:34
neregistrovaný "Al Bunda"
22. 4. 2004 19:23
neregistrovaný "Šumík"
22. 4. 2004 21:06
neregistrovaný "Ace2"
23. 4. 2004 12:09
neregistrovaný "doubt"
23. 4. 2004 12:25
neregistrovaný "repec"
26. 4. 2004 07:36
neregistrovaný "anonym"
26. 4. 2004 10:49
neregistrovaný "doubt"
23. 4. 2004 21:32
neregistrovaný "Michal K."
24. 4. 2004 18:13
neregistrovaný "Z3"
24. 4. 2004 18:18
neregistrovaný "Z3"
24. 4. 2004 23:44
neregistrovaný "amg"
22. 4. 2004 08:36
neregistrovaný "Franta"
22. 4. 2004 09:57
neregistrovaný "350z"
22. 4. 2004 11:42
neregistrovaný "vw nabozenstvo"
22. 4. 2004 13:38
neregistrovaný "Franta"
23. 4. 2004 12:12
neregistrovaný "repec"
23. 4. 2004 15:06
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2004 07:38
neregistrovaný "anonym"
24. 4. 2004 23:49
neregistrovaný "amg"
26. 4. 2004 08:38
neregistrovaný "Franta"
22. 4. 2004 13:02
neregistrovaný "repec"
22. 4. 2004 14:18
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 4. 2004 21:52
neregistrovaný "Typhoon"
23. 4. 2004 12:50
neregistrovaný "kýša"
22. 4. 2004 10:16
neregistrovaný "jarek"
22. 4. 2004 14:51
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2004 16:08
neregistrovaný "awegezrzri oituio"
22. 4. 2004 21:12
neregistrovaný "Ace2"
22. 4. 2004 16:42
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2004 17:24
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
24. 4. 2004 19:45
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2004 23:46
neregistrovaný "anonym"
23. 4. 2004 00:53
neregistrovaný "Typhoon"
23. 4. 2004 11:00
neregistrovaný "Martin"
23. 4. 2004 12:23
neregistrovaný "Tydyt"
26. 4. 2004 07:41
neregistrovaný "anonym"
23. 4. 2004 11:11
neregistrovaný "Tomas"
23. 4. 2004 13:51
neregistrovaný "RomanP"
23. 4. 2004 15:25
neregistrovaný "yulo"
23. 4. 2004 17:57
neregistrovaný "RomanP"
23. 4. 2004 21:24
neregistrovaný "yulo"
26. 4. 2004 10:45
neregistrovaný "doubt"
26. 4. 2004 07:44
neregistrovaný "anonym"
24. 4. 2004 12:44
neregistrovaný "Pepe"
24. 4. 2004 14:09
neregistrovaný "honza"
24. 4. 2004 19:42
neregistrovaný "Z3"
24. 4. 2004 19:43
neregistrovaný "Z3"
25. 4. 2004 12:16
neregistrovaný "Pepe"
25. 4. 2004 12:31
neregistrovaný "Typhoon"
26. 4. 2004 19:48
neregistrovaný "Z3"
25. 4. 2004 15:12
neregistrovaný "Zdeněk.."
26. 4. 2004 13:01
neregistrovaný "kýša"
26. 4. 2004 19:46
neregistrovaný "Z3"
29. 4. 2004 19:18
neregistrovaný "anonym"
6. 5. 2004 22:21
neregistrovaný "antigolfák 2"
26. 4. 2004 10:47
neregistrovaný "Sir Patislav"
24. 5. 2004 12:04
neregistrovaný "Pepe"
neregistrovaný "roman"
21. 4. 2004 11:27
golf je sracka
!
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "anonym"
21. 4. 2004 11:57
Re: golf je sracka
Holt si koupiš mazdu. Nebo nic.Svět zůstane světem.
neregistrovaný "anonym"
21. 4. 2004 12:42
Re: golf je sracka
Golf IV byl posledním hezkým Golfem. I proto jsem byl ochoten do něj investovat více jak 1.000.000Kč a jsem nadmíru spokojen. Ale nejaky francouzsky kus plechu nebude nikdy, NIKDY, lepsi!!!!!
neregistrovaný "mates"
21. 4. 2004 15:01
Re: golf je sracka
Ty jsi dal vice nez MEGA za Golfa?????
Tak to bude opravdova laska
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 4. 2004 15:23
Re: golf je sracka
vice nez Méga ne
neregistrovaný "mates"
21. 4. 2004 16:51
Re: golf je sracka
Ty budes ty "kosoctverce" tak dlouho pokouset, az te nejaky/a vyvede z olrajtu
neregistrovaný "mot"
21. 4. 2004 15:32
Re: golf je sracka
Ježišmarjá, tohle je idiot.
neregistrovaný "milo"
21. 4. 2004 16:07
Re: golf je sracka
moje auto je tiez pekne a preto som do neho nic neinvestoval :-)
neregistrovaný "RobOL"
21. 4. 2004 21:57
Re: golf je sracka
Z obsahu Tvé poslední věty, jejíž vyznění je naprosto iracionální, lze soudit, že se při rozhodování o koupi toho či onoho nového vozu nerozhoduješ rozumem, ale patrně nějakým emočním pochodem, protože nikdo z nás nemůže vědět, jaká budou francouzská auta třeba už příští rok, natož za 20 let a podobně (přirozeně by to platilo i v opačném gardu, kdyby jsi tvrdil, že německý kus plechu nebude NIKDY lepší než Megane). Jinak 1.000.000 Kč za Golfa to musí být buď hodně našláplý auto anebo tě natáhli, když viděli, že jsi ochopten zaplatit cokoli, jen abys nemusel kupovat žabožrouta.
neregistrovaný "lazy"
22. 4. 2004 16:53
Re: golf je sracka
Spis si nulu pridal
neregistrovaný "gynter"
26. 4. 2004 02:35
Re: golf je sracka
golf je golf.řikejte si co chcete.legenda žije.prodejni čísla mluví za vše!!!
neregistrovaný "ruchadlo"
28. 4. 2004 11:41
Re: golf je sracka
no právě. v západní evropě je nejprodávanější mégane
neregistrovaný "Fitipaldi"
23. 4. 2004 15:16
Re: golf je sracka
A nechceš raěji Trabošě za 1/2 Mega ? Ten je taky volks wagen.
neregistrovaný "amg"
24. 4. 2004 23:21
Re: golf je sracka
hahahahahhahahahahaha. ty si ale kus *. vic jak 1mil kc za golfa??? no. pokud to neni ovsem r32, co je nadseni, tak si fakt *.... si kukni katalog a uvidis, co vse si mohl mit za ty prachy:-)
neregistrovaný "ja"
26. 4. 2004 10:48
Re: golf je sracka
spis bych to videl, ze mas 2 generaci a dal si za to 100 tacu, ze?
neregistrovaný "Remusák"
9. 5. 2004 20:25
Re: golf je sracka
Golf IV byl opravdu nejhezčí model tak sem do nej šel a vyplatilo se mi to me tohle autičko stačí a každej ať si řiká co chce
neregistrovaný "fechta"
21. 4. 2004 12:58
Re: golf je sracka
Golf je dobrej, ale je spousta jinejch a lepších
neregistrovaný "anonym"
21. 4. 2004 14:13
Re: golf je sracka
jojo kamarade, asi proto je to sracka, ze je z nej kazdej pos....j nebo je spousta nasr....ch, kteryjsou pos...y z toho, ze je tady a ze je takovej, jakej je. jojo kamarade, tak si dojdi pro h....papir a bez se z nej pos..t, nekdo rad holky, nekdo zase vdolky, ale a diky tomu je golf golfem a mnozi jsou z nej nas...y a mnozi ostatni jsou z nej pos...y
...a tak to ma byt
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2004 08:43
Re: golf je sracka
hmm myslis to tak, ze ked niekto povie na ladu alebo daciu ze je to sracka tak su to vlastne super kary, z ktorych je poss.. ?? :-)
neregistrovaný "Vysmátej"
21. 4. 2004 15:16
Re: golf je sracka
Hmmm... tak přesně tohle jsem čekal! Zas nějakej uhrovatej tlustej magor s malým pérem, kterej si tady léčí svoje mindráky.
A víš ty co, když je to podle tebe taková ***, tak mi dej půl mega a já si tu *** klidně koupím. Tobě by to přece nemohlo vadit, ne? Že se budu vozit ve sračkovým autě a ty se mi budeš moct posmívat. Co ty na to?
A nebo ti mám dojít pomoct roztlačit tu tvojí zrezlou 120...?
neregistrovaný "repec"
23. 4. 2004 12:18
Re: golf je sracka
Hahahahaha! Tak to sedlo! Týpek se teď určitě chvíli bude dívat do trenek a před tím,než bude přebarvovat rez na své 120ce,tak si půjde zaběhat,aby trochu zhubnul! Tyhle debaty mě fakt dokážou pobavit. Ještě,že tu takoví lidi jsou,bez nich by byl svět fatálně nudný!!!
neregistrovaný "repec"
23. 4. 2004 12:20
Re: golf je sracka
Nicméně jsem tímhle rozhodně nechtěl říct,že by se mi Golf zdál jako super auto.Spíš naopak. Ale hlavně,že je o čem kecat....
neregistrovaný "Radek"
22. 4. 2004 18:14
Re: Jsme národem * - viz. všechny předchozí příspěvky ...
neregistrovaný "King"
21. 4. 2004 12:59
bez titulku
Nový golf je bohužel opravdu moc dobrý
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Jirka"
21. 4. 2004 13:13
Re: bez titulku
dobry, i kdyz drahy ...
neregistrovaný "repec"
21. 4. 2004 13:24
Re: bez titulku
Já bych zase tak zklamaný nebyl.V porovnání s ostatními zas tak dobrý není.A navíc, furt je to jenom VW...
neregistrovaný "lonestarstate"
21. 4. 2004 15:53
Re: bez titulku
jo. pořád VW. hlavně, že už nemá jedno zpětný zrcátko menší a tu hnusnou kliku na víku od kufru. nicméně mě nepřesvědčil
neregistrovaný "amg"
24. 4. 2004 23:28
Re: bez titulku
mozno ze je novy golf dost dobre auto, ale za ty prachy co sa predava na slovensku by som ho nikdy nekupil. zakladna cena niekde okolo 550tis za 1.4???:-((( a ten design... humus. nevyrazna nuda. a vo vnutri este horsie.
neregistrovaný "Afterdark"
21. 4. 2004 15:26
bez titulku
Můj názor je, že Golf je dobrej, ale v ničem není nejlepší. Moje volba je rozhodně Mazda 3. Jízdní vlastnosti, kvalita zpracování, užitný vlastnosti i motory jsou srovnatelný (četl jsem už několik testů) a mě osobně se její design líbí o 100% víc. Co se vzhledu (=krásy) týče, předčí Golf i Astra. Nikomu neberu názor, já volím Mazdu!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dan"
21. 4. 2004 16:09
bez titulku
Bohudík Golf je uplná bomba, koupil jsem si Sportline na 17kách, stříbrnej,sice jen v 1,6, ale byl v 5.dvířku za 615.000. Je to krasavec a nemá na něj nikdo, ani kdyby se ***.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "antigolf"
21. 4. 2004 16:23
Re: bez titulku
no jasně, co bys taky mohl napsat o autě který sis koupil ...
ale za 615 t jenom 1,6? to ti na dynamických vlastnostech asi moc nezáleží, co? za ty prachy bys u konkurence dostal jednoznačně víc muziky
neregistrovaný "WOLF"
21. 4. 2004 17:08
Re: bez titulku
myslim ze golf je dobre auto ale je dost proklamovane a jeho povest je vetsi nez on sam... je to obycejne vyhlizejici auto ktere je usedle kvalitni a pomerne drahe. jednostrane nazory ze je to *jsou nazory hlupaku... kazdopadne jsou a budou lepsi auta nez je prave golf... myslim ze VW mohl udelat vice... i kdyz to vlastne nema zapotrebi... golf je nemecka manie...
neregistrovaný "Afterdark"
21. 4. 2004 17:19
Re: bez titulku
to je přesně můj názor - není není špatný ale ani lepší než řada jiných, je to ale "legenda" a proto si může dovolit být dost drahý - ti rozumnější si ale vyberou stejnou (často i lepší) hodnotu a kvalitu za přijatelnější peníze...
neregistrovaný "Kreuzer"
22. 4. 2004 16:01
Re: bez titulku
Ja sicher! Moje rec uz dlouho o vsech VW. Je to proste masovka a masirka, ale za ty prachy se daji poridit smrncovnejsi kary. Proste podle me az na vyjimky uz dlouho nemaji koule. Nebo myslite, ze Golf, potazmou Touran, je maji?
neregistrovaný "MiB"
22. 4. 2004 22:12
Re: bez titulku
Za 615000 bych uz kupoval Mondeo Storm nebo Mazdu 6. Golf za 615000 s uslintanynou 1.6 benzinem a nemeckym : v zakladu nic, za priplatek i zarovky ve svetlech ... no nevim
neregistrovaný "Šumík"
22. 4. 2004 19:20
Re: bez titulku
A proč jsis nekoupil 2.0TDI, to bys tý hnusný mazdě natřel... Fakt, pánové nová Mazda 3 je pěknej fujtajbl, to radši Mazdu 6, ale ještě líp Golfa V verze Sportline s 2.0TDI, jelikož tam mám oproti Mazdě šest koleček a bixenony... a taky kola "17"....
neregistrovaný "Z3"
24. 4. 2004 19:46
Re: bez titulku
Může jen tiše závidět...
neregistrovaný "Já I."
26. 4. 2004 09:08
Re: bez titulku
nojo, za 600 je k mání mondeo 2.0 TDCI......615 za 1.6 golf dá jem blb, kterej si myslí, že VW je nadauto pro nadlidi, a na silnici to pak podle toho vypadá.
neregistrovaný "anonym"
27. 4. 2004 13:29
Re: bez titulku
Tak to ti teda gratuluji !!!!!!!
neregistrovaný "wodowod"
21. 4. 2004 19:41
Reklama na Focus, ktera neprosla
Reditel importera Fordu u nas vymyslel dobrej slogan pro reklamu na Focus, ovsem nakonec od toho odstoupili, nechteli rozepre s VW.
Mel napad dat na kazdy salon vak s golfovejma holema a napsat k tomu "Máme hůl na Golf - Focus"
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr"
26. 4. 2004 19:14
Re: Reklama na Focus, ktera neprosla
Anebo ke každému Ford Focus golf zdarma - a dát 10 h na greenu.
neregistrovaný "Jardus"
21. 4. 2004 21:32
Srovnání
Já kdybych si měl vybrat mezi Golfem Astrou a Mazdou 3.tak to udělám takhle.1.místo Mazda i když nemám rád japonce ale líbí se mi interiér i design narozdíl od Astry 2.místo nádherný design,ale zklamal mě interiér na můj vkus moc strohý.3. místo Golf hnusný drahý auto.Hlavně mě neukamenujte po tomhle článku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kabriolet"
21. 4. 2004 22:11
mégane
Golf V je určitě povedený vůz, ale subjektivně vypadá Mégane mnohem lépe a uvnitř je subjektivně lépe zpracovaný (předevčírem jsem je měl v Rakousku možnost srovnat oba ve třídvířkách). Golf sice na hraně jede o trochu lépe, ale Méganu přesto neujede, rozdíl na podvozku je opravdu velmi velmi malý. Golfu schází pohoda při cestování- je citelně hlučnější, o něco málo méně pohodlný a v Mégu má člověk už jenom z palubky mnohem příjemnější dojmy. Motory to byly 1.9dCi a 1.9TDI.
Jen bych chtěl dodat, že obě auta jsou naprosto skvělá, těžce se na nich hledají chyby a výše uvedené výhody/nevýhody jsou čistě subjektivní a každý si na ně udělá názor rozdílný. Já se rozhodl tak, že mám již obědnaný Mégane Grandtour 1.9dCi Privilege Luxe.
Ale jak sem řek, dnes už rozhodují pouze pocity a emoce.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "wagi"
21. 4. 2004 22:29
Re: mégane
Ty mě chceš jako * nebo co.Megane je super ale sedan a combi je paráda.Největší prostor ve své třídě, skvělá přístrojovka a navíc i zvenku vypadá skvěle.Sedana bych bral hned a Grandtoura bych bral jako druhého.Fakt si mě nas*l.Ani nevíš jak ti závidim.Nemohl bys mi pučit tak půl milionu?Jo a ty keci ot těch germánů neber vážně, závidí že Megane je auto roku a Golf není ani druhý.Jo a ta reklama s těma holema na golf je fakt dobrá, to jestli je pravda tak to měli použít, aspoň by se tu měli ti germani očem hádat.Ave RENAULT
neregistrovaný "Jiří"
21. 4. 2004 22:51
Re: mégane
Francouzské vozy smrdí. (je to nějaké ředidlo či co)
neregistrovaný "altrax"
22. 4. 2004 15:08
Re: mégane
btw. zrovna v Nissane su Renaultacke kramy...
neregistrovaný "Lubo"
22. 4. 2004 10:43
Re: mégane
Priestor tam sice je, ale Megane je aspon vnutri priserne uzky. Nemam rad. ked sa plecom skoro dotykam dveri. A skus si vyskovo nastavit sedacku pri zatvorenych dverach :)
Okrem toho pristrojovka je priserna. V tomto som za klasiku.
Inak je megane pekne auto, hlavne kombi, so slusnmou vybavopu, dobrymi motormi a slusnou cenou.
neregistrovaný "kabriolet"
22. 4. 2004 16:02
Re: mégane
Taky na tebe jednou dojde. Já si konečně splnil svůj sen- krásné kvalitní moderní auto v plné palbě (max. výbava + příplatky). Na BMW zas nemám finance a nižší střední v kombíku mi stačí. Moje Astra A z roku 93 už to opravdu nezvládala...
neregistrovaný "wagi"
25. 4. 2004 22:54
Re: mégane
Ježiši proč tu píšeš.Já chci Megana sedan jako sůl ale many jaksi... Neodpověděl jsi mi na otázku, těch půl milionu bys asi neměl, neměl ja vím.No já ti to narozdíl ot těch tu okolo přeju akorat neviš jak zaviím.Napsal bych ti at si v tom rozbijes aspoň hubu ale když je to tak bezpečný tak to ani nejde.Ave Renault
neregistrovaný "VALENTINO RUKAVICKA"
26. 4. 2004 12:35
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
a to je kosoctverec, takze mrdka, zeptej se koho chces od Renaty kdo nema v popisu prace to lidem prodaVAT
... WOE !
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2004 14:49
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
Ano můj subjektivní dojem je zase opačný, golf je hezčí.Ten od VW.
neregistrovaný "IVOHOE"
22. 4. 2004 16:29
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
Mégane je super auto.Jel jsem s nejslabší 1.5 dCi a celkem mě ten motor překvapil.S Golfem v davu zapadneš,ale s Méganem ne!Ještě jsem zvědavý na BMW 1
neregistrovaný "Al Bunda"
23. 4. 2004 21:34
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
BMW 1? To jako myslíš Nissan Almera prodávaný jako BMW???
neregistrovaný "Šumík"
22. 4. 2004 19:23
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
Mégane a lépe zpracovaný...??? čtu dobře??? jel jsem taky v obou autech a megan u mě prohrává na celé čáře počínaje motorem a konče designem...za takový auto bych se styděl jet i na nákup....s golfem ostudu neudělám...
neregistrovaný "Ace2"
22. 4. 2004 21:06
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
NO nevím I stala se mi taková veselá příhoda. Jdu nakoupi do Makra a jdu si pro vozejk v ruce držím připravených 10 Kč. Jsem zamyšlený nad tím co budu nakupovat, vhodím minci do šterbiny a najednou siréna tak se podívám co se děje a nakonec zjistím, že jsem v zamyšlení nedal peníze do vozejku, ale do té škvíry co je na těch tragicky neslícovaných zadních světlech v novém Golfu. I ten vzhled nového Golfa v vozíku u Makra není příliš rozdílný. To jen postřech z běžného života. Golf se může radovat jen z toho, že je to bežný mainstream kupovaný do fleetů kde jde o něco jiného. Běžný soukromník si takové auto jen obtížně koupí. To je jako s Passatem, kolik lidí znáte kdo má Passata a ted kolik z nich si kupovala nového Passat za své soukromé peníze... :) Když rozhodujou privátní peníze, tak u VW téměř nikdo nenakupuje. Jinak se podivuju jak se něco může rozplývat nad tak předpisově sterilním autě, to auto není hezké, nemá hezký interiér, nezaujme technickým pokrokem ani inovací. Spíš mi to příjde že si lidé namlouvají že to za ty peníze musí být nádherné auto kde je všechno super.
neregistrovaný "doubt"
23. 4. 2004 12:09
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
:)) 100% souhlas, nenapsal bych to líp!!
neregistrovaný "repec"
23. 4. 2004 12:25
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
Přesně!
neregistrovaný "anonym"
26. 4. 2004 07:36
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
Za soukromé peníze jsem měl passat a teď audi A4, jsem velmi spokojený a tady o mně bude napsáno že jsem blb. Možná, ale rozhodně nechodím nakupovat do makra abych utrácel peníze u nekoho kdo mně buzeruje s kartičkou a povolením.
neregistrovaný "doubt"
26. 4. 2004 10:49
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
Nene, nejsi blb, skoro bych řek, že tohle jsou jediné auta z koncernu, o kterých bych byl ochoten seriózně uvažovat:) Bylo tu přece napsáno jen tohle: "Golf se může radovat jen z toho, že je to bežný mainstream kupovaný do fleetů kde jde o něco jiného"
neregistrovaný "Michal K."
23. 4. 2004 21:32
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
Nový Golf není kdovíjaký krasavec, ale Mégane II., to je designerská halucinace, která by zejména ve 3-dvéřové měla bvyjíždět na ulici až po 22:00 aby nestrašila děti. Navíc ty levné šedé plasty a nevzhledný interiér a odfláknuté zpracování. Megane? Never! Golf? Možná, ale Octavia 2 poskytuje daleko vyšší užitnou hodnotu.
neregistrovaný "Z3"
24. 4. 2004 18:13
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
Presne! Nemecka strohost je THE BEST! Ten navrhar Meganu musel byt pekne zhuleny, to se stane, ale nechapu lidi, kteri za takove auto daji penize.
Jen ja osobne bych bral Golfa V v tridverovem provedeni - zavazadlovy prostor jak v uzitkovem aute nepotrebuju.
neregistrovaný "Z3"
24. 4. 2004 18:18
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
Jeste si myslim, ze Octavia II je predrazena az hruza! Zakladni verze drazsi nez Golf. Octavia je bez radia, Golf ma v zakladu CD s 6 reproduktory, vice airbagu a navic ma kvalitnejsi dilenske zpracovani a image.
neregistrovaný "amg"
24. 4. 2004 23:44
Re: Renault ma svuj charakter uz ve zanku
neni nad italsky design, typu alfa romeo ci fiat v nizsej str. triede.
alfa romeo 147 a fiat stilo 3dverovy,... kam sa hrabe golf???
neregistrovaný "Franta"
22. 4. 2004 08:36
To jste si vsimli brzo ;-)
Tahle reklama je k videni uz alespon 2 mesice nejen v Nemecku ale i v Cesku a to v nekolika publikacich a na letisti. Napriklad moje sousedka si kvuli tehle reklamne na "sexy auto" koupila Mazdu 3 HB. Jina historka je uz to ze ji stihla vymenit za Golf V, protoze Mazda 3 vypada zezadu opravdu strasne a jak ji ten "zobak" zadniho narazniku vycnival do ulicky v nasi garazi a lidi se nad tim autem uchechtavali tak to nevydrzela a uz ma Golfa.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "350z"
22. 4. 2004 09:57
Re: To jste si vsimli brzo ;-)
Fakt dobre, lidi se smeji a tak si koupim jine auto. Takovou blbost jsem ještě neslyšel
neregistrovaný "vw nabozenstvo"
22. 4. 2004 11:42
Re: To jste si vsimli brzo ;-)
:-) predala mazdu a kupila golfa - a vsetci mu verime - alebo co vsetko su niektori "priaznivci vw" ochotni urobit .. je to nieco na sposob nabozenstva
neregistrovaný "Franta"
22. 4. 2004 13:38
Re: To jste si vsimli brzo ;-)
Hmmm ... "priznivec VW" ? Mozna jo! Pred mesicem jsem menil Octavku SLX TDi na noveho Passata Exclusive TDi (firemni auto) a tak takovemu "skatulkovani" ze strany fanclubu jinych znacek asi neutecu. Nicmene doma jezdime na Oplu (zena ma Astru) , Skodovce (dcera ma Fabii) a Suzuki (Syn ma Grand Vitaru). Asi si tu nalepku fanklubu VW zaslouzim, protoze Astra pujde z domu (je uz skoro 3 roky stara) a nahradi ji na 80% Golf V v zakladni verzi, leda ze by nova Astra zabodovala.
Jinak nechapu co se tady zveda adrenalin jakmile se objevi prispevek proti Mazde 3? Mimochodem, ta modra metaliza je na Golfu V fakt hezci nez na Mazde 3!
neregistrovaný "repec"
23. 4. 2004 12:12
Re: To jste si vsimli brzo ;-)
Jojo,když si kupuju auto,tak taky obcházím autosalony a vybírám podle barvy.A pokud je barva opravdu dobrá,hned si ho koupím,ať už je to Iveco nebo Smart. Ale nic proti. Tvé příspěvky jsou velice zábavné. Člověk hned tak nějak pookřeje,když si je přečte. Doufám,že budeš přispívat častěji. Sory,ale už musím končit. Jdu si koupit nové Lambo,protože to Ferrari,co mám je už rok a půl staré...
neregistrovaný "mates"
23. 4. 2004 15:06
Re: To jste si vsimli brzo ;-)
To ja svoji F50 prodal v lednu. Soused se mi smal, ze je cervena. Podle nej jsem chudak, kterej nema na metalizu
PS: Koupil jsem Tourana v sede metalize a vsichni dali pokoj. Jen nevim, proc se na me tak soucitne divaj a jsou strasne mily, jako k malymu detsku. Asi jsem si ziskal respekt
neregistrovaný "anonym"
26. 4. 2004 07:38
Re: To jste si vsimli brzo ;-)
píše se děcku.
neregistrovaný "amg"
24. 4. 2004 23:49
Re: To jste si vsimli brzo ;-)
nechapem lidi, co kupuju passata... preco si radsej nekupia mondeo, mazdu 6, hondu accord, ci toyotu avensis.???
mimochodom, bezi taka reklama: videl si uz pokazenu corollu??? nikdy...
neregistrovaný "Franta"
26. 4. 2004 08:38
Re: To jste si vsimli brzo ;-)
Jednodusse - kdyz vam nabidnou Passat Exclusive v plne vybave, TDi s sestikvaltem za 600.000 tak si rozmyslite i tu Octavku kterou jste chteli koupit jeste pred chvili. A opravdu je ten Passat o tridu vyse nez Octavka. Kde jsem jezdil po dalnici pohodove 140 s Octavii tam jezdim 160 s Passatem a necitim se jako zavodnik - auto si proste pohodove jede a je v nem ticho. A toho mista navic. Akorat kdyby to nebylo tak nechutne chromovane kde nemusi :-(
neregistrovaný "repec"
22. 4. 2004 13:02
Re: To jste si vsimli brzo ;-)
Jo! A nekoupila si náhodou ty Golfy 2 ? Do zásoby? Až se jí ojede ten první,bude určitě těžké sehnat dalšího,protože tyhle skvělé auta budou dozajista minimálně na 10 let dopředu vyprodané...
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 4. 2004 14:18
Re: To jste si vsimli brzo ;-)
jasně aspoň bude mít z čeho vybírat náhradní díly. tyhle smyšlený historky jsou fakt strašný. poslední dobou to pozoruju i v rádiu. volá do rádia nějaký úchyl, vymejšlí si až se hory zelenají a všichni mu to žerou.......
neregistrovaný "Typhoon"
22. 4. 2004 21:52
Re: To jste si vsimli brzo ;-)
Je docela zábavné číst tyto všechny příspěvky. Co je lepší-jablka, hrušky nebo třešně? Golf je legendou, protože je dobrý a jednotlivé generace na sebe očividně navazují (nechápu,proč se Megane II jmenuje Megane, když je to úplně něco jiného. Honda Civic a další jsou na tom ještě hůř). Golf (a Němci vůbec) ctí tradici (a hlavně německá auta). Málo platný, Golf se stal etalonem, s kterým se každý poměřuje. Až Renault bude dělat skvěle Megany 30 let, stane etalonem on. O tom ale pochybuji, protože u Renaultu to nemají designeři vyjasněné a tak pokaždé zkoušejí něco jiného.
neregistrovaný "kýša"
23. 4. 2004 12:50
Re: To jste si vsimli brzo ;-)
Golf je legedou jen proto ,že je pořád stejný. U každé nové verze se čeká co ten slavný Golf přinese, jak bude vypadat ,ale zase nepřinesl nic. Buď to neumí, nebo se bojí nějaké změny.Přidají vždy nějaký centimetr aby snížili náskok konkurence ,ale jináč nic. Motoricky cha cha 1,6 , 1,4 , to je hrůza, prostorově bída, kufr průměr , interiér - raději nepopisuji a o ceně ani nemluvím. Je to opravdu lidové vozítko . Takový poslední model Hondy Civic ikdyž se už vyrábí nějaký rok je ve všem lepší - interiér nejprostornější ve své třídě, motor 1,6 nejlepsí ve své třídě ,kufr a výbava solidní ,spolehlivost - 100 % možná jízdními trošku zaostává, ale kdo jezdí se svým autem na doraz.
neregistrovaný "jarek"
22. 4. 2004 10:16
golf
Podle mě je koupit si golfa totéž jako dát u macDonalda 60,- Kč za jednu žemli s kolečkem přesmažené sekané a listem salátu. Prostě obyčejné auto za 300 tis. s logem za 150 tis.
Kdyby sloupli ty štítky s nápisem co to je, tak bych těch 300 t dal.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2004 14:51
Re: golf
Jenže je nemáš.
neregistrovaný "awegezrzri oituio"
22. 4. 2004 16:08
PORADIE AUTICOK
Takze pani...
mazda 3 dobre auticko... ale nelubi sa mi moc(subjektivne).
golf V dobre auticko... a uz ho aj mam
astra nova dobre auticko... interier hnus...preto padlo rozhodnutie na golf..
megane sedan je OK ale hatchback je hruza.
na golfe sa mi paci celkova koncepcia zostat neustale v medziach tradicie a inovovat...
preto moja volba vw Golf. a potom kto ako potrebuje motorcek...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ace2"
22. 4. 2004 21:12
Re: PORADIE AUTICOK
jako uznávám, že Opel interier nic moc, ale dávat to jako nevýhodu o proti Golf V mi přijde skutečně odvážně, protože Opel a Golf jsou velmi vážným aspirantem na nejošklivější interiér desetiletí. Takže i když nemám ani jedno u těch jmenovaných a nechci se zastávat Opela, přijde mi to poněkud divné zhodnocení situace:)
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2004 16:42
Autorovi
„Hezčí než golf.“ (v němčině opět s velkým písmenem).
Víte, že v němčině mají všechna podstatná jména velké písmeno? Takže to nemusí být jméno, ale golf-sport, na což zřejmě narážíte.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
22. 4. 2004 17:24
Re: Autorovi
Ano, přesně tak to bylo myšleno. Překlad nevyzní zcela stejným způsobem jako slogany v originále (vždy s velkým G ve slově Golf).
neregistrovaný "anonym"
24. 4. 2004 19:45
Re: Autorovi
Někomu to prostě déle trvá... Ale došlo
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2004 23:46
bez titulku
Proč ty skvělé německé auta nevyhrávají AUTO ROKU a věčně to vyhrává FIAT a ALFA ? Mimochodem slavné německé TDI bylo poprvé ve FIATU v 89 roce, pak to prodali VW a začali vývoj COMMONRAILU na kterém skončila většina automobilek.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Typhoon"
23. 4. 2004 00:53
Re: bez titulku
Pozn.:Commonrail vyvíjí a vyrábí firma Bosch Diesel. Pracuju tam. Dneska už nikdo nedělá věci sám. Např. skupina PSA dává diesel Fordu a Volvu. Mimochodem, VW používá ve svých slavných 1.9TDI systém čerpadlo-tryska, většina ostaních současných dieselů je na systému čerpadlo-rail-tryska(piezoelektrická - umí i několik předvstřiků).
neregistrovaný "Martin"
23. 4. 2004 11:00
Re: bez titulku
Súhlas, ešte dodám, že ten PSA diesel sa cez Forda dostal aj k Mazde
neregistrovaný "Tydyt"
23. 4. 2004 12:23
Re: bez titulku
Common rail vynalezl FIAT / ALfa Romeo a pak to teprve licencoval Bosch.
neregistrovaný "anonym"
26. 4. 2004 07:41
Re: bez titulku
Commonrail je opravdu od fiatu,zeptej se mistra.
neregistrovaný "Tomas"
23. 4. 2004 11:11
*****
Tak, taky pridam svuj nazor, Golf je masova zalezitost, jednoznacne neni ani nejhezci ani v nicem nejlepsi, ale je to proste zazity. .
Mazda 3 je podle ma podle meho nazoru jak hezci exterier tak interier jak golf, podvozek je taky OK jen ty motory by mohli byt zivejsi . .
Megan, zajimavy design, dobra bezpecnost ..
Muj zebricek Mazda,Megan,Astra,Golf
Ja jsem si poridil BMW 320D, maximalni spokojenost :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RomanP"
23. 4. 2004 13:51
bez titulku
Pokud je dle spousty z Vás Golf tak hroznej, tak potom nevím, proč se ostatní automobilky tolik třesou a snaží se hodit ze svých bilboardů alespoň troch bahna stejným směrem. Jak zde zaznělo : "Málo platný, Golf se stal etalonem, s kterým se každý". Taky chci říct, že mi připadá sexy spousta věcí, ale Mazda to není. A taky to, že Megane, (Renault kompletně) designem dráždí. U mě bohužel žaludek.
Prudit do golfa kvůli cenám taky nebude mít dlouho smysl, protože jsou s konkurencí takřka vyrovnáni a alespoň se dá ledacos nadstandartního přikoupit, narozdíl od Mazdy, kde jste bez šancí (Xenony...)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "yulo"
23. 4. 2004 15:25
Re: bez titulku
tak si precti nejakej letak... ve verzi sport (630000) mas xenony v zakladu i s automatickym spinanim potkavacich svetel... to u VW ani nevi co to je...
neregistrovaný "RomanP"
23. 4. 2004 17:57
Re: bez titulku
No a to je právě ono. Žádná variabilita. Kdo chce jezdit v noci a líp vidět (protože rozdíl to je) je odsouzen k jedný z verzí, ale k individuálně sestavenýmu modelu máš prostě pech.
neregistrovaný "yulo"
23. 4. 2004 21:24
Re: bez titulku
zase kdyz nekdo chce maximum tak ho to u ty mazdy vyje nesrovnatelne levneji... podle me je treba blbost mit auto s naviganim systemem ale bez klima, elektrickejch oken apod....
neregistrovaný "doubt"
26. 4. 2004 10:45
Re: bez titulku
No jo, je to naprd, sám jsem si musel koupit šestku s dvoulitrem a bez xenonů, protože na verzi 2.3 Sport byla tehdy - 10/2002 - čekací doba půl roku :)) Ale nakonec mi to nevadí, i tak to svítí minimálně stejně, jak oktávka s xenonama. Kdo nevěří, ať to zkusí.
neregistrovaný "anonym"
26. 4. 2004 07:44
Re: bez titulku
Problém je v tom že u VW můžeš mít xenony i u auta za 450000.Když tohle napíšeš je poznat že nekupuješ auto ale jsi pouze teoretik.
neregistrovaný "Pepe"
24. 4. 2004 12:44
Golf - zavazadlak
Vite, ze Golf ma zavazadlak 350 litru a to s pouze dojezdovym kolem. Kdyz tam date plnohodnotnou rezervu tak je to pod 300 litru. To je ve tride fakt dobrej parametr :-))) Libi se me to srovnani Golf a McDonald :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "honza"
24. 4. 2004 14:09
Interiér Golf V
Vlastním Golfa IV a dnes jsem se byl mrknout na Golfa V. Úplně mě šokoval interiér. Na fotkách je pořád k vidění interiér "sahara", ale teď jsem seděl v tom šedém standardu. Tak hnusné plasty jsem už dlouho neviděl. Příšerný volant... Připadal jsem si jako v nějakém autíčku pod 200.000,-. Střední tunel to je obyčejný plastový výlisek, o horní části palubky ani nemluvím. Přístrojová deska, ovládací tlačítka, šok. Když jsem viděl podobný iteriér u Touranu nebo Opel Meriva, říkal jsem si, že je to dáno částečnou "užitkovostí" těchto vozů, ale v Golfu V mě přijde interiér ještě levnější...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Z3"
24. 4. 2004 19:42
Golf je Golf
Předpokládám, že všichni co ve svých příspěvcích kritizujou Golfa si přečetli nadpis článku a znají význam slova „bestseller“. Takže jejich příspěvky tady vyzní jako: Vy všichni si neumíte vybrat auto, jen já sám vím co je dobré.“ Malí češi, kteří sami nevyrábí žádné auta budou kritizovat němce… Tomu se musím jedině zasmát…
Doufám, že se od VW dočkáme nějaké reakce na tyto reklamy soudní cestou (nejsem právník, takže nevím…).
Můj žebříček je jasný:
1. Golf V 2. Audi A3 3. BMW 1 -- konec žebříčku --
Ne, že by některý vůz z konkurence těchto tří byl špatný (konkurencí ale nemyslím takové potvory jako Mégane a Astra – pozn. subjektivní názor na design), ale Golf je Golf a vím o čem mluvím. Vlastníme Golfa IV Comfortline za cca 750 000 a nemůžeme si ho vynachválit. Před ním jsme měli Bravu a do ní už by se nám nechtělo vracet. Taková nová Astra nemusí být vůbec špatné auto, ale já osobně nestrávím ten design, Mazda 3 nevypadá špatně, ale tím výčet kladů končí. A Mégane? * auto a ještě hnusně vypadá. A všem těmto vozům hlavně chybí image značky a modelu.
Taky 2. místo (za BMW 5) v Auto1 mluví pro Golf.
A co se týká ceny – „Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci.“
Ještě si neodpustím poznámku o ceně Octavia II – platit tolik peněz oproti Golfu jen za pár litrů vzduchu za zadní nápravou? A žádné rádio (Golf má rádio s CD a 6 reproduktory v základu), nenalakované zrcátka a horší dílenské zpracování – no až zas tak moc rozhazovat? A pak že jsou VW drahé…

Takže jedině nový třídvěřový Golf 2.0 FSI Sportline, nebo ještě lépe GTI (–> už se nemůžu dočkat)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Z3"
24. 4. 2004 19:43
Golf je Golf
Předpokládám, že všichni co ve svých příspěvcích kritizujou Golfa si přečetli nadpis článku a znají význam slova „bestseller“. Takže jejich příspěvky tady vyzní jako: Vy všichni si neumíte vybrat auto, jen já sám vím co je dobré.“ Malí češi, kteří sami nevyrábí žádné auta budou kritizovat němce… Tomu se musím jedině zasmát…
Doufám, že se od VW dočkáme nějaké reakce na tyto reklamy soudní cestou (nejsem právník, takže nevím…).
Můj žebříček je jasný: 1. Golf V 2. Audi A3 3. BMW 1 -- konec žebříčku --
Ne, že by některý vůz z konkurence těchto tří byl špatný (konkurencí ale nemyslím takové potvory jako Mégane a Astra – pozn. subjektivní názor na design), ale Golf je Golf a vím o čem mluvím. Vlastníme Golfa IV Comfortline za cca 750 000 a nemůžeme si ho vynachválit. Před ním jsme měli Bravu a do ní už by se nám nechtělo vracet. Taková nová Astra nemusí být vůbec špatné auto, ale já osobně nestrávím ten design, Mazda 3 nevypadá špatně, ale tím výčet kladů končí. A Mégane? * auto a ještě hnusně vypadá. A všem těmto vozům hlavně chybí image značky a modelu.
Taky 2. místo (za BMW 5) v Auto1 mluví pro Golf.
A co se týká ceny – „Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci.“
Ještě si neodpustím poznámku o ceně Octavia II – platit tolik peněz oproti Golfu jen za pár litrů vzduchu za zadní nápravou? A žádné rádio (Golf má rádio s CD a 6 reproduktory v základu), nenalakované zrcátka a horší dílenské zpracování – no až zas tak moc rozhazovat? A pak že jsou VW drahé…
Takže jedině nový třídvěřový Golf 2.0 FSI Sportline, nebo ještě lépe GTI (–> už se nemůžu dočkat)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Pepe"
25. 4. 2004 12:16
Re: Golf je Golf
Volkswagen a image ??? Si delas *? Lidovy vozy maj tak mozna mystickou povest u nas v CR, ale jinak... No za 750tis. myslim, ze by melo bejt auto kvalitni. Ale Golf za 750 je dost ulet :-)))Kdybych byl vas zakaznik a videl, ze mate Golfa za 750tis. tak bych mel pocit, ze me pekne skubete...
Tvuj prispevek o Golfu mi pripada jako teleshopping. Bobe a Golf se skutecne vyplati. Ano Tome!
neregistrovaný "Typhoon"
25. 4. 2004 12:31
Re: Golf je Golf
Myslím, že ať si každý vybere podle svého gusta. Kdo má rád konzervativní tvary auta, ať si koupí německé auto. Jsou solidně zpracované a i za několik let budou šik. Kdo má radši něco stylovějšího, módnějšího, ať si koupí něco jiného (Renault Thalia-designerský skvost :o)). Koupí auta každý vyjadřuje svůj vkus a společenské postavení. Německý manažer si nikdy nekoupí Golfa (natož Mégana nebo Mazdu 3), minimum od VW je Passat. Nejspíš si koupí něco většího od Audi nebo BMW(ti sportovněji založení), kdo chce vypadat ještě líp, koupí si Mercedes. Auta, o kterých je tady v debatách řeč, jsou pro lidové vrstvy a je naší smůlou v ČR, že si při průměrné mzdě vyděláme většinou tak akorát na ojetinu.
neregistrovaný "Z3"
26. 4. 2004 19:48
Re: Golf je Golf
Naprosto souhlasím, včetně toho "designerského skvostu"
neregistrovaný "Zdeněk.."
25. 4. 2004 15:12
Re: Golf je Golf
Víš , to co píšeš , není docela tak pravda.Víceméně plácáš hovadiny Jistě víš , že ve Wolzburku jezdí hodně škodovek , víš proč? Protože co se týče dílenskýho zpracování tak je u škodovky daleko lepší , to není výmysl , ale potvrdí ti to Němci co pracujou ve vívojovím centru VW.U nás to je Česana.Víš ty píšeš věci o kterých víš málo , dal bych ti i konkrétní jména co by moje slova potvrdil, jenže by přišli o práci .Ale dám ti důkaz , střecha Golfu se svařuje laserem jako u nové oktávky , tak si sáhni na laserovej svár vařenej v Německu a potom na střechu svařovanou v ML.Bol Ten rozdíl poznáš na první dotek..Co se týče výbavy aut o tom nerozhoduje firma škoda , ale Němečtí soudruzi.Víš , kdyby škodovka byla ve stejné cenové ralaci jako Golf tak by byl prodej ještě žalostnější než je. I když poslední dobou jde prodej mírně nahoru.Cena nového Golfu je jen zavádějící a za třídveří auto jinak je cena zhruba stejná...
neregistrovaný "kýša"
26. 4. 2004 13:01
Re: Golf je Golf
Pokud mám objektivně hodnotit vzhled, prostornost, motor, a jízdní vlastnosti s konkurencí, tak snad to poslední stojí za zmínku. No chlapi ruku na srdce, Golf je sice Golf ,ale středový panel s kombinací a šedého plastu v novém Golfu , to je HNUS. Hodil by se do nějakého korejce do 300000. A slavné FSI asi není to pravé ořechové. Jezdil jsem Golfa IV 1,6i a mohu jen pochválit brzdy a podvozek jinak je to bída.
neregistrovaný "Z3"
26. 4. 2004 19:46
Re: Golf je Golf
Já že píšu věci, o kterých vím málo? Tak to ses teda netrefil! A nevím, kdo tady plácá hovadiny. To budeš asi fakt expert, když ani nevíš, jak se píše Wolfsburg! Asi děláš na lince v Mladé Boleslavi a Wolfsburg znáš jen z mapy...
No, můj otec pracuje pro německou konstruktérskou firmu, která dělá plasty do interiérů pro nejrůznější, hlavně německé, značky (taky bych mohl uvés konkrétní jména) a to by ses divil, jaký je rozdíl mezi tím, kolik která automobilka investuje do vývoje obdobného dílu. V případě Škody a VW je tento rozdíl samozřejmě jen u dílů odlišných, např. v Golfu a Octavii. Volkswagen je světoznámý svou špičkovou kvalitou, takže mi tvrzení, že dílenské zpracování je u Škodovky daleko lepší, přijde jako vtip dne. Je pěkné, když si někdo stojí za svým, ale zase to nebudeme přehánět. S tím, že celkově v Německu jsou stále více vidět Škodovky, souhlasím. Ale je to poměrem mezi cenou a výbavou - každý nemá na VW, BMW apod. Taky mi řekni, jak by se vývoj tak kvalitních aut jak mi tady líčíš při současných cenách Škodovek zaplatil?
A co se týče té výbavy, ceny a "německých soudruhů", ještě, že je Škoda "pod" Volkswagenem, protože jinak by dopadla jako kopřivnická Tatra. Tak se nemůžeš divit, že o výbavě aj. i u Škodovek rozhodují němci. (a dobře že tak) A srovnávat ceny nové Octavie a Golfu V je na místě, protože oba modely jsou teď nové, takže ta výmluva o zaváděcí ceně je trochu mimo.
neregistrovaný "anonym"
29. 4. 2004 19:18
Re: Golf je Golf
minulý týden cesta Berlín - Hannover - Dortmund a zpět přes Brémy. Největší zastoupení aut - VW. Dále Audi, BMW, Mercedes, Renault. Octavia asi 4x. Nový Golf V poměrně často, IV skoro pořád. Jsou ti Němci tak blbí, nebo tak chudí, že si pořád kupujou tak nekvalitní auta jako Golf, Passat, MB C klasse atd?
neregistrovaný "antigolfák 2"
6. 5. 2004 22:21
Re: Golf je Golf
anonyme (19:18), čéče...Proč si ti švédi pořád kupujou ty svoje sáby a volva...proč si ti japončíci nekoupí raději světově proslulého helmut von fauvé a raději jezdí v těch nespolehlivých hondách a toyotách...A teď k němcům. Protože to jsou nadutí patrioti. Dojčland íbr ales, tak to je.
neregistrovaný "Sir Patislav"
26. 4. 2004 10:47
FOCUS :o)
Nu co na ten Golf rici...uz aby byl novy Focus :o)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pepe"
24. 5. 2004 12:04
Re: FOCUS :o)
Golf je prezitek. Je to auto jako kazde jine, VW tezi z tradice a podbizi se lidem tim, ze jim namlouva, ze to je porad stary dobry golf, a dokud ridi golf tak jsou mladi. Nekteri lide na ne nenechaji dopustit, ale je to jen slepa prislusnost ke znacce. Novy golf je o necem uplne jinem, me osobne se vubec nelibi. Nelibili se mi ani starsi typy, myslim ze jsou prilis konzervativni.