Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

New York: Buick Velite - zadní kolečka

11 komentářů

tak takhle elegantní auto sem už dlouhu neviděl
Je zajímavé, jak krásné auta amíci umí občas udělat a nadruhou stranu často navrhnou totální zhovadilost...
já bych to obrátil. často nádherná auta a občas zhovadilost.

otázka je totiž, kolik amerik znáte.....
Neznám ani zdaleka všechny ameriky a v Americe jsem nebyl, ale většina jejich kreací z poslední doby mi připadne vzhledově hodně agresivní. Americký vkus se podle mě značně odklání od evropského a k naší škodě se začínají některé významné evropské automobilky (BMW) přizpůsobovat, lukrativní zámoří je totiž evidentně zajímá mnohem víc, než konzervativní chudnoucí Evropa. Škoda, škoda a třikrát škoda, jsem evropský patriot a z těchhle trendů je mi slabo...
jo tak to tě lituju.
Jsem upřímně zvědav, jak budou vypadat běžná auta cca za dvacet let. Přizpůsobí se masová produkce prozměnu cingrlátkovému nevkusu e😜andující Číny, která tou dobou bude pravděpodobně druhým ekonomicky nejsilnějším státem Světa?? Kde zůstala italská a francouzská škola? Proč se v Mnichově začaly vyrábět místo krásných solidních aut kontroverzní výplody charizmatického Američana Ch.B.?? (proti němu osobně nic nemám...)? Proč se Mercedes se svou pověstnou kvalitou v poslední době propadl až kamsi pod korejské výrobce? Proč se vedení posledního silného evropského koncernu VW definitivně zbláznilo a vyrábí již jen bezduché parodie automobilového designu, za které požaduje nehorázné sumy?
Miluju auta a mám z toho depresi - můžeš mě klidně znova politovat 😊
BTW, aspoň na některé tyto otázky by mě zajímal Tvůj názor.
Mercedes se propadl sice hodně ale pod Koreou ještě není. momentálně jen VW je těsně pod Hyundai (podle JD Power Vehicle Dependability Study). S BMW je to jasný. Sedmiček se prodá v USA několikanásobně více než v EU a tak je jasný, že jí musí navrhnout Američan pro větší úspěch. Čína je zajímavá ale EU produkce se jí nepřizpůsobí. to spíš budou jiné modely pro Evropu a jiné pro Čínu. Japonci na to přišli dávno. Nissan například pro Ameriku vyrábí extravagantní vozy Infiniti a do EU jde velmi strohá Primera německé designové školy. VW jsou předražený protože jedou na snobismu stejně jako Adidas, Nokia a pod.
Máš docela přehled.
auta jsou muj koníček. jinak jsem uplně blbej .
Viděl sem spoustu nevzhledných amerických kraksen,ve státech sem byl půl roku a naprosto souhlasím s Tvým názorem. Přijde mi,že je daleko více těch odpudivých paskvilů a jen občas se objeví něco tak úžasně elegantního,jako je tohle. Na druhou stranu peníze jsou přecejen v tomhe businesse nejdůležitější a tak se prostě dělá to,co se nejlépe prodává.
záď dost připomíná Pontiac Solstice. že by GM použil stejného designéra?