Nejpopulárnější auto světa pro své páté vydání ohlašuje další tři přírůstky do menu pohonných jednotek – dva moderní přímovstřikové agregáty FSI 1,4 a 2,0 L a osvědčenou dvouventilovou hliníkovou šestnáctistovku s variabilním sáním.
Nejpopulárnější znamená, že se jich vyrobilo nejvíc. Na Vámi uvedenou stránku jsem se díval a soudím, že se týká pouze amerického trhu. Američané rádi označují věc, týkající se celých Spojených Států, slovem "světový".
Máte pravdu, skutečně se jedná o celosvětový žebříček. Golf tam jistě není proto, že prodeje dožívající čtyřkové řady těsně před zahájením prodeje páté generace logicky prudce poklesly a výsledky jsou za určité období (nepodařilo se mi tam najít, jak dlouhé). Myslím, že do půl roku po uvedení do autosalonů se nový Golf do Top Ten vrátí.
tak sem rád, že sem se nespletl. ale nebylo to myšleno jako něco proti vám (jste nejlepší český server o autech na netu). taky nevím, za jaké je to období. ale je tam Jetta (Bora) a Passat. Už sem se lekl že Passat je v top ten i v USA.
to je možné.
ale potom žebříček "Best selling vehicles in US" neodpovídá těm dalším, o kterých si myslím, že označují světové prodeje. Jinak by musela být před Hondou Accord ještě Toyota Camry a Ford F150 by neskončil až pod Toyotou Tacomou a Tundrou.....ale možná sem se spletl
Nejpopulárnější auto Golf bezesporu je, je to jediný vůz, přijatelný pro všechny sociální vrstvy a to o čemsi svědčí, ovšem vysvětlením, že to "znamená, že se jich vyrobilo nejvíc" jsem bohužel sestavil nejednoznačné tvrzení, vyložitelné jako nepravdivé. Důvod k omluvě celé redakce nevidím, v článku samotném žádná nepravdivá informace není, slovo "nejpopulárnější" lze vyložit i mnoha jinými způsoby. Omlouvám se jen sám za sebe za inkriminovaný příspěvek do diskuze.
K meritu první části, prodejci či importér VW nám (nikoliv nás) skutečně občas platí, podobně jako kterákoliv jiná firma, kupující si u nás inzerci. Nicméně kvalitu informací, které od nás dostáváte (mimo reklam, samozřejmě), to nezhoršuje, jinak by se mohlo také stát, že by se u nás v roli největšího inzerenta periodicky střídali dva přímí konkurenti a my bychom museli každý týden střídavě psát protichůdné informace.
slovo "nejpopulárnější" je v tomto případě zavádějící, pokud vím tak nejvíce kusů na celém světě se vyrobilo Toyoty Corolly(v devíti generacích), nejvíce kusů od jednoho modelu v prakticky nezměněné podobě VW Brouk a tak Golf asi nebude nejpopulárnější na celém světě, ale možná v Evropě ano.
V Guinessově knize rekordů je jako nejprodávánější (nejvíce vyrobených kusů) auto uveden VW Golf. Toyota proti tomu vznesla námitku, že Coroll bylo vyrobeno v oněch 9ti generacích více. Nevím jaké další námitky v průběhu sporu padaly, ale výsledek je ten, že v Giunessovce zůstal Golf. A teď to hlavní - odůvodnění: Zaímco v prvních generacích Corolly se jednalo o auto se zadním náhonem a tříprostorovou karosérií, zatímco Golf je odpočátku hatchback s předním náhonem. Jinými slovy zatímco Toyota v průběhu času začla vyrábět úplně jiné auto, s jinou koncepcí, jenom steným označením, VW stále staví Golfa na stejné koncepci. U Coroll jde tedy o různá auta se stejným názvem (v průběhu času), Golf je jedno- stále se vyvýjející -auto. Mě ten závěr a odůvodnění přijde správné a logické.
Plně s vámi souhlasím. Když si vedle sebe postavíte Golfy všech pěti generací, jasně uvidíte plynulou evoluci. Největší skok byl podle mne mezi II a III, ale i tak lze s nadsázkou říci, že je to pořád to samé auto. To samé je (nebo bylo před Ch. B.) patrné např. u BMW.
Naproti tomu bych o Corolle řekl, že si žádné dvě generace nejsou podobné ani trochu. Jejich tvůrci se nedrží linie vytčené předchozím modelem, ale právě naopak, jakoby pokaždé chtěli vyzkoušet něco nového.
Evropani říkají mnoho horších věcí, které pramení z jejich zamindrákovanosti. Slováci nadávají na Čechy, Moraváci na Čechy, Češi na Pražáky a Pražáci na Američany. Kdo má víc peněz je holt blbec. Čížek nesnese, že by někdo snad moh být chytrej+bohatej+hezkej naráz.