Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 25 nejživějších diskuzí na auto.cz v roce 2009

Jen málo článků na news.auto.cz končí s počtem příspěvků menším než 10. Pak jsou zde ale ožehavá témata, která vás zajímají a dokáží vyprovokovat k několika stovkám reakcí. Ta nejživější si dnes připomeneme.
Zpět na článek
2. 1. 2010 11:44
2. 1. 2010 13:24
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 13:36
2. 1. 2010 14:01
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 12:25
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 12:30
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 13:25
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 14:05
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 14:55
neregistrovaný "tomi1289"
2. 1. 2010 15:14
neregistrovaný "kostial"
3. 1. 2010 16:12
neregistrovaný "misiak"
3. 1. 2010 19:24
2. 1. 2010 16:48
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 18:20
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 19:31
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 22:06
2. 1. 2010 22:42
2. 1. 2010 14:40
2. 1. 2010 16:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 17:07
2. 1. 2010 17:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 18:20
2. 1. 2010 18:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 22:43
2. 1. 2010 23:59
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 17:39
2. 1. 2010 17:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 18:19
2. 1. 2010 18:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 18:55
2. 1. 2010 19:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 14:23
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 15:46
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 18:40
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 18:16
2. 1. 2010 18:49
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 18:57
3. 1. 2010 22:37
neregistrovaný "misiak"
2. 1. 2010 18:24
2. 1. 2010 19:52
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 21:18
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 19:07
2. 1. 2010 21:07
2. 1. 2010 22:24
3. 1. 2010 16:31
neregistrovaný "misiak"
2. 1. 2010 15:19
neregistrovaný "tomi1289"
2. 1. 2010 17:44
2. 1. 2010 18:43
2. 1. 2010 18:58
2. 1. 2010 19:59
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 20:16
2. 1. 2010 21:14
2. 1. 2010 21:25
2. 1. 2010 21:32
2. 1. 2010 22:15
2. 1. 2010 21:51
3. 1. 2010 16:53
neregistrovaný "misiak"
2. 1. 2010 16:47
2. 1. 2010 20:01
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 21:09
3. 1. 2010 16:39
neregistrovaný "misiak"
2. 1. 2010 18:14
2. 1. 2010 18:37
2. 1. 2010 18:46
2. 1. 2010 18:45
2. 1. 2010 21:50
2. 1. 2010 22:14
3. 1. 2010 11:23
3. 1. 2010 16:47
neregistrovaný "misiak"
3. 1. 2010 17:05
3. 1. 2010 17:23
3. 1. 2010 17:49
3. 1. 2010 18:53
neregistrovaný "misiak"
3. 1. 2010 19:54
3. 1. 2010 21:26
neregistrovaný "misiak"
3. 1. 2010 21:29
2. 1. 2010 18:25
2. 1. 2010 19:22
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 19:56
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 21:22
neregistrovaný "kostial"
3. 1. 2010 16:49
neregistrovaný "misiak"
2. 1. 2010 20:20
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 21:26
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 20:22
anonym
2. 1. 2010 22:44
anonym
3. 1. 2010 00:40
anonym
3. 1. 2010 09:39
anonym
2. 1. 2010 18:40
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 1. 2010 16:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 20:22
2. 1. 2010 21:09
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 21:19
2. 1. 2010 21:34
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 21:37
2. 1. 2010 21:40
2. 1. 2010 22:20
2. 1. 2010 22:30
2. 1. 2010 23:48
3. 1. 2010 11:13
neregistrovaný "kostial"
3. 1. 2010 16:17
2. 1. 2010 21:06
2. 1. 2010 21:14
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 21:24
2. 1. 2010 21:35
2. 1. 2010 21:53
2. 1. 2010 22:00
2. 1. 2010 22:08
2. 1. 2010 22:27
2. 1. 2010 22:43
2. 1. 2010 22:43
2. 1. 2010 22:45
2. 1. 2010 22:38
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 22:44
2. 1. 2010 22:46
2. 1. 2010 22:47
3. 1. 2010 11:00
neregistrovaný "kostial"
3. 1. 2010 00:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 1. 2010 11:03
neregistrovaný "kostial"
3. 1. 2010 12:38
neregistrovaný "kostial"
3. 1. 2010 11:29
neregistrovaný "kostial"
3. 1. 2010 11:05
neregistrovaný "kostial"
3. 1. 2010 12:33
neregistrovaný "kostial"
3. 1. 2010 14:27
neregistrovaný "kostial"
3. 1. 2010 15:26
3. 1. 2010 15:42
3. 1. 2010 15:54
neregistrovaný "misiak"
3. 1. 2010 16:23
3. 1. 2010 19:26
3. 1. 2010 18:43
3. 1. 2010 18:13
3. 1. 2010 19:26
anonym
3. 1. 2010 20:25
3. 1. 2010 18:11
3. 1. 2010 22:36
neregistrovaný "misiak"
3. 1. 2010 22:39
neregistrovaný "misiak"
3. 1. 2010 22:38
neregistrovaný "misiak"
3. 1. 2010 21:42
neregistrovaný "misiak"
3. 1. 2010 21:33
Avatar - saldy
2. 1. 2010 11:44
vidle a hnuj
bohužel jsou tyhle diskuze často plné osobního napadání a výkřiků do tmy, takže pokud se chci dostat k smysluplným komentům nezbejvá než vzít vidle a prokydat se tím hnojem.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - positivemind
2. 1. 2010 12:22
Re: vidle a hnuj
Přesně tak, uvítal bych od redakce novinku v podobě hlasování o příspěvku - buď palec nahoru nebo palec dolů - a od určitého počtu negativních hlasů by byl příspěvek skryt
2. 1. 2010 12:25
Re: vidle a hnuj
Lenze to by jeden diskuter mohol vyjadrit svoj nazor asi iba na 5 minut cisteho casu...
Avatar - positivemind
2. 1. 2010 12:27
Re: vidle a hnuj
Tak by hold musel změnit styl psaní ;-)
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 13:24
Re: vidle a hnuj
dobry napad
Avatar - gld
2. 1. 2010 13:36
Re: vidle a hnuj
tak je to napríklad na youtube a funguje to tam dobre
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 14:01
Re: vidle a hnuj
ja som to videl na zoznam.sk ale mrknem na youtube
Avatar - Ji/Ri
2. 1. 2010 17:38
Re: vidle a hnuj
:no: asi takhle?
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 12:25
Re: vidle a hnuj
tie hadky vacsinou vyprovokuje ten basnik s jeho kumpanmi.
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 12:30
Re: vidle a hnuj
vacsinou su to odporci/fanatici VW, Skody, AUDI
Avatar - Ji/Ri
2. 1. 2010 17:36
Re: vidle a hnuj
....ale jdi ty brepto....více než občasné vyjádření emocí mi vadí "suchý" hnůj.
Avatar - PicoBello
2. 1. 2010 22:39
Re: vidle a hnuj
sveta pravda. nieco podobne som napisal k clanku o najpredavanejsich 25 modeloch v ČR.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 13:25
Ano...
... diskuse o ukončení výroby Renaultu Vel Satis. Kde jsou ty časy :-)

Avšak pozoruhodný je obecně známý poznatek, že nejagresivnějšími členy diskusí jsou příznivci Volkswagenu. Nebo snad nikoli?
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 14:05
Re: Ano...
hovori sa, ze oni su v skutocnosti vsetci taki. Ja to sice netvrdim, i ked z vlastnych skusenosti mozem potvrdit, ze je medzi nimi najvacsie percento tych s vulgarnym slovnikom a drzym spravanim. Vynimku tvoria statni zamestnanci, ktori sice nie su vulgarni, no nafukani su az-az

Ono sa najdu pochybni jedinci na oboch stranach. Jedni zacnu rypat a ti druhi sa snazia obhajovat svoju pravdu a hadka je na svete.
Avatar - white label
2. 1. 2010 14:15
Re: Ano...
Avantime, kam se vypařila tvá přirozená objektivita. "Nejagresivnější" v diskusi je poněkud subjektivní pojem. Zůstal bych u mnohem prokazatelnějšího hlediska jako je "diskusní vulgarita" a tam je dlouhodobě na špici např. cosworth, nebo v poslední, nedávné době např. misiak, mimochodem oba jsou rozhodně spíš extrémní "antiVW"... ;-)
neregistrovaný "tomi1289"
2. 1. 2010 14:55
Re: Ano...
Presne tak...Práve títo dvaja ma hneď napadli pri čítaní príspevku od Avantima...

Niektorý priaznivci VW prikrášľujú fakty, čo robí koniec koncov väčšina priaznivcov akejkoľvek značky alebo koncernu a viac menej je to normálne, ale je celkom evidentné že veľký a často komický odporcovia koncernu VW na to reagujú mnoho krát vulgárne a spôsobom akoby im ten koncern spôsoboval nejakú životnú traumu a na tieto búrlivé emócie stačia dve skratky VW alebo HTP a takmer okamžite ju tu diskusia o "hnusnom" VW a "pseudo-motore" HTP je to vidno aj v poradí najživších diskusií v článku...

EDIT: Aby som bol spravodlivý, tak si začínam všímať že aj odporcovia Renaultu to začínajú s tou nenávisťou preháňať.
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 15:14
Re: Ano...
Ti dvaja su skutocne silni antiVW. Ale na vine su aj priaznivci koncernu. Pridu do diskusie, napisu kopec pochvalnych ód na koncern a hadka je na svete. Prave na to sa chytia miestni "byci", ktori potom vyrazia proti koncernu a jeho priaznivcom.

Kazdy musi vediet, co si moze dovolit a co vyvola u druhych hnev. Ja keby som mal majitelom VW hovorit v praci pravdu do oci, tiez by som si vysluzil par stavnatych slov a odliv zakaznikov. Preto musim s nimi jednat tak, aby som im pohladil ego. To plati samozrejme o vsetkych.
neregistrovaný "misiak"
3. 1. 2010 16:12
Re: Ano...
...si tu dva dni aj s cestou a ides o mne vyhlasovat, ze som antiVW? Hm...ak je vo mne nenavist ku koncernu, tak to len vdaka auto.cz a jej diskusnej "elite" ako su GTI a jeho patolizaci! A na rozdiel od teba nemam problem povedat (napisat) druhym svoj nazor, ako ty nazyvas pravdu a potom je jasne, ze tu urcitym ludom vadim. Uz nie sme v totalite. A mna nazory GTI-iho primitivov zaujimaju asi tak, ako vlanajsi sneh!
3. 1. 2010 19:24
Re: Ano...
Trafená hus zagága. A zrovna teraz si sa prejavil ako "antivw", a čo rozozná každý na prvý šup. Okrem toho si sa prejavil práve ako primitív hoci s obľubou tak nazývaš kde-koho. Na rozoznanie týchto dvoch "hodnôt", vyplývajúcich z tvojho príspevku (a nie iba tohto) nie je nutné byť registrovaným užívateľom auto.cz. Každému je to jasné pri prvom prečítaní. A komu to náhodou nie je jasné, tak mu to docvakne najneskôr pri zhliadnutí obsahu tvojej karty užívateľa... :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 16:48
Re: Ano...
Jak jsem řekl o pár příspěvků níže - nechci nikoho jmenovat. V diskusích se jistě najdou všemožné extrémy - ať už se jedná o odpůrce značek, nebo naopak skalní příznivce. Má slova na adresu fanoušků Volkswagenu jsou založena nejen na místních diskusí.

Tedy dobrá, můžeme to truchu poupravit a zabývat se spíše vulgárními diskutéry.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
2. 1. 2010 14:22
Re: Ano...
Nejagresivnější jsou odpůrci škodovek. ;-)
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 18:20
Re: Ano...
ale zase ked sa pozries na cesty ako jazdia Octavie, tak ta agresivita je aj u nich. Na diskusii je neskodna, na cestach zabija. Takze co je lepsie?
Avatar - white label
2. 1. 2010 18:37
Re: Ano...
To ti v tolika letech nedošlo, že agresivní mohou být jen a pouze lidé, nikoli jejich auta?!
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 19:31
Re: Ano...
ale ja som myslel vodicov, nie vozidla ;-)
Avatar - white label
2. 1. 2010 21:43
Re: Ano...
Výborně... a teď hádej kdo/co je ten "vodič"? Člověk, nebo auto?
Auto za svého "vodiče" nemůže a ani neodpovídá...

P.S. připomínám celý tvůj příspěvek: "ale zase ked sa pozries na cesty ako jazdia Octavie, tak ta agresivita je aj u nich. Na diskusii je neskodna, na cestach zabija. Takze co je lepsie?"
2. 1. 2010 22:06
Re: Ano...
Šlápl vedle, ale nemyslím, že by to pochopil. Hodinky/holínky jsou pro něho stejné...oboje se natahují. :-!
Avatar - PicoBello
2. 1. 2010 22:42
Re: Ano...
ono sa to vola metonymia - priklad: "citam hviezdoslava", tak sa netvarte, ze ste to nepochopili.
2. 1. 2010 14:40
Re: Ano...
Nikoli, Avantime, nikoli.
:-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 16:41
Re: Ano...
Samozřejmě nikoho nejmenuji, jen soudím na základě nejen diskusí na auto.cz...
2. 1. 2010 17:07
Re: Ano...
Mě to připadne, že kdo jezdí koncern, tak je mu to naprosto u zadku. Ale jakmile to někam napíše, tak se vždycky najde nějakej "odborník", co mu nutně a velmi často i vulgárně sdělí, že je to idiot. :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 17:39
Re: Ano...
To je zase další extrém, jež se podílí na onom nekonečném řetězci, díky kterému jsou zdejší diskuse tolik populární.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 18:44
Re: Ano...
:yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 23:59
Re: Ano...
:yes:
Avatar - Ji/Ri
2. 1. 2010 17:39
Re: Ano...
Jj. Velda to tu pěkně rozpálil do běla :-) ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 17:41
Re: Ano...
A co teprve, až padne na ústa Laguna >:D :-) Passat povýší na svatého ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 1. 2010 18:19
Re: Ano...
Vždyť on u dávno je - od 2. poloviny 2010 bude nové Bentley - Bentley Flying Passat ;-) >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 18:41
Re: Ano...
Za chvíli se dočkáme babyBentley na základech Golfu ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 1. 2010 18:55
Re: Ano...
a Panamery kombi na základech Foxxxxxína >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 19:17
Re: Ano...
To už je říše snů... nicméně >:D
Avatar - positivemind
2. 1. 2010 13:39
OBJEKTIVITA
Být v diskuzích objektivní je v podstatě nemožné. Každý z nás totiž chová sympatie/empatie k určité značce. O tom ale braky v diskuzích nejsou. Každá strana má totiž v určitých částech pravdu.

Nejhorším článkem je ale rivalita mezi diskutujícími a přítomnost "všudybylů" a "všechnoznalů". Téhle žabomyší válce totiž nejde zabránit žádným způsobem - vyjma kompletního zrušení diskuzí.

Nejlépe fungujícím způsobem by tedy byl redaktor, který by všechny diskuze stále procházel a odstraňoval příspěvky. Nebo schvalování komentářů.
Rozbalit vlákno
138
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 14:23
Re: OBJEKTIVITA
na diskusiach nebude nikdy slusna diskusia. Mame tu skupinu 20 rocnych, ktori maju najazdenych par km na rodicovskej Felicii alebo Fabii, potom ludi z fachu, ktorym presli pod zadkom stovky aut a potom tych, ktori len podporuju nazor nejakeho VWfila.

Citam skoro vsetky recenzie na moje auto a zaraza ma skutocnost, ze majitelia velkych a luxusnych aut hodnotia celkom objektivne a napr. taki majitelia Fabii daju v recenzii pri kazdej polozke 10b. Ako mozu napisat, ze Fabia ma skvele jazdne vlastnosti za 10, ked majitel A6 da 8b a napise, ze by mohli byt lepsie?

Objektivita asi nikdy nebude ale aspon slusnost by tu mohla byt.
2. 1. 2010 14:39
Re: OBJEKTIVITA
Na to, že se tu kasáš zkušenostmi, tady poté vyplodíš nesmysly o hodnocení vozů.
Vše je nutno posuzovat v rámci třídy a užití vozu.
Fabia má podvozek na svou třídu opravdu dobrý, tak se ani nedivím, že ji tak nekdo hodnotí. Stejně to platí u např. vzpomínané A6. Já bych ji dal na suchu 9, na mokru a sněhu 10 (v quattru).

A ještě jedna věc, ne nadarmo je VW evropská jednička. Kdyby dělali špatný auta, nidky by se tak neprodávaly. A to je přesně o tom nadhledu, který tady drtivá většina absolutně postrádá. :-!
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 15:46
Re: OBJEKTIVITA
Nikdo netvrdi, ze su to spatne auta. Jasne, ze su to dobre auta, i ked kazdy preferuje nieco ine. Niekto chce premiovku, kupi Audi. Niekto kvalitu, kupi japonca, niekomu sedi francuzsky komfort a tak kupi francuza. Niekto zase zvoli taliansky temperment a kupi Alfu. Je to ako s modou. Kazdemu vyhovuje nieco ine. A ludia nebudu nikdy chodit rovnako obleceni.
2. 1. 2010 17:23
Re: OBJEKTIVITA
Chyba! Mluvíš o tom, jako by každý člověk byl originál. Do jisté míry samozřejme je, ale pak je tu volba automobilu, který člověku vyhovuje. Pravda o tom, že VW udělá auto, které vyhovuje (třeba tady v Evropě) největší skupině lidí, je mnohokráte dokázaná, stejně jako fakt, že u nás (v ČR) kouká nejvíce lidí na Novu. :-!
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 18:40
Re: OBJEKTIVITA
ano, ano je to najpredavanejsia znacka. To ano. A k Europe VW patri ako k cesku pivo. Legendarny chobak, potom GOLF I a II to su legendy. I ked ak by som mal volit koncernove auto tak jedine Audi, mne Golf/Passat nehovori nic, naopak A3/A4 to ma oslovuje :yes:

Ale nikdy nebudem posudzovat ludi podla znacky, ani im tlacit svoj nazor, pripadne sa nafukovat a ospevovat moju znacku. Proste si kupim a jazdim.

Mam zo zivota pekny priklad na majitelov Golfa a Aurisu. Mozno ho niekedy napisem
2. 1. 2010 15:56
Re: OBJEKTIVITA
Spravna poznamka o te EVROPSKE jednicce, to nikdo nepopira a jsou na to jasne dukazy, ale porad to neni jeste jednicka SVETOVA, takze vasne by se mely krotit urcite na obou stranach bitvy o vw.
Me osobne je docela putna, jestli je to vw, toyota, ford nebo gm, pri reakcich a snaze o argumentaci by se vsak VSICHNI meli zdrzet jakychkoliv urazek, hned by se diskutovalo prijemneji
2. 1. 2010 17:19
Re: OBJEKTIVITA
Evrposký trh je tím NEJNÁROČNĚJŠÍM automobilovým trhem na světě. Tady vznikající a zde prodávané vozy jsou tím nejlepším, co se dá (obecně) koupit. A tady vládne VW. O tom se tu píše, na tom stojí argumenty.
Avatar - positivemind
2. 1. 2010 17:33