Novinky
tím strašným zadkem tomu příšernýmu předku dali totálně na frak. je to opravdu HNUS! nechápu jak se takovejhle hybrid vůbec dostane z papíru...
Mne se líbí
Mně taky!!!
Me se tohle auto proste libi.... Pochybuju ze kupe nezustane jen u modelu, ale to ostatni? MPV je originalni, proste na tom neni videt ke kteremu koncernu Skoda patri... a to je dobre, si myslim... Posunovani zadniho sedadla o trictvrte metru je neco naprosto neskutecnyho... A dodavka respektive pickup? HMMMMMMM TOHLE AUTO CHCI VIDET V SERIOVE VYROBE. KDYBY TAHLE STUDIE SKONCILA V MUZEU, BYLA BY TO OBROVSKA SKODA.....
Vypada to jako renault. Fuj!
Nezachápete, ale mě so to prostě líbí... Skutečnost bude myslim si hodne odlisna, ale zaklad bude stejne pekny
Pripada mi to jako slepenec ze vseho moznyho co uz nekdy nekde nekdo pouzil. Svetla ve stylu soucasne astry, okoli svetel na chlup stejne jako nove BMW 5, celkove proporce karoserie jako jedna studie na zakladu Fiatu Multipla. Jestli nic lepsiho Skodovka nesvede, tak je to teda spatny. Ten dvoudverovej Superb uvedenej minule, to bylo AUTO podle myho vkusu, toho ale VWelky bratr nikdy vyrabet nedovoli...
vzdyt ho ten velky bratr sam vyrobil. nebo si myslis, ze brzdy, podvozek motor, by Skoda sama dokazala vyvinout?! Je to stejne jak u Seatu, kdyz se podivas dovnitr vsechno VW, jen design si Spanele dokazou vymyslet sami. My asi ne, proto se tak Superb, Octavie podoba na VW.
Pohřebák E😜ress, co dodat.
myslim si, ze ma sanci na zapadnim trhu u mladych lidi uspet a byt konkurentem novemu Smart forfour (plan VW). V cechach a v cele vychodni evrope asi mit uspech nebude, tam kdyz ma nekdo 200 000 tak si radeji koupi 20 roku stary mercedes nebo bmw 😊)
Přestaňte nám ukazovat nesmysly a ukažte novou Octávii....
No je to studie. Z čelního pohledu vypadá velice dobře, ale z boku a ze zadu se mi moc nelíbí! Z hora taky dobrý. Jsem, ale rad že už představili taky něco nového. Vždyť bylo na čase! Ostatní značky dávno představili MVP a pod. jenom škodovka doteď nic. Jen dotaz co bezpečnost při nárazu do zadní části této studie? Sklo toho asi moc neuhraje, že ? A proč pouze jedny zadní boční dveře?
Me se to auto docela libi, az na par malickosti - nelibi se mi nove logo Skoda ( to soucasne je fakt vydarene ), prilis prosklena plocha zadnich dveri a nova maska chladice ( me se vice libila ta obdelnikova, ale ta se zrejme zalibila i AUDI a proto ji Skoda nesmi dale vyrabet ).
Moc pěkný. Nádhera! Ten sporták je trochu jak novej Mišák.Fakt se jim to povedlo. Jen tak dál!
Presne tak, je to super! Po prestarnutej prababicke octavii, ktora sa "stale velmi dobre predava" a zial, este stale sa predava a predava, by to bol sok. Ja by som si to kupil hned, aj ked zadne sklo by naozaj potrebovalo zmensit. Pre hrdych majitelov koktaviek je velmi tazke stravit, ze medzi ich "novym" autom a naozaj novym autom bude taky priepastny rozdiel. Ak by sa VV/skodovke tento kusok naozaj podarilo dotiahnut, polovica frflosov si to hned pobezi kupit. Presne ako pri Fabii.
"Roomster přináší designové prvky, které se v budoucnu mohou objevit na příštích vozech Škoda. Důvěrně známé typické detaily designu vozů Škoda jsou přitom nově interpretovány."
styl masky chladiče je levná kopie bangleových bmw (především její vršek), světla s blikači rovněž. seat kopíruje alfu (naštěstí mu to vůbec nejde).udělají někdy kluci od vw něco originálního?
styl masky chladiče je levná kopie bangleových bmw (především její vršek), světla s blikači rovněž. seat kopíruje alfu (naštěstí mu to vůbec nejde).udělají někdy kluci od vw něco originálního?
dost dobré,jen trochu skromnosti se zadníma svítilnama a barvou interieru.jinak je to dobrý nápad.
jako sůl.je to dobře že se něco takovýho podařilo udělat asponˇ jako studii. je to něco na styl berlinga kangoa nebo dobla.
vždyt´ škoda je v rámci koncernu předurčena ke stavbě takovýchto vozů.
vždyt´ škoda je v rámci koncernu předurčena ke stavbě takovýchto vozů.
Určitě to taky znáte, něco Vám padne na první pohled do oka, ale po pár týdnech se to stane natolik okoukaným, že se Vám až obrací žaludek.
Naopak v prospěch Roomsteru mluví fakt že jeho design je značně kontroverzní. O takových věcech se hodně diskutuje, jsou často na očích a nakonec se nám dostanou natolik do podvědomí, že jej začneme jaksi mimoděk akceptovat.
Osobně věřím tomu, že se tento zcela nový design automobilů ujme, protože je velmi vhodný jako základ pro různé funkční nástavby a mnoho variant provedení.
Na druhou stranu nevěřím, že Škoda auto, a.s. dokáže tuto studii postavit na vlastní kolečka a dotlačit ji až k zákazníkům.
Nechejme se překvapit, která z evropských, čí mimoevropských automobilek se tohoto designu nejdříve chytí, zmákne to marketingově a bude s ním slavit ůspěchy po celém světě.
Naopak v prospěch Roomsteru mluví fakt že jeho design je značně kontroverzní. O takových věcech se hodně diskutuje, jsou často na očích a nakonec se nám dostanou natolik do podvědomí, že jej začneme jaksi mimoděk akceptovat.
Osobně věřím tomu, že se tento zcela nový design automobilů ujme, protože je velmi vhodný jako základ pro různé funkční nástavby a mnoho variant provedení.
Na druhou stranu nevěřím, že Škoda auto, a.s. dokáže tuto studii postavit na vlastní kolečka a dotlačit ji až k zákazníkům.
Nechejme se překvapit, která z evropských, čí mimoevropských automobilek se tohoto designu nejdříve chytí, zmákne to marketingově a bude s ním slavit ůspěchy po celém světě.
Vrátil jsem se z Frankfurtu, když jsem tam jel, viděl jsem jen ty počítačový animace a řikal jsem si "no, to je teda divnost". Ale na živo vás ujišťuju, že je to uplně něco jinýho a za sebe můžu říct, že se mi to fakt líbí.
A taky si myslim, že škodovka tenhle druh auta potřebuje jako sůl.
Vy všichni, co hořekujete nad "světlama jako z Astry" a podobně: ono je dneska těch aut tolik, že nelze být naprosto odlišnej, to by museli udělat světla trojúhelníkový a to byste si zase stěžovali, že je to "samoúčelně extravagantní"....
A taky si myslim, že škodovka tenhle druh auta potřebuje jako sůl.
Vy všichni, co hořekujete nad "světlama jako z Astry" a podobně: ono je dneska těch aut tolik, že nelze být naprosto odlišnej, to by museli udělat světla trojúhelníkový a to byste si zase stěžovali, že je to "samoúčelně extravagantní"....
No , je "TO" ještě hnusnější než fabia, a to je co říct.
Ty komiku , čím jezdíš ty?Ojetým Oplem ?Nebo Citroenem???Ujišťuji tě , že když Škodovka vyšla s Fábíí, patřila mezi tři nejlepší v Evropě ve své třídě , dnes jen už překonána , ale na druhou stranu to je dobře protože kdyby se za tři roky co Fábia existuje nic novýho nevymyslelo byla by to ostuda.I když se každému nelíbí , neznamená to ale , že to je podřadné auto , opak je pravdou.Jinak by ve světě nevyhrála tolikrát auto roku , ve Velké Británii myslím dvakrát po sobě..
Jasně, fabie je skvělá, hlavně cenově. Trošku vybaveny auto s mizerným tříválcem (zkuste s ním jet v pěti Chorvatsko) za 360 tisíc. Nekupte to! A když chci levnou, tak nemá ani vzadu plato a viko na kastlik. Nedivím se, že škodovce klesá prodej.
No nevim ale za 363 tis máš 1,4 16V ve výbavě comfort ak dyž počkáš na nějakou akční nabídku tak v té ceně máš solidní základ (příklad creation 2x airbag, abs, radio +cd mlhovky el okna počítač atd ) a jestli je ti toto málo tak zajdi do bazaru kup si nějakou vránu (třikrát přes střechu) a buď king of the road
Já jezdim "starou vránou" Renault ESPACE r.v. 1985. No a? Motor je - jak se říká - čerstvě po záběhu (na tachometru 310 000, ani nevim jestli mam přiznat že už tam chybi cifra před trojkou...).
Fabie Vám klidně může připadat jako vyborné auto, já to nikomu rozmlouvat nebudu. Já si radši vychutnám jak po dvaceti letech funguje elektricke nastavovani zrcátek, stahování oken, otáčení sedaček kolem dokola ... a když mě to omrzí tak třeba zatáhnu roletky na OBOU střešních oknech a ve dvou lidech se pohodlně vyspím v autě (na karimatce a ve spacáku - to není orig. výbava auta, zato páka na volant, dálkově ovládané centrální zamykání dveří + nádrže a zatmavená okna určitě jsou). No a jezdit se nechá za spotřebě Favorita (ale taky stylem Favorita...) ale těch 107 koní tam prostě je. A jako bonus je jistota že nezrezatí nic kromě výfuku. (Vnější díly karoserie jsou kompozitové s skelným vláknem, zbytek je žárově zinkovaný)
Fabie Vám klidně může připadat jako vyborné auto, já to nikomu rozmlouvat nebudu. Já si radši vychutnám jak po dvaceti letech funguje elektricke nastavovani zrcátek, stahování oken, otáčení sedaček kolem dokola ... a když mě to omrzí tak třeba zatáhnu roletky na OBOU střešních oknech a ve dvou lidech se pohodlně vyspím v autě (na karimatce a ve spacáku - to není orig. výbava auta, zato páka na volant, dálkově ovládané centrální zamykání dveří + nádrže a zatmavená okna určitě jsou). No a jezdit se nechá za spotřebě Favorita (ale taky stylem Favorita...) ale těch 107 koní tam prostě je. A jako bonus je jistota že nezrezatí nic kromě výfuku. (Vnější díly karoserie jsou kompozitové s skelným vláknem, zbytek je žárově zinkovaný)
Mně se líbí, jak každý vyrukuje s tou šílenou frází: "A čím jezdíš Ty?" A potom chudák pisatel příspěvku je automaticky hozen do pytle majitelů starých rachotin. Není to jedno v čem kdo jezdí, když se mu něco líbí nebo nelíbí??? Já jezdím v Octavii RS (to jenom pro vysvětlení, že nejezdím s ojetým oplem nebo Citroenem) a Fabia se mi hnusí taky...
Prosím, prosím, prosím, dejte to do výroby. Výborný koncept, variabilní auto, věřím i v obchodní úspěch. Přesně takové auto potřebuji, s možností okamžité lehké úpravy v užitkové. Líbí se mi design kombíku Octavie, ale s tímhle u mne Škodovka zabodovala. Jezdím 7 let spokojeně BMW 525 Touring (už 300 000 km), předtím 2 roky Škoda 120 😄 a zase jsem připraven na návrat k domácí značce.
Skodovaci by meli prestat vymejslet hlouposti tohohle kalibru. Meli by za a) dat dohromady ten Tudor design a udelat z toho realitu a za b) predelat oktavku tak aby vypadala vic k svetu a bude fajn! Zadny hruzy jako je tohle nebute potreba.
Vy co pomlouváte, tak byste si mohli alespoň napřed přečíst clánek. Nestačí se jen podívat na obrázek!!! Myslím, že Roomster je v mnoha ohledech dobře promyšlený. Vcelku i pěkně vypadá, akorát bych ubral na tom prosklení.
Mně se to líbí hlavně zepředu. Ale ten kolmý C – sloupek je fakt děsný. Jen doufám, že Škodovka nechce opustit tradiční obloukové zakončení vozů, které je tak typické pro mladoboleslavské kombi.
Taky doufám, že tato studie je předvojem nového MPV, které bude v dohledné době uvedeno na trh. Myslím, že by mělo větší předpoklady úspěchu, než třeba nevýrazný a drahý Touran.
Taky doufám, že tato studie je předvojem nového MPV, které bude v dohledné době uvedeno na trh. Myslím, že by mělo větší předpoklady úspěchu, než třeba nevýrazný a drahý Touran.
co tak koukam na ty fotky, tak se docela dost libi tvar prednich svetel, ktery se vymika vsemu, co je u koncernu zvykem(napr. superb ma svetla dosti podobne audinam). Sice nekdo muze namitat, ze jsou podobne novym BMW(pri dnesnim navalu vsech modelu aut, uz lze asi jen stezi vymylset neco prevratne novyho, aby se to jeste libilo), ale mne pripadaji docela originalni a nezamenitelne s ostatnima znackama.
Tahle studie ma ukazat, ze auto jako vec ma mnohem vice moznosti, nez dosud zname ze seriovych vozidel!!! Je to jen ukazka, ceho vseho jsou technici schopni a co vse muze "automobil" poskytovat svemu uzivateli!!! TOT STUDIE...takze vase hloupy reci o odpornosti tohohle auta si strcte nekam!!! Podle me se Skodovaci dost ukazali a jestli jste si nekdo racili vsimnout, tak ve Frankfurtu budil Roomster velikou pozornost a rozhodne ne jako HNUSny auto!!!
postamble();
i celkove se mi tahle studie zda "tezka" myslim jako, ze pocitove mi to pripada jako obrneny kolos - stejne tak mi pripada tezky zadek fabie kombi - taky mi porad pripada, jako by ho tahal po zemi
Myšlenka oddělenýho přepravního prostoru - kufru je stejně jenom špatnej zvyk automobilek, většina lidí si stejně věci dává na zadní sedadla nebo podle potřeby to kombinuje. Proč by to v budoucnu nemělo být v jednom prostoru, kterej lze ještě libovolně regulovat?
Co se týká designu, tak je to celkově podařený, na bocích možná chybí nějaká linie. Prosklení zadního kufru ochuzuje o potřebnou dávku soukromí.
Je to tak, hnus k čemukoli můžou říct jenom úplní analfabeti nebo mimina.