BMW uvede nebo již uvedlo v letošním roce na trh tolik nových modelů, jako nikdy dříve v historii - BMW 6, BMW X3, BMW 5 Touring, BMW 1. řady a model Mini Cabrio. Vedení německé automobilky si pochvaluje...
Co bych pro tbebe neudelal. Kterou nadavku mas nejradsi? Ale k tematu, neni zvyseni prodeju dano spis tim, ze lidi vnimaji vic technickou uroven BMW nez vcelku nehezky design?
Ano, lide jsou ruzne. Take nemam problem s tim, ze se to nekomu libi. Jsem klidny, protoze vim, ze existuji i taci, kteri preferuji klasiku. Vsak dobre vis o cem mluvim
no však tak proti sobě měla mnohem starší esko a předotopní A8 těsně před novým modelem. Ostatní vozy můžeme pominout, protože se nevyrábějí v BRD (Phaeton pomineme :-)) a český snob žádá vypadat jako bohatý němec.
Musím říct, že není třeba nadávat, rpo mě ztělesňuje BMW 5 ředy dokonalý automobil, který je asi nejlepší co si dneska lze pořídit...Rozhodně můj (nesplnitelný:-))) sen do budoucna:-)
porad tady (a nejen tady) nekdo kritizuje design, uz si uvedomte, ze by BMW s tem krabicema na kolech co do teto chvile vyrabela v konkurenci neobstala, a tak dava svy spickovy technice novej kabat... bohuzel ne tak moc hezkej...
ale ruku na srdce vy stodvacitkari, kdo by byl proti kdyby mu v garazi stala nova 5...!!!
Sice nejsem "stodvacitkar", ale novou Petku bych si klidne v garazi libit nechal a nejradsi v provedi M... i kdyz chystana 535D bude taky dost zajimava a MB 320 CDi ukaze asi pokazdy zada...
Quelle die ich nicht näher nachprüfen konnte spricht allerdings von zwei Versionen mit 240 KW und 260 KW (326 PS und 354 PS). So hohe Leistungsabgaben würden allerdings eher für einen neu entwickelten Motor sprechen.
Pred tydnem jsem videl v Regensburgu novou 1! Byla vice odkryta nez sabotazni snimky. Ale bohuzel, stale ne tolik, abych ji celou videl. Kombik, blikace zabudovane v bocnich zrcatkach mel odkryte boky, opet v horni tretine boku krivka od pride az na zadek, ktera jakoby koncila prilis brzy, jakoby mela stale nekam pokracovat, proste znicehonic utata i se zadi - a v tom miste na ni navazovaly zadni svetlomety. Predek se zdal, ze vypada klasicky po 3.rade. Ale to nejdulezitejsi, co dodava autu vyraz - svetlomety a predni maska - byla perfektne skryte. Ty fotomontaze na nemeckem netu vypadaly vcelku verohodne. Tak nejak bude opravdu vypadat. Kdo ji chce videt a pojede pres Regens., tak mu staci trochu se zdrzovat okolo jejich tovarny a urcite ji uvidi (silnice c.15 na Lanshut)!
Jinak pro toho "omyla" brzy tu bude 535d - rovnej 3.litr s 275 svalnatejma, vytrenovanejma a splasenejma mustangama v serii. Kde potom bude AMG C300 CDi se svymi 230k?? A dodam, ze v dieslech v soucasne dobe BMW vede. Opravdu tezko by se hledali srovnatelne dieslove motory kombinujici kultivovanost, spotrebu, vykon a odhlucneni k BMW. Ovsem zatim!
Dostane titul motor roku v hlavni kategorii, sazim 20 babek.
měl jsem na firmě freelandra,ten má myslím motor od tý tvojí super automobilky.Kvůli motoru jsem byl porád v servisu,už s toho byli lidi na firmě fakt naštvaný, a né málo!! Ještě pred skončením leasingu jsme ho dali do bazaru.takový zkušenosti bych vám nepřál.Konktétně trysky jsou u bmw velice špatná zaležitost, to my potvrdili i v servisu.Měli by k tomu dávat kolo s tím bych si aspon zajezdil.SERVIS se nachází pod kulturním palácem v garažích,a lidi taky nic moc jako servis.Tak nevím v čem bmw vede.Asi v poruchovosti!!! tak souhlasím!
Hmm, tak jste měli opravdu smůlu. Máme v rodině 530d a 330d všechny už maji najeto kolem 80 tis. km a nikdy nebyl žádný problém s motorem. Navíc dvoulitrový diesel ve freelanderu je výkonově uškrcen a bůhví, jaká elektronika ho řídí.
No, tvoje porovnani velice kulha. Ja jsem mel moznost se svezt v R6 s objemem 3,2l. Asi tusis kam se montuje. Co ten motor dokazal za 6500 rpm...a to to jsem prerazoval az za hranici 8000 rpm (mimoto jsem se svezl jeste s 330Ci). KDO UMI TAK VYKONNE MOTORY VYJMA HONDY??? LandRover pouzival (ci pouziva) motory s technologii od VW, takze nevim, ono to asi ani nebude made by BMW. No a u MB jakkoliv se snazi tvarit vyjimecne, odchazeji u preplnovanych motoru prave turba (aspon tak pred 2 roky to byla aktualni zavada a davala zabrat MB servisum - ne osobni ale uzitkove verze)
2.0d se 120 kw snad taky nebude spatny. Zvysuju sazku na 40 babek, ze vyhraje svoji kategorii.
BMW neobhajuji (moje oblibena znacka neni evropska; je mi sympatictejsi kvuli stylingu a sportovni charakteristice - no a to je to co mi proste sedi), ale svezl jsem se a vim, v cem je BMW opravdu vyjimecne a co umi lepe nez ostatni. I oceneni to dokladaji. Je zajimave, ze v diskusich okolo Hondy nehulakaj treba priznivci MB na Hondare, ze jejich motory jsou pouhopouhy *a ze za chvili vyrukuji se zarucene nadnebeskym motorem, kdyz neumi udelat ani poradne motory bez honeni kompresorem. Ale me je to u ***, ja MB repektuju jako znacku, i kdyz jsem si vsimnul, ze tady u nas pritahuje bohuzel same HOVADA.
Mam dva mesice novou 530i. Dlouho jsem se rozhodoval mezi E320 a 530. Po testovacich jizdach to u me Mercedes prohral. Proste moji povaze sedi vic BMW. Co se tyce designu, auto se me, ale i podle pohledu kolemjdoucich, asi nejvic libi zepredu. Uvnitr jsem poprve nechapal tu strohost, nicmene po chvili jezdeni to pusobi, jak to jen popsat, sveze? nenasilne? proste pohodove. Co se tyce motoru, nemam problem, jede jak potrebuju...
ja mam bmw 316i uz je to 11ti letej dedek a nikdy jsem nemnel zadnou zavadu a to mam asi 150.000km najeto. a mercedes ma hnusnej vzhled proste obycejny rodiny auto.