Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Astra nebo Golf ? Kdo z nich je lepší ?

Již jen týdny dělí oba konkurenty od duelu na evropských trzích a tak se pojďme podívat na přímé srovnání nových kompaktů, které mají být novým vrcholem nižší střední třídy.
Zpět na článek
20. 1. 2004 11:28
neregistrovaný "Lukas"
20. 1. 2004 11:46
neregistrovaný "vedeni"
20. 1. 2004 14:08
neregistrovaný "mida"
20. 1. 2004 17:38
neregistrovaný "vedeni"
20. 1. 2004 11:52
neregistrovaný "Kuba"
20. 1. 2004 15:29
neregistrovaný "mates"
21. 1. 2004 10:48
neregistrovaný "Kuba"
20. 1. 2004 12:36
neregistrovaný "Viados"
20. 1. 2004 12:56
neregistrovaný "Johny"
20. 1. 2004 13:05
neregistrovaný "Gottik"
20. 1. 2004 13:16
neregistrovaný "geroc"
20. 1. 2004 13:34
neregistrovaný "Luděk"
23. 1. 2004 01:42
neregistrovaný "TRUCKER"
20. 1. 2004 14:44
neregistrovaný "Michal"
20. 1. 2004 15:51
neregistrovaný "King"
20. 1. 2004 18:38
neregistrovaný "mono"
20. 1. 2004 19:28
neregistrovaný "bimbo"
23. 1. 2004 01:45
neregistrovaný "TRUCKER"
24. 1. 2004 14:39
neregistrovaný "bimbo"
25. 1. 2004 23:12
neregistrovaný "TRUCKER"
29. 1. 2004 11:47
neregistrovaný "Flyer"
6. 2. 2004 20:33
neregistrovaný "bimbo"
2. 2. 2004 13:51
neregistrovaný "Vojta"
20. 1. 2004 19:57
neregistrovaný "Šumík"
21. 1. 2004 06:19
neregistrovaný "mahatma"
21. 1. 2004 08:41
neregistrovaný "Mravenec"
21. 1. 2004 22:47
neregistrovaný "Scuba"
22. 1. 2004 23:45
neregistrovaný "GEORGE"
23. 1. 2004 14:18
neregistrovaný "Bad.Man"
23. 1. 2004 14:16
neregistrovaný "Bad.Man"
30. 1. 2004 08:16
neregistrovaný "mahatma"
20. 1. 2004 20:24
neregistrovaný "Vasek"
22. 1. 2004 23:53
neregistrovaný "GEORGE"
24. 1. 2004 20:06
neregistrovaný "Šumík"
12. 3. 2004 21:05
neregistrovaný "Méša"
20. 1. 2004 21:19
neregistrovaný "znalec"
21. 1. 2004 07:41
neregistrovaný "Libor"
21. 1. 2004 07:59
neregistrovaný "Shorty"
21. 1. 2004 13:10
neregistrovaný "Huhla"
23. 1. 2004 01:52
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 01:51
neregistrovaný "TRUCKER"
21. 1. 2004 08:43
neregistrovaný "Mravenec"
21. 1. 2004 10:06
neregistrovaný "datel"
21. 1. 2004 10:22
neregistrovaný "DeeDee"
21. 1. 2004 18:16
neregistrovaný "Vasek"
21. 1. 2004 12:55
neregistrovaný "Dan"
21. 1. 2004 13:13
neregistrovaný "Enzo"
21. 1. 2004 16:55
neregistrovaný "daft"
21. 1. 2004 14:42
neregistrovaný "CorbenDallas"
7. 3. 2004 06:35
neregistrovaný "Lakos"
21. 1. 2004 17:08
neregistrovaný "vedeni"
24. 1. 2004 20:10
neregistrovaný "Šumík"
23. 1. 2004 14:23
neregistrovaný "Bad.Man"
30. 1. 2004 14:14
neregistrovaný "Neználek Historik"
21. 1. 2004 14:35
neregistrovaný "???"
21. 1. 2004 16:06
neregistrovaný "Rudi"
23. 1. 2004 00:02
neregistrovaný "GEORGE"
24. 1. 2004 17:58
neregistrovaný "lancerman"
24. 1. 2004 20:12
neregistrovaný "Šumík"
28. 1. 2004 18:43
neregistrovaný "lancerman"
30. 1. 2004 21:08
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2004 13:18
neregistrovaný "Zdenek"
26. 2. 2004 21:35
neregistrovaný "Fanda008"
2. 3. 2004 14:34
neregistrovaný "Pako"
8. 3. 2004 07:57
neregistrovaný "awegezrzri oituio"
16. 3. 2004 10:40
neregistrovaný "pipka"
13. 4. 2004 05:45
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "Lukas"
20. 1. 2004 11:28
Golf!
Nová Astra bude určitě vynikající, ale Golf zůstane určitě jedničkou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vedeni"
20. 1. 2004 11:46
Astra!
Mam za to, ze za tech 490 000,- bude Opel mnohem vybavenejsi. U Golfa bych se nedivil klickam na oknech... A navic mi prijde dost hnusnej, takze volim Astru!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mida"
20. 1. 2004 14:08
Re: Astra!
6x airbag, ABS, dalkovy central, el. okna, el. zrcatka, radio s CD .........
- klicky ma novy golf tak leda na botach pasazeru
zavadeci cena s motorem popisovanym v clanku je 414900,- Kc (pro rejpaly vcetne DPH)
neregistrovaný "vedeni"
20. 1. 2004 17:38
Re: Astra!
Astra u vsech verzi ESP.
neregistrovaný "Kuba"
20. 1. 2004 11:52
Focus
Jeste pockam na Focus II a pak se uvidi.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
20. 1. 2004 15:29
Re: Focus
To budes mit snadnou volbu!
neregistrovaný "Kuba"
21. 1. 2004 10:48
Re: Focus
Ja vim, ja uz ho totiz videl :-)
neregistrovaný "Viados"
20. 1. 2004 12:36
Nic!
Počkal bych minimálně na další modelový rok, až se vychytaj nejzávažnější chyby. A budou je mít Astra III i Golf V. Teď bych koupil za ty prachy třeba Nissan Almeru ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny"
20. 1. 2004 12:56
jedine oktavka
Jedine oktavka
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Gottik"
20. 1. 2004 13:05
Re: jedine oktavka
Myslim si, ze ani jedno s techto aut nebude spatny, ale presne jak rikal kolega vyse - radeji pockam na novy Focus.
neregistrovaný "geroc"
20. 1. 2004 13:16
Astra vs. Golf
Podle mně ani jedno z těchto aut není o moc horší nebo lepší než. Ovšem myslím si že designově je nová Astra výš, Golf zůstal v designu až příliš konzervativní. A protože VW jsou spiš cenově dražší, tak bych si spíš vybral Astru.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Luděk"
20. 1. 2004 13:34
Mazda 3
Za ty prachy bych si vybral rozhodne vybral Mazdu 3
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 01:42
Re: Mazda 3
Rozhodně!!!! A nebo ještě (asi mě tu hodně lidí začne kamenovat, ale nevadí) Mégana.
neregistrovaný "Michal"
20. 1. 2004 14:44
FOCUS
vrcholem třídy je a bude Focus. prodává se dobře v USA. Golf se prodává dobře v Čínské lidové republice (to víte: lidový vůz). Ale pravda je, že největší designérské hnusy Golfu IV už u V nenajdeme (menší pravé zrcátko než levé, klika na kufru neschovaná pod lištu SPZky).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "King"
20. 1. 2004 15:51
No fuuuj
Golf a Astra střední třída?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mono"
20. 1. 2004 18:38
GOLF
Golf protoze VW sme meli vzdy a nemam duvod si stezovat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bimbo"
20. 1. 2004 19:28
bez titulku
ja bych si za 490 000 koupil novou VECRTU v nejaký akci s 1.6 motorem a i slušně vybavenou, ael kdybych si měl vybrat mezi těma dvěma tak beru jednoznačně ASTRU
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 01:45
Re: bez titulku
Novou Vectru za 490000, no to jo!!! To ti tak žeru!!!
neregistrovaný "bimbo"
24. 1. 2004 14:39
Re: bez titulku
tak to teda žer!!!!! 1.6 16V v nejaky akci 4x air bag,ABS,TCS,ESP,.....sedan!!! 490000!!!
neregistrovaný "TRUCKER"
25. 1. 2004 23:12
Re: bez titulku
No tak to jo!!! I když se mi současná Vectra skoro vůbec nelíbí, tak musím uznat, že tohle je na střední třídu přímo fantastická nabídka!!!
neregistrovaný "Flyer"
29. 1. 2004 11:47
Re: bez titulku
Tak to je teda nějakej kec.ESP tam ROZHODNĚ nebude(a nejen to).S tou výbavou,co tu předkládáš to prostě není možný.I z hlediska výrobce.Možná sis to spletl s Lupem(ta cena by odpovídala )
neregistrovaný "bimbo"
6. 2. 2004 20:33
Re: VECTRA
OPEL VECTRA 1.6 16V zadny uhoneny Lupo!!!
neregistrovaný "Vojta"
2. 2. 2004 13:51
Re: VECTRA
Můžu potvrdit, že výše uvedené lze. Pokud budete mít zájem, napište, poradím, jak na to.
neregistrovaný "Šumík"
20. 1. 2004 19:57
Golf...
Tak pokud bych se měl rozhodnou mezi těmi auťáky, tak tady mám volbu jasnou - Golf. Už jenom diesely maj lepší. U Oplu jsou na H.O.V.N.O, nechápu, jak tam můžou dát 1.7, když věděj, že konkurence má alespoň 1.9. A designově se mi taky líbí víc. Jinak bych pokud bych si mohl svobodně vybrat, tak beru Mazdu 6 2.0 CD Touring+
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "mahatma"
21. 1. 2004 06:19
Re: Golf...
tu 1.7 cdti máme v Merivě a je super..., mysliím ze VW ma dobré disely, ale konkurence nespí.
neregistrovaný "Mravenec"
21. 1. 2004 08:41
Re: Golf...
Diesely na *??? Vždyť má Astru pohánět novej CR o objemu 1.9 a se stejným výkonem, jako vaše přečipované TDI v červeném, čili 150k. A to podle mého není poslední slovo!
neregistrovaný "Scuba"
21. 1. 2004 22:47
Re: Golf...
Nafta patří do kamen :o).Kazdopadne ESP je pomerne velka vychytavka na auto této třídy a výkon Astry vypovídá o tom kdo umí....
neregistrovaný "GEORGE"
22. 1. 2004 23:45
Re: Golf...
Mám 6-ku Sportwagon - 2.0 v dieselu a paráda. A ten design!!! Pokud si ji nebudeš kupovat nebo je mimo tvé možnosti, zajdi se s ní aspoň projet.
neregistrovaný "Bad.Man"
23. 1. 2004 14:18
Re: Golf...
Jenze Mazda 6 uz patri do jine kategorie .... ale design se jim moc povedl .... to se musi nechat ...
neregistrovaný "Bad.Man"
23. 1. 2004 14:16
Re: Golf...
No asi takto .... 1,7 je KONCEPCNE hodne stary motor .... navic pochazi od ISUZU .... ale pokud budou davat do Astry naftu pak bych tipoval, ze to budou pouze nove se vstrikem Common - rail .... a tam uz i Opel dela obsah 1,9 .... a pokud budou davat starsi (dnes vlastne soucasny) diesel pak by to mohl byt 2,0 DTi nebo 2,2 DTi ktery jezdi ve Vectrach ..... a rekl bych, ze tyto a zejmena pak novy Common - rail se produkci VW plne vyrovnaji .... a nechme se prekvapit - mozna ho jednou i predci ....
neregistrovaný "mahatma"
30. 1. 2004 08:16
Re: Golf...
Ta 1.7 je podle mne nova CDTi o 100k, stejna jako v Merive, super motor.
neregistrovaný "Vasek"
20. 1. 2004 20:24
bez titulku
No v tehle tride do 490 000,- asi momentalne MAZDU 3,uz jenom proto,ze ji nebude mit kazdej "druhej" cech (jako napr.Octavii,nojo vlastne mezi nama sou i taci co ji radi do vyssi tridy,ze? :( !! )
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GEORGE"
22. 1. 2004 23:53
Re: bez titulku
Souhlasím s Tebou. Golf bude jak je u VW zvykem pokud si ho trochu vybavíte neuvěřitelně drahý. Stačí zajít prodejci a vyzvednout katalogy s ceníky. Je až neuvěřitelné co se hlavně do německých aut dát doobjednat, většinu příplatkové výbavy máte u japonských aut sériově. Astra vypadá designově skvěle, ale měl bych obavy z kvality. Plno mých známých nešetřilo kritikou. Možná, že modely budou lepší. Každopádně na japonce máte 3 roky záruku a z osobní zkušenosti vím, že jezdíte jen na garance a tím to vadne. Jinak MAZDA 3 vyhrála novinářskou i čtenářskou soutěž o auto roku 2004.
neregistrovaný "Šumík"
24. 1. 2004 20:06
Re: bez titulku
Co se týče výbavy, nový Golf je na tom v základu podstatně lépe než předchozí verze. Jenom za komfortní prvky se musí připlatit.
Jinak souhlasím, že Oply jsou hrozný šmejdy, v podstatě na úrovni francouzskejch.
neregistrovaný "Méša"
12. 3. 2004 21:05
Re: bez titulku
Hele Šumíku. Ty raději zklapni. Když se ty zapojíš do diskuze je to katastrofa. To co z tebe tady padá, je samá blbost. A prosím pěkně, neber si do tý tvý huby francouze!!!! Kup si hezky Golfíčka, když se ti tak strašně líbí. Můžes si koupit kterou řadu chceš-stejně jsou všechny stejný.
neregistrovaný "znalec"
20. 1. 2004 21:19
nudnejsi auto, nez novy golf neexistuje
to neni klasika... to je proste impotence...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Libor"
21. 1. 2004 07:41
BMW
Za ty prachy btch si radsi koupil ojete BMW 320d.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Shorty"
21. 1. 2004 07:59
To je fajn
To je fantastický jaký jste ignoranti. Máte si "teoreticky" vybrat mezi Astrou a Golfem a vybíráte si jiný modely dokonce i z jiných tříd. Možná, že bylo vhodný, když nemáte k tématu co říct, tak aby raději nic neříkali.
Já osobně volím Astru.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Huhla"
21. 1. 2004 13:10
Re: To je fajn
Nevím jak ty, ale já volím Volvo S80. Myslím že ve srovnání s golfem a Astrou je mnohem bezpečnější. Váhám možná i s nějakým ojetým FH, který nabízí ještě větší bezpečnost, ale tam by byl asi problém s vysokou pojistkou....
Huhla
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 01:52
Re: To je fajn
Sorry kámo, ale já ti to ještě trochu ztížím- což takhle místo toho FHáčka třeba "skanču"?
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 1. 2004 01:51
Re: To je fajn
No konečně nám tady někdo rozumný, chytrý a inteligentní vysvětlil, jak máme vlastně diskutovat! Bůh ti žehnej, pošlem děkovný dopis!!!
neregistrovaný "Mravenec"
21. 1. 2004 08:43
jedině Focus
Na Focus se dle mého vyplatí počkat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "datel"
21. 1. 2004 10:06
Zkušební jízda
Víc se mi líbí Astra, ale z vlastní zkušenosti předpokládám, že Golf zase víc vydrží. Na druhou stranu si nechci kupovat auto na dožití, ale tak na 3 roky, takže ani s tou Astrou by neměly být problémy. Snob na značky nejsem, takže... Vidím to na zkušební jízdu s oběma auty a nakonec rozhodne pocit z jízdy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DeeDee"
21. 1. 2004 10:22
Nevim nevim
Protože první,podle čeho se dá rozhodovat je design, tak bych to viděl následovně: Nemám nic proti Golfům, spíš naopak, ale ten poslední... Fakt to spíš vypadá jak facelift čtyřky ...ale k horšímu!!! ..a ty zadní světla... PROVAR!!! A jelikož jsem vyznavačem progresivního designu, volím ASTRU!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Vasek"
21. 1. 2004 18:16
Re: Nevim nevim
To snad neni mozny jak muzes argumentovat tim ze Opel zacinal s traktorama, to by ses divil cim ruzne automobilky zacinaly...........!!
Navic by me zajimalo cim je Astra hnus a vcem Golf vynika,treba se od tebe dovim neco zajimaveho!!
neregistrovaný "Dan"
21. 1. 2004 12:55
bez titulku
Golf je naprosto špičkovej, Astra je opravdu hnus a protože Opel začínal traktory a zemědělskou technikou, tak to ani lepší být nemůže. A ještě si v čechách vzali pod křídla korejce.Mám Golfa lll GTI, čtyřku jsem také měl. Jen chvála a superlativy. Rád se zbavím mojí Octavie RS a v březnu jdu do něj!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Enzo"
21. 1. 2004 13:13
Re: bez titulku
Jdi do nej!!! Lamborghini taky vyrabel traktory a jak se krasne vyvynul : ) Golf je zažitej etalon ale podle me uz neni co byl a uz asi ani nebude protoze konkurence je cim dal drsnejsi a automobilky se spojujou tim se vyrovnavaj rozdily tak se nediv ze za par let nebude golf zanmenat vubec nic
neregistrovaný "daft"
21. 1. 2004 16:55
Re: bez titulku
To je teda fakt argument jako prase, vis co delalo driv Lamborghini?
Nehodnotim, svezu se v obou a pak se rozhodnu.

P.S. VyvYnul je paskvil.
neregistrovaný "CorbenDallas"
21. 1. 2004 14:42
Re: bez titulku
Jenom pro připomínku, Opel začal se šicíma strojema, když už něco plácáš, tak plácej pravdu a ne svoje výplody. Já jednoznačně dávám hlas Astře, Golf je šílenost a nepřesvědčí mě ani červené vybarvení TDI.
neregistrovaný "Lakos"
7. 3. 2004 06:35
Re: bez titulku
Videl jsem jezdit Astru a Golfika slalom,Golfik bez ESP jezdil tak jak Astra s tema jejich elektrickyma blbostma...Kdyz to v Astra vypli,tak to auto se nedalo ovladat,bylo to brutalne pretacivi!Auto musi mit vybornej podvozek hned od vyroby,bez nejaky systemu! Jinak 2.0 TDI od VW je vybornej motor,16V neni to vubec slyset!
neregistrovaný "vedeni"
21. 1. 2004 17:08
Re: bez titulku
Volkswagen je nacisticky auto, pozustatek KdF. Kdo si ho kupuje, je zakuklenej hitlerovec! Pac nebejt Fuhrera, tak neni ani radobyetalon spolehlivosti Golf.
neregistrovaný "Šumík"
24. 1. 2004 20:10
Re: bez titulku
Je mi tě docela líto, že jsi tak pozadu, hrozně omezenej člověk, co si spojuje VW s Hitlerem. To, že se Porsche stekával s Hitlerem před 70-ti lety a vytvořili Brouka neznamená, e je VW pořád náckovský auto. To můžeš taky říct, že MB je taky fašounský auto, protože v něm jezdila celá německá elita včetně Hitlera.
neregistrovaný "Bad.Man"
23. 1. 2004 14:23
Re: bez titulku
Ty b.l.b.o.u.n.e .... Opel pokud ja vim, zacinal s jizdnima kolama .... a pokud taky vim tak stejne zacinal i L&K cili dnesni Skoda .... A jak uz tady nekdo psal .... Lambo taky delalo traktory ..... takze tim to asi nebude ...
A kdyz o historii nic nevis, neber si ji do huby ....
neregistrovaný "Neználek Historik"
30. 1. 2004 14:14
Re: Pro historika Bad.Mana
Doufám, že pan Bad.Man nás přestane ujišťovat, jaký je to odborník přes historii Opelu.
Psal se rok 1862, když Adam Opel položil základy budoucího průmyslového koncernu. Šicí stroje i jízdní kola byly tehdy něčím zcela novým a to byl důvod proč se Adam Opel rozhodl vyrábět tyto na svoji dobu převratné stroje.
více na:[odkaz]
neregistrovaný "???"
21. 1. 2004 14:35
nevim...
Golfuv design se mi moc nelibi, asta je hezci, ale kvalita astry jake bude, a stejne golf v CR ma lepsi image nez Astra... tak mozna ten Golf, ale nejradej BMW 1 az bude......!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rudi"
21. 1. 2004 16:06
bez titulku
Dnes uz uplne spatny auto snad neni (teda pokud mluvime o beznych vyrobcich). VW je predrazenej, to je jasna vec. Mazda 3 se me nelibi (narozdil od 6). ted bych to videl co se tyce pomeru cena/podvozek/motor na Renault Megane 1.5dCi 100k, karosarskou variantu dle libosti. Renault je nejprodavanejsi znacka v Evrope, tak usuzuju, ze snad auta delat umej ! A co se tyce duelu Golf vs. Astra. Tak snad radsi tu astru, image VW je jen u Cechu, pro nemce je to prast jako uhod proste to neni M-B/BMW/Audi takze je to jedno. No a kdyz kouknu na cenu a vzhled neni co resit. Proc sponzorovat nenazranej koncern lidovych vozu !
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GEORGE"
23. 1. 2004 00:02
Re: bez titulku
Co se týče designu. Je to otázka osobního vkusu. Každému se líbí něco jiného. Z duelu je ASTRA jesně pohlednější. Jinak souhlasím s tou výbavou. Obecný nešvar německých vozů obecně je, že je velice zajímavá základní cena. Při bližším studiu příplatkové výbavy však nastává šok, co všechno je za příplatek. A cena vesele stoupá. U VW jsou na to odborníci.
neregistrovaný "lancerman"
24. 1. 2004 17:58
ani jedno
nevybral bych ani jedno, ale kdybych musel tak radsi astru, golf se skoro jeste ani neprodava a uz ma par vaznych zavad , na podvozku, stahovani oken a jeste jednu vec , na tu si ale ted nevzpomenu, takze se zase ukazalo ze vw jsou sroty
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Šumík"
24. 1. 2004 20:12
Re: ani jedno
Jo a kdes to vzal????!!!! Asi jsi to "oněkud" zaslechl. Můžež to nějak upřesnit.....
neregistrovaný "lancerman"
28. 1. 2004 18:43
Re: ani jedno
v jednom radiu,maj tam motoristickej magazin. Nebudu to tady stebou resit jestli je to pravda nebo ne. Tak i tak je pro me VW a celej jeho koncern srotiste, (snad az na Lambo), ktery vyrabi a prodavaj predrazeny auta a ani s kvalitou to neni zadna slava. Posledni zastupce z tohodle mizernyho koncernu, kterej se mi libil byla Octavia a jeji nastupce je jenom michanina jinejch modelu vw, takze pro me taky konci.
neregistrovaný "anonym"
30. 1. 2004 21:08
bez titulku
ano
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdenek"
8. 2. 2004 13:18
bez titulku
VW a spolehlivost? Už to není co to bývalo. Před rokem jsme koupili dva nové VW T4 do firmy a u obou odešla spojka, první vydržela 15 tis. km a druhá 25 tis. km. Taky vím o případu, kdy firma koupila 14 nových golfů a 6 jich skončilo hned v servisu, tři opakovaně, závady na elektroinstalaci. Prostě u mě VW končí.... A taky už nevědí co by za ty auta chtěli Volím Astru!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fanda008"
26. 2. 2004 21:35
Jedině a jen Mazda3
jestli bych si měl vybrat a vybírat zanedlouho budu tak jedině Mazda3, golf je designově jen golf, to se nikdy nezmění a to musí uznat každý. A astra ?? ten interier se mi moc nelibí, takovej nijak, něco mu chybí nějaký dobrý nápad, vzít fošnu a uprottřed ji zlomit to není přece žádný problém :o)
neznám ceny Astry ale za cenu 620000,- má člověk dobře vybavenou Mazdu3 s 2,0/110kW. to samé u golfu stojí o pžes 63000,- a chybí dost z výbavy např. xenony :o))
takže volba jednoduchá Mazda3
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pako"
2. 3. 2004 14:34
To se Opelu opravdu povedlo.
Na nové Astře jde vidět, že se Opel * do budoucnosti. Interiér je propracovaný, zevnějšek je futuristický. To zaručuje, že bude nová Astra ještě dlouho mladá. To však neplatí o novém Golfu. Designéři Volkswagenu museli být úplě na mol, když dělali na zevnějšku. Už i předchozí generace mi připadala být lepší po optické stránce. Golf už teď vypadá poněkud staře.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "awegezrzri oituio"
8. 3. 2004 07:57
Jasne ze GOLFAK
nie je co riesit. ten kto si kupuje autov v nizsej strednej. ma v zakladnej vybave Golfaku presne to co moze potrebovat. golf 4 basis to je chudobny pribuzny ale 5 ide od trendlineU
abs asr ebv 6airbag klima 4xel.okna(golf slovakia) dialk.central cdRadio
za cenu 567400 SKK v cechach mam dojem zacina cena na 419,000CZK
Aj napriek tomu ze Astra bude mat rozne systemy,,,, pre tradiciu lepsi podvozok a aj pre to ze mam odjazdene aj vw aj opel .... jednoznacne volim GOLF
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pipka"
16. 3. 2004 10:40
německé zmetky
...oba dva jsou precizní německé šroty.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
13. 4. 2004 05:45
jen pockat .. az dorazi BMW 1
Rozbalit vlákno
0