Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Opel Meriva: První fotografie

Opel pokračuje v modernizaci své modelové palety a po krátké pauze od uvedení Astry představuje také zcela novou Merivu. Hlavní novinkou je druhý pár bočních dveří, které jsou uchyceny vzadu na C-sloupku.
Zpět na článek
5. 1. 2010 12:02
5. 1. 2010 12:08
5. 1. 2010 12:10
5. 1. 2010 12:19
5. 1. 2010 12:53
5. 1. 2010 13:05
5. 1. 2010 13:17
5. 1. 2010 13:31
5. 1. 2010 22:31
5. 1. 2010 16:50
5. 1. 2010 20:04
5. 1. 2010 20:37
5. 1. 2010 12:40
5. 1. 2010 13:15
5. 1. 2010 13:33
5. 1. 2010 15:55
5. 1. 2010 18:48
5. 1. 2010 20:07
5. 1. 2010 22:30
5. 1. 2010 13:37
5. 1. 2010 12:13
5. 1. 2010 12:53
5. 1. 2010 13:00
5. 1. 2010 13:07
5. 1. 2010 13:34
5. 1. 2010 14:44
5. 1. 2010 16:04
5. 1. 2010 18:11
5. 1. 2010 13:08
5. 1. 2010 13:34
5. 1. 2010 14:11
5. 1. 2010 14:47
5. 1. 2010 19:00
5. 1. 2010 19:06
5. 1. 2010 19:32
5. 1. 2010 19:33
5. 1. 2010 20:12
5. 1. 2010 20:49
5. 1. 2010 14:56
5. 1. 2010 13:58
5. 1. 2010 14:50
5. 1. 2010 16:08
5. 1. 2010 18:12
5. 1. 2010 19:04
5. 1. 2010 21:34
5. 1. 2010 12:10
5. 1. 2010 12:14
5. 1. 2010 13:01
5. 1. 2010 18:13
31. 1. 2010 13:08
5. 1. 2010 12:56
5. 1. 2010 13:36
5. 1. 2010 14:13
5. 1. 2010 18:16
5. 1. 2010 19:07
5. 1. 2010 19:36
6. 1. 2010 12:04
6. 1. 2010 15:02
6. 1. 2010 16:59
6. 1. 2010 18:25
5. 1. 2010 12:45
5. 1. 2010 13:10
5. 1. 2010 13:12
5. 1. 2010 13:37
5. 1. 2010 14:05
5. 1. 2010 14:14
5. 1. 2010 21:38
5. 1. 2010 17:44
neregistrovaný "507--"
5. 1. 2010 19:09
5. 1. 2010 17:37
neregistrovaný "507--"
5. 1. 2010 19:10
5. 1. 2010 20:43
neregistrovaný "misiak"
5. 1. 2010 17:44
5. 1. 2010 21:40
5. 1. 2010 21:57
6. 1. 2010 06:57
5. 1. 2010 13:15
5. 1. 2010 18:20
5. 1. 2010 16:10
5. 1. 2010 16:40
5. 1. 2010 20:31
neregistrovaný "misiak"
6. 1. 2010 15:05
5. 1. 2010 16:44
5. 1. 2010 16:53
5. 1. 2010 17:07
5. 1. 2010 20:58
neregistrovaný "paja_11"
5. 1. 2010 17:40
neregistrovaný "507--"
5. 1. 2010 19:20
5. 1. 2010 18:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 1. 2010 18:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 1. 2010 19:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 1. 2010 21:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 1. 2010 20:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 1. 2010 19:11
5. 1. 2010 20:36
7. 1. 2010 13:02
5. 1. 2010 12:02
Meriva
Sklamanie. Zaujímavá spodná línia okien, ale to je tak všetko, čo ma zaujalo. Inak neslaný-nemastný mix prvkov zavedených Insigniou. Medvedíkovitý čumák, podivný prelis za blatníkom, nezaujímavý zadok... Z interiéru veľa nevidno, ale na palubke budú zjavne dominovať "kelímkové" tubusy prístrojov.
Opačné otváranie druhého dverí je síce zaujímavé, ale s ponechaným B-stĺpikom to považujem za blbosť. Pri nastupovaní dozadu sa zrazím s nastupujúcim predným pasažierom, a pretože zozadu zavadzajú dvere, zrejme si zašpiním ruku o B-stĺpik, a spolujazdec vpredu mi zatvorením svojich dverí dokaličí ruku.
Celkovo to vyzerá hodne mohutne, najmä vďaka obrovskému predku, ktorý, zdá sa, zaberá viac z dĺžky, ako by bolo zdravé.
Sorry, Opel, o kvalite nepochybujem, ale za ostatné palec hore nedám. Niet za čo.
Rozbalit vlákno
45
5. 1. 2010 12:08
Re: Meriva
No nevim, v některých věcech máš pravdu, ale nevidim důvod už teď dělat ukvapené závěry..ještě nejezdí a možná že až začne, tak lidi si to otevírání dveří (například) chválit budou... ;-)

Já popravdě nic "extra" nečekal a proto sem docela spokojený, na ten segment je to vzhledově moc fajn vozítko, takže mě Opel opět docela potěšil..Na ostatní názory si počkam až bude jezdit na silnicích ;-)
5. 1. 2010 12:10
Re: Meriva
Myslel som, ze poviem, ze Opel zacal konecne robit pekne a kvalitne auta, ale toto ma sklamalo, zozadu je to jasny korejcan ;-\
5. 1. 2010 12:19
Re: Meriva
no podle té věty to chápu tak, že protože má podle tebe korejský zadek, nebude to kvalitní..
Jinak mě na tom zadku nic korejského nepřijde, k celku jako takovému sedí myslim dost dobře.

a když sme u toho, Škoda Octavia po faceliftu zepředu taky vypadá jako korejec a spousta lidí si to nemyslí..
takže platí co už tu zaznělo několikrát, sto lidí, sto chutí.. ;-)
5. 1. 2010 12:53
Re: Meriva
Faktom, je, že tá zaznávaná Kórea už dnes JE kvalitná. Inak zozadu je to jasný Opel, nárazník s výraznou zrezanou hornou plochou je pre Opel už typický.
O kvalite ťažko možno pochybovať, niet na to dôvodu. Ja sa nejak nemôžem preniesť cez ten dizajn, na veľkosť auta obrovské svetlá aj maska, a mnoho vecí z Insignie, nechápem, prečo jednotlivé modely nemôžu byť svojbytné. Predsa čo je dobré pre veľkú limuzínu, nemôže dokonale sedieť malému MPV.
5. 1. 2010 13:05
Re: Meriva
Nojo no, unifikace vzhledu cele modelove rady je holt mantra techto dni, s tim nic nenadelas.
5. 1. 2010 13:17
Re: Meriva
no co si budeme povídat, někde se šetřit musí..
Jak tohle dělá koncern VW? úplně stejně, u všech svých značek..
5. 1. 2010 13:31
Re: Meriva
Čo tým akože šetríš? Možno trochu času pri navrhovaní nových tvarov, inak nič.
ja som nepovedal, že Opel je jediný, čo to robí, resp. s tým začal. U prémie je to jasné, tam ťažko možno namietať.
Ale tento spôsob vyzerá dosť nezdravo, všetko jak podľa kopiráku...
Avatar - woody-alien
5. 1. 2010 21:39
Re: Meriva
Přesně. Až do absurdity dohnané sjednocování "tváře". Zářným příkladem, bohužel však ne jediným, je Mitsubishi. Povedená tvář Lanceru následně narvána na Colt a ještě ke všemu na Outlander. A co takhle Pajero, taky by to šlo, no ne... 8-s
5. 1. 2010 22:31
Re: Meriva
Predstav si tvary Chevroletu Spark na všetkých európskych vozoch Chevrolet... :*)
5. 1. 2010 16:50
Re: Meriva
asi som sa zle vyjadril, nechcel som naznacit, ze je to nekvalitne a skarede auto, len, ze mi zozadu pripomina korejsku Kiu Venga, ak si nakliknes moj profil, uvidis tam auto Opel Insignia(otcove), ktore mi o 2 roky bude patrit a celkom sa tesim, drzim oplu palce :-)
5. 1. 2010 20:04
Re: Meriva
šťastné dieťa...? ;-)
5. 1. 2010 20:37
Re: Meriva
jo taky mě to napadlo.. já tak štastný nebyl, i když auto bylo od otce, musel sem ho koupit regulerně.. ;-)

Jooo to se tak někdo má...
5. 1. 2010 12:40
Re: Meriva
Viem, o čom hovorím, dvere so závesmi vzadu sú vhodne snáď len na veľké luxusné auto, s nadpriemerným priestorom vzadu. Sadanie dozadu s týmto usporiadaním dverí som si vyskúšal na niekoľkých veteránoch a nič moc to fakt nie je.
Vzhľadovo ma Meriva nenadchla, ďalšia zmenšená Insignia, popravde mi zhodný dizajn naprieč celou ponukou lezie krkom...
5. 1. 2010 13:15
Re: Meriva
Taky už jsem to kdysi psal. Ty dveře jsou vhodné tam, kde zastaví auto u červeného koberce, poslíčci otevřou obojí dveře a vystoupí celebrita. V téhle roli si lze těžko Merivu představit. Mnohem častěji bude parkovat do mezery mezi 2 vozy. Bude to podobný finanční propadák jako Pažout 1007. V době 1.generace Mrvy auta podobných rozměrů nebyla, teď je z čeho vybírat. Dodnes věrné zákazníky takové dveře spolehlivě odradí. Nakonec vzhed nic moc, kvalita asi tradičně sotva průměr.
5. 1. 2010 13:33
Re: Meriva
Tvorcovia asi otváranie dverí na stiesnenom parkovisku neskúšali...
Kvalitu zaiaľ nekomentujem, všeobecne Ople nie sú považované za zlé, a ja nemám dôvod oponovať.
5. 1. 2010 15:55
Re: Meriva
Nejak mi unika to parkoviste, to jakoze dvere otevru pod mensim uhlem? Nebo nebudou moc vystupovat lide najdenou zezadu a zepredu? A copak dneska to jde? Vzdyt bych toho vystoupivsiho zepredu prizdil...
5. 1. 2010 18:48
Re: Meriva
Mozna ty dvere budou mit vyhodu pri bankovni loupezi jako ve starych filmech.
5. 1. 2010 20:07
Re: Meriva
Áno, otvoríš dvere pod menším uhlom, nevyše v opačnom smere ako je zvykom, ďakujem za také vystupovnie z auta...
5. 1. 2010 22:30
Re: Meriva
Ale mas tam madlo, ve kterem ti nikdo ruku neskripne, viz nize, a uhel bude snad logicky uplne stejny, jako pri beznem otvirani...no, pockam si, az si to sam vyzkousim, pak se uvidi
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 13:37
Re: Meriva
Děti - chtějte už jen Merivu! A budete vystupovat jen na červeným koberečku >:D s obsluhou.
Tys na to kápl. Děti často chtějí být celebritou. On to je od Opela naopak velmi prozíravý tah. Děti teď doma nedají pokoj dokud nebude Mirinda :-)
Avatar - Plautus
5. 1. 2010 12:13
Re: Meriva
Pravdou je, že s tým B-stĺpikom to nemá zmysel ani ako futbalová brána, ako je to vtipne naznačené na propagačných foto. Oveľa osožnejšie mi prídu posuvné dvere, takže to bude asi skutočne zbytočná snaha o originalitu. Inak to nevidím až tak čierne ako Ty, dizajn je podľa mňa vcelku fajn a drží súčasné opelovské línie, v tomto aspekte bude vždy platiť sto ľudí - sto chutí...pri reálnom stretnutí sa bude dať povedať, aké budú prínosy a negatíva riešení použitých v tomto modely...
5. 1. 2010 12:53
Re: Meriva
Design těžko hodnotit, to je hodně subjektivní. K těm dveřím:
1) B sloupek nijak výrazně nepřekáží, je přeci v úrovni sedačky.
2) skřípnout ruku o B sloupek můžeš v jakymkoliv autě, tady navíc máš speciální rukojeť, takže se chytáš jí a né sloupku.
3) B-sloupek má i Rolls
4) Že nastupování dozadu a manipulace s dětmi budou příjemnější než s klasickýma dveřma, o tom těžko pochybovat.
5. 1. 2010 13:00
Re: Meriva
presne, predbehl jsi me, je tam na zadni strane B-sloupku svisle madlo, jak je videt na fotce s tim uniformovanym "podrzdvere" :-)
5. 1. 2010 13:07
Re: Meriva
Přesně tak. Při manipulaci s dětmi nemusíš obcházet zadní dveře. Mnohem příjemnější.
5. 1. 2010 13:34
Re: Meriva
Omyl. Obchádzaš ich rovnako, iba z druhej strany.
5. 1. 2010 14:44
Re: Meriva
Co prosim >:D >:D >:D ??
5. 1. 2010 16:04
Re: Meriva
Anebo to muzes vzit pres strechu, kazdemu dle libosti >:D
5. 1. 2010 18:11
Re: Meriva
To bys zustal cistej :-O . Pokne spodem, zalehnout a plazenim k potomkovi... rovnou u OPCcka >:D >:D .
5. 1. 2010 13:08
Re: Meriva
1. Treba skúsiť. Prekáža-neprekáža...ak sa dvere otvárajú smerom vzad, príde mi ako obmedzujúci, opačne zavesené dvere tým strácajú zmysel.
2. V bežnom aute nemáš dôvod chytač sa B-stĺpika keď nastupuješ dozadu. Pred sebou máš otvorené dvere, o ktoré sa môžeš chatiť alebo oprieť.
3. Rolls je trochu iný svet, nie? Prečo Meriva nemá osemvlec, veď ho má toľko áut...
4. V tom súhlasím - lepšie ako s bežnými dverami, asi horšie ako s posuvnými. Celkovo dosť malé plus na opodstatnenosť takýchto dverí.

Nakoniec, neprestali sa postupne dvere so závesmi vzadu vyrábať, pretože otváranie proti smeru jazdy je nebezpečné?
ootvoriť a zabuchnúť zle zavreté dvere sa za jazdy dá, a bežne sa o robí. Skús to s takýmito... ;-)
5. 1. 2010 13:34
Re: Meriva
1. sloupek je na úrovni sedadel, takže když otevřeš dveře do 90stupňů, tak máš stejný prostor, jako u posuvných dveřích.
2. a v této Merivě máš rukojeť, takže stejně tak nemáš důvod se sloupku chytat. Navíc rukojeť je na rozdíl od dveří na pantech stabilní, takže se držíš pevného bodu.
3. Samozřejmě nesrovnávám ty auta, jen systém uchycení dveří.
4. Já si nemyslím, že je to malé plus. Posuvné dveře jsou technicky a jistě i finančně náročnější řešení, opačné dveře s B sloupem jsou v nákladech pravděpodobně na úrovni klasických dveří. Takže máš o něco lepší funkci, která ale stojí stejně.

Právě kvůli tomu co píšeš se dveře nedají za jízdy otevřít. Takže i to je ještě bezpečnější než u klasických dveří.
5. 1. 2010 14:11
Re: Meriva
1. Nemáš rovnaký priestor - obmedzujú ťa práve tie otvorené dvere, pri posuvných tam nič nie je, voľný priestor. navyše musíš mať dosť miesta vedľa auta na úplné otvorenie dverí, a to u nás nie je zrovna pravidlom.
2. Dozadu do auta nenastupujú len dospelí a vysokí ľudia. Deti na ňu nemusia dočiahnuť, a popravde, ani príliš neuvažujú, čoho sa chytia.
3. Potom zrovnávaš zle, poznáš to príslovie, že keď dvaja robia to isté, nemusí to byť to isté? Riešenie dverí musí mať zmysel, pri Merive mi akosi uniká.
4. Posuvné dvere sú drahšie, o tom žiadna. Vzadu zavesené dvere stoja rovnako, ale zbytočne, lebo nič neriešia. Nemajú lepšiu funkciu, iba inú. A to je rozdiel.

Čo sa môže pokaziť, pokazí sa. Kľudne aj tento systém môže zlyhať, a tento typ otvárania dverí môže mať fatálne následky pri autonehode. Vidím to ako zbytočné rýpanie do osieho hniezda - bez zmysluplného dôvodu. Iba "byť iný" je sakra málo.
5. 1. 2010 14:47
Re: Meriva
Dej porad pokoj s posuvnejma dverma, z nejakeho duvodu je tam nechteli. Zrejme kvuli konstrukci a prapodivnemu designu s bocni lyzinou na jedne strane a na druhe strane normalni dvere? Kazde reseni ma sve pro a proti, me se zda, ze to co udelal Opel s touto Merivou, je dobre reseni pro rodiny, rozhodne lepsi, nez klasicke otevirani dveri. Je to zamerene na ty, co tuto vlastnost oceni a bud si jisty, ze takovych lidi je mnoho.
5. 1. 2010 19:00
Re: Meriva
Budem sa tebou hádať až do krvi. Nie je to lepšie riešenie. Naopak, je horšie.
5. 1. 2010 19:06
Re: Meriva
Pro tebe chlape, pro tebe....pro nekoho zase lepsi :-) . Krvi setri, budes ji potrebovat na jine u jinych vozu...
5. 1. 2010 19:32
Re: Meriva
;-) pol litra obetujem
5. 1. 2010 20:12
Re: Meriva
Vsak ono se neco objevi :). Ale tak my dva jsme meli vetsinou shodne nazory, nebo alespon hodne podobne. Tak si pustime zilou tady, aspon toho pullitru, dokud je prilezitost. Takze :
Soupacky jsou tezky, drahy a hnusny a patrej na zmrzlinarske vozy, naopak ,,protidvere" Merivy jsou napadite, prakticke a poskytuji rodici lepsi kontrolu nad ditetem pri nastupovani a vystupovani. Hehehe tak a pust se do toho >:D :yes: .
5. 1. 2010 20:49
Re: Meriva
Protidvere sú jak z veterána, zavadzajú, sú nebezpečné a škaredé, takže smola, kámo, neobhájiš ich. Šúpačky sú to pravé orechové na MPV, kto ich nevie vkusne zakomponovať do karosérie, nech montuje radšej klasiku, ale "protidvere, to je bléééé.... >:D
5. 1. 2010 14:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 1. 2010 13:58
Re: Meriva
Ad.4) Ano, ale len dovtedy, kym nezaparkujes kdesi pred nakupnym centrom medzi dve auta. Potom sa bude vystupovat na etapy: najprv cestujuci z prednych sedadiel, potom musia predne dvere zavriet, a potom cestujuci zo zadnych. Ak to skusia vsetci naraz, zostanu uvazneni medzi svojim autom, autom vedla, a dvoma dverami...
5. 1. 2010 14:50
Re: Meriva
Nebo taky muzou zaparkovat tak na tesno, ze polezou sibrem vid :), proc si to nezkomplikovat a nezaparkovat v garazi, kde je nad strechou jen 10cm mista, mezi dve auta, tak, aby se nedali otevrit dvere a kufrem ke zdi...achjo.... Kdyz se vratim k te tve modelove situaci... co kdyby se tem jednim zavirajicim se dverim clovek proste vyhnul, tak jako to delas normalne, nebo porad cekas az ti spolujezdec ze zadnich sedacek zavre dvere, jinak se citis uveznen mezi dvermi a auty? Prestante vymejslet nesmysly, nikdo vam nic nenuti.
5. 1. 2010 16:08
Re: Meriva
Presne tak, ukazte mi nejakou rodinu, ktera dneska vyleze ze vsech dveri najednou, na parkovisti je to proste nerealne, nehlede na to, ze nad timto bych se nepozastavil ani minutu, proste tak jako tam musim cekat a je jedno, jestli otviram dopredu, dozadu anebo dovzduchu
5. 1. 2010 18:12
Re: Meriva
Nehlede na to, ze kdyby se vsem peti chtelo vystoupit naraz, tak by proste vystoupili a obtize by byly stejne, jako u klasickeho usporadani. :yes:
5. 1. 2010 19:04
Re: Meriva
Ľudia chcú bežne z auta vystúpiť naraz, resp. naraz pootvoria dvere a obyčajne ten vpredu počká, kým vystúpia zadní. U novej Merivy musia byť druhé dvere zavreté, aby si sa dostal z auta.
Z bežného auta sa lezie zozadu pri C stĺpiku, spredu pri B stĺpiku. Meriva všetkých natlačila k stredu auta, aj s malými deckami máš von z parkoviska o meter aj čosi dlhšiu trasu medzi špinavými autami - a ver, že s deťmi to niečo znamená, aj keď teraz sa tomu smeješ.
5. 1. 2010 21:34
Re: Meriva
pdla mna si opel nemoze dovolit pustit teraz niec co bude prepadak.. Tie dvere snad dobre odskusali a mozno to bude naozaj mat zmysel.. Ved preco nie.. Uvidime ake budu hodnotenia uzivatelov, nie novinarov.. Lebo novinai zase len opisu to co napise prvy z nich.

Ohladne kvality uvidime. Meriva sa celkovo umiestnuje dost vysoko tak snad bude pokracovat.

A ohladne toho dizajnu, je to proste trend dnesnych dni ktory sleduju ako japonci tak nemci aj francuzi.. Proste vsetci zjednocuju dizajn..
5. 1. 2010 12:10
MIRINDA
No... konečně auto. Konečně i v tomto do jisté míry protimluvném segmentu auto. Nebýt té přešpulené pusinky, odehrávají se tu dnes agoniální diskuzní orgastické bakchanálie.

Co je nutno vyzdvihnout - čistotu a elegantnost tvarů, velmi efektně nabouranou zadními bočními okny. Tohle na příšlušnou MPV komunitu určitě zabere. Není to samozřejmě eurobejčí, eurodrzčí segment, domnívám se však, že i aktuálnější ročníky, s důkladně depilovaným ohanbím, podpažím a podnosím mají mít své automodly.

Tak co s těmi kontrapanty? Nastupování dozadu bude určitě výborné, akorát... znáš to, deštivo, polňačka, lehce zahrábneš, otevíráš dveře, vykloníš se dolů a pozoruješ jestli se ti při houpání přes spojku auto vyhrabává či ne. Tak nevím, auto má podle mého být schopné jízdy jakmile nastartuji motor. Dveře nedveře.

Ale i tak, dobře nám tento autorok začíná. Stylové malé MPV, kdo to dnes dokáže mimo opelu vyrobit?
Rozbalit vlákno
37
5. 1. 2010 12:14
Re: MIRINDA
Tvou poslední otázku ti brzo přijdou zdejší bazalkáři vysvětlit.
5. 1. 2010 13:01
Re: MIRINDA
Proc, je to nepravda??? Naroubovat masku Lancie na model Fiatu nekdy nestaci.
Avatar - woody-alien
5. 1. 2010 21:52
Re: MIRINDA
To ne, ale Opel taky není zrovna ikona stylových vozů. Takže pokud je Meriva nazývána stylovým MPV, nikoli autem - pozor na to ;-) - tak je zrovna tak stylovej Renault Grand Modus, Citroen C3 Picasso nebo Kia Venga.
Avatar - skejpa
31. 1. 2010 13:08
Re: MIRINDA
no to teda ne. meriva ma daleko cistsi design nez kterykoliv z tech 3 co si tu vyjmenoval. uplne me mrazi z toho co si rekl.
Avatar - woody-alien
5. 1. 2010 12:35
Re: MIRINDA
Správná poznámka s těma dveřma. Může se ti to stát třeba jen jednou za uherák, ale v ten moment bys to auto nejradši nakopal. Tyhle dveře jsou jen na efekt, je mi líto, jinak celkově zdá se být Meriva celkem sympatická.

Odpověď na otázku : namátkou Renault, Citroen, Škoda (ano, já se otevřeně zastávám Roomsteru)... ;-)
5. 1. 2010 12:56
Re: MIRINDA
Nevím jestli máš malé děti? Počítám, že spíš ne, protože bys takovou blbost jako že jde jen o efektu těžko napsal. Nastupování dozadu bude jednoznačně příjemnější.
Avatar - woody-alien
5. 1. 2010 13:32
Re: MIRINDA
Zatím jedno a nemám s dveřma nejmenší problém, děkuji za optání. ;-)

Můžu ale klidně uznat, ža každej to vidí jinak.
5. 1. 2010 13:36
Re: MIRINDA
Nepsal sem, že s tím je u klasických dveří problém, jen že s těmito to logicky bude ještě o něco lepší ;-)
5. 1. 2010 14:13
Re: MIRINDA
Tá logika nejak krivká na obe nohy. Konkretizuj to "o něco lepší"...
5. 1. 2010 18:16
Re: MIRINDA
Bude to lepsi v tom, ze ti ditko vyskoci, kdyz ti po zaparkovani vyskoci, do prostoru, kde pro tebe bude jako pro rodice ridice dosazitelny, nebude mezi tebou a ditetem bariera tvorena dvermi, coz muze byt v nekterych situacich celkem zasadni bezpecnostni plus, z praktickeho hlediska to bude mit sve vyhody take, ja bych nebyl tak negativni, vyzkousejme si to na nejakem autosalonu a posudme..
5. 1. 2010 19:07
Re: MIRINDA
Moje dítko z auta nevyskočí, lebo mám rozum, a deti vozím zásadne pripútané v autosedačkách. Navyše sa pásov samy ani neodvážia dotknúť, vedia, že to rozopínajú iba dospelí a veľmi by som sa hneval, keby to robili ony. Takže tvoj príklad je síce možný a relatívne praktický, ale je to dosť mizivá pravdepodobnosť, že sa vyskytne. ;-)
Avatar - woody-alien
5. 1. 2010 19:13
Re: MIRINDA
Souhlas, bezpečnost nepodceňovat ale děti se nemaj co samy rozpínat ze sedačky. A s tím (zatím) jedním ještě manželka jezdí vzadu.

Zkrátka šedivá je teorie, zelený strom života a všechna nebezpečí postihnout nejde. Shrnuto podle mě tyto dveře nějak významně lepší nejsou v žádném ohledu.
5. 1. 2010 19:36
Re: MIRINDA
Ja mám tých čertíkov vzadu troch. Najstarší má 6 a už vie, čo a ako, ešte upozorňuje mňa, že som sa nepozrel do zrkadla a už otváram dvere. O.i., načo máme v autách detskú poistku, ak by sa už niektoré dieťa odpútalo a snažilo sa vyliezť samo?

Plný súhlas.
6. 1. 2010 12:04
Re: MIRINDA
Ja deti jeste nemam a vystupovat sami nebudou >:D to jsem nikdy nerek, ale vsichni nejsou takove peclivky. Kazdopadne jde o cestu, jak udelat neco jinak a odlisit bezne vozitko od zbytku sveta...
6. 1. 2010 15:02
Re: MIRINDA
Tak s poslednou vetou súhlas, ale ak ak tá odlišnosť nemá aj dostatočné praktické opodstatnenie, je viac-menej samoúčelná a jej použitie môže mať práve opačný efekt - zákazník si radšej vyberie nejakú klasiku u konkurencie. Všimni si ako vyzerá Kia Venga. Kórejci už prišli na to, že typický Európan je najčastejšie dosť konzerva, a podľa toho aj robia svoje autá - podľa mňa krajšie a nápaditejšie ako VW alebo Škoda, ale zhruba podľa rovnakého recptu. Opel sa tak trochu pripodobnil Renaultu či Citroenu. Podľa mňa krok vedľa.
6. 1. 2010 16:59
Re: MIRINDA
Ted jiz minula generace Astry byla tercem utoku za konzervativni a funkcionalisticky pojaty, i kdyz velice kvalitni, interier. Naopak za napaditost Insignie byla odmena v podobe aplauzu a prodejnich veleuspechu, neni se cemu divit, ze Opel se snazi jet ted trosku na trendy vlne a uprime...dari se mu to a ja jim to preju. A myslim, ze prave okrajova Meriva je ten model, na kterem si mohli dovolit trosku experimentovat. Insignia je dana, Astra jasna, na Zafiru se netrpelive ceka, Corsa nevim, ta je trendy uz ted vic nez dost...
6. 1. 2010 18:25
Re: MIRINDA
Pozor, nepleť konzervatívnosť či pokrokovosť dizajnu s tými istými vlastnosťami konštrukcie. Dve rozdielne veci s rôznym vplavom na motoristickú verejnosť.
5. 1. 2010 12:45
Re: MIRINDA
Auto v triede malých MPV? Protirečíš si. Myslel som, že názory nemeníš. ;-)

Štýlové malé MPV? Kia Venga, Citroen C3 Picasso. S nimi bude Meriva tvoriť celkom zaujímavú trojku. Pridáš NOTE, Jazz a Grand Modus, a máš celkom zaujímavý výber. Ani jedno z týchto áut nie je nudné a nenápadné, vlastného štýlu majú všetky vrchovate.
5. 1. 2010 13:10
Re: MIRINDA
presne tak, vyber v tomto segmente je celkom slusny.

Mne sa ta meriva celkom paci ;-)
5. 1. 2010 13:12
Re: MIRINDA
hmm, stále mi tam niečo chýba, niečo fakt super, ale zároveň mainstream, hmm, čo len to može byť? >:-[]
5. 1. 2010 13:37
Re: MIRINDA
Že by Logan MCV? Ale o tom sme sa už bavili, že to nie je MPV, len dlhší kombík!
>:D

Inak ak chceš tvrdiť, že Roomster je MPV, nemáš pravdu. To má do MPV ďaleko. Podobne si za MPV mohol pokladať Opel Combo.
Vyvetlí ti to aj GTI - podľa neho je Roomster auto, a zároveň malé MPV nie je auto. Takže...? ;-)
Avatar - pumpkin
5. 1. 2010 14:05
Re: MIRINDA
Ešte ste celkom zabudli na Golf Plus! :*) >:D
Inak ako je to s Jazzom? Ja by som ho pri MPV asi nespomenul.
5. 1. 2010 14:14
Re: MIRINDA
Pravda, ten je na hrane, ale myslím, že tvarom karosérie a proporciami je rozhodne viac MPV ako zmienený Logan. ;-)
Inak Golf Plus je o triedu vyššie, toho sem neťahaj. Hoci ešte ani to nie je auto. ;-)
5. 1. 2010 21:38
Re: MIRINDA
golf plus jena podvozku golfa pricom meriva na podvozku corsy. Pre golf plus mozes dat napr. zafiru ktora je na podvozu astry.
neregistrovaný "507--"
5. 1. 2010 17:44
Re: MIRINDA
Venga? Áno je štýlová a porovnateľná s Merivou. Ale leda pre tých, čo prídu aj na svadbu v teniskách...
C3 Picasso? To je auto, ktoré vyzerá celkom dobre, ale Picasso sa snaží zaujať prefarbenými detailami, to Meriva má veľmi čistý dizajn.
Note? Nuž, nikde nevidím nič, čo by mohlo konkrurovať Merive v dizajne, na to, aby si povedal, že je rovnako štýlový.
Jazz? A potom Venga? To sú predsa supermini.Keby si aspoň spomenul Soul, ale Venga? Jazz?
A Grand Modus? Čo všetko dnes podľa teba nie je štýlové. Tuším, že v Japonsku by si pridal aj Daihatsu Stella.

Zaujímavé je, že priameho konkurenta, Roomstera si nespomenul...
5. 1. 2010 19:09
Re: MIRINDA
A na tieto múdrosti si kde prišiel? Niekde zdarma rozdávali? :-!
neregistrovaný "507--"
5. 1. 2010 17:37
Re: MIRINDA
Škoda Roomster? :-)
Je to jednoznačne to najkrajšie MPV aké sa posledné roky predstavilo, trúfam si tvrdiť, že dokonca najkrajšie vôbec. Veľmi dobrá myšlienka od teba je, že hovoríš "konečne auto v MPV". Iste, že je tu mnoho ľudí, ktorí sa začnú rozčuľovať, čo je to MPV, keď nie auto, ale je fakt pravda, že takmer všetky MPV vyzerajú tak nejak skôr obývačkovo a nie tak ako si auto predstavujeme.

Podla mňa je iba škoda v tom, že ten predok, ktorý sa v koncepte tak pyšne a usmiato tváril ako pyšná, ale usmiata princezná, sa teraz tvári usmiato ako nevinný pampúšk. Toho je fakt škoda. Inak to najlepšie, čo sme za tie roky od Opla od čias Omegy videli. :yes:
5. 1. 2010 19:10
Re: MIRINDA
kokso, toto je na nobelovku >:-[]
neregistrovaný "misiak"
5. 1. 2010 20:43
Re: MIRINDA
ó Bože!! :'-(
Avatar - DRBNUTY
5. 1. 2010 17:44
Re: MIRINDA
Ty si dobrý bakchANÁL. >:D
5. 1. 2010 21:07
Re: MIRINDA
Mě Mirinda nenadchla ani jako pití a tohle už vůbec ne. Obecně třídu mini-MPV moc nechápu. Uvezeš v tom stejně jen 5 lidí, kufr to má jak nižší střední, tak jakýpak výhody? Jo, pokud bych měl dvě dvojčata, tak bych byl asi přinucen koupit S-MAXe 2,5T, ale jinak...
5. 1. 2010 21:40
Re: MIRINDA
chces vacsiu corsu? Ale astra ti je uz velka? Kupis si mini MPV.. Kedze to ludia kupuju, ma to zmysel a asi im vyhovuje.. Kazdy ma ine priority.
5. 1. 2010 21:52
Re: MIRINDA
Co to je za nesmysl? Ukaž mi někoho, komu je Corsa malá a Astra velká? Dle prodejů to ani lidi moc nekupují...
5. 1. 2010 21:57
Re: MIRINDA
Niekt potrebuje mae auto ale s velkym priestorom, pozri sa ake maju dlzky golf a astraa vysku a pozri sa kolko ma dlzku meriva. Pre podnikatela do mesta idelana trieda ci uz venga alebo meriva. Mal ju totiz jeden chlapik uktoreho som pred par rokmi robil a nevedel si ju vynachvalit. Mae auto ale nalozil to plne krabicami. A pritom vmeste parkoval v pohode , kde s takou zafirou by sa uz nezmestil..

Keby tato trieda bola nepredajna tak C3 picasso alebo meriva II alebo kia nejdu do novych modelov. Asi to naozaj ma zmysel...
5. 1. 2010 22:14
Re: MIRINDA
Astra je o necelých 20 cm delší než Meriva, má větší kufr. Jestli je jedinej důvod parkování ve městě, protože s Astrou neumíš zaparkovat, tak bys měl vrátit řidičák :-)
6. 1. 2010 06:57
Re: MIRINDA
Ja neviem ale pisal som o tom ze ja s tym neviem zaparkovat?Citaj poriadne.

po druhe: ked niekto nechce kupovat zafiru alebo S-max lebo je mu to velke a potrebuje male auto ale zaroven velke kde ked zlozi sedacky tak ma velky priestor tak si kupi merivu.

Po tretie: Neviem preco posudzujes zmysel tejto triedy. Keby tato trieda aut nemala zmysel pre ludi tak si ju nekupia a meriva by bola prva a posledna v tomto segmente a nik by ju nenasledoval. Ludia zjavne ale maju zaujem o take auta preto sa tento segment za posledne roky rozsiril. Ja uz neviem ako ti to mam povedat. Trh jasne urcil ze je o ne zaujem, preto sa vyrabaju. A vyrabaju sa preto lebo ludia ich chcu a kupuju si ich lebo sa im zjavne zdaju dobre.
5. 1. 2010 12:25
zlomení boční partie
Do dneška hodně lidí neumí skousnout jak designéři vyřešili velké boční zadní okna u Roomsteru, ale podívejme se na citroen a Opel, sice to vypadá jinak, ale auto taky vypadá jako by bylo ze dvou.
Tak odpůrci všeho co je VW, toto u těhle značek přehlídnete co? Mi osobně se toto řešení taky nelíbí ať je to ta nebo ona značka
Rozbalit vlákno
3
5. 1. 2010 12:48
Re: zlomení boční partie
Lenž u Roomsteru je to postavené na hlavu. Okno je natiahnuté najmä dohora, čo je pekný nezmysel, príde ti to, keď sa v lete usadíš dozadu...
Napriek stupňu spodnej línie okna ide opticky stále o jeden voz - Roomster má výraznú a jednoznačnú hranicu na B-stĺpiku, bez náväzosti na línie zadnej časti, toto vôbec nejde porovnávať.
5. 1. 2010 12:58
Re: zlomení boční partie
netušim proč to tady zase pozdvihuješ, akorát zase zbytečná hádka mezi zdejšíma "skupinama"..
Navíc, nikdo nic nepřehlíží, stačí pořádně číst.. Pokud se ti to nelíbí tak fajn, tvuj názor.. Nikdo tady neřek, že protože to je jiný značky než VW tak je to pěkný.. V tomhle designu se to zkrátka, dle mého názoru a i jiných, povedlo, ta linka do toho moc dobře sedí a celkový design je myslim víc než působivý ;-)
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 13:07
Re: zlomení boční partie
Jenže u Roomstera k sobě ty dva vozy nepasují. U C4/Meriva to sedlo :-!
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 13:04
Dveře k trvalé invaliditě
Naprosto souhlasím s Klaudiem. Řešení zadních dveří by pro mě jako potenciálního zákazníka vpodstatě již teď znamenalo vyškrtnutí ze seznamu kandidátů.
Modelová situace:
Dítě vzadu chce vystoupit v úzké mezírce mezi auty a chytne se rukou B-sloupku při otevřených dveřích... Přitom moje milá zavírá přední dveře.
Tohle mi přijde jako pro primárně rodinný vůz naprosto zbytečné riziko. 1000x tam nikdo ruku dát nemusí, 1x ji tam někdo dá a má zpřerážené kůstky... To, co funguje na Phantomu (kde je tak královský prostor na vystoupení), nemusí fungovat jinde.
Kdyby mělo řešení dveří alespoň nějaký přínos... Nicméně co přináší toto řešení lepšího než posuvné boční dveře?
Jinak design mi přijde linie bočních oken z C4 Picasso, Předek Astra, zadek Venga.
Pro mě z prvních info celkově zklamání. Zatím :no:
Rozbalit vlákno
16
5. 1. 2010 13:10
Re: Dveře k trvalé invaliditě
A vsiml jste si, ze se ty dvere v horni casti neprekryvaji, ale je tam mezi nimi cerne lakovany dil, ktery jde az na vnejsi plochu kastle? Asi nebude snadne dat ruku "za roh". To je potom stejne riziko, jako si dat ruku do prednich dveri u jakehokoliv auta, jak tu nekdo psal. A navic, myslim, ze to ma Opel otestovane a nebude riskovat zaloby zakazniku ...
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 13:30
Re: Dveře k trvalé invaliditě
Ano, tak s tou horní částí souhlasím. Jenže stále tu je dolní část. Dá se očekávat, že vzadu budou právě malé děti, které moc vysoko nedosáhnou.
Já v tom prostě nevidím vůbec žádný přínos, pouze možné riziko. Pokud budu mít klasické dveře, tak o přibouchnutí nemůže být ani řeč. U posuvných dveří se může stát, jenže když zavírám posuvné dveře, tak jaksi nutně stojím na boku vozu a vidím na prostor kolem dveří.
A dát u rodinného vozu přednost eleganci (není tu posuvný pás) před bezpečností... No nevím, jestli to byl správný tah. Prodeje časem ukáží.
5. 1. 2010 13:41
Re: Dveře k trvalé invaliditě
Pravda, realny test ukaze, jak to bude fungovat.
Ale mozna je tu jeste hledisko, ze u takto resenych dveri oba pasazeri - vpredu i vzadu - vystupuji zaroven, resp. vystoupim a pomoho diteti odpoutat, nebo ono, pokud se uz odpoutava samo, vystupuje se mnou. Zatimco u klasicke koncepce vystoupi spolujezdec, zavre dvere (nebo ne), otevre a obejde zadni dvere a pak teprve se dostane k pomoci cetujicimu vzadu ...
5. 1. 2010 13:42
Re: Dveře k trvalé invaliditě
To o čem tu píšete se může stát i u klasických dveří (tam samozřejmě méně) ale hlavně i u posuvných dveří, které se normálně prodávají a nikdo u nich podobně neargumentuje. K větě " U posuvných dveří se může stát, jenže když zavírám posuvné dveře, tak jaksi nutně stojím na boku vozu a vidím na prostor kolem dveří." chci jen dodat, že o přibouchnutí a lámání kůstek jste mluvil o předních dveřích.

Navíc řešení u Merivy dovoluje to dítě mnohem rychleji "dostat pod kontrolu" - díky tomu, že mezi předni a zadní sedačkou není "bariéra" zadních dveří. Takže plus to je jak pro komfort, tak i pro bezpečnost.
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 13:49
Re: Dveře k trvalé invaliditě
Posuvné dveře mi v úzkém prostoru vůbec nebrání, kdežto ty u Merivy nemohu zcela otevřít. Takže při vystupování zezadu se chtě nechtě budu kolem B-sloupku motat.
Určitě souhlasím s tím, že za podmínek, kdy mám možnost zadní dveře u Merivy zcela otevřít do plného úhlu, je možnost přibouchnutí minimální. Jenže když bude místa méně, pak mě obavy přijdou na místě.
5. 1. 2010 14:26
Re: Dveře k trvalé invaliditě
Celkovo - nemusí sa nič stať, ak si na to dáš pozor.
Ibaže obecne platí - čo sa môže stať, stane sa. Prv alebo neskôr. Preto je lepšie podobú možnosť vylúčiť, čiže zabezpečiť jej technickú nemožnosť.
U Oplu na to idú zle. Navyše to elektronické blokovanie zadných dverí proti otvoreniu pri jazde...vo mne to žiadnu dôveru nevzbudzuje.

Výhody opačne otváravých dverí:

1.Výnimočnosť
2.O niečo lepší prístup k zadným sedadlám (podmienečne, neplatí to vždy)

Nevýhody tohto riešenia:

1.Blokovanie dverí za jazdy elektronikou voči otvoreniu - pri zlyhaní systému si to ani nechcem predstaviť
2.Možnosť úrazu pri zatváraní predných dverí počas nástupu dozadu
3.Obmedzujúce riešenie pri nastupovaní a vystupovaní v stiesnených priestoroch parkovísk alebo podzemných garáží. Keď vystupuješ zozadu, berieš priestor na vystúpenie pasažierovi vpredu a keď spomedzi áut vychádzaš von, máš trasu o šírku zadných dverí dlhšiu-poteší hlavne v zime, keď sú auta zväčša špinavé
4.Priestory na nástup dopredu a dozadu sa prelínajú - ak chcú pasažieri nastúpiť do auta naraz, zavadzajú si.
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 15:51
Re: Dveře k trvalé invaliditě
:yes:
Na tu výjimečnost jsem zapomněl. Zoufalství majitelů Phantomu ze ztráty exkluzivity je tu >:-[] Mayové neměli pravdu - konec světa přichází již v roce 2010 >:D
5. 1. 2010 21:45
Re: Dveře k trvalé invaliditě
ono zase ak si si vsimol tak tie dvere su dost uzke vzadu a budu sa tak dostatocne otvarat aj v mensich medzerach. Ale vravim treba si pockat a vyskusat to pripadne nejakych uzivatelov sa spytat a az tak sa uvidi...
5. 1. 2010 17:02
Re: Dveře k trvalé invaliditě
Páni, nakliknite si túto fotku [odkaz] a potom kritizujte, myslim ze aj male deti su na tolko ucenlive, aby sa pri vystupovani chytili tamtoho prvku, ktoreho sa drzi pani :))
Avatar - petrumr
5. 1. 2010 17:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 1. 2010 17:47
Re: Dveře k trvalé invaliditě
takze inak, vzadu vacsinou sedavaju deti a tie su vacsinou chude, ak sa bavime o malych detoch, tie predsa nevystupuju z auta same, a zobreme to z ineho uhla pohladu, myslite si, ze opel, ktory sa snazi prerazit a vyrovnat sa vw, fordu a inym znackam(aj sa mu zacalo darit) by zabudol na nieco taketo? mozno nas prekvapi, piste az potom ako to na vlastnej kozi uvidte a vyskusate :-)
5. 1. 2010 18:58
Re: Dveře k trvalé invaliditě
Co je male dite? Souhlasim 4-5-6 vystupuje s pomoci nekoho, ale 7-8-up vystupuji deti sami. Alespon u nas doma.

Samosebou ne ve meste na hlavni tride, ale na off parking.
5. 1. 2010 19:12
Re: Dveře k trvalé invaliditě
Koľko detí vychovávaš, že to tak dobre vieš?
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 23:23
Re: Dveře k trvalé invaliditě
děti jsou dnes vyžraný tlustý prasata >:-[]
5. 1. 2010 18:19
Re: Dveře k trvalé invaliditě
Silikon by ji zrejme prospel, ale ty jsi pacient ;-) .
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 23:25
Re: Dveře k trvalé invaliditě
Jen se musí přifouknout na tom správným místě >:D
5. 1. 2010 13:15
kola
tak 225/40 R18 na mikro MPV ... no nevim
Rozbalit vlákno
1
5. 1. 2010 18:20
Re: kola
Mikro MPV jeste neznamena mikroauto :-! .
Avatar - hedvin
5. 1. 2010 13:33
Roomster killer
Mam pocit že škoda roomster by se měl začit klepat strachy, meriva s vengou mu budou určitě dýchyt za krk >:-[]
Rozbalit vlákno
42
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 13:40
Re: Roomster killer
Roomster má neochvějné kvality pevné jako skála. Díky užšímu profilu vozu to má menší spotřebu než konkurence. Krásný výhled přes zadní akvaristické okýnka, brutální HTP motorizace a pak ten megazavazadelník. A ten varioflex! Na to nikdo nemůže mít. Ještě jsem zapomněl - třeba taková Venga myslím nemá měkčené plasty. Takže je zcela out >:D
Avatar - hedvin
5. 1. 2010 13:45
Re: Roomster killer
co maš na mysli tou brutální HTP motorizaci? >:D
5. 1. 2010 14:27
Re: Roomster killer
Skús Roomstera trochu naložiť a uvidíš... ;-)
Avatar - hedvin
5. 1. 2010 14:56
Re: Roomster killer
mě stači když se mi poštěstí řídit plně naloženou fabii HTP
Avatar - petrumr
5. 1. 2010 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 17:10
Re: Roomster killer
jsem myslel, že v koncernu se uvává výkon ve vW >:D
Avatar - petrumr
5. 1. 2010 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 18:57
Re: Roomster killer
Jasně. Ale to ty ještě nepamatuješ >:D
5. 1. 2010 19:01
Re: Roomster killer
Ale cim?

Pytle s piskem a cementem ci kvetinaci ;-).
Avatar - gld
5. 1. 2010 19:04
Re: Roomster killer
škoda roomster praktik htp- auto pre kvetinárov >:D
5. 1. 2010 19:39
Re: Roomster killer
Myslím, že náklad cukrovej vaty by bol vhodnejší - zemina a pieok predsa len niečo vážia... >:D

Ale vážne, myslím, že väčšou pohromou na cestách ako slabé autá sú slabí šoféri...
5. 1. 2010 20:43
Re: Roomster killer
Proto tam maji posilovac rizeni ;-)
5. 1. 2010 20:51
Re: Roomster killer
Bez posilovača voziť už iba hélium... :-|
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 15:55
Re: Roomster killer
Vždyť to je celá polovina šestiválce! Nejlacinější cesta k šestiválci v rodině? Kup 2 Fábie >:D
Časem se to asi změní na kup 2 Pokojstry - odbyt Roomsteru se nějak začíná nořit do bažin. Odbyt v PRC to třeba časem zachrání.
5. 1. 2010 19:08
Re: Roomster killer
Bohuzel je to taky jen o polovinu vice motoru Trabantu..
Avatar - gld
6. 1. 2010 00:10
Re: Roomster killer
zle sa na to pozeráš..chce to len pozitívne myslenie >:-[]
Avatar - hedvin
5. 1. 2010 19:54
Re: Roomster killer
viděls někdy roomstera se 103 kW >:-[] protože tohle bude mit takovej motor
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 23:15
Re: Roomster killer
Počkej až přijde Roomster 1.2TSi. V červeným laku to natře i vozékům z Maranella :-) Sice tam asi šupnou jen 77 vW verzi, ale myslím, že by to mohlo jet velmi slušně.
5. 1. 2010 13:43
Re: Roomster killer
Já myslím, že se klepat nemusí, protože z celoevropského hlediska je to spíš bezvýznamný hráč. A v Čechách se taky bát nemusí, protože tady se bude "bohybě" škodovka prodávat nejlíp i kdyby byla 2x dražší a technicky horší.
5. 1. 2010 14:12
Re: Roomster killer
Fakt? Myslis, ze jsou vsichni blbi?
Avatar - jazva
5. 1. 2010 14:28
Re: Roomster killer
nie všetci, ale uvediem príklad čo som zažil. Pár starších ľudí (cca 60 rokov) si chcel Felíciu vymeniť za novšie auto. A čo sa nestalo? Cesta k novému približovadlu viedla IBA cez dvere autosalónu Škoda. Nad iným ani neuvažovali a šli rovno po škodovku. Až keď som ich oboznámil (a že mi to dalo roboty) s ponukou konkurencie, tak si nakoniec vybrali Yaris. Pôvodne bola vo výbere iba Fábia a to aj napriek tomu, že sa im nepáčila. Prebili to faktom, že doteraz nič iné ako škodovku nemali, tak načo to meniť.

myslím, že sa nájde ešte stále veľa ľudí, čo rozmýšľajú rovnako a nemajú pri sebe takú dobrú dušu ako spomínaná dvojica. ;-)
Avatar - T613
5. 1. 2010 14:40
Re: Roomster killer
Dobrá duše nebo našeptávač? >:-[]
Avatar - jazva
5. 1. 2010 14:56
Re: Roomster killer
tak keď som vtedy počul, že chcú dať za Fabku 1,2 HTP s klímou a elektrikou v predu skoro 11t ojro, tak som skoro spadol z nôh. Yaris bol o tisícku lacnejší s výkonnejším motorom, v plnej výbave, start/stop systém atď. A navyše sa im aj to auto páči!!! teraz mám kávu na stole pri každej návšteve. ;-)
5. 1. 2010 15:23
Re: Roomster killer
Tak se jen modli, aby s tim autem nebyly v budoucnu nejake problemy, protoze je ti doufam jasne, kdo by za to byl v takovem pripade odpovedny. Z toho "kdo nam dobre poradil" by jsi se pres noc stal "tim kdo nas do toho navezl". Dobre radit je znacne riskantni cinnost. Obzvlaste v rodine.
Avatar - jazva
5. 1. 2010 15:33
Re: Roomster killer
nebolo to v rodine. a toto sme si vyjasnili hneď na začiatku. Som im hneď vysvetlil, že nakoniec ak si niečo/čokoľvek vyberú tak to bude ich voľba a ja som iba ponúkol alternatívy... Išlo mi skôr o to, aby si pozreli aj druhé automobily. Toho Yarisa si vybrali oni sami, ja som sprvu o ňom ani neuvažoval. Mal som pocit, že to je trochu drahšie auto...
5. 1. 2010 15:41
Re: Roomster killer
Je to offtopic, ale Fabia je lepsi nez trvdoplastovej Yaris a to nemam rad fabii a Yaris mi nevadi. Mozna si mylim, ale tak svezl jsem se v obojim, Fabia mi prijde dospelejsi i pres to, ze si tam pri ceste delsi nez 10 minut pravdepodobne amputujes koleno atd.... Ale asi tam byl rozdil v cene, kterej rozhodoval.
Avatar - jazva
5. 1. 2010 15:47
Re: Roomster killer
v tejto triede je lepší/horší myslím dosť na pováženie. Oni si pochvaľujú tú hravosť a tvrdé plasty vôbec neriešia... Neriešili ani mäkké vo fábii. Sedeli asi vo všetkom v tej triede čo je v predaji a vybrali Yaris.

Môj pôvodný príspevok mal úplne inú pointu... ;-)
5. 1. 2010 15:58
Re: Roomster killer
Jj ja vim, proto jsem psal, ze ten muj prispevek je offtopic...Jinak mas samozrejme pravdu ze v teto tride se tezko posuzuje, pokud tedy nepocitame korejskou a jihoevropskou verbes....
5. 1. 2010 19:42
Re: Roomster killer
Môj svokor si to spočítal sám, hneď po prvej návšteve predajne Škoda. A to je človek absolútne spokojný s O1 voči tomu autu úplne nekritický. Nakoniec ju vymenil za C3 v slušnej výbave, Fabia padla hneď v prvom kole výberu. Celkom dobrá voľba.
Avatar - pumpkin
5. 1. 2010 14:49
Re: Roomster killer
Presne toto bol prípad môjho deda. Ale jemu sa ani tá Fabia nepozdávala. Nakoniec kúpil Fiata Sedici. A jeho 2 rovesníci siahli po Yarise.
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 16:04
Re: Roomster killer
Yaris místo Fabie? bože, to jsou lopaty. Vyspělou a konkurenci o 3 generace předběhnuvší Fábii vyměnit za takový nákupní košík?
Vždyť Fabia je hnusná, s mizerným 3válcem, plovoucí podlahou v základu nakopnutá do výšky... Přesně tak budou vypadat ostatní auta za 5-10 let >:-[]
Navíc systém Start/Stop se lehce drobnou poruchou může změnit na systém Stop/Stop >:D

Teď vážně - já bych za dnešní cenové situace volil v segmentu také Fabia HTP ;-)
Avatar - jazva
5. 1. 2010 16:15
Re: Roomster killer
s terajšou Fabiou nemám skúsenosti a popravde konkrétne tým dvom by v pohode stačila aj tá Felícia čo mali. Pointa príspevku bola úplne niekde inde ako porovnávať Fabiu s Yarisom... ;-)
5. 1. 2010 16:21
Re: Roomster killer
mal by si si nafackovať! Balamutiť dochodcov, na to ťa je! >:-[]
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 16:26
Re: Roomster killer
Taktak. Důchodci teď trhli partu. Všichni ostatní budou mít HáTéPéčka a o večerech budou básnit o tom, že jezdí za 3,9l (na 50 km >:D ) a budou si večer u svíček rozebírat, co se komu zase vysypalo. A tihle s Yarisem utřou >:D
Avatar - jazva
5. 1. 2010 16:41
Re: Roomster killer
ja sa polepším... sľubujem!

možno, niekedy... >:-[]
5. 1. 2010 19:16
Re: Roomster killer
Ale máš skúsenosť so starou Fabiou. ver, že rozdiely sú minimálne. So starou chodím dokonca radšej.
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 23:32
Re: Roomster killer
Podle mě pravý opak. Nová je podle mě mnohem lepší. Prostornější, lépe odhlučněná, pohodlnější, robustnější, s ne tak fádním interiérem. Nevím ale to, co chybělo 1. generaci, tak 2. podle mě dotáhla mnohem dál. Čím déle je Fabia2 na trhu, tím víc dávám Škodě za pravdu, že tehdy udělala správný krok s posunem pouze o 1/2 generace. Na druhou stranu se teď mnohým nelíbí. Ale to mi je fuk
6. 1. 2010 18:34
Re: Roomster killer
Nie je priestornejšia, vpredu určite nie. Naopak, sedadlá sú viac natlačené ku dverám, mne vyslovene prekážajú, mali by byť aspoň o 2-3 cm ďalej. Vzadu je to o kúsok lepšie ako v prvej generácii, ale tiež žiadna sláva. Nemilým prekvapením je nepríjemné tvrdé operadlo rovné ako doska.
Pre mňa ako vodiča je mínusom horší výhľad von, okná sú subjektívne nižšie. Horná hrana čelného skla ďalej od vodiča, najmä semafory zavesené vysoko nad cestou je problém vidieť bez predklonu. Podvozok ostal, niet mu čo vytknúť, ale ani čo extra pochváliť, pre mňa príliš tvrdý, ale zase dobre drží stopu aj keď to už ani nečakáš. privítal by som menej citlivé riadenie, mimovoľný pohyb je bleskvo v kolesách a trhne to celým autom. Fabii tiež vyčítam zlé akustické vlastnosti karosérie, má tendenciu dunieť a zalieha od toho v ušiach.
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 16:06
Re: Roomster killer
A navíc se mi Fabia líbí. Mám zvrácený vkus >:-[]
5. 1. 2010 14:55
Prvni fotka - Chyba nebo diskriminace blondynek?
Bud chyba pri lepeni v photoshopu, nebo sotek pri sestavovani modelu, nebo mix konfigurace pro testovani Opelem, at tak ci onak, na te prvni fotce dostala blondynka svihadlo a bruneta bud neoteviratelne okenko, nebo okno v elektrice. >:D :-! . Vidite to?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - jazva
5. 1. 2010 14:58
Re: Prvni fotka - Chyba nebo diskriminace blondynek?
nový prvok lux výbavy! >:-[]
Avatar - hedvin
5. 1. 2010 15:00
Re: Prvni fotka - Chyba nebo diskriminace blondynek?
že by v německu diskriminovali blondýnky? >:D když mají jinačí dveře tak maji asi jiny stupně vybavy kde si připlaciš zvlašt za pravou a levou stranu v elektrice >:-[]
5. 1. 2010 15:02
Re: Prvni fotka - Chyba nebo diskriminace blondynek?
Treba budou mit i vybavicku pro tchyni, kdyz maj vybavu pro blondyny a brunety zvlast >:D.
Avatar - jazva
5. 1. 2010 15:07
Re: Prvni fotka - Chyba nebo diskriminace blondynek?
bez dverí a bezpečnostného pásu a s uvolneným sedadlom... >:D
5. 1. 2010 15:14
Re: Prvni fotka - Chyba nebo diskriminace blondynek?
Airbag v operce hlavy a zad, plus jeden pod sedakem, kdyby nahodou..
Avatar - hedvin
5. 1. 2010 15:18
Re: Prvni fotka - Chyba nebo diskriminace blondynek?
jo to by se takovejch aut prodalo :yes:
5. 1. 2010 19:18
Re: Prvni fotka - Chyba nebo diskriminace blondynek?
Len sa nesmej, v jednom závode VW sa raz "podaril" Golf III na jednej strane s dvomi dverami a na druhej s jednými. Či niekto verí alebo nie, zbadala to až výstupná kontrola. >:D
5. 1. 2010 20:06
Re: Prvni fotka - Chyba nebo diskriminace blondynek?
lol
Avatar - woody-alien
5. 1. 2010 22:06
Re: Prvni fotka - Chyba nebo diskriminace blondynek?
Ty germáni nemaj trochu podnikatelskýho ducha, já bych to pustil ven jako limitovanou sérii... >:D
Avatar - hedvin
6. 1. 2010 08:08
Re: Prvni fotka - Chyba nebo diskriminace blondynek?
zaměstnanci si hold udělali apríl >:D
6. 1. 2010 18:42
Re: Prvni fotka - Chyba nebo diskriminace blondynek?
píše sa holt a nie hold (kruci aspoň ten pravopis aký-taký by bol vhod) >:D , ale myslím, ž to spôsobila chyba v systéme, nie ľudia... ;-)
5. 1. 2010 14:57
Jako do tanku paní...,
...mírně přikrčit a zaklonit. :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - gld
6. 1. 2010 00:12
Re: Jako do tanku paní...,
nemalo to byť: "jako za kulomet babko"? ;-)
6. 1. 2010 12:38
Re: Jako do tanku paní...,
>:D >:D >:D Čoveče máš pravdu. :yes:
5. 1. 2010 15:12
Kdyz konstruuji marketingovci
Debata o zaveseni dveri je vicemene zbytecna (kolik se da najit vyhod, tolik se da najit nevyhod) ale žádaná. A tam je treba hledat prapricinu vseho. Protismerne dvere si bezpochyby neprosadilo konstrukcni oddeleni, ale marketing, aby mohli do tiskovych materialu napsat "dvere jako u RollsRoyceu" a v televiznim sotu udelat s dvermi neco uzasne zabavneho a prekvapiveho, ze divaci budou vykrikovat nadsenim, jak je toto netradicni reseni uzasne. I ty fotky se kolem toho toci.

Kazde auto potrebuje neco prekvapiveho a hlavne levneho, co se da marketingem vyzdvihnout jako jedinecna vlastnost auta. Jestli reklama predchoziho Superbu byla postavena na destniku v madle dveri, noveho na dvojdverich zavazadelniku, Yeti ma uzasnou gumicku v kapse dveri (jiste jste o tom uz cetli) no a Meriva ma protismerne dvere. Tak funguje marketing. Je zbytecne hledat logicke oduvodneni, proc toto reseni zvolily. Nicmene diskuze o tom budou rozsahle - viz zde. A o to jde.
Rozbalit vlákno
10
5. 1. 2010 16:08
Re: Kdyz konstruuji marketingovci
Presne. Citroen a jeho pevny stred volantu, napriklad. V tomto pripade sa podarila dobre rozprudit diskusia na temu bezpecnost.
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 16:23
Re: Kdyz konstruuji marketingovci
Bych udělal napevno zavařené dveře spolujezdce. To ještě nikdo nemá >:D Sedadlo by se pak otáčelo do konferenční polohy a vystupovalo zadními protisměrně otevíranými dveřmi.
Avatar - petrumr
5. 1. 2010 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 19:00
Re: Kdyz konstruuji marketingovci
Přední dveře na straně spolujezdce je snad u všech aut. Nebo u Fabií po odebrání 1 válce zmizely i jedny dveře :-) ?
5. 1. 2010 19:05
Re: Kdyz konstruuji marketingovci
Autobus?
5. 1. 2010 20:13
Re: Kdyz konstruuji marketingovci
Ty si ešte pamätáš RTO?
5. 1. 2010 19:03
Re: Kdyz konstruuji marketingovci
To mas namysli ten samej trik jako ten destnik u Superbu jako v Rollsu. ;-)
5. 1. 2010 19:19
Re: Kdyz konstruuji marketingovci
To mohli radšej vyriešiť všetky 4 dvere ako odsuvné. To by bol gól ako sa patrí, v každom smere .
6. 1. 2010 11:53
Re: Kdyz konstruuji marketingovci
Posuvne dvere jsou drahe. Takova reseni v marketingu nenavidi. Toto jsou vicemene uplne normalni dvere, jenom opacne "namontovane". Pojistny zamek, uzavirajici dvere po rozjeti je vicemene jen zasah do software ovladaciho mechanizmu centralniho zamykani.
6. 1. 2010 15:05
Re: Kdyz konstruuji marketingovci
Ani nie tak drahé, ako strašne...
Jasne, marketing často zväzuje konštruktérom ruky. A niekedy narobí viac škody ako osohu - viď práve nová Meriva.
Práve tá pistka dverí môže byť kameňom úrazu. Dnes sa šetrí všade, aj n elektronike, takže veľmi neverím v spoľahlivosť tohto systému.
5. 1. 2010 16:10
A jeje
Vidim, ze mam vskutku konzervativni auto. To otvirani je dle mojeho skromneho nazoru naprosty nesmysl. Kdyz si predstavim nastupovani vic lidi v uzkem prostoru. Pro ridice lezouciho dozadu asi ok.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
5. 1. 2010 16:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "misiak"
5. 1. 2010 20:31
Re: A jeje
keby to mala Fabia, tak je tvoj nazor na tie dvere uplne iny!! ;-)
6. 1. 2010 15:05
Re: A jeje
ani pre invalidov to nie je žiadne plus
Avatar - twistedTSD
5. 1. 2010 16:44
A jeje
tohle slysim porad dokola, ale uprimne receno - ty myslis ze by mohla roomster v CR nejak ohrozit? :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
5. 1. 2010 16:53
fau vé
fau vé znamená Fajny Vuzek. A to v tomto případě platí několikanásob... Je to krásné, vyvážené, maskou příbuzné s větším modelem, má šmrnc....bude spolehlivé, kvalitní, originální dveřma (velmi jsem se zasmál argumentu, že prstíky budou přiraženy dveřma maminy - to je Zlatý ventil jak kolo od Dempra - pokud je někdo nemehlo, tak tomu dítěti urazí hlavu už při vycházení z domu, ty mamino... >:D ) ..... za mě :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - positivemind
6. 1. 2010 00:40
Re: fau vé
Souhlasím s tebou. Krásnej kus auta, koupil bych ho snad i sobě nebo přítulce. Pokud to bude mít kvalitní interiér a zajímavé ceny, příští rok po něm budu pokukovat moc silně :yes:
Avatar - twistedTSD
5. 1. 2010 17:07
nic moc...
insignia se mi libila, astra taky, ale myslim ze toto se moc nepovedlo, zejmena zadek vypada divne...teda aspon na techto fotkach, ani to otevirani dveri se mi nejak moc nezamlouva...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
5. 1. 2010 17:23
Mám raději klasiku
Příliš mnoho extravagantností na jednom autě :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "paja_11"
5. 1. 2010 20:58
Re: Mám raději klasiku
mě se líbí
neregistrovaný "507--"
5. 1. 2010 17:40
VENGA?
>:D
No to snáď nie. Toto auto má skutočne vybrúsený dizajn, len sa pozrite na hladké a ladné krivky. Povedať, že stýlových aut MPV, ktorý sú po stránke dizajnu konkurencia pre Meriva je určite normálne. Pokiaľ sa nájde argument. Ale keď sa ten argument začína pri Venge >:D , a končí pri Scenicu... Tak to už určite normálne nie je.
Rozbalit vlákno
1
5. 1. 2010 19:20
Re: VENGA?
Opajcnutá väčšia sestra Insignia. Tomu hovoríš štýl...?
Pozri na Yetiho - tomu hovorím štýl (aj keď SUV nemusím a Yetíka by som nikdy nekúpil).
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 1. 2010 18:24
MIXED EMOTIONS...
... při pohledu na vůz jsem se neubránil použití názvu písně skupiny The Rolling Stones. Tedy, z nové Merivy mám opravdu smíšené pocity...

Zatímco příď uznávám a beru, profil se mi velice líbí. Je originální, stylový, svěží. A nezvyklé otvírání vozu netradičnost jen a jen podpoří. Avšak tuhost karosérie zabránila ještě většímu (a jistě krásnému) úletu v podobě absence B - sloupku...

Na co asi delší dobu budu zvykat, je stylistika zádě. Panstvo, její podoby jsem se obával již při představení spekulačních fotografií, nicméně jsem stále věřil na zázrak... ten však nepřišel. Když pominu mírnou asociaci s Vengou, vidím před sebou poměrně komplikovaný celek... no, snad si zvyknu.
Rozbalit vlákno
11
5. 1. 2010 18:31
Re: MIXED EMOTIONS...
V realu to bude zase s tim zadkem o neco jine, taky mi pripada divnej, az moc hravej, ale treba to bude ve meste pekny, treba i na dalnici, kazdopadne vime, ze fotka je fotka a v realu byvaji veci odlisne...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 1. 2010 18:41
Re: MIXED EMOTIONS...
Jistě, není dobré automobil soudit na základě fotografií. Počkáme si na reál a kdo ví, možná budeme mile překvapeni.
Avatar - gld
5. 1. 2010 19:01
Re: MIXED EMOTIONS...
Tiež mám z týchto fotiek zmiešané pocity..ako nekonvenčné otváranie zadných dverí sa mi páči ale či to bude na dačo dobré? Hm, tak to neviem. Keby tam nebol B stĺpik tak to už hej ale takto? Inak zo zado-bočného pohľadu mi dosť pripomína mercedes triedy A ;-\
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 1. 2010 19:26
Re: MIXED EMOTIONS...
Zatím se mi to zdá jako zpestření spíše designové, než praktické... ale ještě jsem to nevyzkoušel. Uvidíme v reálu. Ale s tím B - sloupkem souhlasím.

Od věcí není ani připomenutí Mercedes - Benzu třídy A... místy je podobnost (jistě nikoli cílená) opravdu vidět.
Avatar - pumpkin
5. 1. 2010 20:09
Re: MIXED EMOTIONS...
Mne ten zadok zas trocha pripomenul Koleos. To členenie, čierna lišta pod sklom...
A na tie dvere som teda zvedavý že ako sa osvedčia v praxi.
5. 1. 2010 20:14
Re: MIXED EMOTIONS...
Na to sme asi zvedaví viacerí, ja osobne im veľa šancí nedávam. Možno to prerobia pri prvom väčšom facelifte... ;-)
Avatar - pumpkin
5. 1. 2010 20:34
Re: MIXED EMOTIONS...
Ale myšlienka je to zaujímavá. Keby tie dvere boli širšie, tak by to uľahčovalo nastupovanie imobilným ľudom napríklad.
5. 1. 2010 20:53
Re: MIXED EMOTIONS...
V spojení s malým MPV je to divné riešenie. Aj pre imobilných sú lepšie posuvné dvere, ako som si už párkrát všimol, málokto stavia vozík úplne kolmo k autu a presúva sa čelom vozíka...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 1. 2010 21:14
Re: MIXED EMOTIONS...
Černé zbarvení mi také prvně připomělo Koleos.

Na dveře se také těším. Ačkoli si myslím, že se jedná o prvek, přínosný spíše pro design než praktičnost. Bez B - sloupku bych neřekl ani slovo...
6. 1. 2010 18:47
Re: MIXED EMOTIONS...
Moja reč. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 1. 2010 20:03
Re: MIXED EMOTIONS...
:yes:
Avatar - T613
5. 1. 2010 19:11
B-sloupek
Trocha vlastních zkušeností - léto 2008, nastupoval jsem dozadu do firemního Dobla. Chytil jsem se pravou rukou B-sloupku a najednou prásk, kolega zavřel přední dveře. Bolest jak ... ale nic se mi nestalo, Doblo má solidní těsnění :yes: >:D
Rozbalit vlákno
3
5. 1. 2010 19:21
Re: B-sloupek
Si si istý, že ti privrel iba ruku...? >:D
Avatar - T613
5. 1. 2010 20:36
Re: B-sloupek
Na to jak vypadáš si pěkně dovoluješ! >:D
5. 1. 2010 20:56
Re: B-sloupek
Zdá sa, že mám dobrý odhad...
Merivo SORRY
Promiň mi to Opliku, ale jak to aspoň ze zatím dostupných foto vypadá, přebíráš první cenu "SLÁTANINA number one" nad zatím vedoucím Rumstrem s v těsném závěsu Já-ty od Škoda VW.
Tobě to upřímně nikdy neslušelo, ale tohle?
Rozbalit vlákno
1
6. 1. 2010 12:10
Re: Merivo SORRY
Jestli ti Yeti prijde jako slatanina, Meriva jeste horsi, predchozi meriva ti od zacatku prijde skareda, tak mas nejaky vnitrni problem, nebo by to chtelo optika. Preji brzke zlepseni zdravotniho stavu. ;-)
5. 1. 2010 21:57
Zámek zadních dveří
Možná je to zbytečná starost, ale mám pocit, že pokud se poleze ven ve stísněném prostoru při částečně zavřených zadních dveřích, dá si pasažér vzadu kolenem do vystouplého záchytu zámku zadních dveří na B sloupku. A jak se vůbec poleze ven mezi auty když dveře nepůjdou plně otevřít? Normálně mám dveře před sebou, můžu je trochu přidržet a auta vedle se nedotknu. Takhle bude takové soukání z auta asi horší a pro lak na dveřích okolních aut nebezpečnější. No ale uvidíme v reálu, třeba to bude bomba a začne se o***t víc výrobců.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
5. 1. 2010 23:41
Re: Zámek zadních dveří
Když chtěli být originální, mohli dát styl Gullwig a ne styl Rolls... mě to teda hlavně přijde i hrozně nepěkné... Myslím, že tohle nebude novým trendem.
6. 1. 2010 21:57
Soucasna produkce aut s opacnymi dvermi
MINI Clubman [odkaz]
TOYOTA FJ Cruiser [odkaz]
HONDA Element [odkaz]
CARBON E7 [odkaz]
MAZDA RX-8 [odkaz]
Rolls-Royce Phantom [odkaz]
Rolls-Royce Ghost [odkaz]
Rolls-Royce Coupe [odkaz]
CHEVROLET Silverado [odkaz]
DODGE Dakota [odkaz]
NISSAN Titan [odkaz]
SPYKER D8 [odkaz]
FORD F-150 Super Cab [odkaz]
OPEL Meriva [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
7. 1. 2010 13:02
Mix
Vyzera ako mix C4 s Jazz-u
Rozbalit vlákno
0