Novinky
ukazatele jsou pekne ale cejch 300 se me zda prehnany na auto s 200 konmi..vam ne?
Skoda, že bude drahej. Jinak už by si na něj mladí vidláci mnuli ruce. Takhle si ho budou moc dovolit až za pár desítek let. Nevím jestli jste si toho všimli, ale Golf je snad nejrozšířenější auto mezi mladejma na vesnici
Taky jste si všimli, že má tohle GTI stupnici tacho a otáčkoměru alá současná Octavia? Myslím tím uložení číslic po obvodu. Mě se to líbí, ikdyž tohle uspořádání se dost kritizuje. Octavii to alespoň oživilo.
Potěšilo mě, že se Octa stala v jednom prvku vzorem pro VW Golf V.
Potěšilo mě, že se Octa stala v jednom prvku vzorem pro VW Golf V.
No.... po pravde..... nic moc. Z hodnoty 200k se uz dneska na *nikdo neposadi, 18" kola jsou uz taky celkem normal.... Mohli aspon nalakovat zadni naraznik, takhle je to jako Fabia Junior
Chtelo by to tak 250k, samosvornej diferak a kdyz uz bez spojleru, tak aspon nalakovat narazniky-
Chtelo by to tak 250k, samosvornej diferak a kdyz uz bez spojleru, tak aspon nalakovat narazniky-
Myslím, že ze všecho nového z poslední doby je Golg V nejhovadštější design. Něco tak nevzhlednýho tady dlouho nebylo. G III i G IV jsou docela pohledný, ale tohle ne. Je to tak ubohý, jako kdyby to dělali nanejvejš týden. Toho designéra měli zhulit, vypadalo by to líp 😃.
Navíc ty liťáky snad štípli od Alfy...kdyby byly aspoň hezký...
PS: Nejhezčí na tom celým je ten fešnej kryt motoru, kterej není vidět.
Navíc ty liťáky snad štípli od Alfy...kdyby byly aspoň hezký...
PS: Nejhezčí na tom celým je ten fešnej kryt motoru, kterej není vidět.
Zuřivej žabák. Je to pěkně hnusný - a proč je přívod vzduchu k brzdám jenom jako? Páč je to srajda z Golfsburgu.
to je dobrá hodnota na lehce sportovně sřižený hatch. Počkejte na VR6 nebo na nástupce R32, to bude někam ke 300, možná 350 jako plánovaná RS3 ... To bude rachot
Nedivte se, že koncern VW je jeden z nejúspěšnějších, možná nejúspěšnější na Světě
Nedivte se, že koncern VW je jeden z nejúspěšnějších, možná nejúspěšnější na Světě
Taky se mi zdá dobrej. Těsim se až ho někde uvidim. Někdo tady jmenoval Hondu Civik, to je podle mě tragedie....hroznej klín
pro někoho tragédie, pro jiného jeden z nejlepších hatchbacků na trhu. v pětkovém GTi jsem skutečně nejel, ale jestli půjde ve šlépějích toho čtyřkového, tak zůstane hodně hluboko ve stínu type-r.
Ani já v něm samozřejmě nejel, takže nevím. Ale honda usnula u š***tý přídě ala ford escort rok 1991, tehdejší civik, peugeot 306 atd.
nechtěj, abych ti s plného srdce řekl, kde usnul s designem volkswagen.
VW sice nemá žádné designové výstřelky, ale třeba taková oktávka sice nijak nekřičí, ale i po 8 letech výroby vypadá stále moderně a svěže
Souhlas s COOL-Hand mě se taky novej civic nelíbí ale type R to je solidní masáž ale predchozí generace civicu byla lepší
A že Okavka vypadá pořád solidne je způsobeno tím jak už někdo napsal že to není modní vystřelek.Sice při představení nenadělá tolik rozruchu ale lidi si to koupí protože ví že za 5 let to není starý auto(aspoň tak nevypadá)
A že Okavka vypadá pořád solidne je způsobeno tím jak už někdo napsal že to není modní vystřelek.Sice při představení nenadělá tolik rozruchu ale lidi si to koupí protože ví že za 5 let to není starý auto(aspoň tak nevypadá)
Tak tohle GTI je skutečně THE BEST! Nádherný design až do nejmenších detailů. Černá spodní část nárazníku opticky snižuje dost vysokou záď a navíc vytváří dojem difuzoru, ze kterého efektně vychází dvojitá koncovka výfuku a navíc na něj navazují i prahy! Děravý přední nárazník s decentním spojlerem vypadá dokonale, jen je škoda, že ty boční díry taky nejsou durch a nechladí brzdy. Blikače ve zpětných zrcátkách (když už tam musí být) jsou v podání VW zase malým designerským dílkem, nejsou tam tak necitlivě plácnuté jako např. u Mercedesů. Jediné co mi na to autě nepasuje, jsou ty kola - 18" tam sedí, ale styl se až příliš podobá Alfě Romeo. Ale dát mu děravé pětipaprskáče + ty červené třmeny a je z něj dokonalé auto.
Pod kapotou jak jinak než vrchol současné techniky v podobě FSI Turbo, navíc krásně zakrytované.
Interiér vypadá kvalitně a poctivě jako vždy. Já bych ale k té černé volil ještě jednu nějakou barvu. S hliníkovým dekorem se VW trefilo přesně do mého vkusu.
Nové GTI prostě stojí za to a doufám, že si ho jednou budu moct pořídit (až si budu moct udělat řidičák).
Myslím, že konkurence opravdu lapá po dechu. Podívejte se k Volkswagenu, jak se dělá sportovní hatchback! A navíc jak bylo napsáno v článku výše, tohle je jen skromný začátek, počkejte na ostřejší verze!
Pod kapotou jak jinak než vrchol současné techniky v podobě FSI Turbo, navíc krásně zakrytované.
Interiér vypadá kvalitně a poctivě jako vždy. Já bych ale k té černé volil ještě jednu nějakou barvu. S hliníkovým dekorem se VW trefilo přesně do mého vkusu.
Nové GTI prostě stojí za to a doufám, že si ho jednou budu moct pořídit (až si budu moct udělat řidičák).
Myslím, že konkurence opravdu lapá po dechu. Podívejte se k Volkswagenu, jak se dělá sportovní hatchback! A navíc jak bylo napsáno v článku výše, tohle je jen skromný začátek, počkejte na ostřejší verze!
Tak tohle GTI je skutečně THE BEST! Nádherný design až do nejmenších detailů. Černá spodní část nárazníku opticky snižuje dost vysokou záď a navíc vytváří dojem difuzoru, ze kterého efektně vychází dvojitá koncovka výfuku a navíc na něj navazují i prahy! Děravý přední nárazník s decentním spojlerem vypadá dokonale, jen je škoda, že ty boční díry taky nejsou durch a nechladí brzdy. Blikače ve zpětných zrcátkách (když už tam musí být) jsou v podání VW zase malým designerským dílkem, nejsou tam tak necitlivě plácnuté jako např. u Mercedesů. Jediné co mi na to autě nepasuje, jsou ty kola - 18" tam sedí, ale styl se až příliš podobá Alfě Romeo. Ale dát mu děravé pětipaprskáče + ty červené třmeny a je z něj dokonalé auto.
Pod kapotou jak jinak než vrchol současné techniky v podobě FSI Turbo, navíc krásně zakrytované.
Interiér vypadá kvalitně a poctivě jako vždy. Já bych ale k té černé volil ještě jednu nějakou barvu. S hliníkovým dekorem se VW trefilo přesně do mého vkusu.
Tohle GTI prostě stojí za to a doufám, že si ho jednou pořídím.
Myslím, že konkurence opravdu lapá po dechu. Podívejte se k Volkswagenu, jak se dělá sportovní hatchback! A navíc jak bylo napsáno v článku výše, tohle je jen skromný začátek, počkejte na ostřejší verze!
Pod kapotou jak jinak než vrchol současné techniky v podobě FSI Turbo, navíc krásně zakrytované.
Interiér vypadá kvalitně a poctivě jako vždy. Já bych ale k té černé volil ještě jednu nějakou barvu. S hliníkovým dekorem se VW trefilo přesně do mého vkusu.
Tohle GTI prostě stojí za to a doufám, že si ho jednou pořídím.
Myslím, že konkurence opravdu lapá po dechu. Podívejte se k Volkswagenu, jak se dělá sportovní hatchback! A navíc jak bylo napsáno v článku výše, tohle je jen skromný začátek, počkejte na ostřejší verze!
No tak tohle se opravdu moc nepovedlo myslim ze se designer pekne ozral a pak si poblil papir a mame Gofla 😄 no nic moc. Proste k tomu neni co dodat 😉 opravdu Z prasete Kone neudelaji 😄
Hned jak bude k mání, jdu do něj!
GTI je paradni a od standartu se lisi asi stejne jako standartni Octavia od Octavie RS. Narozdil od skodovky ma ale GTI perfektni image! Ze jde o Golfa GTI take poznate az se kolem vas mihne v levem pruhu dalnice.