Profi
...jen poznámka pro autora: možnost elektricky stahovat okna v bočních posuvných dveřích není novinka. Tuhle funkci nabízí už nová generace Renaultu Kangoo. Tam to bylo poprvé v tomhle segmentu 😄
Moje Caddy zrychluje z 0 na 100 km/hod za 9,5 sec..... :-!
Hmm.., moje efko za 4,2s. :yes:
No tak já nevím, ale nejsilnější motor co se dává do skříňového Caddy je 1,9 TDI se 77 kW a ten má zrychlení 13,3 vteřin... S novým 2,0 MJTD bych takový motor ani při největší odvaze nesrovnával...
Pokud porovnáváš údaj měřený tebou na stopkách s továrním a si tunér, pak hodně štěstí...
Jinak taková perlička... Dává se do toho auta i motor s ďábelským zrychlením 20,5 s. Myslel sem, že něco podobného už dnes není ani možné...
Pokud porovnáváš údaj měřený tebou na stopkách s továrním a si tunér, pak hodně štěstí...
Jinak taková perlička... Dává se do toho auta i motor s ďábelským zrychlením 20,5 s. Myslel sem, že něco podobného už dnes není ani možné...
Mám Life, ale to není podstatné. Motor 1,9 TDi (7 kW). Je tam opravdu špičkově a profesiínálně vyladěná řídící jednotka, jinak žádné úpravy. Auto má 105 kW a 330 Nm. Pružné zrychlení: 80 - 120 km/h: V. r.s.: za 10 sec, IV. r.s.: 8 sec. Spotřeba 5,1 - 6,5 dle způsobu jízdy. Dlouhodobá spotřeba (bohužel, nyní krátké tratě): 6,2 l/100 km. Motor nezačoudí ani náznakem v žádném jízním režimu. S upravenou jednotkou najeto 105 tis. km bez jediné závady. :yes:
Já ti tvé nadšení neberu (tvůj konkrétní chip mne moc nezajímá), ale jistě uznáš, že tvůj příspěvek byl tak nějak mimo mísu a nic to nemění na tom, že Doblo má v současné době ve své kategorii spolehlivě nejsilnější motor. Ať ti tvé auto jezdí spokojeně dál... :yes:
Mimo mísu??? Jistě uznáš, že blábolíš? Zkus si přečíst článek ještě jednou.
Nevím jestli má cenu se bavit s někým kdo má se čtením zásadní problémy a k tomu je agresivní a urážlivý, ale co čekat...
Tak ti sem dám citaci😒br />
"Trumfem Fiatu mezi osobními i užitkovými dodávkami této kategorie bude bezesporu vrcholný dvoulitr 2,0 MultiJet (99 kW, 320 Nm) kombinovaný se šestistupňovou převodovkou. PSA ani Renault tak výkonný turbodiesel pro své modely nenabízí, takže Fiat se s Doblem může vydat proti dražším MPV. Dynamika (0-100 km/h za 11,3 s).
Nabízí snad někdo něco podobného???? Já mám pocit že ne. Silnější motor prostě dneska do podobného auta prostě nekoupíš. O čiptunerství si myslím svoje a nechtěl sem to sem zatahovat. Pokud hodláš ze sebe dělat i nadále blbečka, můžeme pokračovat v diskuzi... Bude zřejmě hodně plodná...
Tak ti sem dám citaci😒br />
"Trumfem Fiatu mezi osobními i užitkovými dodávkami této kategorie bude bezesporu vrcholný dvoulitr 2,0 MultiJet (99 kW, 320 Nm) kombinovaný se šestistupňovou převodovkou. PSA ani Renault tak výkonný turbodiesel pro své modely nenabízí, takže Fiat se s Doblem může vydat proti dražším MPV. Dynamika (0-100 km/h za 11,3 s).
Nabízí snad někdo něco podobného???? Já mám pocit že ne. Silnější motor prostě dneska do podobného auta prostě nekoupíš. O čiptunerství si myslím svoje a nechtěl sem to sem zatahovat. Pokud hodláš ze sebe dělat i nadále blbečka, můžeme pokračovat v diskuzi... Bude zřejmě hodně plodná...
No jo,ale má Caddy!!!A ta je přece vždycky a ve všem lepší než nějaký Fiat >😁 A za 9,5s,měřeno profiprístrojom :-!
Tohle Doblo se se starým vůbec nedá srovnat,dokonce bych si ho doma dovedl představit.
Tohle Doblo se se starým vůbec nedá srovnat,dokonce bych si ho doma dovedl představit.
Tajemná m.z.-eto. Stačí se podívat na vnitřní rozměry a hned vidiš, že Fiat má větší objemy, takže ta tvoje ironie, je prostě bombová.... představ si, že jsou zde lidé, kteří umí i číst.... A to se nebavím o dalších věcech, ve kterých je nový Fiat určitě lepší, nebo třeba lepší. Nevím, ještě jsem nemluvil s nikým kdo by ho měl 😄. Ale i tak se mně Fiátek moc nelíbí, je takový divný, nebo co. Taková obluda na malých kolech. Kdyby se to trochu vyspravilo.....
wolfiku, zklidni hormonek - s agresivitkou jsi začal ty. Když máš potíže sám se sebou, tak mě prosím do toho netahej.
A co to blábolíš o zásadním problémem se čtením. To má být jako vtip, jo - hahaha. No, je to na tebe příliš složité, chápu.
Já přece nereaguji na tvoji větu o nejsilnějším motoru - máš v tom nějak chaos.
Mj. s takovým výkonovými parametry udělat stovku za 11,3 - chachacha, co to jako má být za škatule?
A co to blábolíš o zásadním problémem se čtením. To má být jako vtip, jo - hahaha. No, je to na tebe příliš složité, chápu.
Já přece nereaguji na tvoji větu o nejsilnějším motoru - máš v tom nějak chaos.
Mj. s takovým výkonovými parametry udělat stovku za 11,3 - chachacha, co to jako má být za škatule?
Hele sklidni hormon a neprud! 😉
Ty mas seriovy motor bez uprav 105kw?
Ty mas seriovy motor bez uprav 105kw?
Míro,pokusím se z toho nezhroutit,já jen,že Caddy není žádný trhač,po čipnutí jede všechno líp.Caddy mě zklamal akustikou vnitřku,je to taková dunivá krabice,před 3lety dostali přednost 1,6HDI v Partneru,nehledě na šílenou cenu Caddy.
Ale abych jen neprudil,mám i starou generaci Caddy kombi TDI 66kw,kluci se na něm trochu vyřádili a je tam cca 140k v lehčí káře.Tomu říkám překvapení,když na mě doráží 2,0TDI a nechytá se :-!
Nerozumím té tajemnosti 8-s Asi jsem se tě dotkl na citlivém místě,nezlob se prosím :-!
Ale abych jen neprudil,mám i starou generaci Caddy kombi TDI 66kw,kluci se na něm trochu vyřádili a je tam cca 140k v lehčí káře.Tomu říkám překvapení,když na mě doráží 2,0TDI a nechytá se :-!
Nerozumím té tajemnosti 8-s Asi jsem se tě dotkl na citlivém místě,nezlob se prosím :-!
Zdarec, nechci se nikoho zastávat, nebo nikoho "urážet", ale psát tu, jak jezdí chipnutej Caddy je docela na pendrek. Většina lidí do chiptunningu nejde, tak by bylo mnohem zajimavější napsat, jak Caddy jede bez tuningu, to by alespoň pomohlo někomu, kdo se rozhoduje, kterou káru koupit. Takže výkřik: "Můj Caddy za 9,5" u mě aspiruje na nejzbytečnější výkřik dne...
Mě osobně tohle moc neoslovuje a dávam přednost decentnějšímu stylu, ale věřim, že se najde spousta lidí, kteří si takový interier vyberou..
Tiež by som robil rozdiel medzi štýlovkou a autom na každodenné vozenie alebo prácu. 😉