Ekonomika
Octavia na prvním místě. Možná je to z toho důvodu, že lidé bohatnou a svůj interes přesouvají na větší auta. Octavia ovšem je tak podařený vůz, že ten interes na ní mohou přesouvat i lidé z tříd... větších.
Octavia scout, absolutní trefa. Lepší investici nemůžeš udělat. Pokud nemáš šest dětí a dvě tchýně, je právě scout tím autem, které z tebe na zdejších silnicích dělá mainstreamovou elitu. Doslova světový motor, fantastický haldex, vyšší průjezdnost, a asi vůbec nejpovedenější kokpit své třídy. Auto má styl a důstojně se tak vřazuje do koncernové nabídky - A4 Allroad a A6 Allroad. Octavia scout je svět dospělých, vyrovnaných lidí. Lidí, kteří umí vydělat, lidí, kteří umí... utratit.
Dokonale nadávkovaná prestiž, ideální image. Navíc bude scout v čase jenom zrát. Umím si představit, že tak za pět, sedm let, bude scout legendou - impozantní, dominantní, silný, přesto neokázalý, přirozený, dříč, kára do nepohody.
BRAVO ŠKODA :yes:
Octavia scout, absolutní trefa. Lepší investici nemůžeš udělat. Pokud nemáš šest dětí a dvě tchýně, je právě scout tím autem, které z tebe na zdejších silnicích dělá mainstreamovou elitu. Doslova světový motor, fantastický haldex, vyšší průjezdnost, a asi vůbec nejpovedenější kokpit své třídy. Auto má styl a důstojně se tak vřazuje do koncernové nabídky - A4 Allroad a A6 Allroad. Octavia scout je svět dospělých, vyrovnaných lidí. Lidí, kteří umí vydělat, lidí, kteří umí... utratit.
Dokonale nadávkovaná prestiž, ideální image. Navíc bude scout v čase jenom zrát. Umím si představit, že tak za pět, sedm let, bude scout legendou - impozantní, dominantní, silný, přesto neokázalý, přirozený, dříč, kára do nepohody.
BRAVO ŠKODA :yes:
Jenom technicky detail, melo byt BRAVWO Škoda, myslim, ze ty nevzyvas italskeho oblibence! 😉
Zase přeháníš, je to dobré auto, ale až tak moc jak si ty myslíš ne... Zkus si zakladatele skupiny aut do které Scout patří a budeš mluvit jinak. Přiznej, že existují lepší auta.
Nevím nyní přesně, jakého zakladatele máš na mysli. Pozor, Octavia je kompaktní mainstream.
P.S. Nepřeháním ani slovo. Tato mutace Octavie je doslovný mainstreamový silniční skvost.
P.S. Nepřeháním ani slovo. Tato mutace Octavie je doslovný mainstreamový silniční skvost.
tohle "impozantní, dominantní, silný, přesto neokázalý, přirozený, dříč, kára do nepohody" je uplne vedle.. dokazu si to predstavit u outbacku ale u scoutu... 8-s jinak to neni nejhorsi, ale audi allroad a scout? audi je permanent 4x4 takze scout se nezarazuje vubec nikde.. v predfaceliftove verzi se mi scout hodne libil, byl vyvazeny, elegantni.. po faceliftu uz to neni ono, bohuzel predfacelift zas nemel 1.8TSI.. jinak zajimaly by me prodeje octy po odecteni fleetovych nakupu..
Sice stálá čtyřkolka je super ale lidi co chtějí něco takového ale levnějšího jsou za Haldex rádi. Nová generace se připojuje tak rychle že to s ní prakticky stálou čtyřkolku dělá, a když je zrovna v režimu 4x2 šetříš palivo, i samotné komponenty pro zadní pohon
Zrovna všera jsme byli jezdit a dostal se mi do ruky 4-motion golf a neni to zas takova hruza, jak si vsichni mysli. Na imprezu nema, ale zaradit se s tim da vic nez dobre. Z produkce skodovky je mi Scout určitě nejblíž.
Scout je koncernový cross základ, (pomineme-li scouta Foxe) nad ním je prémiová a větší A4 All a nad ná zase A6 All. Poslední dvě auta jsou dokonalá prémiová auta se všim všudy. Scout je mainstream. Ovšem mimo koncern a ve své třídě není široko daleko nikdo, kdo postavil takovéto povedené auto. Prostě, za cca 700 tyček je scout absolutní třídní volbou.
Domnívám se, že právě jestli nějaké mutaci prospěla nová světla, pak je to modelu scout. Výborně vyvažují ten mohutnější nárazník.
Proč tě zajímají odečty podnikových aut? Myslíš, že podniková auta neřídí lidé? Nebo, že živnostník ve scoutu je něco mimo tolerovatelný reál?
P.S. Co je scout za dříče, bys právě v těchto dnech poznal na silnicích...
Domnívám se, že právě jestli nějaké mutaci prospěla nová světla, pak je to modelu scout. Výborně vyvažují ten mohutnější nárazník.
Proč tě zajímají odečty podnikových aut? Myslíš, že podniková auta neřídí lidé? Nebo, že živnostník ve scoutu je něco mimo tolerovatelný reál?
P.S. Co je scout za dříče, bys právě v těchto dnech poznal na silnicích...
ano podnikova auta ridi lide, ale plati firmy. tudiz realna poptavka (vyjadrena v cislech) lidi, kteri si na to auto opravdu vydelaji a jdou si ho koupit do prodejny (mimochodem to jsou ti, jak sam rikas, co si nejdriv vyberou segment, pak znacku, pak vybavu, barvu a kola a pak odjizdeji a berou skodu!! firmy prece takhle neuvazuji) bude jina. tim nechci nijak zaklinat prodeje u octavky jen by me to proste zajimalo.
p.s. jo jo nejspis bych to ocenil. kdo ma scouta tomu se ted urcite lepe jezdi (a jeste v benzinu at to topi😁). jezdit v tomhle pocasi fakt neni nic zabavneho (az na tu rucku sem tam).
p.s. jo jo nejspis bych to ocenil. kdo ma scouta tomu se ted urcite lepe jezdi (a jeste v benzinu at to topi😁). jezdit v tomhle pocasi fakt neni nic zabavneho (az na tu rucku sem tam).
spíš Octavie už nestojí v základu 420 ale 320 a Tour ne 380 ale 280 to je ten důvod😄 😉
Nadherny clanok, dokonala propaganda. V podstate z velkeho prepadu spravili maly prepad, ktory je v globalnom (krizovom) prepade vlastne uspech. A to maju v rukave este dve ESA (registracie v CR a predaj v CR) s ktorymi mozu este celkovy vysledok a dojem vysperkovat a tak dokonale vnutit citatelom (masam) uplne inu realitu.
Zastanci Skodovky nam hned na fore vysvetlili, ze ten prepad nie je tak vysoky, pretoze vlastne sa vyviezlo mnoho vozidiel do zahranicia....ovsem vseobecne znamy fakt, ze Skoda bola v CR v roku 2009 vyrazne drahsia ako v okolitych statoch a tak sa naskytuje otazka, kto su ti, co si kupili Skodu v CR a vyviezli von. ;-\
Zastanci Skodovky nam hned na fore vysvetlili, ze ten prepad nie je tak vysoky, pretoze vlastne sa vyviezlo mnoho vozidiel do zahranicia....ovsem vseobecne znamy fakt, ze Skoda bola v CR v roku 2009 vyrazne drahsia ako v okolitych statoch a tak sa naskytuje otazka, kto su ti, co si kupili Skodu v CR a vyviezli von. ;-\
Škoda i letos zlomí rekord v prodejích nových vozů. Co chceš ještě dodat? >😁 :-!
Každým rokem roste...nehledě na kecy myšáka. >😒] :no:
Každým rokem roste...nehledě na kecy myšáka. >😒] :no:
Kdyby ses podíval, kolik stojí třeba stejné modely u nás (to jest v ČR), v Rakousku, Německu a konečně taky Šlovensku. Karta se od doby před zavedením Edition 08 výrazně obrátila. No a hlavně taky, š r o t o v n é ....
Kdyby Škodě klesali prodeje a měla naddimenzované výrobní kapacity, musela propouštět, protože by nebyla shopna své auta prodat, tak by sme tady mohli analyzovat, radit a nadávat pořád. Vzhledem k tomu, že ale rok od roku umí prodat víc a víc aut, jsou jakákoliv konstatování o hlouposti Škody také "jen" hloupá.
A pokud někomu Škodovka nenabízí pro něho vhodnou/výhodnou volbu, má přeci spoustu jiných alternativ.
A pokud někomu Škodovka nenabízí pro něho vhodnou/výhodnou volbu, má přeci spoustu jiných alternativ.
Jestliže je takto předkládán propad jako vlastně úspěch, pak se ptám, za co je považován nárůst automobilek jako je Renault, Fiat a dlaších?
To je tím, že náš trh není tak pitomý jak ve Slimákožerské zemi. To by byla suverénní Fabia před miniFabií.
Až bude Fabia3, která nebude vypadat vysoká a úzká jako tramvaj, tak Škodovka znova poroste a Clio a Punto půjdou dolů.
Až bude Fabia3, která nebude vypadat vysoká a úzká jako tramvaj, tak Škodovka znova poroste a Clio a Punto půjdou dolů.
Je potřeba vrtěti psem a vyvrtět si takové statistiky, jaké jsou zapotřebí. Kdo lépe vrtí, má lepěí statistiky i při bídných prodejích.
Ale co, již máme 3 české automobilky, můžou se ve vrtění předhánět. Třeba má TPCA také v záloze nějakých 5000 ks "dodaných" na český trh a Hyundai? Ten takových 5000 přímo musí mít ! A bude tóčo. A už se v tom nikdy nikdo nevyzná, protože se budou počítat dohromady jabka s hruškami.
Ale co, již máme 3 české automobilky, můžou se ve vrtění předhánět. Třeba má TPCA také v záloze nějakých 5000 ks "dodaných" na český trh a Hyundai? Ten takových 5000 přímo musí mít ! A bude tóčo. A už se v tom nikdy nikdo nevyzná, protože se budou počítat dohromady jabka s hruškami.
Zatím to vypadá na velmi dobrý prosincový výsledek Škody na CZ trhu, ale jasněji bude až zítra, kdy mají být zveřejněna data z registru vozidel.
Má to Škoda Auto zapotřebí??? A proč jí to s prominutím žerete??? Kvůli inzerci??? To se tak bojíte?
Hrátky s čísly aneb "věřím pouze statistikám, které jsem sám zfalšoval"...
A hlavně, píšeš blbosti. Statistiky o českém trhu mají být o prodejích pro čechy aby bylo jasné čemu češi dávají přednost.
Mimochodem blbosti nepisu, pouze se snazim vysvetlit nekterym mene bystrym diskuterum zdroj teto statistiky. Touzis-li po ceskych registracich, mrkni do statistik SDA a mas to. Ale nezapomen si odecist vsechny cizi statni prislusniky, kteri si zaregistrovali vuz v CR - aby bylo jasne, cemu Cesi davaji prednost. 😉
Myslím že tato vozidla by se dala označovbat jako "černé duše".
Myslím že tato vozidla by se dala označovat jako "černé duše".