Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia „WRC“ s dieselovým motorem

Toto WRCčko nepřijíždí ze Škody Motorsport a navíc jej můžete potkat i na běžné silnici. Zlaté české ručičky dělají na severu Čech WRCčka z Fabie RS...
Zpět na článek
8. 8. 2003 15:10
neregistrovaný "Carlos"
8. 8. 2003 16:57
neregistrovaný "mates"
8. 8. 2003 15:27
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 8. 2003 21:45
neregistrovaný "Buenos"
9. 8. 2003 02:14
neregistrovaný "mirekS"
9. 8. 2003 20:19
neregistrovaný "sam"
9. 8. 2003 22:34
neregistrovaný "Whirlwind"
10. 8. 2003 20:44
neregistrovaný "Ace2"
11. 8. 2003 07:06
neregistrovaný "anonym"
11. 8. 2003 09:49
neregistrovaný "Ace2"
10. 8. 2003 18:28
neregistrovaný "Vojtis"
9. 8. 2003 11:45
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 8. 2003 15:30
neregistrovaný "Hannes"
8. 8. 2003 15:51
neregistrovaný "AldaMore"
8. 8. 2003 16:29
neregistrovaný "Ondra"
9. 8. 2003 21:09
neregistrovaný "Miki"
11. 8. 2003 08:28
neregistrovaný "Lowrider"
8. 8. 2003 16:43
neregistrovaný "snapbar"
9. 8. 2003 22:17
neregistrovaný "Zdeněk"
9. 8. 2003 22:44
neregistrovaný "Whirlwind"
10. 8. 2003 19:39
neregistrovaný "Zdeněk"
11. 8. 2003 13:12
neregistrovaný "ladin"
11. 8. 2003 17:12
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2003 23:58
neregistrovaný "Whirlwind"
8. 8. 2003 19:18
neregistrovaný "Peeeta"
8. 8. 2003 19:48
neregistrovaný "ace3"
8. 8. 2003 19:50
neregistrovaný "Petr"
8. 8. 2003 23:28
neregistrovaný "Huf"
11. 8. 2003 10:57
neregistrovaný "All Bunda"
11. 8. 2003 15:56
neregistrovaný "jeffo"
9. 8. 2003 01:23
neregistrovaný "D.RS"
9. 8. 2003 10:01
neregistrovaný "Niemand"
10. 8. 2003 09:44
neregistrovaný "bavorák"
10. 8. 2003 15:36
neregistrovaný "sk8ter"
10. 8. 2003 17:59
neregistrovaný "anonym"
11. 8. 2003 08:49
neregistrovaný "Huf"
11. 8. 2003 10:22
neregistrovaný "anonym"
11. 8. 2003 11:37
neregistrovaný "Jura"
11. 8. 2003 15:01
neregistrovaný "Faudy"
11. 8. 2003 16:04
neregistrovaný "jeffo"
12. 8. 2003 13:43
neregistrovaný "STIman"
13. 8. 2003 14:26
neregistrovaný "anonym"
13. 8. 2003 09:36
neregistrovaný "Niemand"
18. 8. 2003 09:39
neregistrovaný "LT"
12. 8. 2003 08:54
neregistrovaný "Leonardo Cupránek"
12. 8. 2003 18:13
neregistrovaný "zigi"
13. 8. 2003 00:40
neregistrovaný "Huf"
13. 8. 2003 21:47
neregistrovaný "zigi"
14. 8. 2003 12:31
neregistrovaný "Huf"
14. 8. 2003 15:17
neregistrovaný "jeffo"
14. 8. 2003 20:08
neregistrovaný "Huf"
25. 8. 2005 22:33
neregistrovaný "ad_1"
13. 8. 2003 09:22
neregistrovaný "Niemand"
26. 4. 2004 15:17
neregistrovaný "Dave"
neregistrovaný "Carlos"
8. 8. 2003 15:10
bez titulku
me se primo hnusi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mates"
8. 8. 2003 16:57
Re: bez titulku
to jsi na tom jeste dobre, ja z toho dostal sr..ku Kastle jeste snad, ale ta naftav RS? To je opravdu plnokrevne VW:-(" src="[odkaz]">
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 8. 2003 15:27
nic moc
ne ze by se mi to primo hnusilo, ale urvanej z toho zrovna nejsem ... no a to pravy z5ny zrcatko - jestli je fakt porad mensi nez to u ridice, tak to je IMHO mrtvy (za to ta firmicka ze severu sice uplne nemuze, ale snad by nemel beyt problem sehnat zrcatko plnohodnotny velikosti (UK?))
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Buenos"
8. 8. 2003 21:45
Re: nic moc
Ty hloupy osle, zrejme jsi zrovna vylezl z Trabanta, nebo Skody 105. Motory TDi - PD jsou mimoradne vykonne a perfektni. Uz min. 3 roky jezdi s AUDI 6 a jsou to skutecne perfektni pochodaky. Mam tuhle Audi jiz 3 roky, ziju v nemecku, ale lepsi motor jsem v teto kategorii jeste nepoznal. Vlez si do sveho zebrinaku a drz hubu !
neregistrovaný "mirekS"
9. 8. 2003 02:14
Re: nic moc
No ty jsi ale inteligent... Nauc se cist v diskuzi! Nebo si uz v nemecku zapomnel cestinu ? Kazdemu se musi hnusit TDI motor jako nejvykonejsi agregat ve voze ktery se honosi napisem RS. Proste tu nikdo nepochyboval o vykonech Tveho nemeckeho traktoru, jen o tom jeslti ma tento naftak co delat ve sportovni verzi.
neregistrovaný "sam"
9. 8. 2003 20:19
Re: nic moc
To se dost pleteš, pokud by jsi třeba sledoval závody DTM, ta by jsi určitě věděl, že tam jezděj Audi s TDíčkama a docela to těm ostatnim natírají. Konec benz. motoru je již na dohled, čas nafty právě začal a to je nezvratné.
neregistrovaný "Whirlwind"
9. 8. 2003 22:34
Re: nic moc
Zadnej konec tu neni!
Jenom se silene nasypalo do vyvoje dieslovych motoru (proto jejich dnesni uroven). Nafta je "silenej" motor, vzdyt obsahuje jednou tolik elektroniky (kabelu) nez benzin. neni to tak daleko co k nafte ved jeden kablik!
neregistrovaný "Ace2"
10. 8. 2003 20:44
Re: nic moc
No tím bych se zrovna moc neoháněl. z DTM po velký reklamě bylo TDi pěkně po tichoučku po lehoučku ztaženo... No a jinak jestli se tady vytahuješ tou chcíplotinou 2.5 TDi tak snad jen, že by bylo možná potřeba vyzkoušet taky něco jiného. Já bych definoval TDi od VW jako dynamika bez efektu. Sice se normálnímu člověku zdá že to pěkně "táhne" ale pohled na rychloměr jasně ukáže, že to tak žhavé zase nebude. No a i pro šrouraly musí být náhled do tabulek jak že je to s tou akcelerací jasný, že TDi sice mají nízkou spotřebu to je fakt, ale jinak je to chcíplotina chrlící mraky sazí na ostatní řidiče. To je prostě fakt. Takže ať ti A6 pěkně slouží :) je to velmi znamenité auto, originální design, skvěle navržená a nápaditá a moderní trendy sledující přístorjová deska, asi nejlepší komfort, vysoká spolehlivost a špička v bezpečnosti. Jo Audi prostě náskok díky technice
neregistrovaný "anonym"
11. 8. 2003 07:06
Re: nic moc
SNAŽ SE NEZÁVIDĚT ,HÁZENÍ ŚPÍNY JE V
neregistrovaný "Ace2"
11. 8. 2003 09:49
Re: nic moc
Obávám se že já fakt nemám důvod závidět.
neregistrovaný "Vojtis"
10. 8. 2003 18:28
Re: nic moc
Proc ne! Kolik kw mas Ty? !Jablicko!
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2003 11:45
Re: nic moc
mirni se, o zadnem motoru jsem nemluvil - to sis me asi s nekym spletl, ne? koukni se laskave, na co reagujes ...
neregistrovaný "Hannes"
10. 8. 2003 15:30
Re: nic moc
Máš asi doma Porsche 911 nebo Ferrari Testarossa, když se ti tohle nelíbí. Já myslím, že je kus slušně odvedený práce, která dělá z RS hezkej sporťák na první pohled od WRC k nerozeznání.
neregistrovaný "AldaMore"
8. 8. 2003 15:51
DIESEL
Vzhledove je to pekne, jen nejak nevim jestli v soutezich ci formulovych zavodech jezdi diesly, no asi na lanech s psenici ano a honi se se zetorama, proste pekny az na ten motor.
Alda
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ondra"
8. 8. 2003 16:29
Re: DIESEL
Kdo první nasouká motor 1.8T do Fabie? ŠkodaAuto nebo tuneři? Včil mudrujte....
neregistrovaný "Miki"
9. 8. 2003 21:09
Re: DIESEL
Apeluji na tvůj dotaz ohledně motorz 1.8T. Na tomto projektu se již pracuje nejpozději do konce roku bude představena výše uvedená civilní verze "WRC" s mnohem radikálnějšíma úpravama t.j. např úprava podvozku a samozřejmě motot 1.8T.
neregistrovaný "Lowrider"
11. 8. 2003 08:28
Re: DIESEL
neregistrovaný "snapbar"
8. 8. 2003 16:43
heh , ze zlate ceske rucicky....
uz neviem co moze byt viac nemecke ako tato Fabia....
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Zdeněk"
9. 8. 2003 22:17
Re: heh , ze zlate ceske rucicky....
To opravdu nepochopíš, protože tomu vůbec nerozumíš . Fábie je český auto vyráběný v Německý fabrice.Veškerej vývoj ,je koncernovej za účasi Česany , to je vývojový centrum o kterém se u vás v Bratislavě může jen zdát .Vám , přivezou auta v krabici a vy je poskládáte , jako pucle , kdežto v Bolce se auta vyrábějí od vílisků, karoserii , určitý motory, převodovky až , po montáž , stačí?:?????
neregistrovaný "Whirlwind"
9. 8. 2003 22:44
Re: heh , ze zlate ceske rucicky....
Kdepak, ty idi**sky Skodovaci - to je fakt marny.
Vy jste kapitola sama pro sebe!

Tak holt jinak: At ziji media.
neregistrovaný "Zdeněk"
10. 8. 2003 19:39
Re: heh , ze zlate ceske rucicky....
Poslouchej ty nýmande, nadávej si jak chceš , ale tím jen ukazuješ svojí ubohost a trapnost.Nestydím se za to , že pracuju ve firmě , která je u nás jednou z nejlepších firem , hlavně díky koncernu, ale i šikovnejch lidí , kteří pracujou ve firmě .Nechci ti dlouze vysvětlovat jakej skok udělala škodovka z dob favoritů,a stodvacítek , to posuzujou jiní, mě spíš zajímaj takový tupci co si myslej , že vše ze západu je bůh ví jaká kvalita,ale vše co se vesměs vyrábí je výrobek jehož životnost je asi po dobu záruky a ještě kousek , vše se bere jen jako spotřební zboží, příklad firma Bosch , která vyrábí vrtačky , rozbrušovačky ve dvouch kvalitách jedna je profi a druhá hobi ale ani jedna nevydrží to co třeba našše narexka,kdo pracoval s narexkou a mnou zmińovanou firmou mi dá za pravdu..
neregistrovaný "ladin"
11. 8. 2003 13:12
Re: heh , ze zlate ceske rucicky....
Po jistých zkušennostech mám taky radši Narex než hobby Bosch, ale i Narex je hobby nářadí a profi od Narexu se jmenuje Protool. Ale Škodovku si nikdy nekoupím, né že by byla špatná, jen jí nechci podporovat v její předraženosti.
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2003 17:12
Re: heh , ze zlate ceske rucicky....
Kdybys opravdu neco delal, tak mas HILTI!
neregistrovaný "Whirlwind"
11. 8. 2003 23:58
Re: heh , ze zlate ceske rucicky....
Pracuj tam kde ti daj praci, na tom neni nic spatnyho. Ale nebud z toho namyslenej. Ale nic, ty za to nemuzes. Vzdyt porad jezdis v ty svy skodovence (kdyz se i za totace dalo jezdit s Autem) a ted dokonce delas i v Bolce! chytraku
A sam to rikas: "český auto vyráběný v Německý fabrice." Vsechno podstatny (to co dela auto autem) pochazi z Nemecka nebo to tu nekdo boucha jako bata cvicky stejne podle nemeckejch podkladu. A ten zbytek jako treba packa ovladani steracu,....., nebo tvar karoserie kresli a navrhujou nekde po Cechach ve Skodovce (kdo vi?). takze skladaji puzzle!!! kde ale chyby 100 dilku z 500. Tak nevidim problem proc by to nesvedli v Bratislave.
A jinak: U VW jim jde o zisk (jako vsude jinde), takze je jim jedno jestli v Cechach budou vydelavat na prodeji cisteho VW, nebo na VW ktery ma jiny znak a to Skoda. A ruku na srdce, myslis si ze by meli takovy zisky kdyby zde prodavali pouze VW a Skodovka byla furt Skodovka jako pred 10 lety? Ja myslim ze ne, takze se jim vyplati zde vyrabet jejich auta pod jinym nazvem a tezit z lidsky blbosti.
Docela by me zajimalo jak si to myslel s vyrobou tech urcitych motoru? Ja ted ruku za to do vohne nedam, ale kolik jich je opravdu z produkce Skodovky. jestli hodne, tak bych rekl ze jeden. To znamena ty urcity motory?
A nechci delat chytraka, ale to je z branze meho blyzkeho pribuneho a me se to taky trochu tyka. To ze Narex za neco stoji muze rict jenom, budu slusnej a reknu, neznalej. S tim Boschem plne souhlasim, nikdy nevyrabel nic dobryho at uz v hoby nebo profi. Pouze tezil z toho ze ho lidi znali z dob socialismu kdyz se nic lepsiho koupit nedalo a do dnesni doby zily v omylu ze je Bosch neco exktra. A kupodivu se uz lidi na nem spalili dost a konecne ho nekupujou a proto je Bosch v hluboke krizi a pomalu konci.
A jako remeslnik bych misto Hilty koupil DeWALT, protoze vydrzi stejne a stoji podstatne min. I kdyby (pro rejpali) mel polovicni zivotnost nez slavna Hilta, tak si koupim s radosi 2x DeWALT a skoro mi zbyde i na treti. Nehlede na to co poskytujou u DeWALTu za sluzby. Ale to jsme se dostali trosku jinam
neregistrovaný "Peeeta"
8. 8. 2003 19:18
zavody s TDI
na poznamku : "jestli v soutezich ci formulovych zavodech jezdi diesly" bych rekl jen to, ze jsem byl minuly rok na podzim svedkem vitezstvi Ibizy prave s motorem montovanym do Fabie RS na brnenskem okruhu v nejakem Rakouskem okruhovem zavode (konkurence cca 20-25 benzinaku 1.6 - 2.0)... bylo videt ze to jde....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ace3"
8. 8. 2003 19:48
Re: zavody s TDI
toz neni to spatny... jo ale chtel bych rict tem hovadum co se furt navazej do toho motou ze nevim jestli si hrajou na naky machry nebo co ja vim,ale jestli ne tak sou podle me asi OMEZENY.. chapal sem to kdyz to byla uplna novinka a kazdej mel oci do koran otevrenou pusu a chvilkovy zatmeni mozku co se to stalo ze je v RSce diesel.. ted uz to diky reklamam, novinam a vsem moznejm mediim musi vedet celej narod, avetsine lidi schopnejch rozumne myslet uz doslo to, ze SKODA tento tah udelala jen kvuli prodeji tech X TISIC vozu, ktery musej prodat aby FABIE WRC v pristi sezone mohla opet nastoupit.. vrazili tam diesel kterej zrovna moc neohromi dynamickejma vlastnostma ale ma slusnou spotrebu, a ze nejede se rict taky neda.. jako dalsi pojistku tam narvali z pohledu skody EXTREME vysokou standartni vybavu ve ktery sou mimochodem i XENONY a CD.. to vse jen za 495 tisic kc.. To ma zajistit vetsi zakaznicke spektrum.. nejen mlady sportovce ale i stariky co touzej po dieslu s malou spotrebou a bohatou vybavou za relativne slusnej peniz.. teprve az se proda to mnozstvi aut, ktery se prodat musi, si SKODA muze dovolit zvednout cenu a narvat do ni treba i 1,8TURBO.. UZ to CHAPES???????????
neregistrovaný "Petr"
8. 8. 2003 19:50
Re: zavody s TDI
soudnej clovek, ktery nema potrebu nadavat na cokoli ceskyho, to chape davno. A zamindrakovany pitomci to stejne nepochopi.
neregistrovaný "Huf"
8. 8. 2003 23:28
Re: zavody s TDI
Petře, tak tos vystihl fakt přesně.
Huf plně souhlasí. Je jen nutno si těch hloupých nevšímat...
neregistrovaný "All Bunda"
11. 8. 2003 10:57
Re: zavody s TDI
Nevím přesně, ale myslím že to bylo předminulý rok co vyhrál BMW s dýzlem 24hodinovku na Nürburgrinku. No a když to tam nacpalo BMW, tak něco na tý naftě bude Je mi sice jasný, že to byl především marketingový tah, ale i tak je jasný, že dýzly udělaly pořádnej skok...
neregistrovaný "jeffo"
11. 8. 2003 15:56
Re: Turbodízel vs. turbobenzín
Už konečne pochopte, že TDI je silný iba vďaka turbu. Preto, ak to chcete porovnávať s benzínom, tak by ste mali tiež porovnať motor s turbom. alebo porovnávajte hladký dízel SDI s benzínom bez turba. OK????
neregistrovaný "D.RS"
9. 8. 2003 01:23
bez titulku
Mě se RS líbí po všech stránkách. Právě je objednávám, ale nechám je v sériovém stavu. Leda si na ni vyrobím pár carbonových doplňků. V kombinaci se stříbrnou to bude OK. Myslím, že motor je perfektní. Po létech závodění na motorkách už nepotřebuji závodit na silnici v provozu. Chci výkonný motor, s kterým přeskočím kotviče v klobouku a přitom to ještě zaplatím. Fabia RS je pro mě jediná volba a popravdě řečeno i impuls jít do nového auta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Niemand"
9. 8. 2003 10:01
bez titulku
No skoda, ze auto nebylo v zakladu bile. Nevim co mate porad proti dieslum. Komu je 125 kW malo? Jedine co nemuzete, je tocit motor do vysokych otacek, ale na co kdyz vykon je nize. Vim, ze rychle auto a spotreba jsou pojmy, ktere jsou si na hony vzdalene, ale oc je rychla jizda lepsi, kdyz mam spotrebu 8l nafty. Priznam se, ze mam rad naftove motory a mam s nimi sve zkusenosti. Tohle auto, za tu cenu, neni spatna volba. Zkuste si to a pak kritizujte.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bavorák"
10. 8. 2003 09:44
bez titulku
je to bomba
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sk8ter"
10. 8. 2003 15:36
Hustá wěcička
Konečně se cpou do záwodních aut diesely.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
10. 8. 2003 17:59
cena
ja ymslim ze na Fabii je 125 kW docela poradna naloz, ale kolik to vubec stoji, kdyby si chtel nekdo jenom udelat upravu motoru, brzd atd. nemam namysli to polepeni, vytazeni a tak...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Huf"
11. 8. 2003 08:49
Re: cena
Brzdy jsou zdá se sériové a 125kW jde z 96kW ASZ TDI PD dostat jen čipem a vložkou KN. Cena cca 18-25tisíc. Poměrně hodně muziky za tyto peníze
neregistrovaný "anonym"
11. 8. 2003 10:22
bez titulku
Všiml si někdo z vás, že Fabia RS mám minimální pohotovostní hmotnost 1245 kg? A že Octavia 1.9 TDI PD má jen o 50 kg víc? Řekl bych, že je to docela tragédie Asi to takovej dravec na silnicích zase nebude
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jura"
11. 8. 2003 11:37
Ach ten diesel
Je to super, ale auto s akceleraci 0-100 za 9,6 jako ma treba Getz 1.6 za pul melounu to je ostuda. Nafta patri do kamen a ne do radoby sportovniho auta. Cekam na 1.8 T, zatim jsou vsechny Fobie slimaci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Faudy"
11. 8. 2003 15:01
WRC?
"Postupně vozidlo dostalo nový přední a zadní nárazník, rozšířené přední a zadní blatníky. Krasavec čeká ještě na křídlo, výdechy v kapotě a několik dalších detailů." A kde do toho dali ten 4kolovej podvozek? Nemeli autori clanku na mysli ze se udela xicht ala wrc, ale zbytek je obycejnej predohrab?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jeffo"
11. 8. 2003 16:04
Turbodízel vs. turbobenzín
Už konečne pochopte, že TDI je silný iba vďaka turbu. Preto, ak to chcete porovnávať s benzínom, tak by ste mali tiež porovnať motor s turbom. alebo porovnávajte hladký dízel SDI s benzínom bez turba. OK???? Nemôžete uviesť ako príklad preteky áut, kde vyhralo 1,9 TDi nad 1,6 benzínom. Porovnajte ho s 1,8 litrovým benzínom s turbom. Jasné, že spotrebu bude mať benzín dvojnásobnú, ale výkon bude asi u benzínu vyšší. A hlavne - jazda v športovom aute sa u mňa spája s vôňou spáleného benzínu a nie so sadzami a smradom nafty a otáčkomerom s červeným poľom od 4000 ot/min.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "STIman"
12. 8. 2003 13:43
Re: Turbodízel vs. turbobenzín
Uplne s tebou souhlasim, uz asi od roku 90 (od mych 20 let) jezdim s diesely (jen namatkou Fiat Croma 2.5TD, Ford Scorpio 2.5TD, Peugeot 605 2.1TD, Opel Omega 2.5TD, BMW 530D touring), ale pred rokem jsem vyzkousel fakt superauto, a uz se ho nevzdal: Impreza STI (pro neznale 2.0i turbo 16V 265koni...te cipnute na 325k, samozrejme 4x4) a at jdou vsechny ty traktorove chrochty do haje, ted si sovnavejte ty vase TDI-cka (a treba muzou byt vsechny cervene)...
neregistrovaný "anonym"
13. 8. 2003 14:26
Re: Turbodízel vs. turbobenzín
To jsem na tebe zvědavej, jak to tvoje Subaru budeš dlouho honit? Myslím, že se 100 000 km nedožiješ a já si budu se 160 koníkama pod kapotou Octávie chrochtat vesele pořád dál.
neregistrovaný "Niemand"
13. 8. 2003 09:36
Re: Turbodízel vs. turbobenzín
Pane, tady se jedna o porovnani motoru jako takovych. Pokud jezdi na jine palivo, tak je srovnani obtiznejsi, nicmene k naftovym motorum proste turbo patri. Vemte naftovy motor o vykonu rekneme 66 kW, vemte k nemu benzin (s totoznym vykonem) a porovnejte. Zjistite ze tocivy moment (i jeho prubeh) a spotreba budou na strane nafty. Na strane benzinu bude zrychleni (nikoli vsak uz pruzne). Tot cele. Jak bylo vykonu dosazeno je preci irelevantni. Navic, pokud pri provozovani sveho vozu (predpokladam ze mate benzinak) citite spaleninu, pak nevim cim se lisite od Vami zavrhovanych naftovych motoru. Ad otacky. Nevim kde se v lidech bere predstava ze vyssi otacky rovna se vyssi vykon.
neregistrovaný "LT"
18. 8. 2003 09:39
Re: Turbodízel vs. turbobenzín
Řešil bych to srovnání ještě jinak: Dáte si závod kdo dojede dřív. Kupte za 100 Kč naftu a za 100 Kč benzín dohodněte se, že na to ujedete třeba 100 km a je vaší volbou jaký motor použijete. Větší objem bez turba nebo menší s turbem? Diesel nebo benzín? To je oč tu běží!!!
neregistrovaný "Leonardo Cupránek"
12. 8. 2003 08:54
Zajímala by mne ta úprava motoru...
Zajímalo by mne, jakým způsobem upravovali ten motor. Chip a ještě něco? Co?
A co podovozek a brzdy? Jaké tam jsou úpravy?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zigi"
12. 8. 2003 18:13
diesel vs. benzin
O tom co je lepsi uz bylo napsano mnoho.Diskuse o RS uz taky probehly osobne si myslim,ze na tom nazoru o homologaci do WRC je neco pravdy.ono totiz cesti zakaznici,ale nejen oni vubec cela evropa vidi jen nizkou spotrebu,kterou jin naftaci nabizi.diesely v posledni dobe zaznamenali obrovsky rozvoj,nalilo se do nich more penez taktze uz davno neplati ze naftaka na ceste poznate podle mraku cernyho dymu a kravalu...taky si myslim ze je docela ostuda kdyz MB nabizi 5litr s 306 koni a VW tentyz objem v tdi co ma 313...(amg je jiny kafe) tak jen tise doufam ze brzo zase zaberou na zazehovych motorech,ale toho se asi nedockam,protoze zacalo platit,ze kdyz nekdo nenabizi diesel tak neprodava.Co na tech motorech vidite?Jsou drazsi v nakupu a na provoz vychazi stejne s benzinama.to bych musel najezdit 40000 za rok aby se mi vratilo tech 50tis rozdilu v cene.Navic jizda s nima je tak trosku bez emoci.jsou tezky atd. atd.libi se mi jake vykony nabizi udelali fakt pokrok ale diky nechci na papire to vypada pekne hur v realu.A zavodit s tim?to musi byt fajn kdyz to jede furt na petku kopec nekopec.To musi byz zabava!!!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Huf"
13. 8. 2003 00:40
Re: diesel vs. benzin
Zigi> Měl jsem tu čest se povozit s Touaregem V10 TDI. Byl jsem nadšený. Nepoznal jsem, že je to nafťák a zátah byl na 2.5t těžké auto kolosální. Věř, že svézt se v tom znamená na dobro zavrhnout V8 4.2 (benzínová alternativa v tomto voze). A to mám benzíny raději.
Jistě, že do sporťáku bych raději benzín, ale jak Touareg, tak Phaeton, to s V10 TDI vyhrál. Teda až na cenu. Například Touareg V10TDI je o 1milion Kč dražší, než jeho základní verze 3.2V6. I přes lepší výbavu je to trochu síla. Pokud máš možnost V10 TDI prubnout, tak neváhej. Otevře se Ti nový obzor.
Papírově má Touareg s tímto megadieselem s tiptronicem 0-100km/h za 7,8s. V praxi i v testu autobildu je to něco pod 7s. Solidní. Když jsme mu dávali, tak žral 13-14l nafty. Běžně (v provozu) jede pod 10l.
neregistrovaný "zigi"
13. 8. 2003 21:47
Re: diesel vs. benzin
Tu moznost sice nemam a dlouho mit nebudu ale nemam duvod neverit.O tuarega s TDI se zajimam od zacatku a papirove podava skvele vykony presne jak jsi popsal.cenu bych asi moc nekomentoval,ale je asi tak na urovni konkurencnich aut.jsem potesen ze se v diskusi konecne objevil nekdo kdo pri vysloveni VW neskripe zubama a dokaze ocenit kdyz se tam u nich neco povede a V10 se urcite povedlo.jestli bude uspesne to ukaze cas kazdopadne jsem od dealera slysel,ze ten motor si ve wolfsburgu ceni na 960 tisic coz je cena solidne vybaveneho vozu... voda na mlyn tem co nadavaji na jejich predrazenost
neregistrovaný "Huf"
14. 8. 2003 12:31
Re: diesel vs. benzin
zigi> Z těch hlupáků, kteří plivou na VW, si nic nedělej. Drtivá většina z nich si jen hojí mindrák, že nemají prachy na normální auto. Prostě české socky. Osobně mám sice raději BMW, ale VW (group jako celek) je rozumný kompromis. Audi sice poněkud nadceněné je, ale na druhou stranu, pokud ho lidi kupují, tak by byli v Ingolstatu blbí, kdybi ho zlevnili
Taky si myslím, že v globálu se VW daří poměrně dobře. Podařené motory rozhodně dominují nad nepodarky. Třeba 20V turbo se povedlo (zvlášť 132 a 165kW).
neregistrovaný "jeffo"
14. 8. 2003 15:17
Re: diesel vs. benzin
Iba ma prekvapuje, že auto s výkonom 313 k a 750 Nm zrýchli z 0 na 100 km/h až za 8 s. Podľa mňa by to mal urobiť pod šesť sekúnd. Dvojlitrová Carina ide na kilo za 9 sekúnd a maximálku má 205 km/h.
neregistrovaný "Huf"
14. 8. 2003 20:08
Re: diesel vs. benzin
Prober se. To auto má 2,6 - 2,7t prázdné. Navíc má automat. Musíš srovnávat srovnatelné a ne SUV Touarega s jakousi Carinou.
neregistrovaný "ad_1"
25. 8. 2005 22:33
Re: diesel vs. benzin
presne tak
neregistrovaný "Niemand"
13. 8. 2003 09:22
Re: diesel vs. benzin
Co na nich vidime? Ja osobne mam rad zatah jiz temer z volnobehu, nemusim tak casto radit (doufam, ze me nekdo neosoci, ze to neumim), nizkou spotrebu, slusny vykon. A pochopitelne, neni nad nadherny klapot :-), ktery mi ovsem PD technologie trochu kazi. Podivejte, pokud nekdo najezdi rocne 50 000, na dalnici mu staci, kdyz auto jede kopec nekopec 180 km/h, na silnici 1. tridy predjizdite bez podrazeni a to vsechno s nalozenym vozem se spotrebou kolem 8 litru nafty, tak neni co resit. Nazory, ze nafta patri do kamen jsou snad z doby ziguliku a ne z dneska. Common rail II. a PD jsou technologie, ktere delaji dobrou praci a v budoucnu to bude jeste lepsi. Filtry pevnych castic vyresi normu euro IV. Takze proc ne diesl ? (to je recnicka otazka)
neregistrovaný "Dave"
26. 4. 2004 15:17
Schválený prům.vzor který byl zapsán 15.3.2004
Dovolujeme si oznámit ,že společnost Bláha David -Laminoservis je majitelem průmyslového vzoru (13 variant) na uvedené verzi Škoda Fabie ,,WRC" .
Užitný vzor platí ode dne přihlášky ,tj .do 29.8.2008
Rozbalit vlákno
0