Bezpečnost
no jak jsem už napsal... VW rozhodně nemá na prvním místě bezpečnost a zřejmě ani nic s tím spojenýho... Prostě neumí udělat dostatečně bezpečný auto a spíš se orientuje jak prodat za každou cenu atd... Stejně hraje prim Saab a Volvo a všichni se od nich učí..!! nebo by aspon měli.. Tím chci říct, že chlapíci od VW neví moc o bezpečnosti a ti co je řídí a myslí si že mají bezpečný auto, tak už nevědí ale vůbec nic... Kdo chce nějaký argumenty (např. Šumík) ať se zeptá...
Je škoda , že takový lidé , jako jsi ty věčně prosazujou jen to svoje , aniž by si uvědomovali svoji hloupost a neznalost , když vypoušěj takový bludy s dutiny ústní.Běž si nejprv vypláchnout a potom se nad sebou zamysli .Vw sice nedělá nejbezpečnější auta , ale patří na špičku pasivní bezpečnosti,ten kdo má možnost se účastnit krešovejch zkoušek mi dá za pravdu . Možná by jsi se divil jak moc dobře je natom Fábka , která se vyrábí už čtvrtým rokem .Oktávka je na tom o trošku hůř , protože je už ve výrobě od 1996roku Superb na tom není také tak špatně, ale Fábka s přehledem poráží i dnes automobily , které se začli vyrábět loni i letos.To že tvrdíš , že automobilky jako je VW , Škoda nedělaj nic pro bezpečnost je tvrzení hlupáka a člověka neznalýho věcí.Volvo už taky není to co bývalo a hodně automobilek se mu přiblížilo , Nejen VW, Škoda, ale i Renaul , Peguot a podobně, rozdíly jsou nepatrné spíš jen dílčí...
Neprosazuju vlastní názor... jezdím Peugeotem.. Ale o bezpečnosti švédů vím dost.. A hlavně i když třeba Volvo "už není to co bývalo" (nevím dle čeho soudíš, tak právě tyto 2 značky tu bezpečnost mají prvotřídní (né-li nejlepší) už skoro 50 let.. mám na mysli spotřební auta pro běžnej provoz, takže oni nic novýho nezkouší, protože čerpají a vylepšují z historie. Ono třeba bezpečnostní pásy!!! Kdo si myslíš, a kdy je začal dávat jako první seriově do aut..??? nebo boční vzpěry proti nárazu... nebo aktivní opěrky hlavy... nebo už zmíněný připomínač pásů a obojí dohromady pasivní a aktivní bezpečnost??? No rozhodně to nebyli hošani od VW...
No pokud to bereš takhle , tak by Volvo patřilo k horšímu průměru . Nepsal jsem otom , že VW je nejbezpečnější , ale že patří ke špičce, a otom , že Volvo už není to co bývalo . Nikdo se nepře otom , kdo tvoje zmiňované věci začal používat jako první ani otm , kdo je vymyslel . Na dnešní dobu , ale jen s opěrkama, a hlavovkama neuspěje žádná automobilka.dnes je to úplně o něčem jiném , např o deformáčních zónách , o vyztužení karoserie pomocí takovvých materialů které se používaj třeba na péra do hodin, , na přeseném svaření karoserie, o různých výztuhách , které nejsou vidět , protože jsou zabudované v karoserii , , různé profily ve sloupkách a jiný . To není zásluhou jen VW , ale většiny automobilek . Vím , že spousty automobilek jsou na dobré úrovni , ale jsou také automobilky , které bych lidme nedopuručil ani kdyby to byly nepřátelé např. Dejvu Matiz.To je opravdová rakev pro řidiče .
saab a volvo su vyborne auta a bespecne bohuzial u nas ich je malo neni su to ludove auta mam teraz moznost jazdim na saab 95 2.0 turbo automat je to parada ale mne staci aj moj ford lebo take auto by som neuzivil alebo velmi tazko spotreba 11 l naozaj su teraz auta kvalitne skoro vsetky zoberte si teraz auto nema problem po 10 r z koroziou ako stare skoda ,lada atd teraz sa kupuje uz len znacka a kazdy tu piseo VW ale o forde nikdo viete ze ford focus moze ist aj bez vody v chladici v pripade poruchy na pol vykonu max 80 km ktori motor to dokaze to je ten pokrok a renault je srot tie ich podvosky stale ako dacia liziny japonci fuj kopie
Nebo taky staci, aby se "nezranitelny mistr sveta" nepripoutal a vsechny hvezdicky si pak muze dat tak maximalne na nahrobek 😡
V minulosti uz se to stavalo u testu emisi - emise se merili pri presne urcenych otackach a presnem zatizeni (napr. 2000 ot/min a 80% plynu.....). Pak se prislo na to, ze nektera ridici jednotka tento stav rozpoznala a nastavila jine hodnoty tak aby to proslo. Od te doby, se meri nejen tyhle urcene body na charakteristice, ale jsou tam navic nahodne zvolena mista, ktera maji za ukol najit tuto optimalizaci. Nemluvim o mereni emisi pred STK, ale pri homologaci auta.
16. Won’t manufacturers just design their cars to pass Euro NCAP tests?
No, manufacturers have to design and test their cars to meet many more safety issues than are tested in the Euro NCAP tests. However they do use the NCAP procedures as an in house target/standard for those aspects that we test.
13. How will you know if Euro NCAP has been effective?
Euro NCAP has been responsible for a dramatic change to overall car safety. This is readily seen in how quickly manufacturers improve their safety equipment and the steps they take to do well in the tests. Real world injury studies carried out by SNRA (Swedish National Roads Aministration) and SARAC (Safety Advisory Rating Committee) demonstrate a reduction in injury risk for every Euro NCAP star received.
Studie ke stazeni tamtez.
Ale neco pravdy by na tom byt mohlo
Čili zůstává, že scenic je stále o 20% při čelním nárazu bezpečnější než touran, viz www.euroncap.com.