Karosérie nejmenšího BMW sice vypadá jako “běžná” nižší střední třída, ukrývá však klasicky uspořádané hnací ústrojí s motorem vpředu a pohonem zadních kol
Pánové já netvrdím, že to auto je buhvíjak originální, ale že by z toho an mě koukal Golf, Astra, 147, A3 atd. to teda ne! Akorát s těma hranama a prolisama na bokách už to BMW dost přehání!
Vypada to, ze rozumis autum jak koza petrzeli, panacku! Ja uz bych si nikdy nekoupil auto na predek, je to sice bezpecne, ale neni to ono, predokolky jsou pro zenske! Tatik ma 530i, je super, ja mam Mazdu MX5 (zadokolka), kdo to nezkusi, nevi! Nedovedu si predstavit jak se jezdi v Alfe 147 GTA.... 180kW na predku. To uz bych radsi jezdil ve Skode 120!
Vazeny pane, nevim jak jste dosel na to ze jsem mladik..... Vase schopnosti bych chtel mit. uz jste opravdu nekdy jel s autem s pohem zadnich kol? Mate pravdu.... MX5 je v zime celkem roztancena (nema kontrolu prokluzu - ta do takovyho auta totiz nepatri a diky tomu je s nim neskutecna zabava). Ale ze zkusenosti vim, ze kontrola prokluzu v BMW funguje perfektne a neni ani o "ň" horší než auto na předek!!!
Hele pětka je nádherný auto a slyším podobný názory i od ostatních, prodeje tomu nasvědčují taky, už se to rozjíždí, to byl jen takový ten prvopočáteční šok.. ale ten největší boom teprve přijde. U všech bavoráků. A náhodou, jednička mi připadá hodně našláplá (i designem), rozhodně ne míň než A3 nebo jiní zástupci téhle třídy, zkus třeba tu jedničku zaparkovat vedle hnusnýho nudnýho Golfa V...
Kdyby se to delalo jako kombík, tak by se tim vyresilo i rozlozeni hmotnosti na zadni napravu, ale toho se asi nedockam, ani toho abych na nej mel:o((((((((((((((((((((((((((((((((((
Jo, jo. Přesně tak, úž jsem taky dvě BMW projel a jsem jízdními vlastnostni naprosto unešen. Dokonalá harmonie (motor, převodovka a hlavně podvozek!!!). Super! Zasedněte zpátky do svých zoufalých Octavií TDi a nechte si zdát o nějakém AUTĚ.
Tohle auto bude jako všechny BMW dokonalé, jezdil jsem se všemi typy BMW včetně nové 645 a jediné co vám k tomu můžu říct - nejdřív vyzkoušejte kterékoli BMW až na omezovač a pak se bavme dál
přesně tak, jsou to kecy lidí co se pravděpodobně v BMW 1 ani nikdy nesvezou. Sixce se mi nový desifn 5 a 7 taky nelíbí, ale BMW 1 už není taková hrůza a drží se osvědčených tradic. Navíc je to BMW a to e vždycky udělaný nprosto precizně! A hlavně JEDE !!! I ty nejslabší motory prostě umí. V neposlední řadě, když se vaše BMW dočká společně sváma svý 20tých narozenin, bude to pořád BMW. Sice staré, ale bude mít šmrnc. Kde tou dobou budou všechny ty Civicy, Mazdy, a pod. se stejným datem narození?
to je fakt, za tu dobu po nich nebude ani památky snad...
Ale BMW bude pořád BMW a podle mě jsou BMW5 a teĎ i 1 dokonalý autíčka...škoda že na ně nikdy nebudu mít:-D
náhon na zadek v téhle třídě beru jako velkej experiment, bud to vyjde nebo ne. Jediné pozitivum na tom autě vidim je fakt, že je to BMW. Nic víc a nic míň. Za konkurenta bych ani Golf, Astru nepovařoval. Spíš bych řekl něco jako A3, S40 a 147(čistě z hlediska image). Pro předokoláky - zadokolky nejsou pro slečinky a jsou nejzábavnější. REAR RULEZ!
"Pro předokoláky - zadokolky nejsou pro slečinky a jsou nejzábavnější. REAR RULEZ!" Souhlasim!!! A v zime stacej poradny zimaky a trochu rozumu! Je jasny, ze kdyz pojedete v zime jak prasata tak je uplne jedno estli mate predo,zado,ctyrkolku! Stejne to rozsekate!!!!
BMW se snaží nacpat I drive kamkoli, U 7řady sklamal a u 5řady po vylepšení taky nic moc. Ale je to BMW, tak se to musí brát. Až na tu cenu..... Už aby udělaly BMW 0,5řady, to si snad bude moct dovolit více lidí
jak vidím boky karoserie, tak taky pracují s "plameny na povrchu". podle mne byl ale největší přínos Bangleho v netradičních předních světlometech a ty 1 rozhodně postrádá.
v pár bavorech jsem jel, dokonce jsem jeden čas stařičkou 318 vlastnil. a musím říct, že to jsou auta s velkým A. ergonomie, palubka, posaz, jízda, motor - prostě paráda. a tahle 1 vypadá nádherně. ten kdo ji srovnává s golfem nebo astrou by si měl vypláchnout ústa.
Tak to jsem opravdu nečekal! BMW 1 je opravdu velmi podobné zejména od B sloupku nové Astře i když má Astra dokonce i lépe propracovaná zadní světla ale ten tvar zadních dveří , světel a boční náběhová hrana....no teda! Dobře, to bych ještě unesl ale co neunesu je ten disproporční "čumák" který je jak když ho ustřihli z nějakého většího modelu a napáchali na trpajzlíka. Zadní náhon je skvělá věc ale posaďte do něj ženskou v zimě.....ou. No a chlap si takovýho sociálního skřítka, který bude cenově srovnatelný s ost. vozy stř. třídy snad ani nekoupí nebo jo? Podle mne je to mrtvý auto hned v úvodu a to se mi zatím snad každé BMW vyjma compactu líbilo.......
Jsem muž, je mi dvacet let a právě sem se zamiloval
Bohužel budu moct akorát tak slintat na obrázky a když budu mít štěstí, tak se v něm i třeba svezu... Ale to je nejspíš asi tak fšechno
Nicméně momentálně bych kvůli 120d vraždil
(lol, ten název vážně smrdí Škodnou )
BMW Power Forever!!!
Astra, dost tezko, typicke zalomeni zadnich dveri, klasicka "hokejka" na zadnim sloupku. Tohle nam Bangle nastesti nechal. kouknete 20 let dozadu a vsechny to maj
"všechny to maj" poněkud menší než li právě tento paskvil. A pokud se budu koukat retrospektivně tak bmw své typické zalomení používalo již v 70 tých letech tj více jak 30 let dozadu, jenže tohle je fakt jak astra....na BMW je to opravdu hnus! Nedivím se že za tohle dostal Ch. Bangle padáka! Ten čumák je tak o 10-15cm delší, než by měl být. Interiér ač je velmi moderně pojatý je opravdu spíše sociální. Koukněte se na madla ve dveřích a páčky otvírání....totální hnus! Ano , bude mít rozložení hmotnosti 50:50, na suchu ve své třídě bude těžko v jízdních vlastnostech hledat konkurenta ale právě zadní náhon, ceny které předpokládají v Německu a právě vzhled předurčili ještě před prodejem tohle auto do role outsidera a exota ve své třídě. Přinejmenším alespoň pro mne....:o))
Design auta se mi moc líbí. Myslím si, že dnešní auta v nižší střední jsou ve většině tak uniformní a neoriginální, že tahle jednička vyčnívá a je bezkonkurenční. Prostě úplně jiný auto než mají ostatní. Hezčí než Astra, o absolutně nevýrazném Golfu ani nemluvě. Určitě skvěle pojede, i s tím pohonem zadní nápravy. Ale to se teprve necháme překvapit. Co se týče ceny, už před dvěma měsíci mi vedoucí prodeje v olomouckém Enseladu říkal, že cenová strategie bude odpovídající Golf + 5% (nutno brát s rezervou, protože vw do toho dává obecně slabší motory). Určitě bych o tom autě uvažoval, kdyby mi příští týden neměla přijít krásna a našláplá 330d se sportovním paketem, na kterou se už moc těším. Mám rád bavoráky.
Dieslovej motor mi nevadí, tenhlecten šestiválec umí to auto perfektně rozhejbat. Teď jezdím oktávkou s TDI 96 kW PD, podle mě taky hodně dobrej diesel, ale ty motory jsou každej absolutně jinej. Tak brutální nárust výkonu, jako je u té oktávky, v tom bávu nezažiješ, i když stovku udělá o 2,5 vteřiny rychleji, pokud se nemýlím. Ale nikdy tě to nenarve tak do sedačky, jak zmiňovaný TDI, který samozřejmě ale nemá ten chod tak kultivovanej a ve vyšších otáčkách už to moc výkonu nedává. Jinak krouťák u TDI 96 PD je 310 Nm, u bavoráka 330d 410 Nm. S tou oktávkou jsem byl moc spokojený, ale doufám, že v bavoráku zažiju zase něco jinýho. A k tomu benzinu - při předváděčce jsem jel s 530i s automatem, krásně vybaveným a... celkemk to jelo:-)
Vždycky obdivuji ta vědecká přirovnání, co je čemu podobné, co je obšlehlé apd.
V každá době se auta navzájem podobala ať záměrně nebo z nedostatku invence. To platí i dnes a je zbytečné se rozčilovat nad tím, že tohle auto má uplně stejný blinkr jako to druhé apd..
Ono opravdových svěžích nápadů se objevuje dost málo a navíc pokud se nějaký opravdu podaří, pak ho hned ostatní výrobci napodobují. U Němců je to navíc ještě svázáno konzervativním zjevem, který musí vším jako páteř prorůstat, aby člověk i za padesát let mohl učinit bezbečnou identifikaci značky... Snad je to tak pro archeology.
Schválně si zkuste zabrousit o třeba o 15 let zpět a vybavte si pár originalních karosérii. Myslím, že jich najdete během té doby bylo snad jen +- 10 kousků. No a Němci k těm novátorům určitě nikdy nepatřili. Těm přísluší snad jen precisnost.
asi všechno být originální opravdu nemůže, jenže mi připadá trapné, když se nějaká (obvykle německá) značka chvástá imagem a přitom kopíruje značky, nad které se povyšuje......a k dovršení všeho se pak obyčejně píše jen o tom, co asijské značky okopčily od evropanů.....opačné případy se tutlají.
jo tak s tím naprosto souhlasím. Evropským designérům opravdu snad dochází invence, a nebo se na místech šéfdesignerů drží jacísí mastodonti, kteří sice tvořili dějiny designu v osmdesátých a na začátku devadesátých let. Jenže stačí se podívat na cardesignnews.com a uvidíte spoustu mladých a právě asijských špičkových designérů, kterí invencí překypují a kteří většinou putují do usa nebo právě japonska. Za pár let budou naše evropská měřítka designu asi taková, jako byla v osmdesátých letech v USA....probůh jen to ne!
neboj. tak daleko to nedojde. Evropani všechny pokrokové metody od USA a Jap okopírují a dají na to nálepku "EU patent". s technikou to právě dělají: head-up displeje, magnetické podvozky, noční vidění, satelitní rádia do aut. to vše tu za pár let bude, i když v USA to už pár let mají. a přitom, když si čtu třeba AMS autokatalog, mám z jejich formulací dojem, že US auta jsou sto let za opicema .
Chlapi, ale existují i jiný auta... A tím neberu něco jako VW a tomu podobný... BMW řadím na špičku mezi jiný auta (bmw jsem jezdil..) ale nebral bych to tak dogmaticky, že nic jinýho neexistuje a nic se bmw nemůže ani přiblížit... A hlavně aby se to v F1 trochu rozjelo...!! Nebo jste takoví pokrytci, že tajně fandíte Fiatu s nálepkou Ferrari...??? zdar v Bahrajnu!!
nadhera,nadhera,nadhera.A po zkusenosti se spoustou bavoraku vcetne 645 i vim jak pojede takze supr auto.A mimochodem dokazete si v tomhle auticku predstavit motor z M3????? :-))