Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Turbodiesel 2,7 V6: vznětová revoluce v dalším Jaguaru

První diesel již pár měsíců rachotí v nejmenším Jaguaru X-Type. V Ženevě měl světovou premiéru další vznětový motor pro britskou kočku. Význam tohoto motoru však je však mnohem větší než se na první pohled zdá…
Zpět na článek
17. 3. 2004 00:04
neregistrovaný "Niemand"
17. 3. 2004 13:21
neregistrovaný "Lib"
17. 3. 2004 17:50
neregistrovaný "Diesel"
18. 3. 2004 09:47
neregistrovaný "Fechta"
18. 3. 2004 20:19
neregistrovaný "Diesel"
13. 5. 2004 23:58
neregistrovaný "Ada"
18. 3. 2004 09:43
neregistrovaný "Fechta"
neregistrovaný "Niemand"
17. 3. 2004 00:04
bez titulku
Az si tenhle moturek vezme do parady nejaky ladic a vymackne z nej o povestnych 10-15 procent vice, tak tu mame 168, respektive 176 kW a kroutak rovnych 500 Nm v 1900 otackach. To uz jsou hodnoty, ktere nejednomu odpurci nafty zamotaji hlavu.
Jen tak dal Jaguare.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lib"
17. 3. 2004 13:21
Re: bez titulku
No me by to teda hlavu rozhodne nemotalo, protoze si staci vzit lecjakou benzinovou V6ku s turbem, poladit ji a pak si reknem ;)
neregistrovaný "Diesel"
17. 3. 2004 17:50
Re: MB-CLS
3,0 CDI Biturbo-V6 mit 265 PS
neregistrovaný "Fechta"
18. 3. 2004 09:47
Re: MB-CLS
o koních to není, je to o kroutáku, nehledě na fakt, že např. 200k motor v jednom autě jede jak 230k v jinym a naopak. záleží na autě jako celku (váha a takový ty věci kolem).
neregistrovaný "Diesel"
18. 3. 2004 20:19
Re: MB-CLS
neregistrovaný "Ada"
13. 5. 2004 23:58
Re: MB-CLS
Mercedes je auto pro seniory.
neregistrovaný "Fechta"
18. 3. 2004 09:43
Re: MB-CLS
v RD-6 měli tenhle motor s 230k/500Nm. To bych řekl, že je normál. Do seriovky vždycky uberou, takže si myslím, že to bude i víc. Buď Arden nebo JNothelle. z 2.0d 130k/350Nm dělaj běžně 160k/395Nm a to je nějakejch 20procent.