Novinky
0
Jojo neni nad Toyotku!😄 Teda 911 trosku lip jede. TO se musi nechat😄
Ja se snad poseru, VW Golf a Passat v poruchovosti za Fiat Brava ! Jo prej nemecky duraz na kvalitu a italsky sledrian. Ale co ! Dulezitejsi je, ze italum nelicuji plasty a maji spatne dilenske zpracovani.
Dobře, že jste zmínili 196 stran obsahu TUV reportu. Hlavním smyslem každ… vydání této zprávy není sestavení pořadí typů vozů bez rozlišení tříd, výbavy a naj. kilometrů, které tu uvádíte, i když je to pochopitelně pro veřejnost to nejzajímavější, ale mnohem zajímavější (a to hodnotné) na něm je právě to množství dat, které obsahuje, dat důležitých pro výrobce, pro něž je mimo záznamy značkových servisů jediným dalším zdrojem hodnověrných informací o tom, jak jsou na tom jejich vozy co do poruchovosti svých jednotlivých částí, což je pochopitelně důležité při vývoji nástupců atd. Proto výrobci sice protestují proti zavádějícímu žebříčku spolehlivosti, ale data se jim velmi hodí.
Zmíněné pořadí vozů je takový zjednodušený údaj pro kluky, kteří se pak na webu můžou do nekonečna dohadovat, jestli je větší *WV, Renault nebo ti blbí Japonci.
Zmíněné pořadí vozů je takový zjednodušený údaj pro kluky, kteří se pak na webu můžou do nekonečna dohadovat, jestli je větší *WV, Renault nebo ti blbí Japonci.
a ty se řadíš mezi ně, protože jsi jednu z těch skupin počastoval nadávkou...
Dinar: podla mna je to velmi dobre citanie aj pre kazdeho zaujemcu o kupu jazdeneho auta daneho typu. Aby si vedel, na co sa mas pri kontrole vozu orientovat. Ked sa tam docitas, ze motory su nachylne na tecenie oleja alebo ze je citliva predna naprava, zhruba vies, ake problemy mozes od auta toho typu cakat (btw. zakupil som si tak TUV, ADAC ako aj DEKRU a je to vsetko velmi zaujimave citanie pre kazdeho, kto nechce nove auto. Najzaujimavejsi je asi ADAC, ale som prekvapeny, ze TUV sa tak do detailov prebera a ADAC si nikto nevsimne)
No já nevím, ale podle spolehlivosti podle mne v ČR vedou absolutně Škody 105 - 120, protože jsem ještě nezaznamenal případ , že by nějaká ani po všech těch letech provozu nebyla zcela v pořádku a neprošla některou z našich STK. Myslím si, že v našich STK by se mohly významné automobilky učit jak se posuzuje spolehlivost. A jedna nakonec - víte jak se řekne německy Š 120 - no přece -----------> Der Retarder.
Je naprosto neuveritelne, jak tyto statistiky vubec neodpovidaji zkusenostem treba jenom ze zdejsiho MotorCafe. Cteme napriklad, ze prumerne kazda druha Impreza s preplnovanym motorem (coz je zase nejmene kazda druha prodana) ma na 100.000 km motor po GO (propalene pisty, spatne chlazeni a mazani 4. valce), prevodovku po GO a pokud nema turbo po GO, tak vetsinou uz spatne fouka. Kazda druha Mazda MX-5 spotrebuje na 1.000 km ctvrt- az pul litru oleje, ma-li najeto pres 100.000km (ovalita valcu). Na Porsche 911 zpravidla do 50.000 km praskne osicka zadniho diferencialu, pokud se s tim autem jezdi razantne (a k nicemu jinymu urceny neni). Vzhledem k temto obecne znamym problemum techto vozu versus jejich kladne hodnoceni shora uvedenou statistikou je potom pravdepodobne, ze automobily zde uvadene na prvnich mistech jsou casto v servisech a casto opravovany. Z toho mozna prameni ten na prvni pohled "dobry technicky stav" (velka cast dilu je vymenena za nove, tudiz jsou o.k.). Jinymi slovy, mozna bychom z toho mohli k dane statistice vyvodit zaver, ze CIM VICE PORUCH A KONSTRUKCNICH VAD VUZ MA, TIM VICE NOVYCH SOUCASTI A CASU STRAVENEHO V SERVISU JE TREBA NA JEHO PROVOZ, A TIM LEPSI JE JEHO TECHNICKY STAV V DEN PRODEJE Z DRUHE RUKY. To by tedy znamenalo, ze nejspolehlivejsi mohou byt naopak automobily z konce teto rady, nebot netravi v servisech prakticky zadny cas, nic se na nich nevymenuje, a tudiz vykazuji znamky vetsiho opotrebeni. Dale by me zajimala kriteria posuzovani; souhlasim sice s tim, ze praskla zarovka je treba u brzdoveho svetla zavaznou poruchou, na druhe strane ac je netesnost spalovaciho prostoru, disfunkce prevodovky a dalsich soucasti sice z hlediska bezpecnosti provozu mene zavazne, zato z hlediska kupujiciho naprosto podstatne. Yarovka stoji od 50 do 1000 korun, diferencial na 911 staval pred sesti lety 72.000 bez DPH. Twingo ma potuize s brzdami v pripade, ze pouzijete segmenty Remsa za cca 450,- Kc predni, pokud osadite Ferodama za 850,- Kc, problemy nejsou. Na P 911 stoji predni segmenty radove od 5.500,- Kc - tak aby neby nebrzdily lepe! Jestlize napriklad 100% zavad u Porsche 911 se tyka disfunkce agregatu a 100% zavad u Renaultu Twingo se tyka prasklych zarovek, nefunkcniho centralu jednech dveri nebo poruchy el. ovladani stresniho okna nebo opotrebenych brzd. segmentu, ktere auto si vyberete? To, u ktereho je 6% pravdepodobnost, ze odejde diferak za sto litru, nebo to, u ktereho je 31% pravdepodobnost, ze praskne zarovka za kilo? Vyberte si sami....
Ale na druhej strane "japonci" to vyhrávajú aj v štatistike aj vo fórach aj podĺa mojej skúsenosti .
je to jasné: Němci nejezdí s autem jak prasata jen proto, že je výkonné. zatím se mě 8 z 10 Imprez, které potkám v ČR snažilo zabít. takže stav těchto vozů proklamovaný v MotorCafé svědčí o demenci jejich majitelů. Hrají si na Rallye, ohrožují okolí a předčasně devastují jinak velmi odolná auta.
teď se chci omluvit všem majitelům Imprez, kteří se tak nechovají, ale......jste v menšině.
teď se chci omluvit všem majitelům Imprez, kteří se tak nechovají, ale......jste v menšině.
Nedělají, stejné pořadí (Toyota, Subaru,..., ) mají i Angličané a ti hodnotí spolehlivost a spokojenost tj. i náklady na opravy. Moje zkušenost se Subaru Legacy to potvrzuje: 6 let bez závady a výměny jediného dílu (krom žárovek). Kolegové: Vectry - poruchy 2x ročně, VW 1x ročně a pod.
Ta dedukce o častých opravách aut na předních místech je na hlavu a je nejspíš jen zoufalým myšlenkovým výtvorem vlastníka nějaké "prestižní" značky, jehož miláček těžce propadl.
Japonci mají prostě ukázněné a precizní dělníky a nic neodflinknou. Zajímalo by mě taky složení zaměstnanců na německých výrobních linkách - hádám že Turků tam nebude málo.
Ta dedukce o častých opravách aut na předních místech je na hlavu a je nejspíš jen zoufalým myšlenkovým výtvorem vlastníka nějaké "prestižní" značky, jehož miláček těžce propadl.
Japonci mají prostě ukázněné a precizní dělníky a nic neodflinknou. Zajímalo by mě taky složení zaměstnanců na německých výrobních linkách - hádám že Turků tam nebude málo.
Ano, to bude tim, ze moje auto tam neni a nikdy nebude....spokojen mohu byt i s autem, u ktereho delam GO po kazdych dvou letech, je to zase jen osobni hodnoceni majitele. Vlastnici Imprez GT a WRX jsou s nimi spokojeni i pres mnou zminene zavady, oni je povazuji za normalni u tohoto typu aut. To same plati o majitelich Porsche apod. Doporucuji nekdy mrknout na STK a zamyslet se nad vlivem zaveru z ni a spolehlivosti vozu. Je stejna, jako vliv tlakove nize nad jiznim Pacifikem na momentalni klima v Praze. Z uvedenych statistik vyplyva pouze a jenom to, ze majitele Porsche 911 dbaji o sve auto vic, nez majitele Renaultu. Kazdy jiny zaver je jenom ucelova spekulace!
nesouhlasím s objektivitou bez přehledu počtu najetých kilometrů,neboť je přesně vidět že na začátku jsou sportovní auta + teréní ,a asi mi dá každej za pravdu ,že tyto auta toho moc nenajedou jako například TOLEDO PASAT aspol.které se používají na podnikání.