Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Turbodiesel 2,7 V6: vznětová revoluce v dalším Jaguaru

7 komentářů

Az si tenhle moturek vezme do parady nejaky ladic a vymackne z nej o povestnych 10-15 procent vice, tak tu mame 168, respektive 176 kW a kroutak rovnych 500 Nm v 1900 otackach. To uz jsou hodnoty, ktere nejednomu odpurci nafty zamotaji hlavu.
Jen tak dal Jaguare.
No me by to teda hlavu rozhodne nemotalo, protoze si staci vzit lecjakou benzinovou V6ku s turbem, poladit ji a pak si reknem 😉
3,0 CDI Biturbo-V6 mit 265 PS
o koních to není, je to o kroutáku, nehledě na fakt, že např. 200k motor v jednom autě jede jak 230k v jinym a naopak. záleží na autě jako celku (váha a takový ty věci kolem).
Mercedes je auto pro seniory.
v RD-6 měli tenhle motor s 230k/500Nm. To bych řekl, že je normál. Do seriovky vždycky uberou, takže si myslím, že to bude i víc. Buď Arden nebo JNothelle. z 2.0d 130k/350Nm dělaj běžně 160k/395Nm a to je nějakejch 20procent.