Novinky
0
budu aj diesle alebo sa uz vyrabaju
Přejít do diskuze
Conceptcar durch einen Sechszylinder-Dieselmotor mit 195 kW/265 PS. In nur 6,4 Sekunden beschleunigt er die Vision CLS von null auf 100 km/h
Si asi spad z vysně!!! Tak max trošku upustěj (pochop jako když upustíš balonek) A8, daj na nějakej starej motor turbo nebo nejlépe dvě, daj tam to jejich "nepřekonatelný" lolquattro, aby se to vůbec dalo trochu řídit a to bude NOVÁ A6... that's all... Prostě AUDI nikdy nebude to co BMW nebo MB!! To už tady někdo řek a já s tim naprosto souhlasím... (už po 2😊
BMW POWER FOREVER!!!
BMW POWER FOREVER!!!
V8 CDI ma 191kw.Ale četl jsem že připravujou V8 CDI s 360PS!!! prostě bomba.Měl by se dávat do CL a možná SL
označení ma mít 300 CDI ,další motor ma označení 250 CDI.Ale nic není jiste.Asi oba V6.
taky bych rekl, ze je to ohlednuti za velkymi limuzinami, ale hlavne zevnitr!Nova petka ma podle me velice sportovni a agresivni vzhled ale jen zvenku!
je to bomba a navic ten motor, je to V6, takze by to mel bych maximalne 3,2litr, coz by znamenalo, ze v pristi verzi by mel vice nez dnesni V8 4,0. Ten by to mohl dotahnout alespon na 300 koniku a 700NM.
ja bych to videl spis jako ohlednuti se do minulosti za velkymi luxusnimi limuzinami ala RR
Jo a mimochodem, docela by me zajimalo v cem je A8 technologicky stara, kdyz si tak chytrej...
Mel by ses jit nechat vyretrit... To co placas jsou absolutni nesmysly nicim nepodlozeny. Bohuzel takovejch vsevedoucich frajeru je tady vic.
neni to koncept, za rok se bude vyrabet jako model 2005. Kazde auto s nazvem Vision jde do vyroby. Tohle je uz temer jista podoba, jinac bych nechapal, proc by to testovali zakamuflazovany jako zbesily viz zde [odkaz] Kvuli konceptu by to urcite nedelali.
no já zrovna nevím.... předhazovat A8, která je technologicky stará už teď... BTW kde je ten náskok díky nechce. Pravda je totiž tak že AUDI nemá náskok vůbec v ničem. Je to jen dražší VW, který je už sám o sobě drahý. Nehci říci luxusnější, protože téměř veškerou technologii má VW a ten nemá nic zajímavého o proti ostatním značkám. AUDI je technologicky a cenově nezajímavá značky s průměrnou bezpečností, průměrnou spolehlivostí. prostě nesmysl. No, ale jestli si někdo chcete koupit Audi A3 s motorem 1.6 již za lákavou cenu 560 tis Kč.... No to už bych asi fakt koupil BMW, který má alespoň ty motory a převodovky a zjevně nepoměrně lepší kvalitu a bezpečnost za vice méně stejné ceny. Ne AUDI je nesmysl. To že to lidi kupujou je jejich neznalost, pohodlnost a prostě blbost... Náskok díky technice bych používal u automobilky Cadillac, která měla více méně všechno dřív než kdokoliv na světě, ale AUDI která příjde se vším až když už je tak trochu out... 😊 No o to nemluvím o motorech, když vynechám 4.2 která musí být dobrá, tak je to ostatní příliš dietní, nespolehlivé a též zcela nezajímavé... AUDI je jen pseudoluxusní značka, která luxusní fakt není. Pomineme-li částku na cenovce...
je to hezký auto a demonstruje jakou má teď MB převahu (desingovou) ale já se stejně nejvíc těším na GTS
Nebudu se s tebou hadat, ale nemas pravdu. Audi urcite neni tak prestizni znacka jako ty tvrdohlave obhajujes, ale to, co dokalaza za 10 let, by ji ostatni mohli zavidet. A ne v jednom je dnes uz dokonce lepsi. Viz A8 apod. V podstate neni v nicem horsi az na tu image, bez ktere se spousta lidi neobejde.
Politiku koncernu neobhajuju, ale podobne veci dnes delaj vsichni. Tak se konecne prober. Je to business. Kazdy musi spolupracovat, jinak nema sanci. Co treba daimler-chrysler? bmw snad ma vyvijet motory s PSA atd. atd.
A neco na zaver: VW pred nekolika dny podepsalo dohodu o vyvoji novych motoru s MB!!!
Politiku koncernu neobhajuju, ale podobne veci dnes delaj vsichni. Tak se konecne prober. Je to business. Kazdy musi spolupracovat, jinak nema sanci. Co treba daimler-chrysler? bmw snad ma vyvijet motory s PSA atd. atd.
A neco na zaver: VW pred nekolika dny podepsalo dohodu o vyvoji novych motoru s MB!!!
vzhledem k tomu, že nová S-Klasse W221 přijde na trh do dvou let, je jasný, že po světě již jezdí (v test. programech) vozidla ve zcela (!!) definitivní podobě - tohle auto není přeobrazem S, ale prototypem třídy CLS, která přijde snad za rok...
Nechci rozumovat, ale zdá se mi, že by to mohl být opravdu předobraz S-klass. Ten honosný interiér (mě se vůbec nelíbí na rozdíl od zevnějšku, kterej konečně upustil od čtyřoka, neni to muj styl, ale někdo to má rád, proč ne...), délka téměř 5m. Přijde mi, že ještě nemaj hotovou platformu pro S, tak to postavili na E, podobně jako audi postavilo Nuvolari na podvozku A8, ikdyž nové kupé by mělo vycházet z A6. Na to 4dveřové kupé z E-k se mi to nezdá, je to moc velký, ani se to příliš nepodobá různým počítačovým studiím z časopisů.
sem se nedávno díval na Maybacha a přišlo mi, že ta klesající a protáhlá záď je nápad z Maybachu...
Tak tady někdo uhodil hřebíček na hlavičku!!!
Krásně řečeno...
Prostě BMW POWER FOREVER!!!
Krásně řečeno...
Prostě BMW POWER FOREVER!!!
Myslím, že diskutabilní design současných BMW dostal od Mercedesu zase další ránu. Po krutém srovnání pětky s éčkem je to opět další eso v rukávu Mercedesu.
Prostě nádhera.
Prostě nádhera.
nojo, jenze podle dosavadnich spionaznich snimku to vypada tak, ze nova S klasse bude mit pouze po jednom kulatem/elipsoidnim svetle na kazde strane a mnohem vetsi mriz chladice nez dosud.
mám rád styling novejch medvědů ale tohle neni ono.ty přední světla jsou hnusný!fuj!
a taky by mě zajímalo kam to chtěj vmáčknout v modelový řadě.mezi E a S asi ne tak kam?kupé čtyřdvířko?blbost!!!!! to spíš kombi bez prostoru něco jako super life styl kombi.
nová E klasse je o moc hezčí tohle bych si nekoupil,logický by mě přišlo kdyby to byl previus na příští S.
a taky by mě zajímalo kam to chtěj vmáčknout v modelový řadě.mezi E a S asi ne tak kam?kupé čtyřdvířko?blbost!!!!! to spíš kombi bez prostoru něco jako super life styl kombi.
nová E klasse je o moc hezčí tohle bych si nekoupil,logický by mě přišlo kdyby to byl previus na příští S.
ja taky nemam Audi vubec rad, vlastne cely VW, jednou na tu svoji politiku dojedou. Zrovna vcera vydali prohlaseni, ze prestanou vyrabet A2, coz znaci, ze kdyz dva delaji to same (MB a Audi) tak to nemusi mit pro oba stejne vysledky. Audi muze delat co chce, ale MB a BMW nikdy nedozene.
jo jasne je to nezvyk, uvidime jak to bude nazyvat oficialne MB. Ale dnes se ty kategorie uz stejne moc nedodrzuji, rikaji kupe treba BMW 3 reihe a pritom je to pouze tudor a nebo to same se starym CLK. Ale je jasne, ze 4 dvere je prece jenom vice nez dvere 2 + stedni sloupek.
ale jo, jen ta dál. Více modelů a houšť 😊 tomu se nebráním. Já se bráním jenom nazývat coupe něco co má 4 dveře...
samozrejme, neni to cistokrevne kupe, ale jinac silueta vozu i zadek jednoznacne kupe asociuji. Proste chteli udelat asi neco, co ostatni nemaji a tim zaujmout. Dle drivejsich informaci to melo vypadat, jako ze nema stredni sloupek, ale na teto studii je ten stredni sloupek normalne viditelny a jsou na tech mistech take zacernena skla, tak nevim. Kazdopadne to ma alespon bezramova okna. Budoucnost automobilek je asi v tom, ze budou muset nabidnout co nejvice modelu a od nich ruznych odvozenin a neco jako lifestylovy libustky.
Já nechápu jenom jak může být coupe 4 dveřové, vždyť je to nesmysl 😊 BTW ty dveře pozadu nedělá jenom Mazda, ale jako první to měl Saturn ION quadcoupe, RX8 to okopírovala až rok poté.
nechteli vyrabet 2 dverove kupe, protoze maji CLK a CL, tak asi aby toho nemeli moc podobneho, tak udelali ctyrdverove. Taky se hovorilo o tom, ze zadni dvere budou mit otevirani proti smeru jizdy, ale nakonec pry kvuli bezpecnosti a prilis narocnym technologiim zustali u konvencniho zaveseni. U techto aut je vyhoda, ze dokazi prinest daleko vetsi zisky nez mainstreamove modely pri daleko mensich prodanych poctech. Je to pouze jina karoserie, ale vse ostatni je Ecko + docela tucny priplatek. A take to (to cemu rikaji ctyrdverove kupe) zatim nikdo jiny nevyrabi (krome Mazdy, ale to je trochu neco jineho), tak by to mohlo byt docela uspesny.
hmm aha, na drouho stranu mi to přišlo hodně podobný v interieru s E-klasse, nebo spíš identický 😊 No 4dv coupe ? Je je to za nesmysl ? 😊)) to je pak sedan, nebo hatchback 😊 o by coupe mohla být i Fabie 😊 No fakt jsem zvedavej co z toho bude.
AMS je dle meho nazoru nejlepsi casopis v evrope. O tom, co se bude vyrabet nerozhodujou, ale vedeli to uz asi pul roku do predu.
Neni to S-ko. Je to derivat tridy E a samostatna modelova rada. Neco trosku luxusnejsiho nez obycejne E-cko.
toto jisto jiste nova S klasse nebude. Tu jiz testuji nejmene jeden rok a vypada naprosto jinak. Urcite nebude mit velkou hvezdu na chladici a svazujici se zad. Jista podoba je samozrejme mozna. To ze MB chce vyrabet 4 dverove kupe na zaklade E klasse se vi jiz dele nez rok a take na zahranicnich e-zinech byly zverejneny fotky zakamuflazovanych CLS, takze takhle nejak bude vypadat i seriove CLS, ktere se za rok zacne prodavat. Nejslabsi motor ma byt V6 3,2, ale spise 3,7. Take ma byt asi o 10 tisic euro drazsi nez srovnatelna E klasse.
Jo jo jo jo, myslím že je to nová S-Klasse a MB si jen testuje zákazníky aby byl ujištěn o správnosti počínání. Chytré. BMW dělalo tajnosti a pak muselo po roce předělávat 7xx protože pocit designéra a pocit zákazníka se poněkud rozcházel...
Zacalo to uzasem nad SLR a kdyz BMW predvedlo radu 6,tak jsem byl nadsen,ale ted prisel Mercedes s timhle-i kdyz se jeste nevyrabi,tak jiste brzy bude.Posledni dobou nema cenu setrit na urcity vuz u BMW nebo u Mercedesu,protoze nez clovek nasetri (a ani to nemusi trvat dlouho),tak tu je hned nejaka naprosto uzasna novinka.Nestacim vychazet z udivu-uz me boli celist z toho,jak mam usta dokoran!
Pokud dobře počítám, tak v roce 2005 se bude měnit S-klasse. Mám pocit, že se zkoušejí reakce, trochu se to natáhne na nějakých 5.20 a možná se díváme na nové S-ko.
Ja by som sa tiez nenavazal do autobildu a AMS, uz len z dovodu ake maju ti ludia kontakty na automobilky (domace). sem-tam im to sice nevyjde s konecnym dizajnom (treba povedat ze pan Huckfeldt a spol. su v tom pripade lepsi nez dizajnery u vyrobcu), ale vacsinou sa ich preview potvrdzuje. A to s vysokou presnostou. A isteze o nicom nerozhoduju, ale tie kanaly na tych co rozhoduju velmi evidentne maju...
Som sice starym zastancom BMW, ale tento Medved sa mi velmi paci a urcite si naftak viem predstavit realnejsie ako nejaky velkoobjemovy turbo benzin, ktory by potreboval pojazdnu cisternu za sebou.
o tom se da polemizovat...informace jsou presne a predevsim skicy odpovidaji skutecnosti ktera je treba i hodne vzdalena
autobild, potažmo auto motor und sport považuju za snůžku neobjektivních pitomců... ovšem nikomu to samozřejmě nevnucuju, avšak o tom, co bude M-B vyrábět, určitě ONI nerozhodujou...
...a zdaleka nepusobi tak krecovite jako treba u BMW. Jsem fakt prijemne prekvapen a nuti mne to zamyslet se, nebo spis si zbozne prat aby taky francouzi, nebo italove (ja vim Quattroporte..) kdyby...
je to vseobecne znamo...a autobild se plete malokdy..navic uz i zde se objevil clanek o vykonnostnich orgiich u amg.
seriovka bude zanedlouho a dockame se i cls 63 amg se 600 konmi...a to v roce 2006