Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové bezpečnostní systémy ve Volvech

Švédská automobilka dlouhá léta pracuje na zvýšení bezpečnosti vozů. Tentokrát přichází se systémem informujícím o vozidle v mrtvém úhlu, okenním airbagem pro kabriolet, adaptivním tempomatem a automatickou aktivací brzd v případě hrozící kolize..
Zpět na článek
6. 1. 2004 15:59
neregistrovaný "Ace2"
6. 1. 2004 16:27
neregistrovaný "marlin"
6. 1. 2004 16:42
neregistrovaný "plk"
6. 1. 2004 18:26
neregistrovaný "marlin"
6. 1. 2004 20:48
neregistrovaný "Ace2"
6. 1. 2004 20:59
neregistrovaný "marlin"
6. 1. 2004 22:17
neregistrovaný "Šumík"
6. 1. 2004 22:24
neregistrovaný "Ace2"
6. 1. 2004 22:26
neregistrovaný "marlin"
7. 1. 2004 08:28
neregistrovaný "empi"
12. 1. 2004 21:13
neregistrovaný "Z"
8. 1. 2004 17:47
neregistrovaný "Vasek"
neregistrovaný "Ace2"
6. 1. 2004 15:59
ooo
Když pominu některé věci které už v autech jsou, tedy to hlídání mrtvého úhlu a aktivní tempomat. Tak ta funkce radaru tempomatu kdy je citlivější brzdový asistent je vážně velmi zajímavá myšlenka a jako takovou ji schvaluju jako fakt přínos. S tím brždění je to věčný problém už po několik let, tedy by mě zajímalo kdy od překážky začně brzdit, metr ? dva metry ? je to závislé od od nějaké rychlosti kdy tento automatický brzdový systém funguje ? Chtělo by to vyzkoušet asi v praxi, takhle se to nedá moc určit.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "marlin"
6. 1. 2004 16:27
Re: ooo
jestlize jedu 100kmh a auto zaregistruje prekazku najkych 20 metru prede mnou, tak to asi neubrzdi vazne by me zajimalo jak to vyhodnocuje
neregistrovaný "plk"
6. 1. 2004 16:42
Re: ooo
Dejme tomu ze to potom zbrzdi ze 100 na 50 kmh. Nezabijes se, jenom si zprerazis hnaty.
neregistrovaný "marlin"
6. 1. 2004 18:26
Re: ooo
to by musela mit dobry brzdy, ze 20 metu o polovinu....
neregistrovaný "Ace2"
6. 1. 2004 20:48
Re: ooo
to by souhlasilo. Moderní auta mají 100-0km/h kolem 40metrů a méně, takže těch 20 metrů je přesně polovina :)
neregistrovaný "marlin"
6. 1. 2004 20:59
Re: ooo
to ja jsem v nedeli na snehu z 50kmh brzdou drahu 167metru
neregistrovaný "Šumík"
6. 1. 2004 22:17
Re: ooo
A jak jsto změřil???? To já mám z 50Kmh určitě poloviční. Možná, že némáš zimní gumy, to je fakt rozdíl.
neregistrovaný "Ace2"
6. 1. 2004 22:24
Re: ooo
hmm tak to nemáte na mojí brzdnou dráhu :) chudák rámeček na SPZtku...
[odkaz]
(2MB, codec DivX 5.10)
neregistrovaný "marlin"
6. 1. 2004 22:26
Re: ooo
ale jo, zimaky tam mam Michleny a merili mi to policajti.
Ono slo spis o to, abych to auto uvedl do primeho smeru a prestal s nim tancovat...takze jsem si hral z brzdou a plynem a na brzde jsem stal tak cca 50% doby, co jsem s sebou smykal.... jo, rozhodila me favoritka, co jsem se o ni otrel bokem, tesne potom co jsem se vyhnul celnimu narazu.....
neregistrovaný "empi"
7. 1. 2004 08:28
Re: ooo
Nevim, jestli to znamenal ten smajlik, ale ze 100 na 50 zabrzdis na podstatne delsi vzdalenosti nez z 50 na 0, uz kvuli rozdilu pocatecni rychlosti (za 1s pri 100km/h ujedes 27m, ale za 1s pri 50km/h ujedes jen polovinu tedy 13m).
neregistrovaný "Z"
12. 1. 2004 21:13
Re: ooo
Při stejném zpomalení to bude ze 100 km/h přesně čtyřnásobná vzdálenost oproti brzdění z 50 km/h.
A pokud auto brzdí 100 - 0 km/h na 40 metrech, tak na značce 20 m pojede lehce přes 70 km/h a 50 km/h bude mít na značce 30 m.
neregistrovaný "Vasek"
8. 1. 2004 17:47
drsnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
drsnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy…
Rozbalit vlákno
0