Novinky
vazne bych chtel videt jak elektromotor ktery nebude natolik tezky aby vyrazne zvysil spotrebu jeho vetsiho benzinoveho bratra v aute, dokaze nejak vyrazne zasahnout do dynamiky vozu. pche. Vzdyt se podivejte na paremetry hybridnich pohonu.ach jo. dokudu budou vymyslet tyhle technologie, nikam se nedostaneme. bud jednno( striktni benzin), nebo druhe( alternativni pohon).
To jsem se teda pobavil!!! Ale že to japončíci vymysleli docela dobře co!? Te´d ještě jak to funguje...
Co to meles. Pokud na to auto nas, tak si zavolej do Mazdy a zeptej se. Pokud ne, tak te to nemusi zajimat. A informace ktere jsou zde podane, jsou jako orintacni (aby jsi vedel ze neco takoveho existuje) zcela dostacujici.
A z čeho je ten elektromotor při rozjezdu napájen? Takovýto článek bez jakýchkoli technických podrobností je k ničemu.
Aneb, kdyby nebyla ropná lobby, už dávno by jsme měli tyto hybridy. Vemte v potaz, že už tehdy ten motor s převodovkou a elektospojkou byl narván v 2,5 metrovém podvozku (bavíme se o výkonu auto 15 t) a šlapalo to. Jak to dopadlo víte sami (od koho ukreslil Porsche Brouka, že...) Tak úplně mimo to není a ten výkon pro přenos odhaduju na cca 5-10kW a vůbec bych se nedivil, kdyby tam jako generátor byl krátkodobě starter.... vlastně je to alternátor a když je vše řádně dimenzované, proč by to nemakalo. Jde spíš jen o tření, odpory, zátěž....