První diesel již pár měsíců rachotí v nejmenším Jaguaru X-Type. V Ženevě měl světovou premiéru další vznětový motor pro britskou kočku. Význam tohoto motoru však je však mnohem větší než se na první pohled zdá…
o koních to není, je to o kroutáku, nehledě na fakt, že např. 200k motor v jednom autě jede jak 230k v jinym a naopak. záleží na autě jako celku (váha a takový ty věci kolem).
v RD-6 měli tenhle motor s 230k/500Nm. To bych řekl, že je normál. Do seriovky vždycky uberou, takže si myslím, že to bude i víc. Buď Arden nebo JNothelle. z 2.0d 130k/350Nm dělaj běžně 160k/395Nm a to je nějakejch 20procent.
Az si tenhle moturek vezme do parady nejaky ladic a vymackne z nej o povestnych 10-15 procent vice, tak tu mame 168, respektive 176 kW a kroutak rovnych 500 Nm v 1900 otackach. To uz jsou hodnoty, ktere nejednomu odpurci nafty zamotaji hlavu.
Jen tak dal Jaguare.