VW Golf: Tři nové motory

Nejpopulárnější auto světa pro své páté vydání ohlašuje další tři přírůstky do menu pohonných jednotek – dva moderní přímovstřikové agregáty FSI 1,4 a 2,0 L a osvědčenou dvouventilovou hliníkovou šestnáctistovku s variabilním sáním.
Nejpopulárnější auto světa pro své páté vydání ohlašuje další tři přírůstky do menu pohonných jednotek – dva moderní přímovstřikové agregáty FSI 1,4 a 2,0 L a osvědčenou dvouventilovou hliníkovou šestnáctistovku s variabilním sáním, známou i ze současné Octavie.
Parametry tří novinek znějí 1,4/1,6/2,0: 66/75/110 kW, 130 Nm při 3.750 ot./148 Nm při 3.800 ot./200 Nm při 3.500 ot.. Ceny základních verzí v Německu byly stanoveny na 16.200/16.800/20.980 €, přičemž pro dvoulitr je minimální volbou prostřední úroveň výbavy Comfortline. Všechny tři agregáty samozřejmě plní emisní normu Euro IV a ušetří tak svým německým majitelům značnou částku ze silniční daně.