Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda i-CTDi: první diesel vlastní konstrukce

Vznětové motory se objevují pod kapotou osobních automobilů již 67 let, ale několik značek stále zájmu o diesely odolává. Honda neodolala a brzy přiveze do Evropy zbrusu nový diesel 2.2 i-CTDi.
Zpět na článek
8. 12. 2003 10:49
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 12. 2003 11:40
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
8. 12. 2003 11:12
neregistrovaný "empi"
8. 12. 2003 16:30
neregistrovaný "Vacmar"
8. 12. 2003 16:51
neregistrovaný "Scenic"
8. 12. 2003 17:08
neregistrovaný "Olda"
8. 12. 2003 17:43
neregistrovaný "Mac"
8. 12. 2003 20:29
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 13:14
neregistrovaný "Olda"
9. 12. 2003 14:47
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 16:30
neregistrovaný "Olda"
10. 12. 2003 09:21
neregistrovaný "Vacmar"
21. 1. 2004 20:04
neregistrovaný "Havana"
9. 12. 2003 14:55
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 16:35
neregistrovaný "Olda"
8. 12. 2003 14:24
neregistrovaný "zbstr"
8. 12. 2003 15:13
neregistrovaný "rasto"
8. 12. 2003 17:11
neregistrovaný "Olda"
8. 12. 2003 20:34
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 13:11
neregistrovaný "Olda"
8. 12. 2003 20:02
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
8. 12. 2003 20:39
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 07:36
neregistrovaný "anonym"
9. 12. 2003 09:21
neregistrovaný "Kuba"
10. 12. 2003 20:52
neregistrovaný "burt"
9. 12. 2003 07:42
neregistrovaný "limach"
9. 12. 2003 09:14
neregistrovaný "Kuba"
9. 12. 2003 16:42
neregistrovaný "ace3"
9. 12. 2003 17:18
neregistrovaný "Kuba"
10. 12. 2003 18:59
neregistrovaný "david"
9. 12. 2003 09:58
neregistrovaný "Zdenek"
9. 12. 2003 16:46
neregistrovaný "Olda"
10. 12. 2003 09:36
neregistrovaný "Zdenek"
10. 12. 2003 11:08
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
10. 12. 2003 19:10
neregistrovaný "Šumík"
18. 12. 2003 21:37
neregistrovaný "Standa"
9. 12. 2003 08:35
neregistrovaný "Duroslav"
9. 12. 2003 13:16
neregistrovaný "pp"
9. 12. 2003 14:20
neregistrovaný "Prema"
9. 12. 2003 15:06
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 15:50
neregistrovaný "mikez"
9. 12. 2003 17:19
neregistrovaný "Wthell"
10. 12. 2003 12:25
neregistrovaný "cr-v"
9. 12. 2003 17:23
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 17:39
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 18:07
neregistrovaný "rasto"
10. 12. 2003 09:52
neregistrovaný "Olda"
10. 12. 2003 01:05
neregistrovaný "Venca"
10. 12. 2003 11:01
neregistrovaný "rasto"
10. 12. 2003 11:18
neregistrovaný "anonym"
10. 12. 2003 16:42
neregistrovaný "rasto"
10. 12. 2003 12:14
neregistrovaný "mikez"
10. 12. 2003 15:11
neregistrovaný "rasto"
10. 12. 2003 17:59
neregistrovaný "Rokba"
10. 12. 2003 20:24
neregistrovaný "rasto"
10. 12. 2003 19:18
neregistrovaný "Šumík"
10. 12. 2003 20:12
neregistrovaný "Mikez"
10. 12. 2003 20:30
neregistrovaný "rasto"
10. 12. 2003 23:00
neregistrovaný "Šumík"
10. 12. 2003 23:20
neregistrovaný "Prema"
12. 12. 2003 01:00
neregistrovaný "Venca"
12. 12. 2003 00:53
neregistrovaný "Venca"
10. 12. 2003 13:59
neregistrovaný "Prema"
10. 12. 2003 21:54
neregistrovaný "JIri"
11. 12. 2003 07:23
neregistrovaný "cr-v"
16. 12. 2003 21:09
neregistrovaný "anonym"
17. 12. 2003 12:17
neregistrovaný "deny"
27. 12. 2004 02:50
neregistrovaný "Burian"
27. 12. 2004 02:54
neregistrovaný "Burian"
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 12. 2003 10:49
chybka
... ale podíl dieselů 0% ukazuje na to, že typický zákazník jde střední třídu spíše nakoupit ke konkurenci. Tento scénář platí za a) pokud zákazník není velkým příznivcem značky, nebo za b) pokud zákazníka neuchvátí výborný podvozek Accordu. Pak ale musí být ochoten vzdát se vlastností vznětového agregátu.
Pokud zakaznik jde nakoupit ke konkurenci (tzn. neni velkym priznivcem znacky ani ho neuchvati vyborny podvozek Accordu), proc by se musel vzdavat vlastniho vznetoveho agregatu? To by snad platilo v opacnem pripade, ne? (Nejde nakoupit ke konkurenci, protoze !a or !b. :o)
(mozno smazat)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
8. 12. 2003 11:40
Re: chybka
Pravda. Upraveno. Diky.
neregistrovaný "empi"
8. 12. 2003 11:12
Prvni diesel
No jestli opravdu tahne v sirokem spektru otacek a ma ochotu se vytacek, tak jde o prvni diesel, o kterem bych byl ochoten uvazovat - jeste zalezi, o kolik bude drazsi nez benzinak ...
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Vacmar"
8. 12. 2003 16:30
Re: Prvni diesel
Projeď se v dieselech od BMW a uvidíš. Jde do otáček, je tichý, ekonomický a táhne ve všech otáčkách!
neregistrovaný "Scenic"
8. 12. 2003 16:51
Re: Prvni diesel
2d tuhle valastnosti určitě nemá. Do 1500 nic, pak to chytne a při 4000 je konec. Rozsah jen 2500 ot!! V měste nezařadíš pietku.
neregistrovaný "Olda"
8. 12. 2003 17:08
Re: Prvni diesel
Jako u kazdeho dieselu, za 4 tis. motor zvadne takze se neda cekat vic nez 2500-2800 vyuzitelnych ot.. Pokud se jim podari spravne nastavit prevodovku, mohl by uspet.
neregistrovaný "Mac"
8. 12. 2003 17:43
Re: Prvni diesel
No tak nezařadí 5ku, no a ? Kdo taky jezdí po městě na 5ku ?!
neregistrovaný "rasto"
8. 12. 2003 20:29
Re: Prvni diesel
ja jazdim focusom na 5 diesel od 50 do 180 km tem motor ma totis taku vyhodu ze taha od volnobehu v podctate prvi diesel mam teraz 3 rok a som milo prekvapeny a ta spotreba to je parada
neregistrovaný "Olda"
9. 12. 2003 13:14
Re: Prvni diesel
Ja mam s focusem jine zkusenosti. Pokud byly otacky pod 1500, hrozne motor vibroval a zaroven hucel, takze se ve voze temer neda byt. Jede od dvou a pak vyrazne ztraci silu (toc. moment), vubec nema cenu tocit vic jak 4 tis.. Navic ma mizernou prevodovku.
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 14:47
Re: Prvni diesel
keby hentak focus jazdil tak neni auto roku ,to by vyhrala honda ,kedy bol japonec auto roka nepametam a ake su dobre a nikdy nevyhraju ozaj pozical som auto znamej ktora si objednala scenik novy z dieslom taka bola unesena ze ako to auto dobre taha a uz ich mala dost asi sa mylila a ako jej pojde ten diesel ale to je aj o sprevodovani a focus ma zlu prevodovku nepocul som kazdy to auto obdivuje ako je nadcasove a nova honda civik kopia focusu predok uplne
neregistrovaný "Olda"
9. 12. 2003 16:30
Re: Prvni diesel
Ankety roku se vyhlasuji vsude na svete, v kazdem state ... podivej se na historii auto roku v Japonsku, pokud te ta soutez tak zajima, podle me nema temer zadnou vypovidaci hodnotu.
neregistrovaný "Vacmar"
10. 12. 2003 09:21
Re: Prvni diesel
Jenže do focusu davaji víc motoru a rozhodně nevyhral kvůli motoru!
neregistrovaný "Havana"
21. 1. 2004 20:04
Re: Prvni diesel
Mam Accorda 2.0 TDi 97, kterej ma 300.000 bez vetsich zavad (nikde me nenechal) - vpodstate memim jen spotrebak (oleje, filtry, desticky), pri 200t spojka. Hondy drzej rozhodne squele.
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 14:55
Re: Prvni diesel
ked ides na 5 stupni na focuse tak ide pri 4000 ot 170 km , alebo 160 to si zabudol a honda uz som pisal 120km toc . moment sak diesel ho ma obrovsky v tom je jeho velka vyhoda aj polovicka by to auto utiahla nezavadzaj ludi najprv treba auto mat a mam ho uz dost dlho a 140 000 km bez zavad do o niecom vypoveda a este viem ze su aj modernejsie diesle alo toto je taky zlaty stred vtedy ine neboli v ponuke mne islo hlavne o spotrebu lebo na slovensku stoji 1l benzinu uz skoro 35 sk ten lepsi aj 38 sk o toto mne islo mal som 2.0 i tazko sa s tym chodi po meste raz tolka spotreba to je moc ani nevies kolko clovek usetry
neregistrovaný "Olda"
9. 12. 2003 16:35
Re: Prvni diesel
Nevim, ale asi hledas problem tam kde neni. HR-V je SUVcko a benzinak, nemuzes cekat, ze pojedes s objemem 1,6 litru na petku pri 4 tis. 170 :).
neregistrovaný "zbstr"
8. 12. 2003 14:24
bez titulku
konkurovat špičce? to si snad děláte srandu ... dnešní špička má ze dvou litrů (ne z 2,2 jako honda) vyšší výkon a navíc nevím jak by s jediným předvstřikem mohli dosáhnout zvukového projevu jako má např. HDI tupě přebírat propagační materiály hondy a házet je na web .... opravdu nevím
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "rasto"
8. 12. 2003 15:13
Re: bez titulku
honda a diesel este sa musi ucit lebo japonci este diesel dobry nespravyli a moze sa vytacat oni si to mylia zu benzinom a preco kupuju od bosh vstrekovanie , take najlepsie auta nehame sa prekvapit
neregistrovaný "Olda"
8. 12. 2003 17:11
Re: bez titulku
Vsimnul jsi si napr. vyrazne nizsi koprese? Motor nejsou jen vstrikovaci trysky :).
neregistrovaný "rasto"
8. 12. 2003 20:34
Re: bez titulku
ides sa zblaznit z hondy mal som tu moznost dobre auta su to ale ten vreskot motoru mne sa to nepaci mas napr 125 k ale vykon citis az od 3500 ot a na dialnici ta HRV pri 120 km na 5 stupni 4000 ot co to je za motor jazdi to ako skuter
neregistrovaný "Olda"
9. 12. 2003 13:11
Re: bez titulku
ale tady te nikdo nenuti si ty "skutry" kupovat :), bavime se o dieselu :)
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
8. 12. 2003 20:02
Re: bez titulku
Klídek pane - rozdíl mezi 2,0 a 2,2 není podstatný (za poviné ručení stejně zaplatíte shodnou částku), výkon 103 kW je slušný, točivý moment 340 Nm taky.
neregistrovaný "rasto"
8. 12. 2003 20:39
Re: bez titulku
inac najlepsie diesle ma BMV , Mercedes, PSA - ford , VW , ostatne by som si nekupil prectav si ze za chvilu nam korejci povedia ze robia najlepsie diesle ked sa ani nenaucili robit auta a ta honda ma sklamala s civikom okopirovala focus ako vzdy japonci robia
neregistrovaný "anonym"
9. 12. 2003 07:36
Re: bez titulku
Docela Vám závidím úsudek!!!!! Srovnávat Focuse s Civicem..... F.A.K.T. dobry..... Možná by si chtělo něco přečíst!!!!!
neregistrovaný "Kuba"
9. 12. 2003 09:21
Re: bez titulku
Nevim co je divnyho na srovnani Focuse s Civicem???? Stejna trida, stejna koncepce, skoro stejna velikost - jestli tyhle auta nejsou porovnatelne, tak uz potom vazne nevim.
neregistrovaný "burt"
10. 12. 2003 20:52
Re: bez titulku
honda je supr kara a ze nedelala diesely do ted neznamena ze to neumi trosku se porozhlednete po svete vy co ste byly nejdal u babicky ve lhote kdyz berete do huby slovo honda
neregistrovaný "limach"
9. 12. 2003 07:42
Re: bez titulku
Nezapoměl jste na měco? Co třeba vynálezce Common Railu koncern Fiat (Alfa zvlášť). Zkuste si Alfu s novými MultiJet Diesely. Jsem si jistý, že pak svůj výčet doplníte.
neregistrovaný "Kuba"
9. 12. 2003 09:14
Re: bez titulku
Nevim jestli za vynalezem stoji Fiat, protoze ten system je uz stary skoro stejne jako diesel, akorat do nedavna to jeste nikdo neumel ridit - vy smyslu rychlosti elektroniky a el. silovych clenu - vstrikovace...
Libi se mi, jak tu pulka lidi nadava na motor, s kterym jeste nejela. Je pravda, ze 103kW ma konkurence i z mensich motoru, ale rict jenom kvuli papirovym hodnotam, ze motor stoji za h.. je trosku prehnany. Svezl jsem se s papirove stejnymi motory v papirove stejnych autech - 2.0 TDI 103kW v Touranu a 2.0 TDCi 103kW v C-maxu a ten Ford je pocitove mnohem rychlejsi. Takze dokud se tim nesvezu, tak drzim hubu.
neregistrovaný "ace3"
9. 12. 2003 16:42
Re: bez titulku
Jak muzes srovnavat rychlost s C-Maxem oproti touranu? Tak za prve touran ma 103kw, to mas pravdu, ale c- max ma 100kw.. A za druhy, to co si srovnaval, je asi neco jako bys srovnaval fabii RS se suberbem 1,9 tdi-pd.. Sice maj stejnej motor, ale co pojede rychlejc? No fabie, a proc? No protoze je mnohem lehci! Nepodival ses nahodou na to kolik ty tvy testovany auta vazej? C max ma neco kolem 1,3t a touran ma SILNE pres 1,5tuny! Tak co, 250kg ti pride malej rozdil? Tak ted uz doufam chapes proc ti ford prisel rychlejsi.. Kdyby totiz mel touran stejnou hmotnost jako c-max, netroufnu si rict ze by TOURAN byl rychlejsi, ale stoprocentne bys trychlostni rozdil ani minimalne nepoznal..
Jo a ted bych chtel jeste reagovat na TOMASE z AUTO.CZ.. Me totiz ten rozdil 0,2 litri nepride nepodstatnej.. Tak dobre,za povinny ruceni zaplatim sice stejne,ale uvedomte si ten rozdil dejme tomu treba mezi benzinovym DVOULITREM a JEDNA-VOSMOU to mame dneska v praxi rozdil kolem 20-25koní a to vam pride NEPODSTATNE? Cim vys (objemove) budem splhat, tim to nepodstatnejsi bude (napr: 3,0 vs. 3,2 dnes nehraje skoro zadnou roli) ale v oblasti DVOU LITRU to maly rozdil NENI..
neregistrovaný "Kuba"
9. 12. 2003 17:18
Re: bez titulku
OKi, sek sem se., ale ty taky. Touran ma 100kW, C-max ma 100kW, C-max 2.0 TDCi vazi 1491kg ;-). Takze tvoje prirovnani superb vs. Fabie je uz hodne mimo misu.
Kouknul na web a Touran vazi 1561 kg, takze rozdil 70 neni zas tak strasnej, ne? A technicky udaj u motoru 2.0 TDI PD je 100kW. Pokud mam srovnat "stejna" auta ze stejne tridy, tak mi je uplne jedno kolik vazi. Proste ten C-max jede lip. [odkaz]
neregistrovaný "david"
10. 12. 2003 18:59
Re: srovnani
no zrovna fabii RS bych se superbem 1,9 TDi 96kw nesrovnaval. superb ma mensi kroutak proti fabii (285 proti 310 Nm), superb zrychluje na 100 Km/h za 10,4 s a fabie RS za 9,6!?. rozuzleni je prirozene v trakci, protoze fabie nikdy pri pevnym startu ten silenej kroutak na silnici nedostane. (mozna kdyby tam byly kola 255tky.) v pruznym zrychleni bych to chtel videt, ale nikdo to zatim nezkousel, tak asi bude nacase provest vyzkum...
neregistrovaný "Zdenek"
9. 12. 2003 09:58
Re: srovnani
Rozdíl mezi 2.0 a 2.2 není podstatný při srovnání motoru v téhle objemové kategorii - to snad nemůžete, vážený pane redaktore, ani myslet vážně.
neregistrovaný "Olda"
9. 12. 2003 16:46
Re: srovnani
Pan Zajicek to napsal spravne, precti si to pozorne ...
neregistrovaný "Zdenek"
10. 12. 2003 09:36
Re: srovnani
No já nevím, ať čtu jak čtu tak pořád vidím, že rozdíl mezi 2.0 a 2.2 není podstatný - a jestli jde o ten argument, že za pojištění se v ČR momentálně zaplatí stejně (možná ano nevím) tak ten je při hodnocení technických parametrů motoru fakt
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
10. 12. 2003 11:08
Re: srovnani
Ano myslím to vážně - rozdíl 10% objemu u přeplňovaného vznětového motoru není podstatný - veškerý výkon i točivý moment je závislý na plnícím tlaku turba, technologii vstřikování (opět je důležitý tlak) a samozřejmě naprogramování řídící jednotky. Jestli je objem 2.0 nebo 2.2 není v této kategorii motorů podstatné. Snad jedině, že motor 2,2 je o malinko méně namáhán. Navíc Honda má motor celohliníkový, tudíž je lehčí než dvoulitrová konkurence s litinovým blokem.
neregistrovaný "Šumík"
10. 12. 2003 19:10
Re: srovnani
Ano, výkon je o něco menší, ale motor má zas o něco vyváženější charakteristku
neregistrovaný "Standa"
18. 12. 2003 21:37
Re: srovnani
Doporučuju svezení. Jsem další šťastlivcem v Čechách, který se s Accordem 2,2 i-CTDi svezl. Moc jsem od toho nečekal a o to víc mě auto překvapilo. Potlačený turboefekt, prakticky nulové vibrace a hluk, přesná převodovka, zátah motoru, který nekončí ve 4000 otáčkách. Ale hlavně pocit, že to auto je lehké a přesné v zatáčkách stejně jako benzíňáky a hned mi padlo do ruky, jako bych s ním jezdil dlouhou dobu. Motor je parádně odhlučněný, mechanické zvuky nejsou slyšet žádné, při jízdě jsem slyšel při razantním sešlápnutí pouze hvízdání turba. Kolega z toho byl nadšený, že to k turbodieselům patří, mě to moc nesedlo. Když už si dali takovou práci s motorem, mohli tohle vyladit taky. Zase na druhou stranu by se pak ten turbodiesel dal poznat jen podle brutálního zátahu , ten krouťák 340Nm je tam fakt znát. Jsem zvědavý na skutečnou spotřebu, papírově to vypadá parádně, a na trvanlivost toho motoru, je to Honda, takže většina lidí co si ho koupí, ho šetřit nebude. Doufám, že by si Honda netroufla vypustit s velkou slávou nějaký kepl. No a perlička na závěr, hned z toho Accorda jem přesedl do Superba 1,9 TDi, mělo to červený D a i, kolik koní nevím, znalci WV budou vědět. No a byl jsem vyděšenej, jak to vibrovalo, hlučelo a nešlo řadit a bylo to těžký na předek, navíc motor měl hodně úzký rozsah použitelných otáček, i když se slušným zátahem v 1800 otáčkách. Teď už mi nikdo nenakecá, že jsou TDi od VW lepší na svezení, doporučuju si to vyzkoušet hned po sobě. Druhá věc je, že by to bylo lepší spíš porovnat s 2,5 TDi, třeba v A6, ta nebyla po ruce, ale projevem motoru to nebude zas takový rozdíl, co si matně pamatuju. Dobrý by to bylo srovnat taky s BMW320, tam asi se bude hledat soupeř, ale kde ho sebrat a nekrást. Všem co blábolí, že Honda udělala první diesel a proto nebude stát za nic fakt doporučuju zajít někam k Hondě, nebo tam nejlíp zajet s vlastním turbochrochtákem a tvářit se že jdete koupit Accorda a svézt se.
Stejně si myslím, že blízká budoucnost patří spíš hybridním pohonům, akorát automobilkám bude chvíli trvat vyladit je tak aby člověk neměl pocit že jede na vysavači kombinovaným s akvarijním motůrkem.
neregistrovaný "Duroslav"
9. 12. 2003 08:35
Accord diesel
Dosud žádný diesel v nabídce řady Accord nebyl.
Pokial je mi zname, minimalne modelova rada Accordu CC7 sa dodavala aj s dieselom. Bol to dvojliter a na typovom stitku mal oznacenie 2.0TDI
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pp"
9. 12. 2003 13:16
Re: Accord diesel
byl ale od Roveru, cti pozorneji.
neregistrovaný "Prema"
9. 12. 2003 14:20
Honda a diesel :o(
Porad se nemuzu ubranit pocitu, ze Honda je nucena delat motor, ktery tak trochu nezapada do jeji filozofie...odjakziva si Honda drzela a myzlim, ze stale drzi image znacky,ktera dela spise sportovneji ladena auta a tomu i odpovidajici motory...a diesel proste sportovni motor nikdy nebude. Kouzlo vsech dosavadnich motoru Honda bylo ve vysokych otackach, systemech VTEC atd. Nebyt Nemcu a Francouzu, kteri se snazi propagovat, jak je diesel vyhodnejsi, uspornejsi atd. tak na naftu nikdo nejezdi, vzdyt v Japonsku nebo v Americe ji na bezne benzince nekoupite. Nevnucuju nikomu svuj nazor, ale myslim, ze Honda s dieslem uz nikdy nebude ta "prava" Honda.
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 15:06
Re: Honda a diesel :o(
keby stal 8kcs benzin tak mam ameriku 3.8 i lenze doba sa zmenila ,vo Svajci jazdia objemom motoru najsilnejsie auta v europe bodaj by nie ked benzin stoji 1.30 SFR preto to je tak u nas a u vas je benzin strasne drahy na platy preto ludia kupuju diesle to bol aj moj dovod a hlavne po meste ked jazdis to je rozdiel to su ekonomicke dovody a preto honda chce robit aj diesle lebo bez nich straca zakaznikou uz na to dosla aj honda ponuka motorou to je jej slabina aspo 4 az 5 mot musi ponukat kazdy model 3 ben a 2 dieslie potom mozes konkurova a nie 1.6 a 1.6 VTEC co to je za ponuku v pripade HRV
neregistrovaný "mikez"
9. 12. 2003 15:50
Re: Honda a diesel :o(
Rasťo, čoveče, Tobe to HR-Véčko nějak leží v žaludku... . Celý článek ukazuje jednu věc: nekonečný souboj pisálků na internetu, kteří jezdí škodárnama, v lepším případě nějakým žabožroutem, v tom nejlepším případě nedostižným vozem z produkce VW Group, je nim něco mezi 20-35 let, brouzdají na netu a věří v neomylnost svých úsudků o japonských vozech a jejich pozici na evropském trhu. Přátelé, jsem přesvědčen, že ani jeden z Vás nikdy žádné japonské auto nevlastnil. Mám na mysli nově koupené v ČR, ne bourané šmejdy ze Švýcar nebo Německa od důchodců, kteří s tím jezdili jenom v neděli . Protože kdyby jste na to měli, japonce (Hondu) si koupili, velmi brzy by Vás přešla chuť na žabí stehýnka a Helmutovo fauvé. Doporučuji udělat zkušební jízdu tak na 500 km, s benzínem i-VTEC co má Accord, potom třeba s Passatem, pak třeba s P 406, Potom Lagunu, Mondeo...Na přelomu roku to samé, ale s I-CTDi a TDi, HDi, dCi...Potom si sedněte k netu a napište své postřehy z praxe . Budu se těšit...
neregistrovaný "Wthell"
9. 12. 2003 17:19
Re: Honda a diesel :o(
Souhlas, úsudek se nedělá od počítače, ale od volantu. Proto dealeri nabizeji zkusebni jizdy.. Sam jezdim japoncem a taky evropanem, je to neco naprosto jineho i kdyz japonci vseobecne maji (meli) designove hrozne interiery, jejich kvalita je ukazkova. Napr. Laguna z roku 95 a Accord 95 jsou naprosto rizdilne auta co se tyka jizdniho pocitu. Stejne tak napr. Corolla a treba Peugeot 306, rok 94. U novejsich aut se tento rozdil smazava, kvalita narusta u evropanu i u japoncu. Sam jsem mel Hodndu Civic 1.6VTi, naprosto vyborne auto se skvelym a dodnes neprekonanym motorem, CR-V 2.0i - to zase bylo presne opacne hodnoceni, mel jsem i anglicke auto ( Rover ) - ted jezdim v Land Rover Freelanderu s CommonRailem od BMW a v Subaru Impreze - oboji je naprosto nesrovnatelne, ale nedam dopustit na benzin. I kdyz diesel od BMW je skvely. Pokud muzu poradit, bezte se s novym Freelanderem svezt a uvidite sami. Ani pak nebudete chtit cekat na CR-V s japonskym dieselem. I kdyz - kdo vi, jestli mu v Honde neudelaji nejaky vstrik s promennym casovanim a necim, co nikdo jiny nema...
neregistrovaný "cr-v"
10. 12. 2003 12:25
Re: Honda a diesel :o(
Mam uz druhy CR-V, jsem 100% spokojenej! Potěšila by mne jedině snad menší spotřeba.... Jinak fakt bomba! S landym jsem nejezdil, ale doufam že to zkusim. A diesel do CR-V? Uvidime až se svezem.... Ale benzin je benzin.... A u Hondy obzvlášť......
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 17:23
Re: Honda a diesel :o(
ano mam 37 r auto dovezene z belgicka ford focus gia po nom som tuzil aj pred tym ford a VW atd kazdy ma rad nieco ine a japonci ja nie otec ano a lutuje ,preto ta HRV a vies kolko stala ta jeho honda na sk 750 000 sk 1,6 vtec 3 dverove 4 miesta za take peniaze mam 2r. focusa pozor diesel gia a 400 000 sk vo vacku a ked auto nabura neni crep,to sa ti moze stat aj u nas kupenym potom to je crep , na slovensku mozes auto doviest do 5 r a za kazdy rok platis 10 000 sk kolok ale oplati sa tym nemajetnym doviest usetril som 400 000 sk a na tom crepe ze svycarska som menil vodicove okno a spetne zrcatko plus blatnik lebo som ho levne zohnal za 1200 sk novy a hned to crep nebol vies ktore hondy som jazdil acord , HRV , prelude , tie mala sestra ale predala pozor vsetky auta kupene nove to teraz ma sabb 2.0 T to je o niecom inom ze a sabb cabrio a v tom svycarsku su auta o moc zachovalejsie ako u nas lebo mame krasne cesty a poctive STK
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 17:39
Re: Honda a diesel :o(
este som zabudol jazdil som aj na honde legend 3.5 b automat luxusna nepredajna limuzina mohol som ju mat zadarmo nechcel som 12 l spotraba a po meste aj 17l kdo by to zivyl tych teda jazdi po sk a cz . PS zadarmo znamena preclit a dat na znacky neburana 2r stara a teraz som v tom svycarsku a jazdim na sabbe 2.0 turbo raketa
neregistrovaný "rasto"
9. 12. 2003 18:07
Re: Honda a diesel :o(
keby neboli tie nemecke auta od koho by japonci kopirovali alebo to bolo niekedy naopak ze by europa kopirovala japonske a kde by bola skoda
neregistrovaný "Olda"
10. 12. 2003 09:52
Re: Honda a diesel :o(
Je ti 37 a zastavas tento nazor, to snad ne?! :))
neregistrovaný "Venca"
10. 12. 2003 01:05
Re: Honda a diesel :o(
Neda mi to, ale musim pripsat nazor jednoho majitele noveho Accorda. Dlouho, predloho jsem se rozhodoval jestli Hondu v benzinu nebo neco jiného v nafte. Nakonec jsem se svezl Hondou a rozhodlo srdce (a zkusebni jizda), i kdyz jsem pred tim zadneho japence nemel. Mozna, ze nejhezci je na tom aute ten zvuk motoru a moznost vytacet (jo, jsem benzinovej...), ale v 95% jizdy clovek stejne nezavodi. Sam jsem zvedavej, jak se Honde ten diesel povedl, na zahranicnim webu jsem cetl, ze je charakteristikou a pocitove hodne podobny benzinu, coz muze mnohem podstatnejsi nez tabulkove vykony. I me by se libila Honda, ktera nezni jako traktor a pritom jezdi za pulku.
neregistrovaný "rasto"
10. 12. 2003 11:01
Re: Honda a diesel :o(
uvidime vyzera to tak ze ja tu HRV tak za 2 az 3 roky dostanem a on dostane sabb myslim otec tak si to v rodine posunieme a focus idem predat lebo kupil som byt atd a nemam na dodavku potrebujem tranzit tam som sa pre jap. nerozhodol lebo nemam 1.5m v tom su slaby ziadna ponuka iba mini auta
neregistrovaný "anonym"
10. 12. 2003 11:18
Re: Honda a diesel :o(
PREPAC, ALE LUTUJEM TA.......
neregistrovaný "rasto"
10. 12. 2003 16:42
Re: Honda a diesel :o(
preco
neregistrovaný "mikez"
10. 12. 2003 12:14
Re: Honda a diesel :o(
Rasťo, to že od někoho koupíš bouračku ze švýcar je úplně stejné, jako když koupíš bouračku od helmuta nebo v čechách. Buď se tomu rozumíš a dáš si pozor, víš, na co se dívat a co poslouchat nebo se necháš oslnit naleštěnou palubkou a přetočeným tachometrem. A už se vezeš. A ze švýcar po dobrých cestách....
Tomu pánovi kousek nade mnou gratuluji k nákupu nového Accorda s i-VTEC. Nevlastním, ale nějaký čas jsem s tím jezdil. Prostě fantazie...podvozek...řazení...živost...… ten zvuk!!! Máš 2.0 nebo 2.4?
neregistrovaný "rasto"
10. 12. 2003 15:11
Re: Honda a diesel :o(
ja kupujem max 3 rocne auto , vtedy najviac padne cena prve roky potom sa drzi a o motorkach ani nehovorim kupil som 3 mes za stvrt ceny vlastne novu sice buranu ale diely predavyju uz aj nalakovane ked si trochu zrucny spravis vsetko sam a ja auta opravujem
neregistrovaný "Rokba"
10. 12. 2003 17:59
Re: Honda a diesel :o(
Koupit bouranou motorku? A to seš sebevrah? Co mikropraskliny v rámu, může být i zkroucená....
neregistrovaný "rasto"
10. 12. 2003 20:24
Re: Honda a diesel :o(
ja jazdim iba na skutroch 125 az 250 a 4 takt velke mot.ma nelakaju plno ludi sa zabylo a co moze byt na skutry skrutene ten ocelovy ram a nekupujem totalku iba skrkance plasty vymenis a jedes
neregistrovaný "Šumík"
10. 12. 2003 19:18
Re: Honda a diesel :o(
I když jsem příznivec dieselů a hlavně TDI motorů, nedalo mi to a šel jsem k prodejci Hondy vyzkoušet novej Accord sedan 2.4. Bylo to kuervsky rychlý a přitom tichý, pružnost přímo skvělá (i když nemá přeplňování), zpracování skvělý. Jenom palubní počítač by mi tam chyběl. Nakonec bych ji stejně nekoupil, protože bych se tou silou nechal unýst a byly by hrozný výkyvy ve spotřebě. Tak radší jezdim v TDI sice taky rychle, ale za rozumnou spotřebu a peníz....
Podle mě nejlepší benzinové motory mají BMW a Honda...
neregistrovaný "Mikez"
10. 12. 2003 20:12
Re: palubní počítač
Šumíku a na co by Ti ten PC byl? Uznávám, že někomu tyhle prkotiny chybí, ale kupuju si auto s počítačem nebo hledám hovadinky, například počítač a když už to musí být, tak si k tomu vezmu i ten japonský vergl Accord? Já jsem auto s počítačem měl (nemělo mechanický ukazatel stavu paliva...) a velice brzo jsem zjistil, že než se nechat obelhávat nějakým pitomým kompjútrem, který všechno přepočítává z průměrné spotřeby (jistěže ukazuje i momentální), raději se nechám pravdivě informovat klasickým "budíkem".
Ve 2.4 jsem jel taky, byl to mazec...
neregistrovaný "rasto"
10. 12. 2003 20:30
Re: palubní počítač
ono ked uz das za nove take prachy tak tam chces mat vsetko a co to bolo za auto ze nemal mech. ukazatel stavu paliva to je cudne asi japan ty robili take pokusy mozno sa mylim ale typujem na japonca
neregistrovaný "Šumík"
10. 12. 2003 23:00
Re: palubní počítač
Nechci říci, že bych koupi Accorda podmiňoval přítomností palubního počítače, ale ve svým autě ho mám a je to velmi příjemná věc. Hlavně měření venkovní teploty (kvůli náledí) a dojezd (doba jízdy nebo aktualní spotřeba jsou třeba zas zbytečný).....Koneckonců, konkurence ho má a od auta za 850 000Kč bych to čekal taky ve standardu, i když je jinak perfektně vybaven...
neregistrovaný "Prema"
10. 12. 2003 23:20
Re: palubní počítač
Venkovni teplota ti o naledi rekne uplny kulovy! Az vymysli palubni pocitac, co dokaze merit za jizdy teplotu vozovky a treba i toho mostu za zatackou,tak to teprve bude bomba. :o)
neregistrovaný "Venca"
12. 12. 2003 01:00
Re: palubní počítač
Palubni pocitac to sice nema, ale venkovni teplomer a dve pocitadla kilometru jo. Mereni spotrebny tam neni, asi aby ridici nemeli deprese . Mereni dojezdu je stejne dost nepresne, takz takhle vim, ze kdyz se rozsviti hladove oko, tak tam je nakych 10l ( a tak 100km). Uznavam, za palivomer by mohl byt lepsi, je to typicky analog. Po natankovani plne rucicka "za roh" a mam pocit, ze je snad citlivy i na naklon.
neregistrovaný "Venca"
12. 12. 2003 00:53
Re: palubní počítač
Mam 2.0 Tourer ale i ten dvoulitr s tim docela hybe... Ta 2.4 se dodava jen v Executevi vybave a cena jde k milionu...
neregistrovaný "Prema"
10. 12. 2003 13:59
Re: palubní počítač
Tak to ti teda vazne zavidim! Ja jezdim starsim Accordem z r.94 a v novym sem se vezl pri predvadeci jizde a musim rict ze nic lepsiho sem jeste nezazil. Proste nadhera!
neregistrovaný "JIri"
10. 12. 2003 21:54
Re: palubní počítač
Konecne nekdo, kdo vi o cem je rec a ne nejake teorie ci zkusenosti z obskurnich ojetin. Jezdim s Hondami jiz 10 let a novy Accord (2,4) je opravdu nejlepsi co zatim udelali. I po 3/4 roce denniho pouzivani se tesim az do nej zase sednu. Na ten diesel jsem velmi zvedav, ale uvazoval bych o nem mozna tak na penzi. Zatim mne ten pocit, kdyz auto skvele tahne od 1500 do 6000 a pak to jeste poradne prida tak fascinuje, ze namam duvod menit. Navic pri trochu predvidavem stylu jizdy se da jezdit prekvapive ekonomicky. A ne jako sabbbbb.....
neregistrovaný "cr-v"
11. 12. 2003 07:23
Re: palubní počítač
Absolutne souhlasim! Mel jsem 2,4 pujceou na jeden den a vracet se mi vubec nechtela.... Skoda jen ze neni v nabidce 4x4.....
neregistrovaný "anonym"
16. 12. 2003 21:09
Re: palubní počítač
Jo jenže američani jsou nenažraný prasata o japoncích si tohle nemyslím
neregistrovaný "deny"
17. 12. 2003 12:17
Jede úžasně
Včera jsem měl to štěstí a vyzkaoušel jsem jeden z prvních Accordu 2,2i-CTDi v ČR. Jsem nadšen. Superlativy o kterých jsem doposud pouze četl jsou realitou. Pocit nadšení se zvětší v případě, že usednete za volant. Úžasné odhlučnění, bez vibrací, neuvadající - točivý diesel s úžasným zrychlením (9,4 sekundy z 0 na 100 km/h) a vynikající spotřeba (5,4 litru v kombinaci).
Jsem zapřísahlým zastáncem Hondích benzínů, ale 2,2i-CTDi jede opravdu skvěle.

Verze SPORT s digitální dvouzonovou klimou, osmi airbagy, abs, ebd, elektřinou s vyhřevem zrcátek, rádiem s cd, alarmem, deštovým senzorem, tempomatem a litými koly R16 příjde na 789 000 Kč. Tato verze navíc obsahuje interiér - dveře kůže, sedačky kombinace kůže/textil.

To, že Honda dělá nejkvalitnější motory víme. Prozatím byly sice pouze benzínové, na ty dieselové jsme si pravda trochu déle počkali, ale výsledek stojí zato. Myslím, že cílem Hondy je dělat nejen nejkvalitnější benzín. motory, ale také dieselové motory.Doporučuji všem zastáncům TDi a HDi vyzkoušet. Myslím, že pokud mají srdce na pravém místě, složí Hondě poklonu a nebudou ji odsuzovat za to, že se jedná o první Honda Diesel. Snažili by se pouze potlačovat návaly hněvu, že Honda to s motory prostě umí.
Po novém roce bude každý z dealerů mít předváděcí vůz, jděte si to vyzkoušet a pak sem něco pište.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Burian"
27. 12. 2004 02:50
Re: Jede úžasně
Tady bych kolegu opravil HDI a CTDi= jedno a to samé!!Bohudík jsem zaměstnancem firmy kde se vyrábí jak čerpadla pro Hondu CTDi tak i pro PSA tzn.HDI,rozdíl je mezi čerpadlama pouze ten,že tam jsou rozdílné ( samozřejmě rozdílů je více,čerpadla jsou z pohledu jiné)tlaky při vstřikování,u Hondy jsou větší,ale celkově tyto motory s těmito čerpadli už zabírají v nižším spektru otáček už od 1000 ot/min.!samozřejmě zde je taky otázka kolik má motor KW a od toho se odvozuje další výkon,tzn.jakej software dají v konkrétním závodě motoru do vínku,a taky pokud se jedná o čerpadlo CP1 ( HDI ) nebo CP3 HMC i PSA ( Honda motor company )!,to jsou samozřejmě podstatný rozdíly které je potřeba si uvědomit!! CP1 je starší verze čerpadla,a CP3 je novější,ale už se rozjíždí další verze CP4 které budou menší,výkonnější,úspornější atp.,ale to je budoucnost,v tomto případě je CP3 na špici co si v moderním duchu dieslu můžete pořídit,a konkrétně Honda nebo Toyota je to nej,co se u nás dělá!Takže rulezzz Common rail ist the best COOL !! in Diesel !!

Pokud se na čerpadlo chcete podívat tak je to prostřední obrázek s rozvodem paliva ale je pouze vidět Zubové čerpadlo a tělo samotného čerpadla !! Pokud má někdo zájem vidět samotné čerpadlo extra,tak se ozvite na meil!
neregistrovaný "Burian"
27. 12. 2004 02:54
Re: Jede úžasně
oprava:je to 7 obrázek od leva !! čerpadlo a vstřikovače včetně reilu ( zásobníku nafty )