Po 15 letech výroby stávajícího modelu nastal čas důkladné změny. Na newyorkském autosalonu se představí nástupce, který kromě jména nebude mít se současným modelem nic společného.
Je to tak, když někdo chce rádoby offroad, ať si koupí Freelandera, kdo s nim chce ještě do divadla má tu Range. Ale co ten kdo chce pravý offroad s trochou pohodlí, ale nechce zase spartánskou brutalitu (Defender) ? ....
Pokud to ma ve finale vypadat takhle, tak panbu potes, ty hruby hrany, prevelky okna a svetla, vubec mi to neotesanosti pripomina Hummer H2, stavajici Discovery je vynikajici, byt ma horsi motorizaci a palubovku, kdyby to trochu dopilovali a dali i silnejsi turbodiesel, tak nemusi toto... ja beru ze vetsina lidi ram nevyuziije, ale to pak uz asi v Marocky pousti nepotkam kolonu 20 italskych discovery narvanych po strechu vybavou a pelasejici to smerem na jih. Pajero bez ramu, Discovery taky, uz z elity zbyva jen Patrol a MB G.
Jedna poznamka - atmosfericky diesel im nebude smiet chybat, lebo tak ako su postavene sucasne a pripravovane emisne limity (v 2007 sa rata s tym, ze benziny a diesele budu mat rovnake emisne limity...) tak atmosfericky naftak by ich jednoducho nemal sancu plnit ani s troma katalyzatormi za sebou...
Nedavno sem videl jak v Nemecku testovali klasicke offroady(pevnej ram)s Touaregem a byste koukali jak si VW vedl skvele,a kdyz pripoctu chovani na silnici - jasnej vytez !!
..no zrovna ten Tuareg je blbej příklad.. to není teréní auto je to jen takovej "off-road" kombík... Jestli chceš srovnání, tak nechoď daleko a zůstaň u Land Rovera...!!!! Tuaregu..!!!!?!??!?!?
dyť ty fotky jsou upravený, auto by mělo vypadat takhle a je tam i foto interieru [odkaz]
jinak přehlšel elektroniky je podle mě cesta do záhuby Land Rovera Brzo jim začne chybět klasický terénní auto s tuhejma nápravama a atmosférickým diesel vhodný pro dlouhodobý provoz v těžkém terénu- něco jako např. LC105.
ale desing je supr
No teda musím říct, že se mi stejně jako současný Range Rover vůbec nelíbí a připadá mi jako z jiné planety. A co se týče techniky, musím dát za pravdu předchozímu přispěvateli, že moderní elektronika (pokud se povede a je opravdu spolehlivá) dokáže hodně a myslím, že s touto koncepcí bude mít Discovery mnohem lepší šance na trhu, kde moc lidí nejde po pravých off roadech, ale spíš po pohodlných autech s dobrými jízdními vlastnostmi s "drsnou" vizáží off roadu a osobně jsem toho názoru, že tím pravým terénním pracantem zůstane u Land Roveru pouze onen Defender i v jeho chystané nové generaci.
... kastrace klasického offroadu. Moderní technika dokáže dost (třeba Tuareg), ale na robusnost rámu, tuhých náprav a pevnejch špérů diferenciálů nic nemá