Americký výrobce světově známých nekompromisních terénních automobilů chystá další modelovou řadu. Legendární model Hummer H1 a jeho mladší a „civilněji vyhlížející“ H2 dostanou brzy přírůstek.
ameriky nemusim.nelibi se mi a asi jsem zaujatej pac je nemama rad ( musim si uzit ze to zatim muzu hlasat verejne ).ale tohle auto vyvraci jeden z mych argumentu proc je nemam rad-totiz konecne maji v aute motor kterej nema 6 litru a 120 koni takhle na papire to vypada na dobre parametry jen ta 4 stupnova automatika... ale mozna se mylim mozna ze uz maji i auta s podobnymi motory nevim pac se o ne moc nestaram.
me se naopak ameriky vzdycky libily (teda spousta taky nestala za nic), ale rekneme z ekonom-politickych duvodu (G.W.B.) si ji nekoupim (teda kdybych na ni jako mel). co se tyce toho motoru tak s tebou jednoznacne souhlasim. ja bych sel jeste dal a rad bych tam videl aspon trilitr diesel (nebyl by to diky vaze zadny sprinter ale stacilo by). pak uz ma gm nejspis svuj americky diesel neco jako 6,1 apod. ale to uz je moc. teda pro me. navic i do terenu mi prijde diesel vhodnejsi.
Myslíš diesel Duramax. ten má opravdu něci přes 6 litrů objemu :-))))))
Jen si hlásejte antiamerikanismus. To je fakt frajeřina pomlouvat někoho, kdo vyznává svobodu slova a nemůže vás potrestat. Mě by zajímalo, jaký frajeři byste byli, kdyby ste se narodili v Iráku. Asi byste se z pohodlnosti přidali k těm co dávali na politický vězně elektrody nebo je koupali v kyselině.
ale ja se k nikomu nepridavam myslis ze nema rad staty proto ze je to moderni?ja je nema rad protoze umim cist mezi radky.je to proste mocny militaristicky policejni stat ktery uz se ani nesnazi svoji nadrazenost skryvat a vsichni jim to basti.jim to tam na venek funguje ale ve skutecnosti tam furt existuji gheta a rezervace pro indiany TO JE SVOBODA!!!! tak to jim to dal zer ja jim jejich dobre umysly nezeru protoze za vsim jsou penize az pomuzou tibetu tak je zacnu uznavat ale oni nepomuzou protoze mnich chryslery nekupuje a F14 uz vubec ne.a prece nenaserou cinu ze jo.takze se vratime k autum ja tvuj nazor nevyvratim ty muj taky ne.kazdy verime necemu jinemu ale ja te za to napadat nebudu to je pod moji uroven.vsechno dobry zdar!
Faktem je že já Ameriku moc nemusím. Ale jsem rád, že zatočili s Miloševičem a teď s Husajnem. K takovýmu kroku by se Evropa nikdy neodvážila.... Takový frantíci jsou daleko větší hajzlíci, děsně nafoukaní... Jinak válka je na prt, ale myslím, že jednou budeme amíkům vděčni za to, že se k tomu odhodlali...(nechtěl bych zažít, až bude v Evropě na denním pořádku atentáty sebevrahů jako na Blízkém východě) Radší už nechám tý politiky, je to taky jenom názor...
tak dobře. ale ona politika taky souvisí s autama. víte například, že jediná íránská automobilka (Samand) patří frantíkům? ostatně jako většina průmyslu v těhle státech. je jasný, že je pak brání, před USA :-)))
To je skoda ze ses nikdy nesvez v pravy americe . Jinak by si tohle nemoh napsat. ze se ti neliby kolik to ma v papirech napsano koni, ale skutecnost je jina. Ono totiz Obsah nicim nenhradis! Takovy auto udela blum blum blum a je to tam, ze se nestacis divit.
Kolik jste toho kdo kdy na OffRoudil, "michal" tu pise ze i do terenu se hodi vic diesel, ale tak me zarazi, jak je mozny ze Cherokee se zakladnim 4-litrem dovede to co dovede - kdo ho kdy vyzkousel nebo videl a mel moznost porovnani s ropakama tak mi musi dat za pravdu. Zrovna tak automat je lepsi nez ty fofrklacky (ale musi byt americkej).
Jo objem je objem, preju Vam vsem abyjste se nekdy svezli s Cherokee 5,9 - nic jinyho byste pak nechteli
Moje řeč.
rád bych podotkl, že jsem jiná osoba, než Michal Mrnka (viz emailová adresa u jeho příspěvků)
automatika je super. slyšel jsem třeba, že pevgeot 206 dělá s automatikou psí kusy, ale kvalitní US automatika je lepší než jakákoliv "kvrdlačka". myslím, že i zrychlení je mnohem hbitějšínež když bych musel stíhat pouštět spojku a hejbat s nějakou pákou. v Dodgi prostě kopnu do plynu a ono to letí....
Tohle je o tom, komu co vic sedi...muj strejc byl kdysi velikej "sportak" a automaty proklinal...pak si jeden koupil a uz nechce nic jinyho! Ale ja zas nedam dopusit na manual...pekne si podradit do zatacky...TO JE ZUZO!!! A jen bych te chtel vyvratit z omylu...Kdyz budes dobre radit v manualu, s automatem budes VZDY pomalejsi!!!!! Jo a mas pravdu, ze amici maj automaty vychytanejsi...
znam teda z vlastní zkušenosti automat od Dodge a ten má taky volbu pro podřazování a myslím že není sám.
Samozřejmě že profesionální závodník bude rychlejší s manuálem. Ale i když si to tu v diskusích spousta lidí namlouvá, jak sou špičkový řidiči, tak prostě běžnej řidič je rychlejší s automatikou.
Autorovi,
Ten vykon a krutiaci moment na ten objem nesedi
Ja by som to skor videl pri 350k a 474 Nm na 5,3 l a nie na 3,5 l....
Alebo ibaze by to bolo turbo
kdyz se dobre kouknes na foto motoru, tak spatris napis TURBO. tenhle motor se uz nejakej cas vyrabi ( asi ne v teto vykonove specifikaci) a je prej plnohodnotnou alternativou V6 i V8
Asi velmi dobrý ekonomický počin. Myslím že tímhle se GM bude vyvyžovat ztráta z dotovaných osobních amerických šmejdů,které už amíci v důsledku kvalitnější a levné japonské konkurence moc nechcou. A designově taky dobrý,alespoň se to bude pořádně lišit od ostatních offroadů a každý hned pozná,v čem jedete.
Hummer je dobry auto pro armadu, ale jinak je naprosto nesmyslny, drahy, nejede to a celkove je to na *. To radsi Landcruisra. Taky si nikdo nekupuje tahac na jaderny hlavice, i kdyz to byla jeste vetsi frajerina.
mozno to vyzera ako nakladny automobil ale myslim si, ze to malo svoj ciel.vcera tu bolo o tomto koncepte dost vela diskusii a predstavovani asi na 15 kanaloch.podla mna dost velka euforia nakolko predajnost domacich znaciek klesa.tato skupina aut (pick up) je tu dost oblubena takze chcu bodovat.ak bude zaujimava cena (start cca 35000 usd) ma sancu sa presadit.teraz prisiel novy nissan titan a nova toyota tundra, tak je pravdepodobne, ze gm to spusti skor do predaja.
Voba to jsou pick-upy nejvetsi kategorie. Nissan Titan se chysta do prodeje (mozna uz se prodava) a je verejnym tajemstvim, ze to bude leader teto tridy. uz z porovnani nekterych parametru to vyplynulo. vnitrni prostor, druhe dvere se daj vyklapet do temer do 170 stupnu, vybava a hlavne komfort cestovani plus flexibilita. toyota tundra konkuruje amerikam spolehlivosti a efektivitou, predevsim spotrebou - budete se divit, ale amishi pomalu zacinaj hledet i na spotrebu (zivotni prostredi).
Myslim, ze tak oblibeny jako jeho starsi bracha nebude. H2 je v zebricku spolehlivosti u dna, presto se pomerne solidne prodava, je to spis hracka neco jako Mini. remeslnik potrebuje pickup ne pro paradu ale pro praci. Ale i tak se bude solidne prodavat.
Tak jsem si dal tu práci a podíval jsem se na Nissan Titan. Budíž chválihodno, že se vyrábí v USA. Pokud vezmu Titana a srovnám ho s jeho konkurenty, kteří jsou již po několik desetiletí premianti a tím myslím samozřejmě F-150 od Forda a RAM 1500 od Dodge. Interiér má ze všech jmenovaných nejvzhlednější a nejluxusnější FORD, též FORD vyniká téměř neomezenou konfigurovatelností a to jak provedením od čistě pracovní, až po ultra luxusní, tak i konfigurovatelností kabin a nákladového prostoru. I když nový Ford ztratil v nové generaci trochu z drsné tváře a je uhlazenější stále je na něm vidět, to, že když někdo auto vytvářel, tak u toho myslel. Fordům největší konkurent Dodge RAM sice nemá až tak luxusně vzhlížející interier, ale to co se mu nedostalo v interieru, který ovšem není zdaleka špatný, jen F150 je prostě F150, to nabírá v exteriéru, jeho klasické mohutné tvary Dodge jsou poslední generací ještě více zostřeny a dle mě se jedná o nejhezčí pick-up v této nejvyšší pickupové třídě, motory a konfigurovatelnost je obdobná, snad jen nákladový prostor je o jedné velikosti. Když si vezmu Titana, tak má design, který je už v dnesní době out a není to vzhled ani pracovní, ale ani natolik luxusní aby se to dalo považovat za auto na běžné ježdění do středostavovské společnosti, to samé interiér, velmi ponuré a levně vyhlížející plasty s nudnou přístrojovkou jsou též diskutabilní. I když by se mohlo zdát, že 305hp je dost z evropského hlediska, z amerického je to v této třídě spíše očekávatelný výkon a například konkurence Dodge RAM má výkon až 500 koní. Jízdní vlastnosti těžko srovnávat, stejně tak spolehlivost. Každopádně F150 od Forda je nejprodávanějším automobilem na území USA a to již po několik let což již není jen náhoda.
Jo, presne tak! F150 vede v prodejnosti minimalne 12 let, RAM se za 12 let vysvihl ze 4.desitky na 2.pozici a treti v prodejnosti je Chevy. RAM ma nejsilnejsi motor, Chevy ho ma zase nejsilnejsi v zakladu a vsichni stihaj Forda. A Dodge vypadaj obravdu brutalne , zacali se mi vic libit nez 350. Fordik je celkem spolehlivy, za pul roku nic nekleklo (uz ma 2 roky za sebou), i presto, ze jezdim nejluxusnejsi variantou, je spolehlivy, prumerna spotreba 13,5 galonu/mili, coz se mi zda na tak velkej motor celkem solidni. Ale Chevy ma pry spatnou kvalitu zpracovani a zrave motory, a tvrdsi nastaveni posilovace a pevnejsi podvozek. O Dodgi nic nevim.
Kazdopadne ani Titan timhle poradim nezahyba.
americký pick-upy nejsou asi o nic lepší či horší než americký limuzíny, ale jádro pudla tkví v tom, že americký patrioti mají rádi hlavně pickupy a tak do týhle kategorie nemá šanci proniknout import.